Lacetti klub fórum
2024. December 12. - 15:31:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 91 92 [93] 94 95 ... 103   Le
 
Szerző Téma: Torpanás és EGR szelep  (Megtekintve 558741 alkalommal)
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #1380 Dátum: 2013. Július 10. - 14:01:52 »

Vagy nekem is ez volt mint spot cartársnak, hogy alkapból nem működik már tökéletesen az egér de még a check lámpa nem jelez csak esetleg bent van a hibakód. emiatt el tom képzelni a lomhaságot amikor kivettem a lezárást az egr szelep alól
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1381 Dátum: 2013. Július 10. - 14:32:05 »

nincs tuning, csupán nincs hagyva ellustítva, illetve főleg fiatal korában sokat edzettem Mosolyog amúgy 1.6os és megnyugtatlak, amikor 1.4es ellen gyorsultam, csak egy motorháztetőnyivel vagy max fél autónyival nyertem kb egy 120 km/h gyorsulásig. nem feltétlenül kell túl sokat elvárni ettől a motortól, de jól tud haladni sztem.
majd Sebike elmagyarázza neked a dolgokat mi a különbség 1.4-1.6-1.8 között.
amúgy meg nem árt ismerni a nyomatékgörbét  Kacsint
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #1382 Dátum: 2013. Július 10. - 14:37:25 »

megnyugtatlak mióta nálam van az autó nálam sem lustálkodik mert 4000 alatt szinte nem is váltok meg nem ritkán 5-6 ezerig is hajtom. tudom hol van a nyomatékcsúcs csak az a kérdés hogy a szűkítő kivétele meg az egér lezárása miatt ez melyik irányba ill milyen fordulat értékre tolódott el. mert ugye a gázlengések stb valamennyire befolyásolják szerintem. de majd a szakik elmagyarázzák ha lesz idejük minket laikusokat felsötétíteni Mosolyog
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1383 Dátum: 2013. Július 10. - 15:23:19 »

megnyugtattál  Vigyorog
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #1384 Dátum: 2013. Július 10. - 23:03:47 »

Én 15000-nél vettem ki a szűkítőt és zártam le az EGR-t. Mintha pár decivel többet evett volna azóta, de nem jelentős...viszont hamarabb jelentkezett a nyomaték. Most 83000 van a kocsiban és még mindig nem gondolkodom a visszatételükön. Kb egy éve rendes üzemanyagot tankolok, ha hosszabb időre is megyek haza, még a határ előtt megteszem ezt, hogy érjek vissza ki vele, ne otthon kelljen tankolnom. A fogyasztás beállt 6,8-7,2-re, ebben 80% autópálya van óra szerint 125-128km/h, GPS szerint 120km/h tempóval haladva, a többi hidegindításos munkába járás 7 km-re. Otthoni benzinnel ez sosem ment 8 liter alá. Szóval szerintem sokkal többet nyom a latba a rendes benzin, mint  a fogyasztásnövekedés (ha egyáltalán van ilyen) az EGR lezárása és a szűkítő kivétele után.   
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #1385 Dátum: 2013. Július 11. - 00:10:15 »

igen sokat számit a benzin meg az egr lezárása is. én pl csak omv nél tankolok maxx motiont. ennél nem sokkal több benya van ami jobb. nekem is 8 liter az átlag de én hajtom is. lehey vissza kéne kicsit venni belőle
Naplózva
Papy
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 212


« Hozzászólás #1386 Dátum: 2013. Július 12. - 16:10:12 »

Pár kérdés az EGR szeleppel kapcsolatban, lehet nem túl szakszerűen:)
Először is, ha lehúzom a motor működése közben az EGR szelep csatiját akkor nem kéne bedobnia hibakódot, vagyis a check lámpát kigyújtania?
Rászorítottam a dugózást az EGR helyére, az EGR-t pedig félretettem úgy hogy a csatija rajta volt. A motort beindítottam, és láthatólag semmit nem csinált, meg sem mozdult... Mi működteti a szelepet, illetve ilyenkor álló helyzetbe kell lennie üresjáratban?
Annyi válasz bőven elég, hogy ennek mind így kell működnie, és nem rossz semmi:)
Naplózva

Papy, akinek Lacettije van, és nem fél használni...!
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1387 Dátum: 2013. Július 12. - 19:16:54 »

