Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 22. - 13:28:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 89 90 [91] 92 93 ... 103   Le
 
Szerző Téma: Torpanás és EGR szelep  (Megtekintve 550017 alkalommal)
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1350 Dátum: 2013. április 09. - 18:26:21 »

eszem ágában sem volt kicseréltetni Gidy katalizátorát. csupán leírtam, nekem mit produkált ugyanaz a hibakód. nyilván nem tudom, hány szakembernek mutatta meg az autót és, hogy Csaba lába mit tesz, amikor előjön a jelzés.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1351 Dátum: 2013. április 09. - 19:09:38 »

eszem ágában sem volt kicseréltetni Gidy katalizátorát. csupán leírtam, nekem mit produkált ugyanaz a hibakód. nyilván nem tudom, hány szakembernek mutatta meg az autót és, hogy Csaba lába mit tesz, amikor előjön a jelzés.
Pont, hogy ne járjak úgy, mint Weres barátom, elmentem Tomyhoz, aki szétszedte a katalizátort, illetve hát megnézte, hogy sérült-e, és az adatokat, működésüket, beleértve a lambdaszondáét is, és kiderült, hogy minden működött rendesen. A hiba csak Csabánál jött elő, igaz nála sokszor, nálam soha, és semmilyen rendellenességet nem mutatott soha, még hibajelzésnél sem. Valószínűleg Csaba vezetésénél van egy fajta dolog, amit, ha akkor tesztel a rendszer, hibát jelez, de nála sem mindig jön elő. Tudom ettől nem lettetek okosabbak, mint ahogy én sem, sőt se Tomy, se Stocz nem jött rá, hogy mivel lehetne előhozni, reprodukálni a hibát, pedig próbáltuk többször is. Ahhoz meg nem volt kedvem, hogy emiatt lambdaszondákat, és katalizátort cseréljek, hátha alapon. Drága mulatság lenne.
(420-as volt a hibakód mindig)
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
zsozsi
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 66



« Hozzászólás #1352 Dátum: 2013. április 11. - 18:31:36 »

Segíthet a rángatáson a SPURI adalék, talán tényleg tisztítja a rendszert?
Naplózva
domi72
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Hozzászólás #1353 Dátum: 2013. Május 15. - 18:49:57 »

Sziasztok van egy 2005-ös 1.6 Lacettim és több, mint fél éve küzdök, hogy rángat és világít a sárga lámpa.Voltam vele szerelőnél kiolvasta a hibát és azt mondta, hogy kipufogószelepet kell cserélni mivel nagyon keveset megy az autó és beégett.Cseréltem már előtte gyújtótrafót kábellel és gyertyákat is.De nem segített rajta  .Most raktam bele SPURI injektortisztítót ami valamelyest jót tett neki.Kérném szerelő segítségét.S
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1354 Dátum: 2013. Május 15. - 19:53:48 »

Sziasztok van egy 2005-ös 1.6 Lacettim és több, mint fél éve küzdök, hogy rángat és világít a sárga lámpa.Voltam vele szerelőnél kiolvasta a hibát és azt mondta, hogy kipufogószelepet kell cserélni mivel nagyon keveset megy az autó és beégett.Cseréltem már előtte gyújtótrafót kábellel és gyertyákat is.De nem segített rajta  .Most raktam bele SPURI injektortisztítót ami valamelyest jót tett neki.Kérném szerelő segítségét.S
tudnám ajánlani Tomy61-t vagy Sebikét. neked Tomyék szervize közelebb lenne, Dunakeszin.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
domi72
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Hozzászólás #1355 Dátum: 2013. Május 15. - 20:16:06 »

Köszi a segítséget...Dunakeszi Medi Car ? Megbízható telefonszámot nem tudtok??
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1356 Dátum: 2013. Május 15. - 20:23:38 »

Köszi a segítséget...Dunakeszi Medi Car ? Megbízható telefonszámot nem tudtok??

anyagilag készülj fel egy 100-150.000ft os történetre
Naplózva

70/4334431
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #1357 Dátum: 2013. Június 23. - 15:08:02 »

Sziasztok. Az egr szelep lezárása okoz fogyasztás növekedést? Ha igen kb milyen mértékben? Mert én pár ezer km el ezelőtt lezártam még valamikor tavasz elején. Télen nem volt lezárva és akkor olyan 8 körül evett. Most igy a meleg időben azt hittem lejjebb megy de olyan 8.1-8.5 között eszik mindig ugyan azon az útvonalon és ugyan ugy vezetve. Télen a minuszokban nem evett annyit igaz akkor nyitva volt az egr. köszi
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1358 Dátum: 2013. Június 23. - 15:09:16 »

Sziasztok. Az egr szelep lezárása okoz fogyasztás növekedést? Ha igen kb milyen mértékben? Mert én pár ezer km el ezelőtt lezártam még valamikor tavasz elején. Télen nem volt lezárva és akkor olyan 8 körül evett. Most igy a meleg időben azt hittem lejjebb megy de olyan 8.1-8.5 között eszik mindig ugyan azon az útvonalon és ugyan ugy vezetve. Télen a minuszokban nem evett annyit igaz akkor nyitva volt az egr. köszi

nem okoz fogyasztásnövekedést
Naplózva

70/4334431
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #1359 Dátum: 2013. Június 23. - 15:23:43 »

