Lacetti klub fórum
2024. Október 07. - 11:23:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 23   Le
 
Szerző Téma: Váltó, kuplung  (Megtekintve 148087 alkalommal)
friss
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


« Hozzászólás #105 Dátum: 2009. Március 26. - 08:01:28 »

Köszi mindenkinek, megnyugtattatok, jó fejek vagytok.
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #106 Dátum: 2009. Március 26. - 18:53:59 »

Végül is annyit még kérdeznék mindannyiótoktól az egyértelműség kedvéért, hogy ez a ciccenős, zizzegős hang indulásnál - ami mindig a motor indítása után kuplung felengedése után az egyesben indulásnál egy pillanatra jelentkezik és utána mindjárt megszűnik - tehát ez egyértelműen nem hibája, hanem jellegzetessége a Lacettinak, tehát nincs vele javítási teendő?
No!
Ha arra a hangra gondolsz, amiről beszéltem előbb...olyan, mintha egy feszített rugó mozdulna, megpendülne, igazodna....akkor az asszem normális. Szerintem.
Én már annyira megszoktam. Nekem mindig tolatni kell a garázsból, mert orros vagyok és akkor is van egy halk katt, ami megnyugtat, hogy készen áll az autó az útra. Vigyorog
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
friss
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


« Hozzászólás #107 Dátum: 2009. Március 26. - 20:56:42 »

Lehet, hogy unalmas már a téma, de eszembe jutott még valami - biztos szeretek veletek értekezni azért is lehet, de a feladványom így hangzik: amíg a szervizben nem olajozták meg azt a valamit, nevezzük szilengyűrűnek, addig a hang erősebb volt és karcosabb, azóta azonban olyan mint az a bizonyos cintányér hang vagy pengőhang. Ha tehát a kocsi önellenőrzése vagy természetes olajszórása okozza ezt a hangot, akkor külső behatásra miért változott meg s tart azóta is? Már hallom  is a válaszotokat, hogy örüljek neki és kész. Lényegében tényleg örül az ember minden kis javulásnak, de egy picit nem elgondolkodtató?
Naplózva
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #108 Dátum: 2009. Március 26. - 22:39:17 »

A szervizekben ez a zsírozás olyan jókerszöveg, mint az "autópályán jól meg kell hajtani". Ha fingjuk nincs mi a probléma, vagy azt sem tudják milyen hibáról beszél egyátalán a júzer, akkor bemondják, hogy megkenték, aztán majd elválik. Mosolyog
Naplózva

Pittike
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #109 Dátum: 2009. Május 21. - 14:35:02 »

Elkezdtem picit aggódni. Valami nem teljesen gömbölyű a kuplungommal. Pár napja tűnt fel, hogy az eddig vajpuhán járó pedál akadozik, benyomásnál és felengedésnél is. Felengedésnél főképp akkor, ha feljebb váltok, érzem ahogy záródik a tárcsa szakaszosan. Ez jó jel? 13ezer van a kocsiban. A Kalosnál ilyet nem tapasztaltam, ott csak a pedál nyikorgott nagy melegben, de nem volt akadozás és annál is hidraulikus volt.
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #110 Dátum: 2009. Május 21. - 18:30:13 »

Elkezdtem picit aggódni. Valami nem teljesen gömbölyű a kuplungommal. Pár napja tűnt fel, hogy az eddig vajpuhán járó pedál akadozik, benyomásnál és felengedésnél is. Felengedésnél főképp akkor, ha feljebb váltok, érzem ahogy záródik a tárcsa szakaszosan. Ez jó jel? 13ezer van a kocsiban. A Kalosnál ilyet nem tapasztaltam, ott csak a pedál nyikorgott nagy melegben, de nem volt akadozás és annál is hidraulikus volt.
Egyszerű a dolog, garis, nézesd meg! Ne találgass, sok minden okozhatja, de nem gond, a tied még bőven ingyenes javításra mehet! Vidd be minél előbb!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #111 Dátum: 2009. Május 21. - 18:34:56 »

