Lacetti klub fórum
2024. Október 07. - 13:30:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 23   Le
 
Szerző Téma: Váltó, kuplung  (Megtekintve 148127 alkalommal)
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #120 Dátum: 2009. Június 19. - 22:29:15 »

Na, már én is tudom milyen a búgó váltó. Pár hónapja vettem észre, ha váltásnál a kezemet a váltón hagyom, akkor mély rezgő hang jött a motortérből. Ezt tudtam orvosolni kézlevétellel. Viszont pár hete pedig, ha 2000-es fordulaton közlekedtem 2-es és 3-as sebfokozatban, illetve motorféknél szintén ezt tapsztaltam. És tegnap jöttem rá, hogy ha finoman állítok sebességi fokozat közben a holtjátékon (ez azt jelenti, hogy a váltó középvonala felé mozdítom egy hangyányit), akkor elmúlik a hang. Tehát tuti váltó. Nemtom Kakaos kollégának is ez volt-e a baja és azt sem tudom, hogy ez váltó kopást jelent-e. Szóval ez a legújabb felfedezésem. Lehet persze, hogy kopott egy kicsit a váltó, mert volt már életemben nem egyszer sajna, hogy gyorsabb volt a kezemnél a lábam és csúnya reccsek jöttek a váltóból. Vigyorog
Még azt próbáld ki,hogy amikor búg,akkor finoman tedd rá a lábad a kuplungpedálra,hogy akkor is abbahagyja-e.
Kuplungnyomásra nincs hang, azonnal abbahagyja, ha benyomom.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #121 Dátum: 2009. Június 20. - 06:00:27 »

Na, már én is tudom milyen a búgó váltó. Pár hónapja vettem észre, ha váltásnál a kezemet a váltón hagyom, akkor mély rezgő hang jött a motortérből. Ezt tudtam orvosolni kézlevétellel. Viszont pár hete pedig, ha 2000-es fordulaton közlekedtem 2-es és 3-as sebfokozatban, illetve motorféknél szintén ezt tapsztaltam. És tegnap jöttem rá, hogy ha finoman állítok sebességi fokozat közben a holtjátékon (ez azt jelenti, hogy a váltó középvonala felé mozdítom egy hangyányit), akkor elmúlik a hang. Tehát tuti váltó. Nemtom Kakaos kollégának is ez volt-e a baja és azt sem tudom, hogy ez váltó kopást jelent-e. Szóval ez a legújabb felfedezésem. Lehet persze, hogy kopott egy kicsit a váltó, mert volt már életemben nem egyszer sajna, hogy gyorsabb volt a kezemnél a lábam és csúnya reccsek jöttek a váltóból. Vigyorog
Még azt próbáld ki,hogy amikor búg,akkor finoman tedd rá a lábad a kuplungpedálra,hogy akkor is abbahagyja-e.
Kuplungnyomásra nincs hang, azonnal abbahagyja, ha benyomom.
Szerintem is kinyomócsapágyas lesz.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #122 Dátum: 2009. Június 20. - 06:08:04 »

Na, már én is tudom milyen a búgó váltó. Pár hónapja vettem észre, ha váltásnál a kezemet a váltón hagyom, akkor mély rezgő hang jött a motortérből. Ezt tudtam orvosolni kézlevétellel. Viszont pár hete pedig, ha 2000-es fordulaton közlekedtem 2-es és 3-as sebfokozatban, illetve motorféknél szintén ezt tapsztaltam. És tegnap jöttem rá, hogy ha finoman állítok sebességi fokozat közben a holtjátékon (ez azt jelenti, hogy a váltó középvonala felé mozdítom egy hangyányit), akkor elmúlik a hang. Tehát tuti váltó. Nemtom Kakaos kollégának is ez volt-e a baja és azt sem tudom, hogy ez váltó kopást jelent-e. Szóval ez a legújabb felfedezésem. Lehet persze, hogy kopott egy kicsit a váltó, mert volt már életemben nem egyszer sajna, hogy gyorsabb volt a kezemnél a lábam és csúnya reccsek jöttek a váltóból. Vigyorog
Még azt próbáld ki,hogy amikor búg,akkor finoman tedd rá a lábad a kuplungpedálra,hogy akkor is abbahagyja-e.
Kuplungnyomásra nincs hang, azonnal abbahagyja, ha benyomom.
Szerintem is kinyomócsapágyas lesz.

