szediati
|
|
« Hozzászólás #1380 Dátum: 2013. Július 10. - 14:01:52 » |
|
Vagy nekem is ez volt mint spot cartársnak, hogy alkapból nem működik már tökéletesen az egér de még a check lámpa nem jelez csak esetleg bent van a hibakód. emiatt el tom képzelni a lomhaságot amikor kivettem a lezárást az egr szelep alól
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #1381 Dátum: 2013. Július 10. - 14:32:05 » |
|
nincs tuning, csupán nincs hagyva ellustítva, illetve főleg fiatal korában sokat edzettem amúgy 1.6os és megnyugtatlak, amikor 1.4es ellen gyorsultam, csak egy motorháztetőnyivel vagy max fél autónyival nyertem kb egy 120 km/h gyorsulásig. nem feltétlenül kell túl sokat elvárni ettől a motortól, de jól tud haladni sztem. majd Sebike elmagyarázza neked a dolgokat mi a különbség 1.4-1.6-1.8 között. amúgy meg nem árt ismerni a nyomatékgörbét
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
szediati
|
|
« Hozzászólás #1382 Dátum: 2013. Július 10. - 14:37:25 » |
|
megnyugtatlak mióta nálam van az autó nálam sem lustálkodik mert 4000 alatt szinte nem is váltok meg nem ritkán 5-6 ezerig is hajtom. tudom hol van a nyomatékcsúcs csak az a kérdés hogy a szűkítő kivétele meg az egér lezárása miatt ez melyik irányba ill milyen fordulat értékre tolódott el. mert ugye a gázlengések stb valamennyire befolyásolják szerintem. de majd a szakik elmagyarázzák ha lesz idejük minket laikusokat felsötétíteni
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #1383 Dátum: 2013. Július 10. - 15:23:19 » |
|
megnyugtattál
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #1384 Dátum: 2013. Július 10. - 23:03:47 » |
|
Én 15000-nél vettem ki a szűkítőt és zártam le az EGR-t. Mintha pár decivel többet evett volna azóta, de nem jelentős...viszont hamarabb jelentkezett a nyomaték. Most 83000 van a kocsiban és még mindig nem gondolkodom a visszatételükön. Kb egy éve rendes üzemanyagot tankolok, ha hosszabb időre is megyek haza, még a határ előtt megteszem ezt, hogy érjek vissza ki vele, ne otthon kelljen tankolnom. A fogyasztás beállt 6,8-7,2-re, ebben 80% autópálya van óra szerint 125-128km/h, GPS szerint 120km/h tempóval haladva, a többi hidegindításos munkába járás 7 km-re. Otthoni benzinnel ez sosem ment 8 liter alá. Szóval szerintem sokkal többet nyom a latba a rendes benzin, mint a fogyasztásnövekedés (ha egyáltalán van ilyen) az EGR lezárása és a szűkítő kivétele után.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
szediati
|
|
« Hozzászólás #1385 Dátum: 2013. Július 11. - 00:10:15 » |
|
igen sokat számit a benzin meg az egr lezárása is. én pl csak omv nél tankolok maxx motiont. ennél nem sokkal több benya van ami jobb. nekem is 8 liter az átlag de én hajtom is. lehey vissza kéne kicsit venni belőle
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Papy
|
|
« Hozzászólás #1386 Dátum: 2013. Július 12. - 16:10:12 » |
|
Pár kérdés az EGR szeleppel kapcsolatban, lehet nem túl szakszerűen:) Először is, ha lehúzom a motor működése közben az EGR szelep csatiját akkor nem kéne bedobnia hibakódot, vagyis a check lámpát kigyújtania? Rászorítottam a dugózást az EGR helyére, az EGR-t pedig félretettem úgy hogy a csatija rajta volt. A motort beindítottam, és láthatólag semmit nem csinált, meg sem mozdult... Mi működteti a szelepet, illetve ilyenkor álló helyzetbe kell lennie üresjáratban? Annyi válasz bőven elég, hogy ennek mind így kell működnie, és nem rossz semmi:)
|
|
|
Naplózva
|
Papy, akinek Lacettije van, és nem fél használni...!
