sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1335 Dátum: 2013. április 06. - 18:24:22 » |
|
Szia ! Kódot nem mondot,hogy lett volna,de chek lámpa biztos nem volt,mert nincs benne az ízzó. Én ugyanis bele esek azon kevesekbe akiknek világit a chek lámpa a semmiért. Egyszer kigyulladt folyamatosan(opel duna)-hiba kód alapján lambdaszonda fütőszál szakadt.Csere Gép rá -töröl.JÓ------50 km.után chek kigyulad ujra .Másik szervíz gép rá ---semmi hiba---törlik a memóriát-JÓ---35km-50km.belül chek ujra villágít.Kaptam tippet vegyem le akku sarut ,hagyjam egy kicsit ,majd tegyem vissza .JÓ--- 50km. után chek ujra kigyullad.Hogy az a ...... .Még egyszer szervíz -gép rá -hiba tároló üres nincs tárolt hiba.törlik.JÓ---35km-50km-chek kigyullad. Na ekkor lett elegem a gépesdiből féléve villágit a chek lámpám a semmiért.Múltkor kiéget a szegénység jelző izzója s mikor kicseréltem ,kivettem az izzót. Szerintem ameddig nem veszek hozzá EGR szelepet addig nem is rakom vissza. Ha most ebből a hengerfejesdíből lett is volna hiba üzenet akkor sem vettem volna észre.mert folyamatosan villágit a chek lámpám. És nem tudják miért.
a checklámpa csak úgy a semmiért nem világít az ,hogy egy olyan helyet sikerült kifognod ahol a javítás az alkatrészcserével befelyeződik az a baj,a sarulevét semmit sem ér de ezt már többször leírtuk Sebi akkor egy kicsit érthetöbben leírom.kigyuladt a chek lámpa.Opel Duna gép rá 2. lambdaszonda fűtőszál szakadt.Tőled vásároltam a szondát.Betettem.töröltettem a hibatárolot. 50 km-en belül kigyuladt a lámpa.Vissza szervíz -gép rá -Nincs hiba-töröl. 50 km-en belül lámpa újra gyullad másik szervíz -gép rá -nincs hiba-töröl a semmit. 50 km-en belül lámpa gyullad Nincs teljesítmény csökkenés mikor villágit s nem is villog akkkor mitől villágít??Mire figyeljek ha állandóan villágít. Egyszer gyulladt ki rohantam szervízbe ,mint jó gazda hogy mi lehet az oka,s azóta nem akkar elaludni. tőlem lambdaszondát? ha világít akkor hiba is kell hogy legyen max nem tudják kezelni a műszert/volt rá példa/
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Nyunyu
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
|
|
« Hozzászólás #1336 Dátum: 2013. április 06. - 18:32:17 » |
|
A baj az ,hogy elveszünk a részletekben.A lényeg az ,hogy több saját márkaszervíz gépe volt rajta és nem talált utána sem hiba kódót ,nem hogy hibát.És a lámpám mindezek ellenére villágit a leírt km. határon belül.De ha ezt nem egy nap alatt raktam bele akkor is.Azóta a lámpámat nem tudom kialtatni,csak ugy hogy fél év után kivettem az égöt.De ez a problémám már egy éve fennáll.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Nyunyu
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
|
|
« Hozzászólás #1337 Dátum: 2013. április 06. - 18:36:19 » |
|
tőlem lambdaszondát?
Bocs .Sebijoe-Tól
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1338 Dátum: 2013. április 06. - 18:48:17 » |
|
tőlem lambdaszondát?
Bocs .Sebijoe-Tól
1 cég neked milyen motor van a kocsidban?
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Nyunyu
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
|
|
« Hozzászólás #1339 Dátum: 2013. április 06. - 18:54:30 » |
|
1.8-as
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1340 Dátum: 2013. április 06. - 18:57:55 » |
|
1.8-as
biztos,hogy kell leni hibakódnak vagy kábelköteg gondod is lehet max annyit tudok felajánlani,hogy ha pesten járok ránézek
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Nyunyu
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
|
|
« Hozzászólás #1341 Dátum: 2013. április 06. - 19:50:52 » |
|
Sebike
Hát a ránézzéssel egy kicsit várunk ,mert elöbb kell vennem egy EGR szelepet a mostani hibám miatt. A másik nem pesten lakom hanem Dunaújvárostól nem messze. A lambdaszonda vásárlás meg tavaly tavasszal történt,mert szép nagy csomagot küldtél s volt benne szűrők ,olaj is.Na azóta szenvedek a chek lámpával.Akkor azzonal vissza mentem ,de a többi szervíz között egy-egy hónapok teltek el.Ez így ment fél évig.Utána megelégeltem a dolgot.Sok kis pénz ment el.De ezzel nem téged akarlak terhelni.Meg a lambdaszondát sem azért mondtam mert tőled vettem.Nem szeretném,hogy felelősnek érezd magad. Beszéltem már Leonnel is de Ő is több mint 100 km.re van tőlem.
