FuRy
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 45
|
|
« Hozzászólás #1440 Dátum: 2013. Augusztus 25. - 20:09:06 » |
|
Fury, érdemes lenne leszedni a katit és belekukkantani Weres Egyszer csak leszedem, de rájöttem mi volt a galiba. MAP szenzor előtti cső a szenzor előtti illesztésnél nem volt tökéletesen a szenzoron. Nagy valószínűséggel fals adatokat mért emiatt. Gumián ragasztóval rámentem. Tökéletesen megy a gép . Köszi azért a tanácsot . Esetleg valaki tudja, honnan lehet beszerni ilyen csövet? Ami közvetlen a map szenzorba megy. Ideiglenesen megoldottam ragasztóval, de rezgés hatására egy idő után szétcsúszik és megint előjön a pöfögés :S.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1441 Dátum: 2013. Augusztus 25. - 20:20:00 » |
|
Fury, érdemes lenne leszedni a katit és belekukkantani Weres Egyszer csak leszedem, de rájöttem mi volt a galiba. MAP szenzor előtti cső a szenzor előtti illesztésnél nem volt tökéletesen a szenzoron. Nagy valószínűséggel fals adatokat mért emiatt. Gumián ragasztóval rámentem. Tökéletesen megy a gép . Köszi azért a tanácsot . Esetleg valaki tudja, honnan lehet beszerni ilyen csövet? Ami közvetlen a map szenzorba megy. Ideiglenesen megoldottam ragasztóval, de rezgés hatására egy idő után szétcsúszik és megint előjön a pöfögés :S. pl szakszerviz
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
szediati
|
|
« Hozzászólás #1442 Dátum: 2013. Augusztus 29. - 14:40:29 » |
|
ma kiváncsiságbol kiolvastam a hibakod tárolot 1403 as kod volt benne ez egr hiba. check lámpa nem világitott. akkor lezárást ki kell venni? nem tom a check mé nem jelez
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
szediati
|
|
« Hozzászólás #1443 Dátum: 2013. Augusztus 29. - 19:29:21 » |
|
vagy pontosan mi van a kód mögött a lezárás vagy maga a szelep rossz?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Papy
|
|
« Hozzászólás #1444 Dátum: 2013. Augusztus 30. - 06:22:07 » |
|
Mióta van lezárva? Nem tudom mi a pontos magyarázat rá. de volt olyan vezérlő aminél ha ki volt takarva az EGR akkor dobta a hibát...
|
|
|
Naplózva
|
Papy, akinek Lacettije van, és nem fél használni...!
|
|
|
szediati
|
|
« Hozzászólás #1445 Dátum: 2013. Augusztus 30. - 19:41:40 » |
|
pár hónapja van lezárva. Chack nem világit csak benne volt a hibakód
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
szediati
|
|
« Hozzászólás #1446 Dátum: 2013. Szeptember 02. - 17:43:02 » |
|
az okát nem tudom mért volt igy de gondolom vagy a lezárás vagy **** az egr
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #1447 Dátum: 2013. Szeptember 06. - 10:54:45 » |
|
Fury, érdemes lenne leszedni a katit és belekukkantani Weres Egyszer csak leszedem, de rájöttem mi volt a galiba. MAP szenzor előtti cső a szenzor előtti illesztésnél nem volt tökéletesen a szenzoron. Nagy valószínűséggel fals adatokat mért emiatt. Gumián ragasztóval rámentem. Tökéletesen megy a gép . Köszi azért a tanácsot . Esetleg valaki tudja, honnan lehet beszerni ilyen csövet? Ami közvetlen a map szenzorba megy. Ideiglenesen megoldottam ragasztóval, de rezgés hatására egy idő után szétcsúszik és megint előjön a pöfögés :S. Ha még aktuális akkor: www.rteam.huSzilikon vákumcsőveik vannak jó áron.
