Lacetti klub fórum
2024. December 12. - 13:46:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 93 94 [95] 96 97 ... 103   Le
 
Szerző Téma: Torpanás és EGR szelep  (Megtekintve 558724 alkalommal)
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1410 Dátum: 2013. Augusztus 11. - 10:33:39 »

De ahogy észrevettem az a legegyszerűbb, hogyha nem írok be semmit hibaként mert egyből lehurrogásra kerül!
Én csak segíteni szeretnék minden olyan cartársnak aki ilyen illetve hasonló gonddal küzd. 2011ben jelentkezett a P300 hibám ami mindig fennállt, azután is hogy az LPG beépítésre került. Aki visszaolvas és érdekli az látja milyen gondokkal küzdöttem, illetve miket változtattam rajta. Most már észrevehető, hogy beindítás után nem puffog az autó egy 20-30 másodpercig, illetve a kipufogó sem ugrál előre-hátra. Mivel a gyújtásból szinte mindent kizártam, így már majdnem elszántam magam egy hengerfej felújításra. Van egy bontott hengerfejem azt akartam felújítani, de... A legutóbbi tapasztalat szerint egy 0,7mm beállított gyertyahézaggal az autó gázüzemben motorrángás nélkül járt, átkapcsolva benzinüzembe pedig a motor jobban rázkódott, és a kipuffogón is lehetett látni a változást. Amióta az injektorok át lettek vizsgálva és tisztítva, azóta beindítás után szépen beáll 750körüli fordulatszámra. Eddig stabilatlanul állt be, most meg szépen puffogás és ingás nélkül. Eddig minden beindításnál szinte dobta a P300at, majd minden leállításnál törlésre került. Ezt többször is le lett tesztelve. Mióta megvolt a tisztítás nem jött elő a hibakód.
Ez természetesen az eddigi állapot, a többit ha valaki érdekli privátba érdeklődhet... Persze ez eddig ez megalapozatlan hogy végképp kinyilvánítsam hogy megoldódott a problémám, de erőteljesen látszik az autón a változás. Lehet hogy ez időszakos, vagy valamiért így van kedve működni a kocsinak.
Azzal is tisztában vagyok hogy egy ilyen játék obd kiolvasóval nem lehet diagnosztizálni. De arra jó hogy egy hibakódot kimutassa. Természetesen nem vethető össze a Scan100 tudásával, de az a műszer sem tudja megállapítani hogy valójában a szelepekkel lenne e a probléma vagy az injektor nem tökéletes. Senkitől nem akarom elvenni a referencia körét, vagy az új kuncsaftokat, de az eddigiekben én mindent megosztottam ami megosztható volt!
Mindenkinek állok rendelkezésre, amennyiben érdekli az injektor vizsgálat, illetve a tapasztalat a tisztítás utáni helyzet!

nem lehurrogás hanem ne általánosíts te 1 autóról tudsz nyilatkozni én több százról+nálad a gázos üzemmód is +hibaforrás
Naplózva

70/4334431
Papy
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 212


« Hozzászólás #1411 Dátum: 2013. Augusztus 11. - 10:42:13 »

Cikk amiből következtettem: http://injektor.hu/index.jsp?id=2&main=278&akt=

Ebben igazad van, de mégegyszer mondom hogy megértsd, a P300 nem gázüzemben jelentkezett nálam! Töb mint 1 évig ugyan úgy hiba volt mind amikor benne volt a gáz! Ugyan azok voltak a hibajelek illetve a tapasztalatok!
Inkább nem kommentálok többet, úgy látom nem érdemes megszólalnom!
Naplózva

Papy, akinek Lacettije van, és nem fél használni...!
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1412 Dátum: 2013. Augusztus 11. - 10:52:32 »

Cikk amiből következtettem: http://injektor.hu/index.jsp?id=2&main=278&akt=

Ebben igazad van, de mégegyszer mondom hogy megértsd, a P300 nem gázüzemben jelentkezett nálam! Töb mint 1 évig ugyan úgy hiba volt mind amikor benne volt a gáz! Ugyan azok voltak a hibajelek illetve a tapasztalatok!
Inkább nem kommentálok többet, úgy látom nem érdemes megszólalnom!