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1387 Dátum: 2013. Július 12. - 19:16:54 » |
|
Pár kérdés az EGR szeleppel kapcsolatban, lehet nem túl szakszerűen:) Először is, ha lehúzom a motor működése közben az EGR szelep csatiját akkor nem kéne bedobnia hibakódot, vagyis a check lámpát kigyújtania? Rászorítottam a dugózást az EGR helyére, az EGR-t pedig félretettem úgy hogy a csatija rajta volt. A motort beindítottam, és láthatólag semmit nem csinált, meg sem mozdult... Mi működteti a szelepet, illetve ilyenkor álló helyzetbe kell lennie üresjáratban? Annyi válasz bőven elég, hogy ennek mind így kell működnie, és nem rossz semmi:)
egyből nem dob hibakódot az egr csak részterhelés esetén aktív
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Papy
|
|
« Hozzászólás #1388 Dátum: 2013. Július 12. - 20:58:19 » |
|
Köszi, ennyi bőven elég. Azt hittem mindig nyitogat, amikor jár a motor... D
|
|
|
Naplózva
|
Papy, akinek Lacettije van, és nem fél használni...!
|
|
|
kuruczd
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
|
|
« Hozzászólás #1389 Dátum: 2013. Július 15. - 13:41:06 » |
|
Sziasztok!
Nekem is gondom volt a torpanással 1700-2000es fordulat körül minden sebesség fokozatban. Olvastam erre az egr szelep lezárása a megoldás. Le is zártam, a torpanás enyhült de azért érezhető maradt. Viszont lezárt egr szeleppel elég csúnya hangja volt az autónak sportdobbal, végül kivettem a lezáró lemezt. Azt már korábban észre vettem hogy a map szenzor vákum cső gumi pipája szét van repedve. Akkor csak bekenegettem műgyantával. Ma viszont levettem levágtam azt a gumi darabot és egy zsugor csővel kötöttem össze a map szenzort a vákumcsővel. Nem igazán jó megoldás mert a zsugorcső megtörik a kanyarban, ezért az autó alapjárati fordulatszáma kb.800. Viszont az autó tökéletes, azon a bizonyos fordulatszámon sincs egy leheletnyi torpanás se, és hirtelen indulásnál se fullad vissza.
Tudna valaki segíteni hol tudok rendelni gyári vákumcsövet a map szenzorhoz? A helyi opel-chevrolet márkakereskedés-szervizhez mennyek vagy van olcsóbb megoldás is?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #1390 Dátum: 2013. Július 15. - 13:45:01 » |
|
Sziasztok!
Nekem is gondom volt a torpanással 1700-2000es fordulat körül minden sebesség fokozatban. Olvastam erre az egr szelep lezárása a megoldás. Le is zártam, a torpanás enyhült de azért érezhető maradt. Viszont lezárt egr szeleppel elég csúnya hangja volt az autónak sportdobbal, végül kivettem a lezáró lemezt. Azt már korábban észre vettem hogy a map szenzor vákum cső gumi pipája szét van repedve. Akkor csak bekenegettem műgyantával. Ma viszont levettem levágtam azt a gumi darabot és egy zsugor csővel kötöttem össze a map szenzort a vákumcsővel. Nem igazán jó megoldás mert a zsugorcső megtörik a kanyarban, ezért az autó alapjárati fordulatszáma kb.800. Viszont az autó tökéletes, azon a bizonyos fordulatszámon sincs egy leheletnyi torpanás se, és hirtelen indulásnál se fullad vissza.
Tudna valaki segíteni hol tudok rendelni gyári vákumcsövet a map szenzorhoz? A helyi opel-chevrolet márkakereskedés-szervizhez mennyek vagy van olcsóbb megoldás is?
Keresd meg Sebikét itt a fórumon
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
guszesz
|
|
« Hozzászólás #1391 Dátum: 2013. Július 15. - 18:55:40 » |
|
Sziasztok!
Nekem is gondom volt a torpanással 1700-2000es fordulat körül minden sebesség fokozatban. Olvastam erre az egr szelep lezárása a megoldás. Le is zártam, a torpanás enyhült de azért érezhető maradt. Viszont lezárt egr szeleppel elég csúnya hangja volt az autónak sportdobbal, végül kivettem a lezáró lemezt. Azt már korábban észre vettem hogy a map szenzor vákum cső gumi pipája szét van repedve. Akkor csak bekenegettem műgyantával. Ma viszont levettem levágtam azt a gumi darabot és egy zsugor csővel kötöttem össze a map szenzort a vákumcsővel. Nem igazán jó megoldás mert a zsugorcső megtörik a kanyarban, ezért az autó alapjárati fordulatszáma kb.800. Viszont az autó tökéletes, azon a bizonyos fordulatszámon sincs egy leheletnyi torpanás se, és hirtelen indulásnál se fullad vissza.
Tudna valaki segíteni hol tudok rendelni gyári vákumcsövet a map szenzorhoz? A helyi opel-chevrolet márkakereskedés-szervizhez mennyek vagy van olcsóbb megoldás is?