A kinyomócsapággyal kevésbé szokott gond lenni, inkább a nehezebben cserélhető nyeles tengely csapágyéval.
Naplózva

kakaos
Kábelbarát
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132



« Hozzászólás #123 Dátum: 2009. Július 23. - 21:32:04 »

HELLÓ nekem egyesben alapjáraton gurulva csörgőt surrogót nem tudom mitcsinátak,de most magas sebességben enyhe difi hang van.   a te zajod lehet váltó rudazat rezgése talán. 
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #124 Dátum: 2009. Július 24. - 07:18:42 »

HELLÓ nekem egyesben alapjáraton gurulva csörgőt surrogót nem tudom mitcsinátak,de most magas sebességben enyhe difi hang van.   a te zajod lehet váltó rudazat rezgése talán. 
Ha nekem szól, akkor egyértelműen rezeg, de már megtanultam szépen sebességbe tenni hangtalanba és már nem versenyzek 2 éve.  Vigyorog
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #125 Dátum: 2009. Július 24. - 07:33:40 »

Tegnap annyira meleg volt, hogy a napon hagyott autómhoz visszamenvén az általam ráfabrikált (ragasztott) Audi TT váltógombot leugorva találtam a helyéről. 
Naplózva
Shark
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 178



« Hozzászólás #126 Dátum: 2009. Július 24. - 07:52:12 »

Nálam hideg motornál 1-es 2-esben kis sebességnél jön egy enyhe difihang (máshoz nem tudom hasonlítani). De az első 3-5 perc után elmúlik...
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #127 Dátum: 2009. Július 25. - 11:30:49 »

Remélem nem egy konstrukciós hiba lesz, mert sokba kerülne gari után szerintem.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #128 Dátum: 2009. Július 25. - 15:03:12 »

Tegnap annyira meleg volt, hogy a napon hagyott autómhoz visszamenvén az általam ráfabrikált (ragasztott) Audi TT váltógombot leugorva találtam a helyéről. 
Sajnos ez a purgatóriumi meleg tud efféle csalfaságokat okozni...
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #129 Dátum: 2009. Július 25. - 16:20:05 »

Tegnap annyira meleg volt, hogy a napon hagyott autómhoz visszamenvén az általam ráfabrikált (ragasztott) Audi TT váltógombot leugorva találtam a helyéről. 
Sajnos ez a purgatóriumi meleg tud efféle csalfaságokat okozni...
Mert a testidegen anyagot kivetette magából a Lacetti! Kacsint Még hogy Audi TT gomb?  He   Kacsint
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #130 Dátum: 2009. Július 28. - 07:18:06 »

Tegnap annyira meleg volt, hogy a napon hagyott autómhoz visszamenvén az általam ráfabrikált (ragasztott) Audi TT váltógombot leugorva találtam a helyéről. 
Sajnos ez a purgatóriumi meleg tud efféle csalfaságokat okozni...
Mert a testidegen anyagot kivetette magából a Lacetti! Kacsint Még hogy Audi TT gomb?  He   Kacsint
Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #131 Dátum: 2009. Július 28. - 07:50:49 »

Tegnap annyira meleg volt, hogy a napon hagyott autómhoz visszamenvén az általam ráfabrikált (ragasztott) Audi TT váltógombot leugorva találtam a helyéről. 
Sajnos ez a purgatóriumi meleg tud efféle csalfaságokat okozni...
Mert a testidegen anyagot kivetette magából a Lacetti! Kacsint Még hogy Audi TT gomb?  He   Kacsint


Vigyorog
Naplózva
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #132 Dátum: 2009. Augusztus 07. - 07:53:04 »

 He A minap vettem észre hogy a váltom tetején levő kapcsoló szerkezet mintha olajos lenne, legalábbis olyan koszos mint mikor a poros részre olaj szivárgás kerül. Alatta nincs olaj nyom vagy folt a garázsba és nem vagyok süket de hangokat sem hallok, vagyis minden változatlanul  működik. De zavarja a fantáziámat hogy miért szutykos éppen a tetején mikor felülről sincs ahonnan rácsöpögjön hasonló anyag.
Valaki találkozott-e hasonlóval mi lehet az oka He He He 
Igaz már kissé letörölve de így néz ki
 
« Utoljára szerkesztve: 2009. Augusztus 07. - 08:23:19 írta baroti » Naplózva

baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #133 Dátum: 2009. Augusztus 07. - 08:24:06 »


« Utoljára szerkesztve: 2009. Augusztus 07. - 17:42:19 írta baroti » Naplózva

Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #134 Dátum: 2009. Augusztus 07. - 13:50:06 »


Na de amint latom a kep nem jelenik megn , nem tudom mi az oka
Lehet túl nagy a kép...128 KB a max. méret amit fel tudsz tölteni.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 23   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!