Pár kérdés az EGR szeleppel kapcsolatban, lehet nem túl szakszerűen:)
Először is, ha lehúzom a motor működése közben az EGR szelep csatiját akkor nem kéne bedobnia hibakódot, vagyis a check lámpát kigyújtania?
Rászorítottam a dugózást az EGR helyére, az EGR-t pedig félretettem úgy hogy a csatija rajta volt. A motort beindítottam, és láthatólag semmit nem csinált, meg sem mozdult... Mi működteti a szelepet, illetve ilyenkor álló helyzetbe kell lennie üresjáratban?
Annyi válasz bőven elég, hogy ennek mind így kell működnie, és nem rossz semmi:)


egyből nem dob hibakódot
az egr csak részterhelés esetén aktív
Naplózva

70/4334431
Papy
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 212


« Hozzászólás #1388 Dátum: 2013. Július 12. - 20:58:19 »

Köszi, ennyi bőven elég. Azt hittem mindig nyitogat, amikor jár a motor... D
Naplózva

Papy, akinek Lacettije van, és nem fél használni...!
kuruczd
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41



« Hozzászólás #1389 Dátum: 2013. Július 15. - 13:41:06 »

Sziasztok!

Nekem is gondom volt a torpanással 1700-2000es fordulat körül minden sebesség fokozatban. Olvastam erre az egr szelep lezárása a megoldás. Le is zártam, a torpanás enyhült de azért érezhető maradt. Viszont lezárt egr szeleppel elég csúnya hangja volt az autónak sportdobbal, végül kivettem a lezáró lemezt. Azt már korábban észre vettem hogy a map szenzor vákum cső gumi pipája szét van repedve. Akkor csak bekenegettem műgyantával. Ma viszont levettem levágtam azt a gumi darabot és egy zsugor csővel kötöttem össze a map szenzort a vákumcsővel. Nem igazán jó megoldás mert a zsugorcső megtörik a kanyarban, ezért az autó alapjárati fordulatszáma kb.800. Viszont az autó tökéletes, azon a bizonyos fordulatszámon sincs egy leheletnyi torpanás se, és hirtelen indulásnál se fullad vissza.

Tudna valaki segíteni hol tudok rendelni gyári vákumcsövet a map szenzorhoz? A helyi opel-chevrolet márkakereskedés-szervizhez mennyek vagy van olcsóbb megoldás is?
Naplózva
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #1390 Dátum: 2013. Július 15. - 13:45:01 »

Sziasztok!

Nekem is gondom volt a torpanással 1700-2000es fordulat körül minden sebesség fokozatban. Olvastam erre az egr szelep lezárása a megoldás. Le is zártam, a torpanás enyhült de azért érezhető maradt. Viszont lezárt egr szeleppel elég csúnya hangja volt az autónak sportdobbal, végül kivettem a lezáró lemezt. Azt már korábban észre vettem hogy a map szenzor vákum cső gumi pipája szét van repedve. Akkor csak bekenegettem műgyantával. Ma viszont levettem levágtam azt a gumi darabot és egy zsugor csővel kötöttem össze a map szenzort a vákumcsővel. Nem igazán jó megoldás mert a zsugorcső megtörik a kanyarban, ezért az autó alapjárati fordulatszáma kb.800. Viszont az autó tökéletes, azon a bizonyos fordulatszámon sincs egy leheletnyi torpanás se, és hirtelen indulásnál se fullad vissza.

Tudna valaki segíteni hol tudok rendelni gyári vákumcsövet a map szenzorhoz? A helyi opel-chevrolet márkakereskedés-szervizhez mennyek vagy van olcsóbb megoldás is?
Keresd meg Sebikét itt a fórumon
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
guszesz
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 473



« Hozzászólás #1391 Dátum: 2013. Július 15. - 18:55:40 »

Sziasztok!

Nekem is gondom volt a torpanással 1700-2000es fordulat körül minden sebesség fokozatban. Olvastam erre az egr szelep lezárása a megoldás. Le is zártam, a torpanás enyhült de azért érezhető maradt. Viszont lezárt egr szeleppel elég csúnya hangja volt az autónak sportdobbal, végül kivettem a lezáró lemezt. Azt már korábban észre vettem hogy a map szenzor vákum cső gumi pipája szét van repedve. Akkor csak bekenegettem műgyantával. Ma viszont levettem levágtam azt a gumi darabot és egy zsugor csővel kötöttem össze a map szenzort a vákumcsővel. Nem igazán jó megoldás mert a zsugorcső megtörik a kanyarban, ezért az autó alapjárati fordulatszáma kb.800. Viszont az autó tökéletes, azon a bizonyos fordulatszámon sincs egy leheletnyi torpanás se, és hirtelen indulásnál se fullad vissza.