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
FuRy
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 45
|
|
« Hozzászólás #1448 Dátum: 2013. Szeptember 07. - 14:44:06 » |
|
Fury, érdemes lenne leszedni a katit és belekukkantani Weres Egyszer csak leszedem, de rájöttem mi volt a galiba. MAP szenzor előtti cső a szenzor előtti illesztésnél nem volt tökéletesen a szenzoron. Nagy valószínűséggel fals adatokat mért emiatt. Gumián ragasztóval rámentem. Tökéletesen megy a gép . Köszi azért a tanácsot . Esetleg valaki tudja, honnan lehet beszerni ilyen csövet? Ami közvetlen a map szenzorba megy. Ideiglenesen megoldottam ragasztóval, de rezgés hatására egy idő után szétcsúszik és megint előjön a pöfögés :S. Ha még aktuális akkor: www.rteam.huSzilikon vákumcsőveik vannak jó áron. Aktuális, köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kakaos
Kábelbarát
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 132
|
|
« Hozzászólás #1449 Dátum: 2013. Szeptember 08. - 12:56:27 » |
|
Fury, érdemes lenne leszedni a katit és belekukkantani Weres Egyszer csak leszedem, de rájöttem mi volt a galiba. MAP szenzor előtti cső a szenzor előtti illesztésnél nem volt tökéletesen a szenzoron. Nagy valószínűséggel fals adatokat mért emiatt. Gumián ragasztóval rámentem. Tökéletesen megy a gép . Köszi azért a tanácsot . Esetleg valaki tudja, honnan lehet beszerni ilyen csövet? Ami közvetlen a map szenzorba megy. Ideiglenesen megoldottam ragasztóval, de rezgés hatására egy idő után szétcsúszik és megint előjön a pöfögés :S. Ha még aktuális akkor: www.rteam.huSzilikon vákumcsőveik vannak jó áron. Aktuális, köszönöm! Ha fars levegőt szív akkor hogy gondolkozik a ecu kisebb vákuum kevesebb üzemanyag. De 2.db vákuum cső van a másik mit csinál ,még fény képet is fel raktam , réges régen de nem kaptam választ .Nem lehet becsapni a ecu t hogy kevesebbet fogyasszon.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Insider
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
|
|
« Hozzászólás #1450 Dátum: 2013. Szeptember 08. - 14:11:13 » |
|
Fury, érdemes lenne leszedni a katit és belekukkantani Weres Egyszer csak leszedem, de rájöttem mi volt a galiba. MAP szenzor előtti cső a szenzor előtti illesztésnél nem volt tökéletesen a szenzoron. Nagy valószínűséggel fals adatokat mért emiatt. Gumián ragasztóval rámentem. Tökéletesen megy a gép . Köszi azért a tanácsot . Esetleg valaki tudja, honnan lehet beszerni ilyen csövet? Ami közvetlen a map szenzorba megy. Ideiglenesen megoldottam ragasztóval, de rezgés hatására egy idő után szétcsúszik és megint előjön a pöfögés :S. Ha még aktuális akkor: www.rteam.huSzilikon vákumcsőveik vannak jó áron. Aktuális, köszönöm! Ha fars levegőt szív akkor hogy gondolkozik a ecu kisebb vákuum kevesebb üzemanyag. De 2.db vákuum cső van a másik mit csinál ,még fény képet is fel raktam , réges régen de nem kaptam választ .Nem lehet becsapni a ecu t hogy kevesebbet fogyasszon. Ha fals levegőt szív a fojtószelep után, akkor kisebb lesz a vákuum (a szívócső nyomás közelít a légköri nyomáshoz). Ez történik amikor gyorsítasz és hirtelen lenyomod a gázpedált. A MAP-szenzor jele alapján dúsítani fog az ECU. A MAP jele az egyik "terhelés jel" .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kakaos
Kábelbarát
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 132
|
|
« Hozzászólás #1451 Dátum: 2013. Szeptember 09. - 15:14:19 » |
|