 Jó azt is hozzá kell tenni, hogy 3-4 ezer alatt nem váltok fel és nem ritkán 5 ezerik elrántom meg elég dinamikusan megyek és sosem rövid távon. Lehet kiveszem a lezárást legyen 100% ban gyári a gép. Ha a kormolódás tényleg nem az egr miatt van hanem a hidegen mászkálás meg papás vezetés ahogy régebben beszéltük  akkor had dolgozzon az egr. Valahol olvastam hogy kissé csökkenti a fogyit ha jol üzemel ezért kérdeztem.  Én ezzel a vezetésemmel szerintem kimeritem az optimális fordulat tartomány fogalmát. Igy nem szabadna újra kormolódni. Ha pedig ne adj Isten megint előjön akkor már csak tényleg a szériahiba marad a magyarázat.
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #1360 Dátum: 2013. Június 23. - 17:52:35 »

Jó azt is hozzá kell tenni, hogy 3-4 ezer alatt nem váltok fel és nem ritkán 5 ezerik elrántom meg elég dinamikusan megyek és sosem rövid távon. Lehet kiveszem a lezárást legyen 100% ban gyári a gép. Ha a kormolódás tényleg nem az egr miatt van hanem a hidegen mászkálás meg papás vezetés ahogy régebben beszéltük  akkor had dolgozzon az egr. Valahol olvastam hogy kissé csökkenti a fogyit ha jol üzemel ezért kérdeztem.  Én ezzel a vezetésemmel szerintem kimeritem az optimális fordulat tartomány fogalmát. Igy nem szabadna újra kormolódni. Ha pedig ne adj Isten megint előjön akkor már csak tényleg a szériahiba marad a magyarázat.
Amit most leírok, azt nagyon kérlek, hogy ne vedd sértésnek!

Tehát, a fogyasztással kapcsolatban: amit ezzel kapcsolatban írsz, merő találgatás ismét. A vélt vagy valós fogyasztási problémák igazolásához avagy cáfolásához jó néhány célműszeres mérésre és ehhez értő SZAKEMBERRE van szükség. Az, hogy itt "beszélgetünk" erről, az semmiféle egzakt eredményre nem vezet. A csekély valószínűségű pozitív eredmény csupán a "vak tyúk is talál szemet"  elv alapján realizálódhat.
EGR: erről már annyit, de annyit írtunk. Néhány titkot elárulok: az EGR üzemszerű működése nem a fogyasztást hivatott befolyásolni (picit hazudok, mert ugyan nem komoly százalékban, de valamelyest igen), hanem a hengerekben zajló égés hőmérsékletét csökkenti. EGR, magyarul kipufogógáz-visszavezetés. Ezzel az eljárással a nitrogén-oxidot csökkentik jelentősen. Hogy ezt miért kell, nos tessék utánaolvasni!
A "széria hibáról": ezzel kapcsolatban pedig annyit, hogy pont elegen tudjuk az okát, volt is szó bőségesen róla. Ez nem "szakmai féltékenység", hanem az unalomig el volt ismételve, tehát megint csak olvasni kellene. Mi itt (is) jó néhányan igen sok időt töltünk azzal, hogy (tovább)tanuljuk a szakmát. Igyekszünk is ennek fontosabb részeit közzétenni, de azt azért senki ne várja el tőlünk, hogy amit 20-30 év alatt megtanultunk (igen gyakran munka mellett), azt "gyorstalpaló tanfolyam keretében" tovább is adjuk. Erre nincs mindig energiánk.
Az az érzésem-és most is megértésedet kérem és bocsánatodat- néhányan (köztük Te is) a kelleténél kicsit többet foglalkoztok olyan dolgokkal, amihez még a legalapvetőbb képzésetek sincs meg. Még egyszer mondom, nem tartok senkit ostobának, de tessék alaposan átgondolni ezeket a leírtakat.  Azt is fel kéne fogni, hogy a szakmaiatlan megnyilvánulások jobban terjednek, mint a pestis. Nem azt fogják becsmérelni, aki leírta, hanem az egész csapatra rányomja a bélyegét.
Nem győzöm hangsúlyozni, nem bántó a szándékom!
Naplózva
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #1361 Dátum: 2013. Június 23. - 18:13:01 »

nem veszem magamra és tény hogy sokat foglalkozom egyes dolgokkal köztük a kocsival is de én ilyen vagyok. én nem akarok mást csak egy hibamentesen a mindennapokban üzemelő autót. az egr nagyon jol tudom mire való mi a célja de amiota lezártam a fogyim megnőtt kb fél literrel és ez konstans hozza is
Naplózva
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #1362 Dátum: 2013. Június 23. - 18:20:55 »