Tudna valaki segíteni hol tudok rendelni gyári vákumcsövet a map szenzorhoz? A helyi opel-chevrolet márkakereskedés-szervizhez mennyek vagy van olcsóbb megoldás is?
Én szilikonos vákuumcsövet vettem. 1 méter 800 ft körül van. Vastag az oldalfala ezért jól tűri a derékszögű hajlítást. Azért is esett erre a választásom mert gyárit csak a műanyag csövekkel együtt árulnak 2-3 eft-os áron. Én itt vettem: http://racing-bazar.hu/alkatresz/motor/szilikon_vakumcsovek
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #1392 Dátum: 2013. Július 15. - 19:00:16 »

Sziasztok!

Nekem is gondom volt a torpanással 1700-2000es fordulat körül minden sebesség fokozatban. Olvastam erre az egr szelep lezárása a megoldás. Le is zártam, a torpanás enyhült de azért érezhető maradt. Viszont lezárt egr szeleppel elég csúnya hangja volt az autónak sportdobbal, végül kivettem a lezáró lemezt. Azt már korábban észre vettem hogy a map szenzor vákum cső gumi pipája szét van repedve. Akkor csak bekenegettem műgyantával. Ma viszont levettem levágtam azt a gumi darabot és egy zsugor csővel kötöttem össze a map szenzort a vákumcsővel. Nem igazán jó megoldás mert a zsugorcső megtörik a kanyarban, ezért az autó alapjárati fordulatszáma kb.800. Viszont az autó tökéletes, azon a bizonyos fordulatszámon sincs egy leheletnyi torpanás se, és hirtelen indulásnál se fullad vissza.

Tudna valaki segíteni hol tudok rendelni gyári vákumcsövet a map szenzorhoz? A helyi opel-chevrolet márkakereskedés-szervizhez mennyek vagy van olcsóbb megoldás is?
És itt az ellenpélda, amikor "elfedjük" mendemondák alapján (falazzuk le,kössük át, dugaszoljuk be, iktassuk ki, minek az oda, jó lesz az anélkül is, stb) a hibát, ahelyett, hogy tisztességes hibakereséssel a valódi okot tárnánk fel. Végre egy CATRÁRS, aki vette a fáradságot és nem szégyellte bevallani, hogy bizony rossz fele indult.
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #1393 Dátum: 2013. Július 16. - 00:15:49 »

Sziasztok!

Nekem is gondom volt a torpanással 1700-2000es fordulat körül minden sebesség fokozatban. Olvastam erre az egr szelep lezárása a megoldás. Le is zártam, a torpanás enyhült de azért érezhető maradt. Viszont lezárt egr szeleppel elég csúnya hangja volt az autónak sportdobbal, végül kivettem a lezáró lemezt. Azt már korábban észre vettem hogy a map szenzor vákum cső gumi pipája szét van repedve. Akkor csak bekenegettem műgyantával. Ma viszont levettem levágtam azt a gumi darabot és egy zsugor csővel kötöttem össze a map szenzort a vákumcsővel. Nem igazán jó megoldás mert a zsugorcső megtörik a kanyarban, ezért az autó alapjárati fordulatszáma kb.800. Viszont az autó tökéletes, azon a bizonyos fordulatszámon sincs egy leheletnyi torpanás se, és hirtelen indulásnál se fullad vissza.

Tudna valaki segíteni hol tudok rendelni gyári vákumcsövet a map szenzorhoz? A helyi opel-chevrolet márkakereskedés-szervizhez mennyek vagy van olcsóbb megoldás is?
És itt az ellenpélda, amikor "elfedjük" mendemondák alapján (falazzuk le,kössük át, dugaszoljuk be, iktassuk ki, minek az oda, jó lesz az anélkül is, stb) a hibát, ahelyett, hogy tisztességes hibakereséssel a valódi okot tárnánk fel. Végre egy CATRÁRS, aki vette a fáradságot és nem szégyellte bevallani, hogy bizony rossz fele indult.
És ha veszed a fáradtságot és visszaolvasol, akkor láthatsz olyan példákat is, akinek az EGR lezárással megoldódott ez a problémája. Többek között nekem is. Kacsint Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
kuruczd
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41



« Hozzászólás #1394 Dátum: 2013. Július 16. - 14:01:18 »


Én szilikonos vákuumcsövet vettem. 1 méter 800 ft körül van. Vastag az oldalfala ezért jól tűri a derékszögű hajlítást. Azért is esett erre a választásom mert gyárit csak a műanyag csövekkel együtt árulnak 2-3 eft-os áron. Én itt vettem: http://racing-bazar.hu/alkatresz/motor/szilikon_vakumcsovek

Végül márkaszervizben vettem 1400Ft-ért gyárit.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 91 92 [93] 94 95 ... 103   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!