Viszont ezek után ,mivel emlitetted a kábelköteget.Ezzel kapcsolatban én hallottam valamitami nem biztos hogy hülyesség.Azt mondta nekem valaki :a diagcsatinál van egy nagyon vékonyvezeték az ECUhoz és az ha megszakad az okozhatja ezt a tünetet.LEHET ILYEN? Válaszodat köszönöm
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Nyunyu
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
|
|
« Hozzászólás #1342 Dátum: 2013. április 06. - 19:53:51 » |
|
Ezt a cheklámpás topikban találtam tegnap.
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 65
Re: Cheklámpa « Hozzászólás #1249 Dátum: Tegnap - 20:33:28 » Idézet Természetesen igazad van, de Gidy autójának hibakódját rendszeresen töröljük, ismeretlen ("Csaba vezetési stílusa") hiba miatt:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1343 Dátum: 2013. április 06. - 20:14:58 » |
|
Sebike
Hát a ránézzéssel egy kicsit várunk ,mert elöbb kell vennem egy EGR szelepet a mostani hibám miatt. A másik nem pesten lakom hanem Dunaújvárostól nem messze. A lambdaszonda vásárlás meg tavaly tavasszal történt,mert szép nagy csomagot küldtél s volt benne szűrők ,olaj is.Na azóta szenvedek a chek lámpával.Akkor azzonal vissza mentem ,de a többi szervíz között egy-egy hónapok teltek el.Ez így ment fél évig.Utána megelégeltem a dolgot.Sok kis pénz ment el.De ezzel nem téged akarlak terhelni.Meg a lambdaszondát sem azért mondtam mert tőled vettem.Nem szeretném,hogy felelősnek érezd magad. Beszéltem már Leonnel is de Ő is több mint 100 km.re van tőlem.
Viszont ezek után ,mivel emlitetted a kábelköteget.Ezzel kapcsolatban én hallottam valamitami nem biztos hogy hülyesség.Azt mondta nekem valaki :a diagcsatinál van egy nagyon vékonyvezeték az ECUhoz és az ha megszakad az okozhatja ezt a tünetet.LEHET ILYEN? Válaszodat köszönöm
EGR szelep hibát honnan vetted? Találgatni pár száz km ről elég nehéz ami elönyöm van a többiekhez képest van Gyári műszer+egy kevés tapasztalat és még alkatrész is 1,8 hoz/komplett motorral bezárólag/
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #1344 Dátum: 2013. április 06. - 20:25:15 » |
|
Ezt a cheklámpás topikban találtam tegnap.
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 65
Re: Cheklámpa « Hozzászólás #1249 Dátum: Tegnap - 20:33:28 » Idézet Természetesen igazad van, de Gidy autójának hibakódját rendszeresen töröljük, ismeretlen ("Csaba vezetési stílusa") hiba miatt:)
Az a hiba nem ismeretlen. Lambda szonda adja rossz emissziós érték miatt. Valahogy Csabinak, Gidy fiának sikerül mindig összehoznia, ha vezeti a Lacettit. Csak neki.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
Nyunyu
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
|
|
« Hozzászólás #1345 Dátum: 2013. április 06. - 21:41:46 » |
|
sebike
Re: Torpanás és EGR szelep « Hozzászólás #1328 Dátum: Tegnap - 22:16:13 » Sziasztok Cartársak! OLvassgatom itt visszamenöleg a nagy dilemát,hogy lezárjuk vagy ne zárjuk.Nekem is átfutott a gondolat,hogy mi lenne ha lezárnám.? De mivan akkor.ha rákényszerülsz arra hogy lezárd.Mi köze az EGRnek az alapjárat eltünéshez? Egy pár szóval elmesélném a mai történetemet.Tegnap a motorom át esett az első hengerfejtömítés cserén,mert eltűnt belőle 3 liter hűtőfolyadék,felment az órám 125 C-ra.Külső folyásnak nyoma nem volt.Kartergázcsöben vízes olaj volt.Mitől kérdem én,4. henger teteje tiszta ,semmi koksz lerakodás rajta.Tömités enyhén átégve egr visszvezetés felől+víz tér felől.Tegnap kész lettem vele,járattam pár órát ,víz nem tünik .Hőfok nem megy fel ,motor szépen kettyeg. Nagyon jó!Holnap teszteljük mivel napi 96 km.-et megyünk oda-vissza. Eljött a mai nap autó reggel szépen duruzsol,de mielött elérnénk a célunkat egy körforgalomnál leáll az autó.Na mi a ...van veled.nem indul,csak gázra .Elngedem a gázt leáll-eltűnt alapjárat. Kerestünk műszak alatt egy helybeli autóvillamosági szakit aki gép rá mondván alapjárat tanítás. Mondom neki járt a motor idáig eljöttünk,menet közben tünt el az alapjárat. Kérdi tőlem EGR le van zárva ?Nincs mondom .Akkor most lezárjuk,meg is tette .beinditotta és Csoda lett alapjáratom.Haza jöttünk minden gond nélkül.Autó tökéletesen müködik.Csak kell vennem majd egy EGR szelepet. Ezt csak azért irtam le ,mert néha a kényszer visszi rá az embert. amin addig csak gondolkodik hogy megtegye e vagy sem. Bocs a kicsit hosszúra nyúlt beszámolóért. Üdv mindnkinek.
