ladlac
|
|
« Hozzászólás #15 Dátum: 2008. Január 15. - 20:58:15 » |
|
BeZe! Vele alszol? Bocsika!
Ne bántsd Koma. Én is betenném a lovat, méltó fedél alá, plafonig csempézettbe... Addig meg csillaggarázs...
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #16 Dátum: 2008. Január 16. - 13:45:17 » |
|
Tudhatnátok, hogy nem bántásból irtam, csak vicceltem egy kicsit! Baj? BeZe ugye nem sértődtél meg?!? Ha megbántottalak volna akaratlanulis, akkor nagyon sajnálom, és bocsánatot kérek! De remélem nem vetted a lelkedre hülyéskedésemet! Én is babusgatom amikor csak lehet.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #17 Dátum: 2008. Január 17. - 09:03:12 » |
|
Tudhatnátok, hogy nem bántásból irtam, csak vicceltem egy kicsit! Baj? BeZe ugye nem sértődtél meg?!? Ha megbántottalak volna akaratlanulis, akkor nagyon sajnálom, és bocsánatot kérek! De remélem nem vetted a lelkedre hülyéskedésemet! Én is babusgatom amikor csak lehet.
Nem baj, Koma! Szerintem szeretne mindenki fűtött garázsból elrajtolni reggelente, hogy szinte meleg az autó, mint nyáron. Tovább is tartanának a jószágok...
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
georgbob
|
|
« Hozzászólás #18 Dátum: 2008. Január 17. - 16:16:44 » |
|
Üdv mindenkinek! Ma megtörtént a kinyomó csapágy csere és számomra legalábbis megdöbbentő dolog volt tapasztalható: a kuplung végre ott fog ahol elvileg is kellene, 2-3 centire felengedve már fog. Eddig ez(35000km van benne) a pedálút felénél történt és nem emlékszem,hogy valaha is lejebb fogott volna. Rájuk kérdeztem hogy állítottak e e kapcsolási ponton, de azt mondták, hogy ezen nem lehet, automata beállós. De kérdem én, egy kinyomócsapágy csere mitől változtatja meg a kapcsolási pontot?! Így szerintem sokkal jobb, mert eddig gyors váltásoknál mindig később kapcsolt, olyan volt mintha mindig csúsztattam volna a kuplungot. Valakinek véleménye, tapasztalata, ötlete ez ügyben?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jopek
|
|
« Hozzászólás #19 Dátum: 2008. Január 17. - 16:48:55 » |
|
Ennek a lentfogó kuplungnak én nem örülnék a helyedben. Szerintem ez nem természetes, ez a 2-3 cm kevésnek tűnik. A fokozatokat rendesen veszi álló helyben, nem akad a váltókar ? Legutóbb a céges Kangoo-val jártam igy, szerkezet csere lett belőle.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
georgbob
|
|
« Hozzászólás #20 Dátum: 2008. Január 17. - 18:47:51 » |
|
Tökéletesen veszi a sebességet, még akkor is ha felengedem picit, utánna viszont egyből kapcsol. Azonban ha nem lehet állítani a kapcsolási pontot, akkor ennek kell lenni a normális poziciónak, nem?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #21 Dátum: 2008. Január 17. - 18:54:29 » |
|
Én úgy tudom, hogy a kupplungpedál 2-3 centis benyomásánál már ki kell emelnie a kupplungnak, magyarul inkább fent, mint lent kell fognia.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
Jopek
|
|
« Hozzászólás #22 Dátum: 2008. Január 17. - 19:40:36 » |
|
Tökéletesen veszi a sebességet, még akkor is ha felengedem picit, utánna viszont egyből kapcsol. Azonban ha nem lehet állítani a kapcsolási pontot, akkor ennek kell lenni a normális poziciónak, nem?
