Lacetti klub fórum
2024. November 01. - 05:35:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 103   Le
 
Szerző Téma: Torpanás és EGR szelep  (Megtekintve 553207 alkalommal)
Toljadneki
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62

Jazz 1.4 LS Storm Silver


« Hozzászólás #360 Dátum: 2008. Január 26. - 22:54:38 »

Hali !

Esti helyzetjelentés : sárga is, meg rángat is !  Vigyorog 
Naplózva
jegi
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40


Lacsi szimpátiatag /Mazda 6/


WWW
« Hozzászólás #361 Dátum: 2008. Január 27. - 21:43:01 »

Pedig akkor Toljadneki toljadbe a szerviszbe. :'(A szivátültetés majdcsak segit rajta...És adj hirt, hogy neked is varázsoltak-e egy új verdát...
Köszi emberek a felvilágositást egy laikusnak. Még ennyi: az 1.8 mocikkal mi a helyzet? Ha jól tudom ezek Holden motorok. Ezekben is van EGR és az ismert bünjelek is megjelennek?
Naplózva

Toljadneki
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62

Jazz 1.4 LS Storm Silver


« Hozzászólás #362 Dátum: 2008. Január 28. - 09:11:18 »

Helló !

Ahogy megjönnek a szelepek, már tolom is ! 
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #363 Dátum: 2008. Január 28. - 10:16:04 »

Pedig akkor Toljadneki toljadbe a szerviszbe. :'(A szivátültetés majdcsak segit rajta...És adj hirt, hogy neked is varázsoltak-e egy új verdát...
Köszi emberek a felvilágositást egy laikusnak. Még ennyi: az 1.8 mocikkal mi a helyzet? Ha jól tudom ezek Holden motorok. Ezekben is van EGR és az ismert bünjelek is megjelennek?

1.8-asok Holden motorok, ahogy mondod. Mivel nagyon kevés van belőlük, ezért információ sem nagyon van.
Eddíg még nem hallottam hibájukról (csak a dieselről - az is Holden).
Naplózva
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #364 Dátum: 2008. Január 28. - 16:41:59 »

A diesel motor nem VM Motori véletlenül? ( Vagyis olasz ! ) He
Naplózva
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #365 Dátum: 2008. Január 28. - 17:03:26 »

Közben megtaláltam:
http://www.origo.hu/auto/20071228-chevrolet-lacetti-sw-20d-teszt.html

Tehát nem Holden.
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #366 Dátum: 2008. Január 29. - 12:35:49 »

Ez érdekes. Nekem a szervízben mondták, hogy a Holden gyártja.
Az 1.8-as benzinest, és a dieselt is.
A Holden honlapján ott is van a Captiva és az Epica: http://www.holden.com.au/www-holden/action/vehicleentry?vehicleid=30

Ja, a Lacsi is. Ilyen néven még nem láttam:
http://www.holden.com.au/www-holden/action/vehicleentry?vehicleid=29

Valaki, akinek 1.8-asa, és vki, akinek diesele van, dobjon egy motorszámot+alvázszmot PÜ-ben!
Abból kiderül minden.
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #367 Dátum: 2008. Január 29. - 15:03:42 »

Stocz! A Chevrolet mint már volt szó róla, különböző országokban más, és más néven futnak, attól függően, hogy az adott országban mit ismernek jobban, mit tudnak jobban eladni. Chevrolet- Suzuki- Holden- Plymourh, stb. Ezek nem jelentik rögtön, hogy milyen motorral szerelték. A GM valóban beszállt a VM Motoriba 50%-kal, és valószinűleg az összes GM gyártmányokba ilyen dizel kerül majd. (Opel, SAAB, stb.)
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #368 Dátum: 2008. Január 30. - 15:34:22 »

Stocz! A Chevrolet mint már volt szó róla, különböző országokban más, és más néven futnak, attól függően, hogy az adott országban mit ismernek jobban, mit tudnak jobban eladni. Chevrolet- Suzuki- Holden- Plymourh, stb. Ezek nem jelentik rögtön, hogy milyen motorral szerelték. A GM valóban beszállt a VM Motoriba 50%-kal, és valószinűleg az összes GM gyártmányokba ilyen dizel kerül majd. (Opel, SAAB, stb.)

Ezzel tisztában vagyok Gidy!
Csak azt írtam le, amit hallottam.
Megpróbáltam a számok alapján utánanézni a dolognak (korlátozott lehetőségeimhez képest), de csak annyit sikerült kimazsoláznom, hogy a legtöbb motor (diesel is) koreában készül.
1.8, 2.0, 2.2-es benzinesnél (számomra) nem egyértelmű a helyzet. Lehet, hogy ezek készülnek a Holdennél?
Dieselnél csak Koreai összeszerelésre utaló számot találtam.

MOTORSZÁMOT PLS AKINEK ILYEN GÉPE VAN!

Amin viszont elcsodálkoztam, az az, hogy úgy néz ki, van gyárilag gázos motor is a kínálatban (valahol). 1.5, 1.6, 1.8, 2.0, 2.2-es motoroknál.
Naplózva
Toljadneki
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62

Jazz 1.4 LS Storm Silver


« Hozzászólás #369 Dátum: 2008. Január 31. - 10:50:28 »

Nos, kedden viszem műtétre a vasat. Aszongyák' 1 nap alatt meg is van. Na majd meglátjuk... 