Én szilikonos vákuumcsövet vettem. 1 méter 800 ft körül van. Vastag az oldalfala ezért jól tűri a derékszögű hajlítást. Azért is esett erre a választásom mert gyárit csak a műanyag csövekkel együtt árulnak 2-3 eft-os áron. Én itt vettem: http://racing-bazar.hu/alkatresz/motor/szilikon_vakumcsovek
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Tomy61
|
|
« Hozzászólás #1392 Dátum: 2013. Július 15. - 19:00:16 » |
|
Sziasztok!
Nekem is gondom volt a torpanással 1700-2000es fordulat körül minden sebesség fokozatban. Olvastam erre az egr szelep lezárása a megoldás. Le is zártam, a torpanás enyhült de azért érezhető maradt. Viszont lezárt egr szeleppel elég csúnya hangja volt az autónak sportdobbal, végül kivettem a lezáró lemezt. Azt már korábban észre vettem hogy a map szenzor vákum cső gumi pipája szét van repedve. Akkor csak bekenegettem műgyantával. Ma viszont levettem levágtam azt a gumi darabot és egy zsugor csővel kötöttem össze a map szenzort a vákumcsővel. Nem igazán jó megoldás mert a zsugorcső megtörik a kanyarban, ezért az autó alapjárati fordulatszáma kb.800. Viszont az autó tökéletes, azon a bizonyos fordulatszámon sincs egy leheletnyi torpanás se, és hirtelen indulásnál se fullad vissza.
Tudna valaki segíteni hol tudok rendelni gyári vákumcsövet a map szenzorhoz? A helyi opel-chevrolet márkakereskedés-szervizhez mennyek vagy van olcsóbb megoldás is?
És itt az ellenpélda, amikor "elfedjük" mendemondák alapján (falazzuk le,kössük át, dugaszoljuk be, iktassuk ki, minek az oda, jó lesz az anélkül is, stb) a hibát, ahelyett, hogy tisztességes hibakereséssel a valódi okot tárnánk fel. Végre egy CATRÁRS, aki vette a fáradságot és nem szégyellte bevallani, hogy bizony rossz fele indult.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #1393 Dátum: 2013. Július 16. - 00:15:49 » |
|
Sziasztok!
Nekem is gondom volt a torpanással 1700-2000es fordulat körül minden sebesség fokozatban. Olvastam erre az egr szelep lezárása a megoldás. Le is zártam, a torpanás enyhült de azért érezhető maradt. Viszont lezárt egr szeleppel elég csúnya hangja volt az autónak sportdobbal, végül kivettem a lezáró lemezt. Azt már korábban észre vettem hogy a map szenzor vákum cső gumi pipája szét van repedve. Akkor csak bekenegettem műgyantával. Ma viszont levettem levágtam azt a gumi darabot és egy zsugor csővel kötöttem össze a map szenzort a vákumcsővel. Nem igazán jó megoldás mert a zsugorcső megtörik a kanyarban, ezért az autó alapjárati fordulatszáma kb.800. Viszont az autó tökéletes, azon a bizonyos fordulatszámon sincs egy leheletnyi torpanás se, és hirtelen indulásnál se fullad vissza.
Tudna valaki segíteni hol tudok rendelni gyári vákumcsövet a map szenzorhoz? A helyi opel-chevrolet márkakereskedés-szervizhez mennyek vagy van olcsóbb megoldás is?
És itt az ellenpélda, amikor "elfedjük" mendemondák alapján (falazzuk le,kössük át, dugaszoljuk be, iktassuk ki, minek az oda, jó lesz az anélkül is, stb) a hibát, ahelyett, hogy tisztességes hibakereséssel a valódi okot tárnánk fel. Végre egy CATRÁRS, aki vette a fáradságot és nem szégyellte bevallani, hogy bizony rossz fele indult. És ha veszed a fáradtságot és visszaolvasol, akkor láthatsz olyan példákat is, akinek az EGR lezárással megoldódott ez a problémája. Többek között nekem is.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
kuruczd
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
|
|
« Hozzászólás #1394 Dátum: 2013. Július 16. - 14:01:18 » |
|
Én szilikonos vákuumcsövet vettem. 1 méter 800 ft körül van. Vastag az oldalfala ezért jól tűri a derékszögű hajlítást. Azért is esett erre a választásom mert gyárit csak a műanyag csövekkel együtt árulnak 2-3 eft-os áron. Én itt vettem: http://racing-bazar.hu/alkatresz/motor/szilikon_vakumcsovekVégül márkaszervizben vettem 1400Ft-ért gyárit.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|