Fury, érdemes lenne leszedni a katit és belekukkantani Weres Egyszer csak leszedem, de rájöttem mi volt a galiba. MAP szenzor előtti cső a szenzor előtti illesztésnél nem volt tökéletesen a szenzoron. Nagy valószínűséggel fals adatokat mért emiatt. Gumián ragasztóval rámentem. Tökéletesen megy a gép . Köszi azért a tanácsot . Esetleg valaki tudja, honnan lehet beszerni ilyen csövet? Ami közvetlen a map szenzorba megy. Ideiglenesen megoldottam ragasztóval, de rezgés hatására egy idő után szétcsúszik és megint előjön a pöfögés :S. Ha még aktuális akkor: www.rteam.huSzilikon vákumcsőveik vannak jó áron. Aktuális, köszönöm! Ha fars levegőt szív akkor hogy gondolkozik a ecu kisebb vákuum kevesebb üzemanyag. De 2.db vákuum cső van a másik mit csinál ,még fény képet is fel raktam , réges régen de nem kaptam választ .Nem lehet becsapni a ecu t hogy kevesebbet fogyasszon. Ha fals levegőt szív a fojtószelep után, akkor kisebb lesz a vákuum (a szívócső nyomás közelít a légköri nyomáshoz). Ez történik amikor gyorsítasz és hirtelen lenyomod a gázpedált. A MAP-szenzor jele alapján dúsítani fog az ECU. A MAP jele az egyik "terhelés jel" . A másik vákuumcső ahova megy mintha benzin szűrő is lenne .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1452 Dátum: 2013. Szeptember 09. - 18:28:25 » |
|
Fury, érdemes lenne leszedni a katit és belekukkantani Weres Egyszer csak leszedem, de rájöttem mi volt a galiba. MAP szenzor előtti cső a szenzor előtti illesztésnél nem volt tökéletesen a szenzoron. Nagy valószínűséggel fals adatokat mért emiatt. Gumián ragasztóval rámentem. Tökéletesen megy a gép . Köszi azért a tanácsot . Esetleg valaki tudja, honnan lehet beszerni ilyen csövet? Ami közvetlen a map szenzorba megy. Ideiglenesen megoldottam ragasztóval, de rezgés hatására egy idő után szétcsúszik és megint előjön a pöfögés :S. Ha még aktuális akkor: www.rteam.huSzilikon vákumcsőveik vannak jó áron. Aktuális, köszönöm! Ha fars levegőt szív akkor hogy gondolkozik a ecu kisebb vákuum kevesebb üzemanyag. De 2.db vákuum cső van a másik mit csinál ,még fény képet is fel raktam , réges régen de nem kaptam választ .Nem lehet becsapni a ecu t hogy kevesebbet fogyasszon. Ha fals levegőt szív a fojtószelep után, akkor kisebb lesz a vákuum (a szívócső nyomás közelít a légköri nyomáshoz). Ez történik amikor gyorsítasz és hirtelen lenyomod a gázpedált. A MAP-szenzor jele alapján dúsítani fog az ECU. A MAP jele az egyik "terhelés jel" . A másik vákuumcső ahova megy mintha benzin szűrő is lenne . ??
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
szediati
|
|
« Hozzászólás #1453 Dátum: 2013. Szeptember 11. - 16:54:55 » |
|
A p1403 as hibakód a táblázat alapján kipuffgáz visszavezető szelep szolenoid hiba. ez egr elekromos hiba vagy a lezárás miatt dobálja??
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kuruczd
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
|
|
« Hozzászólás #1454 Dátum: 2013. Szeptember 29. - 15:06:52 » |
|
Mindenkinek világít a check lámpa aki lezárta az EGR-t? Mert nekem nem világít ettől. Másik kérdés, hogy 2004-es 1.6-os Lacettire van frissebb szoftver mint a gyári? Érdemes elvinni szoftverfrissítésre? Változik a motor karakterisztikája? Jövőhéten viszem szervizbe hibatároló kiolvasásra törlésre. Most esett át egy szívósor tömítés cserén mert kifújt és az alapjárat egyenetlen volt és rángatott, előtte meg a MAP szenzor vákuumcsöve szakadt szét. Egyik problémától se villant fel a check lámpa.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|