Amúgy már kezd rángatózni is hidegen, a sárga pilács az már szinte non-stop... 
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #370 Dátum: 2008. Február 01. - 19:33:27 »

Sziasztok klub tagok! A minap történt, este beindítom a gépet, minden rángatás minden probléma nélkül megyek vele kb 3 km t és elkezd világítani a check lámpa, na mondom király mert már olvastam róla a fórumon! Másnap elvittem a szervízbe mert folyamatosan égett a lámpa de amúgy semmit nem lehetett érzékelni se rángatás vagy egyéb problémát. Kiolvasták a hibakódot p0300 /gyújtáskimaradás/volt pont úgy mint ahogy irtátok.Azt mondták hogy nem tudnak vele mit kezdeni, azt javasolta a szerelő  hogy huzassam ki és vegyek bele tisztító adalékot mert a szelepeknél lerakódás van /nem igazán volt megyőző nem hiszem hogy ettől megjavul/ha nem javul vigyem vissza és becsiszolják a szelepeket. A szelepcseréről nem mondott semmit! Azért durván kiakadtam mondtam is hogy egy 2006.02.24 i autón 1,4 elit 31000 km, szelepcsiszolás háát nem túl bizalom gerjesztő!?! Szerviz:Kiss-Gerencsér,Zalaegerszeg. Mondjuk az igaz hogy városba sokat megyek és munkábajáráshoz kb 10 km t megyek aztán leállítom biztos nem tesz jót neki!       

Andris!
Üdvözlet fórumunkon! Egyúttal felhívom figyelmedet Szabályzatunk 2.9. pontjára!
Ennek értelmében hozzászólásodat kérlek másold át a megfelelő topicba,
( Pl.: Motor és erőátvitel -> Torpanás és EGR szelep 
http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_smf&Itemid=45&topic=14.0 )
mert sem témanyitásod címe, sem duplázó tartalma miatt nem megfelelő itt. Ezért ezt törölni fogom bizonyos idő elteltével.
Üdv!
Andris!
Hozzászólásod átkerült ide, újonnan nyitott -semmitmondó nevű- topicodat töröltem. Legközelebb légy körültekintőbb!
Üdv!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
balage
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Hozzászólás #371 Dátum: 2008. Február 05. - 15:05:53 »

Kedves Lacetti tulajdonosok!

Azzal a kérdéssel fordulok a lacsi tulajdonosokhoz, én 2005 –be gyártott 1,4-es euro3-as motor első évben semmi gond a kocsival.
A második évtől elkezdődtek a hibák Ősz , és Téli időszakba kigyulladt a pech lámpa és torpanások észlelhetők. A szervizbe hibakód p300 ott azt mondták, hogy nem pörgetem a kocsit kellően és az a hiba. Ott szeleptisztító adalékot javasoltak a kocsimba, ami csak időlegesen segített. Most ott tarok, hogy a lacsim 3 éves lesz a nyáron és 22ekm van benne a gari. idő lejár hamarosan. A szervibe felajánlották, hogy kicserélik a szelepeket, ami állítólag tapadás gátló bevonattal van ellátva állítólag megakadályozza a korom lerakódást. Érdemes-e kicseréltetni?
Az egyik ismerősöm elég nagy szaktekintélyű autószerelő aki mellesleg Opel motorok javításával is foglalkozik a cserét nem javasolja. Szerinte a hibának ezer más oka is lehet. Én attól tartok ha hozzányúlnak a motorhoz, már nem lesz a régi. Kérem azokat akik hasonló helyzetben vannak, vagy már túl estek ezen a cserén jelezzetek vissza!!!

A válaszokat előre is köszönöm
Naplózva
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #372 Dátum: 2008. Február 05. - 15:27:41 »

Szia!
Éppen ma is cserélnek szívbillentyűt, majd beszámolnak róla, de addig is visszaolvasva minden kérdésedre választ kaphatsz. (Irány a szerviz, amig garis!)
Naplózva
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #373 Dátum: 2008. Február 05. - 15:42:27 »

Kedves Lacetti tulajdonosok!

Azzal a kérdéssel fordulok a lacsi tulajdonosokhoz, én 2005 –be gyártott 1,4-es euro3-as motor első évben semmi gond a kocsival.
A második évtől elkezdődtek a hibák Ősz , és Téli időszakba kigyulladt a pech lámpa és torpanások észlelhetők. A szervizbe hibakód p300 ott azt mondták, hogy nem pörgetem a kocsit kellően és az a hiba. Ott szeleptisztító adalékot javasoltak a kocsimba, ami csak időlegesen segített. Most ott tarok, hogy a lacsim 3 éves lesz a nyáron és 22ekm van benne a gari. idő lejár hamarosan. A szervibe felajánlották, hogy kicserélik a szelepeket, ami állítólag tapadás gátló bevonattal van ellátva állítólag megakadályozza a korom lerakódást. Érdemes-e kicseréltetni?
Az egyik ismerősöm elég nagy szaktekintélyű autószerelő aki mellesleg Opel motorok javításával is foglalkozik a cserét nem javasolja. Szerinte a hibának ezer más oka is lehet. Én attól tartok ha hozzányúlnak a motorhoz, már nem lesz a régi. Kérem azokat akik hasonló helyzetben vannak, vagy már túl estek ezen a cserén jelezzetek vissza!!!

A válaszokat előre is köszönöm


Kedves Balage!

Ha egy picit visszaolvasol a topicban, akkor szerintem azt a következtetést lehet leszűrni, hogy akinek cserélték a szelepeket, azok nem bánták meg! Szerintem ne várd meg míg lejár a garancia, mert ez nem fog magától elmúlni! És akkor már igencsak zsebbenyúlós a dolog!
Naplózva
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #374 Dátum: 2008. Február 05. - 22:01:09 »

Bizony-bizony!!
Irány a service!!Valahogy vedd rá őket a sz.cserére.Én 23e.km-el játszottam el ugyanezt,pont a gari lejárta után.Mázlim volt!
Hajrá-Hajrá!
 Kacsint
Naplózva
Oldalak: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 103   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!