Nem tudom, mindenesetre érdekes, hogy nem lett ugyanolyan mint annak előtte.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #23 Dátum: 2008. Január 17. - 19:59:40 » |
|
Nem bowdenes a kupplung? Nem tudom, hogy van a lacsinál, de előző autómnál a bowden hosszát is lehetett állítani és azt a kart is lehetett változtatni, amelyiket meghúzta a bowden. Annak a karnak egy ricnis tengelyen volt a rögzítése, odébb is lehetett tenni feloldás után.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
georgbob
|
|
« Hozzászólás #24 Dátum: 2008. Január 17. - 20:09:31 » |
|
Nos, ez nem bowdenes, hanem hidraulikus, és állítólag önbeállós. OK,most hogy megint mentem vele, az a 2-3 cm nem annyi, inkább 4-6 cm, de igazán a korábbi álláshoz képest tudom jól viszonyítani, ami nagyon számottevő! Tempósabban lehet váltani, mert amikor ugyebár emelem a kuplungot egyből nyomom a gázt és eddig, mivel szinte középállásban kapcsolt, mindig éreztem egy kis csúszást, vagyis hogy hamarabb ment a gáz minthogy kapcsolt volna a kuplung. Ez most nem így van, mert egy kicsit is felemelve a kuplungot közben adva a gázt már teljesen összekapcsolt a kuplung és már húz is...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #25 Dátum: 2008. Január 17. - 20:19:45 » |
|
Nem bowdenes a kupplung? Nem tudom, hogy van a lacsinál, de előző autómnál a bowden hosszát is lehetett állítani és azt a kart is lehetett változtatni, amelyiket meghúzta a bowden. Annak a karnak egy ricnis tengelyen volt a rögzítése, odébb is lehetett tenni feloldás után.
A fékolaj tartályból veszi az anyagot. Ezért is "kell" "sürübben" cserélgetni a szervíz szerint...
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #26 Dátum: 2008. Január 17. - 21:00:03 » |
|
Az a lényeg, hogy jó lett a kuplung! Ha túl fent fog, csúszni kezd hamarosan, ha túl lent, akkor esetleg nem emel ki tökéletesen. Benyomáskor néhány centi holtjátéknak kell lennie!
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #27 Dátum: 2008. Január 17. - 21:01:28 » |
|
Az a lényeg, hogy jó lett a kuplung! Ha túl fent fog, csúszni kezd hamarosan, ha túl lent, akkor esetleg nem emel ki tökéletesen. Benyomáskor néhány centi holtjátéknak kell lennie!
Látod, az arculatossal nincs ilyen gond.
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #28 Dátum: 2008. Január 18. - 13:14:32 » |
|
Tökéletesen veszi a sebességet, még akkor is ha felengedem picit, utánna viszont egyből kapcsol. Azonban ha nem lehet állítani a kapcsolási pontot, akkor ennek kell lenni a normális poziciónak, nem?
Nem tudom, mindenesetre érdekes, hogy nem lett ugyanolyan mint annak előtte. Valószínűleg az előző kinyomócsapágy szorult a tengelyen. Nem reagált azonnal a pedál felengedésére, csak amikor már nagyobb erő hatott rá. Ez magyarázhatja a későbi kapcsolási pontot. A kinyomást végzi az olaj, a viszahúzást általában rugó.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mano
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
|
|
« Hozzászólás #29 Dátum: 2008. Január 26. - 10:09:29 » |
|
Mivel ugyanazt a hozzászólást írtad mindkét helyre, ezért Szabályzatunk 2.9. pontja szerint az ide írt változatot töröltem, helyette hivatkozást tettem hozzászólásodra. http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_smf&Itemid=45&topic=48.0Valaki tudd ehez hozzászólni,ötlet stb??? Vagy hasonló probléma mint nekem és "Georgbobnak"? Ja és neked "Georgbob" megoldodott a kinyomó csapágy cserével a problémád??Kérlek olvasd el Szabályzatunk többi pontját is az esetleges későbbi félreértések elkerülése végett! Mindettől függetlenül üdvözlünk a fórumon, kellemes társalgást! Üdv!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. Január 26. - 12:22:19 írta cápaFeri »
|
Naplózva
|
|
|
|
|