Ezért is írtam ide mert igy utána olvasva azért az egr összetettebb mint hogy csak gázt vezet vissza a nox csökkentése végett. többek között ugye csökkenti a kopogásra való hajlamot, kissé melegíti a beszívott levegőt a visszavezetett kipuff gáz miatt, ugye a kipuff gáz miatt a motor kissé kevesebb oxigént kap amikor éppen aktív a visszavezetés stb. És ha mindezekkel az értékekkel kalkulálva állították be anno az ecu programot akkor könnyen lehet a fogyi növekedés oka is akár. Igaz az ecu képes korrigálni bizonyos dolgokat de kérdés minek a kárára. Most ezzel nem okoskodni akartam mint laikus csak elolvastam pár oldalt és abból idéztem pár sort
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1363 Dátum: 2013. Június 23. - 18:23:46 »

Ezért is írtam ide mert igy utána olvasva azért az egr összetettebb mint hogy csak gázt vezet vissza a nox csökkentése végett. többek között ugye csökkenti a kopogásra való hajlamot, kissé melegíti a beszívott levegőt a visszavezetett kipuff gáz miatt, ugye a kipuff gáz miatt a motor kissé kevesebb oxigént kap amikor éppen aktív a visszavezetés stb. És ha mindezekkel az értékekkel kalkulálva állították be anno az ecu programot akkor könnyen lehet a fogyi növekedés oka is akár. Igaz az ecu képes korrigálni bizonyos dolgokat de kérdés minek a kárára. Most ezzel nem okoskodni akartam mint laikus csak elolvastam pár oldalt és abból idéztem pár sort

azzal tisztában vagy mikor működik?He
fogyasztásnövekedeést bármi okozhatja
Naplózva

70/4334431
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1364 Dátum: 2013. Június 23. - 18:24:29 »

Jó azt is hozzá kell tenni, hogy 3-4 ezer alatt nem váltok fel és nem ritkán 5 ezerik elrántom meg elég dinamikusan megyek és sosem rövid távon. Lehet kiveszem a lezárást legyen 100% ban gyári a gép. Ha a kormolódás tényleg nem az egr miatt van hanem a hidegen mászkálás meg papás vezetés ahogy régebben beszéltük  akkor had dolgozzon az egr. Valahol olvastam hogy kissé csökkenti a fogyit ha jol üzemel ezért kérdeztem.  Én ezzel a vezetésemmel szerintem kimeritem az optimális fordulat tartomány fogalmát. Igy nem szabadna újra kormolódni. Ha pedig ne adj Isten megint előjön akkor már csak tényleg a szériahiba marad a magyarázat.
Amit most leírok, azt nagyon kérlek, hogy ne vedd sértésnek!

Tehát, a fogyasztással kapcsolatban: amit ezzel kapcsolatban írsz, merő találgatás ismét. A vélt vagy valós fogyasztási problémák igazolásához avagy cáfolásához jó néhány célműszeres mérésre és ehhez értő SZAKEMBERRE van szükség. Az, hogy itt "beszélgetünk" erről, az semmiféle egzakt eredményre nem vezet. A csekély valószínűségű pozitív eredmény csupán a "vak tyúk is talál szemet"  elv alapján realizálódhat.
EGR: erről már annyit, de annyit írtunk. Néhány titkot elárulok: az EGR üzemszerű működése nem a fogyasztást hivatott befolyásolni (picit hazudok, mert ugyan nem komoly százalékban, de valamelyest igen), hanem a hengerekben zajló égés hőmérsékletét csökkenti. EGR, magyarul kipufogógáz-visszavezetés. Ezzel az eljárással a nitrogén-oxidot csökkentik jelentősen. Hogy ezt miért kell, nos tessék utánaolvasni!
A "széria hibáról": ezzel kapcsolatban pedig annyit, hogy pont elegen tudjuk az okát, volt is szó bőségesen róla. Ez nem "szakmai féltékenység", hanem az unalomig el volt ismételve, tehát megint csak olvasni kellene. Mi itt (is) jó néhányan igen sok időt töltünk azzal, hogy (tovább)tanuljuk a szakmát. Igyekszünk is ennek fontosabb részeit közzétenni, de azt azért senki ne várja el tőlünk, hogy amit 20-30 év alatt megtanultunk (igen gyakran munka mellett), azt "gyorstalpaló tanfolyam keretében" tovább is adjuk. Erre nincs mindig energiánk.
Az az érzésem-és most is megértésedet kérem és bocsánatodat- néhányan (köztük Te is) a kelleténél kicsit többet foglalkoztok olyan dolgokkal, amihez még a legalapvetőbb képzésetek sincs meg. Még egyszer mondom, nem tartok senkit ostobának, de tessék alaposan átgondolni ezeket a leírtakat.  Azt is fel kéne fogni, hogy a szakmaiatlan megnyilvánulások jobban terjednek, mint a pestis. Nem azt fogják becsmérelni, aki leírta, hanem az egész csapatra rányomja a bélyegét.
Nem győzöm hangsúlyozni, nem bántó a szándékom!

ezzel maximálisan egyet tudok érteni..
Naplózva

70/4334431
Oldalak: 1 ... 89 90 [91] 92 93 ... 103   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!