csak a gázos használat volt a kiváltó oka
Naplózva

70/4334431
Papy
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 212


« Hozzászólás #1413 Dátum: 2013. Augusztus 11. - 11:01:16 »

És a több száz autó közül amin cseréltél hengerfejet sosem fordult elő olyan hogy nem szelep probléma volt hanem pl injektor vagy más egyéb? Vagy egyből cseréled és ezt nem vizsgálod meg? Csak azért kérdem, mert itt illetve a chevyklubbon is sok embernek volt injektor gondja, akiknek ugyan ez volt a problémájuk, és az injektor csere vagy tisztítás megoldotta a P300 hibát. De ez is csak általánosítás ezekszerint...
Naplózva

Papy, akinek Lacettije van, és nem fél használni...!
Papy
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 212


« Hozzászólás #1414 Dátum: 2013. Augusztus 11. - 11:01:57 »

mind1 hagyjuk ezt a dolgot, nem érdemes ebbe belemenni
Naplózva

Papy, akinek Lacettije van, és nem fél használni...!
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #1415 Dátum: 2013. Augusztus 11. - 12:23:09 »

mind1 hagyjuk ezt a dolgot, nem érdemes ebbe belemenni

Hozzá nem értő amatőrként erre a következtetésre jóval korábban rá kellett volna jönnöd!
Naplózva

Papy
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 212


« Hozzászólás #1416 Dátum: 2013. Augusztus 11. - 12:46:07 »

Gratulálok a plussz egy hozzászólásért! Lehet hogy nem értek az autókhoz, és amatőr vagyok, de legalább egy összefüggő magyarázatot, és egy normálisan megírt mondatot várnék el! Nem benyőgött fél mondatokat, amiből ki kell hámozni mi az értelme! Szerintem ennyit mindenki megérdemel, hisz ez csak puszta intelligencia!
 
Naplózva

Papy, akinek Lacettije van, és nem fél használni...!
Papy
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 212


« Hozzászólás #1417 Dátum: 2013. Augusztus 11. - 13:07:47 »

Aki tudja az elérhetőségemet majd úgyis megkeres! Na, üdv!
Naplózva

Papy, akinek Lacettije van, és nem fél használni...!
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #1418 Dátum: 2013. Augusztus 12. - 07:40:46 »

Sajnos neked a szakemberek eddig adott magyarázata nem felelet meg, felül bíráltad őket! Ezek után mint vársz? Egy intelligensnek magyarázzam???!!!
Naplózva

ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #1419 Dátum: 2013. Augusztus 12. - 10:30:36 »

Piszok jó lenne már végre abbahagyni a kioktatást, acsarkodást!!! 

Miért jó ezeket ide írogatni?  He He   

Priviben nem lehet elintézni? 

Mindig, mindenkinek ilyeneket kell olvasni? 

Piszok unalmas kezd lenni!!!  Zavart Zavart Zavart Zavart Zavart Zavart Zavart

Főleg a fogadatlan prókátorok!!! 

Aztán, majd ha szankcionáljuk ezeket, jön a sértődés!!! 
(nem akarok fenyegetőzni, csak piszokul unom.)
Úgy tudom az érintettek, már lettek figyelmeztetve privátban. 
(Nem Én voltam, de tudok róla)


Most már tényleg utoljára:  HAGYJÁTOK ABBA! 


Elnézést a kirohanásért, akinek nem inge...
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
Papy
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 212


« Hozzászólás #1420 Dátum: 2013. Augusztus 12. - 17:02:57 »

Rendben!
Naplózva

Papy, akinek Lacettije van, és nem fél használni...!
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #1421 Dátum: 2013. Augusztus 12. - 20:15:53 »

Gratulálok a plussz egy hozzászólásért! Lehet hogy nem értek az autókhoz, és amatőr vagyok, de legalább egy összefüggő magyarázatot, és egy normálisan megírt mondatot várnék el! Nem benyőgött fél mondatokat, amiből ki kell hámozni mi az értelme! Szerintem ennyit mindenki megérdemel, hisz ez csak puszta intelligencia!
 