Elkezdtem picit aggódni. Valami nem teljesen gömbölyű a kuplungommal. Pár napja tűnt fel, hogy az eddig vajpuhán járó pedál akadozik, benyomásnál és felengedésnél is. Felengedésnél főképp akkor, ha feljebb váltok, érzem ahogy záródik a tárcsa szakaszosan. Ez jó jel? 13ezer van a kocsiban. A Kalosnál ilyet nem tapasztaltam, ott csak a pedál nyikorgott nagy melegben, de nem volt akadozás és annál is hidraulikus volt.
Egyszerű a dolog, garis, nézesd meg! Ne találgass, sok minden okozhatja, de nem gond, a tied még bőven ingyenes javításra mehet! Vidd be minél előbb!
Ez lesz, holnap kimegyek úgyis Cruze-t tesztelni, megnézem mit mondanak az okosok.
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #112 Dátum: 2009. Május 21. - 18:36:36 »

Elkezdtem picit aggódni. Valami nem teljesen gömbölyű a kuplungommal. Pár napja tűnt fel, hogy az eddig vajpuhán járó pedál akadozik, benyomásnál és felengedésnél is. Felengedésnél főképp akkor, ha feljebb váltok, érzem ahogy záródik a tárcsa szakaszosan. Ez jó jel? 13ezer van a kocsiban. A Kalosnál ilyet nem tapasztaltam, ott csak a pedál nyikorgott nagy melegben, de nem volt akadozás és annál is hidraulikus volt.
Egyszerű a dolog, garis, nézesd meg! Ne találgass, sok minden okozhatja, de nem gond, a tied még bőven ingyenes javításra mehet! Vidd be minél előbb!
Ez lesz, holnap kimegyek úgyis Cruze-t tesztelni, megnézem mit mondanak az okosok.
Csinálják meg rögvest, vagy addig nem adod vissza a Cruzét! Mikor mész, és hová?
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #113 Dátum: 2009. Május 21. - 20:11:21 »

Elkezdtem picit aggódni. Valami nem teljesen gömbölyű a kuplungommal. Pár napja tűnt fel, hogy az eddig vajpuhán járó pedál akadozik, benyomásnál és felengedésnél is. Felengedésnél főképp akkor, ha feljebb váltok, érzem ahogy záródik a tárcsa szakaszosan. Ez jó jel? 13ezer van a kocsiban. A Kalosnál ilyet nem tapasztaltam, ott csak a pedál nyikorgott nagy melegben, de nem volt akadozás és annál is hidraulikus volt.
Egyszerű a dolog, garis, nézesd meg! Ne találgass, sok minden okozhatja, de nem gond, a tied még bőven ingyenes javításra mehet! Vidd be minél előbb!
Ez lesz, holnap kimegyek úgyis Cruze-t tesztelni, megnézem mit mondanak az okosok.
Csinálják meg rögvest, vagy addig nem adod vissza a Cruzét! Mikor mész, és hová?
Most Esztergomba, bár eddig nem sok jelét mutatták a szakértelemnek, de talán a tudnak valamit mondani. Ha tényleg valami gond van, nem valószínű hogy náluk csináltatom.
Naplózva
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #114 Dátum: 2009. Május 21. - 22:58:30 »

Hát ez biztos, hogy nem normális. Mindenképpen javíttasd meg. A kuplung sem játék. Gondolj bele mondjuk egy kereszteződésnél állva (1-es, kinyomott kuplung) esik szét a szerkezet, és kiugratsz a kamion elé...

(Ok, ez elég extrém eset, de szándékosan ijesztettem rád (már ha sikerült...))
Naplózva

Pittike
Dundi500
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



« Hozzászólás #115 Dátum: 2009. Június 03. - 22:21:42 »

Hali!


No mi lett a kuplung sorsa?


.
Naplózva

.

Üdvözlettel:   Dundi
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #116 Dátum: 2009. Június 04. - 11:26:57 »

Hali!


No mi lett a kuplung sorsa?