Ne add fel, sokunkat érdekelnek ezek a tapasztalatok.Többet tanulunk belőle,mint a kioktató emberek félmondatos hozzászólásaiból.Az okostojásoknak meg ne is válaszolj inkább,úgyis csak az lehet a jó amit ők írnak.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1422 Dátum: 2013. Augusztus 12. - 20:30:27 »

Gratulálok a plussz egy hozzászólásért! Lehet hogy nem értek az autókhoz, és amatőr vagyok, de legalább egy összefüggő magyarázatot, és egy normálisan megírt mondatot várnék el! Nem benyőgött fél mondatokat, amiből ki kell hámozni mi az értelme! Szerintem ennyit mindenki megérdemel, hisz ez csak puszta intelligencia!
 
Ne add fel, sokunkat érdekelnek ezek a tapasztalatok.Többet tanulunk belőle,mint a kioktató emberek félmondatos hozzászólásaiból.Az okostojásoknak meg ne is válaszolj inkább,úgyis csak az lehet a jó amit ők írnak.

tudod vannak értetlenek akik egy dolgot bevettek a fejükbe és 1 autó után általánosítanak és vannak olyanok akik okosaknak hiszik magukat és megsértődnek ha valaki felvilágosítja őket milyen buták....
akinek nem inge ne vegye magára..
Naplózva

70/4334431
Papy
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 212


« Hozzászólás #1423 Dátum: 2013. Augusztus 12. - 20:33:33 »

Téma lezárva, így is negatív amatőr figura vagyok! Én csak felajánlottam, hogyha érdekel valakit a tapasztalat evvel kapcsolatosan, akkor keressen meg nyugodtan. Visszaolvasva az első beírásom P300-ra 2011 februárjában volt, és 2010 októberében jött elő, ami nem most volt! De majd úgyis megírom, ha bármikor is előjönne a hiba, természetesen ne itt kezdjétek a ráköltést:)
Naplózva

Papy, akinek Lacettije van, és nem fél használni...!
Papy
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 212


« Hozzászólás #1424 Dátum: 2013. Augusztus 12. - 20:37:32 »

Van Pesten ismim aki csinál hengerfejfelújítást! nem olcsó, de ha valakinek ez kell... Majd lecsippantom a végösszegből a 20%os hasznomat, szólok neki tegyen rá ennyi árrést! Biztos sok munkája lesz, mert sokaknak úgyis még megvan a P300-as hiba... Privibe írjatok ha érdekel valakit! Az injektor hibát felejtsétek el, mert fals infó, azt csak úgy írtam!

Viccet félretéve, hagyjuk ezt a dolgot! Eddig is működött a fórum, most is működjön tovább! Azért vagyunk hogy segítsünk egymáson! Legyen béke, és ha valaki felnéz erre a fórumra akkor ne a kakaskodásokat lássa! Én megfogadom, hogy nem szólok be senkinek, és csak olyanban segítek amihez értek! Ha meg nincs rálátásom akkor csöndben maradok! Nem vezet ez sehová, és nem old meg semmit ha beszólogatunk egymásnak! De legyenek arra is tekintettel a hozzáértők, hogy sok embernek nem ez a szakmája, de segítségre szorulnak! Nekem az amatőrségemet sok szerviz kihasználta már... Ha lenne felesleges pénzem, biztos új kocsit vennék, nem a régi szervizelném. De egyenlőre csak arra tudok költeni hogy ez megfelelően üzemkész legyen! És szerintem sokan így vagyunk vele!
« Utoljára szerkesztve: 2013. Augusztus 12. - 20:49:21 írta Papy » Naplózva

Papy, akinek Lacettije van, és nem fél használni...!
Oldalak: 1 ... 93 94 [95] 96 97 ... 103   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!