.
A szervíz nem tudott mit mondani, szerintük rendben van. Szerintem viszont nincs, most hogy hűvösebb idő volt, megint vajpuhán járt. Tegnap már megint éreztem az akadozást. Jövő héten vagy Pest vagy Vác lesz az útirány, remélem ott kiderítik a dolgot.
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #117 Dátum: 2009. Június 19. - 06:21:34 »

Na, már én is tudom milyen a búgó váltó. Pár hónapja vettem észre, ha váltásnál a kezemet a váltón hagyom, akkor mély rezgő hang jött a motortérből. Ezt tudtam orvosolni kézlevétellel. Viszont pár hete pedig, ha 2000-es fordulaton közlekedtem 2-es és 3-as sebfokozatban, illetve motorféknél szintén ezt tapsztaltam. És tegnap jöttem rá, hogy ha finoman állítok sebességi fokozat közben a holtjátékon (ez azt jelenti, hogy a váltó középvonala felé mozdítom egy hangyányit), akkor elmúlik a hang. Tehát tuti váltó. Nemtom Kakaos kollégának is ez volt-e a baja és azt sem tudom, hogy ez váltó kopást jelent-e. Szóval ez a legújabb felfedezésem. Lehet persze, hogy kopott egy kicsit a váltó, mert volt már életemben nem egyszer sajna, hogy gyorsabb volt a kezemnél a lábam és csúnya reccsek jöttek a váltóból. Vigyorog
« Utoljára szerkesztve: 2009. Június 19. - 06:23:18 írta WERES » Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #118 Dátum: 2009. Június 19. - 08:58:53 »

Na, már én is tudom milyen a búgó váltó. Pár hónapja vettem észre, ha váltásnál a kezemet a váltón hagyom, akkor mély rezgő hang jött a motortérből. Ezt tudtam orvosolni kézlevétellel. Viszont pár hete pedig, ha 2000-es fordulaton közlekedtem 2-es és 3-as sebfokozatban, illetve motorféknél szintén ezt tapsztaltam. És tegnap jöttem rá, hogy ha finoman állítok sebességi fokozat közben a holtjátékon (ez azt jelenti, hogy a váltó középvonala felé mozdítom egy hangyányit), akkor elmúlik a hang. Tehát tuti váltó. Nemtom Kakaos kollégának is ez volt-e a baja és azt sem tudom, hogy ez váltó kopást jelent-e. Szóval ez a legújabb felfedezésem. Lehet persze, hogy kopott egy kicsit a váltó, mert volt már életemben nem egyszer sajna, hogy gyorsabb volt a kezemnél a lábam és csúnya reccsek jöttek a váltóból. Vigyorog
Ez jelenség nem a kinyomócsapágy hibájára szokott inkább utalni...? 
« Utoljára szerkesztve: 2009. Június 19. - 10:32:48 írta kripic » Naplózva
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #119 Dátum: 2009. Június 19. - 09:51:13 »

Na, már én is tudom milyen a búgó váltó. Pár hónapja vettem észre, ha váltásnál a kezemet a váltón hagyom, akkor mély rezgő hang jött a motortérből. Ezt tudtam orvosolni kézlevétellel. Viszont pár hete pedig, ha 2000-es fordulaton közlekedtem 2-es és 3-as sebfokozatban, illetve motorféknél szintén ezt tapsztaltam. És tegnap jöttem rá, hogy ha finoman állítok sebességi fokozat közben a holtjátékon (ez azt jelenti, hogy a váltó középvonala felé mozdítom egy hangyányit), akkor elmúlik a hang. Tehát tuti váltó. Nemtom Kakaos kollégának is ez volt-e a baja és azt sem tudom, hogy ez váltó kopást jelent-e. Szóval ez a legújabb felfedezésem. Lehet persze, hogy kopott egy kicsit a váltó, mert volt már életemben nem egyszer sajna, hogy gyorsabb volt a kezemnél a lábam és csúnya reccsek jöttek a váltóból. Vigyorog
Még azt próbáld ki,hogy amikor búg,akkor finoman tedd rá a lábad a kuplungpedálra,hogy akkor is abbahagyja-e.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 23   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!