Ezt történt most.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1346 Dátum: 2013. április 07. - 07:26:56 » |
|
sebike
Re: Torpanás és EGR szelep « Hozzászólás #1328 Dátum: Tegnap - 22:16:13 » Sziasztok Cartársak! OLvassgatom itt visszamenöleg a nagy dilemát,hogy lezárjuk vagy ne zárjuk.Nekem is átfutott a gondolat,hogy mi lenne ha lezárnám.? De mivan akkor.ha rákényszerülsz arra hogy lezárd.Mi köze az EGRnek az alapjárat eltünéshez? Egy pár szóval elmesélném a mai történetemet.Tegnap a motorom át esett az első hengerfejtömítés cserén,mert eltűnt belőle 3 liter hűtőfolyadék,felment az órám 125 C-ra.Külső folyásnak nyoma nem volt.Kartergázcsöben vízes olaj volt.Mitől kérdem én,4. henger teteje tiszta ,semmi koksz lerakodás rajta.Tömités enyhén átégve egr visszvezetés felől+víz tér felől.Tegnap kész lettem vele,járattam pár órát ,víz nem tünik .Hőfok nem megy fel ,motor szépen kettyeg. Nagyon jó!Holnap teszteljük mivel napi 96 km.-et megyünk oda-vissza. Eljött a mai nap autó reggel szépen duruzsol,de mielött elérnénk a célunkat egy körforgalomnál leáll az autó.Na mi a ...van veled.nem indul,csak gázra .Elngedem a gázt leáll-eltűnt alapjárat. Kerestünk műszak alatt egy helybeli autóvillamosági szakit aki gép rá mondván alapjárat tanítás. Mondom neki járt a motor idáig eljöttünk,menet közben tünt el az alapjárat. Kérdi tőlem EGR le van zárva ?Nincs mondom .Akkor most lezárjuk,meg is tette .beinditotta és Csoda lett alapjáratom.Haza jöttünk minden gond nélkül.Autó tökéletesen müködik.Csak kell vennem majd egy EGR szelepet. Ezt csak azért irtam le ,mert néha a kényszer visszi rá az embert. amin addig csak gondolkodik hogy megtegye e vagy sem. Bocs a kicsit hosszúra nyúlt beszámolóért. Üdv mindnkinek.
Ezt történt most.
a te autód 1,8 ami a forgalomban lévő Lacetti/Nubira modellek max 5% a ne általánosíts és az alapjárat eltünésed sem okvetlenül okolható az EGR el javítsunk diagnosztizáljunk és utána vegyünk alkatrészt....
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Tomy61
|
|
« Hozzászólás #1347 Dátum: 2013. április 07. - 08:29:03 » |
|
sebike
Re: Torpanás és EGR szelep « Hozzászólás #1328 Dátum: Tegnap - 22:16:13 » Sziasztok Cartársak! OLvassgatom itt visszamenöleg a nagy dilemát,hogy lezárjuk vagy ne zárjuk.Nekem is átfutott a gondolat,hogy mi lenne ha lezárnám.? De mivan akkor.ha rákényszerülsz arra hogy lezárd.Mi köze az EGRnek az alapjárat eltünéshez? Egy pár szóval elmesélném a mai történetemet.Tegnap a motorom át esett az első hengerfejtömítés cserén,mert eltűnt belőle 3 liter hűtőfolyadék,felment az órám 125 C-ra.Külső folyásnak nyoma nem volt.Kartergázcsöben vízes olaj volt.Mitől kérdem én,4. henger teteje tiszta ,semmi koksz lerakodás rajta.Tömités enyhén átégve egr visszvezetés felől+víz tér felől.Tegnap kész lettem vele,járattam pár órát ,víz nem tünik .Hőfok nem megy fel ,motor szépen kettyeg. Nagyon jó!Holnap teszteljük mivel napi 96 km.-et megyünk oda-vissza. Eljött a mai nap autó reggel szépen duruzsol,de mielött elérnénk a célunkat egy körforgalomnál leáll az autó.Na mi a ...van veled.nem indul,csak gázra .Elngedem a gázt leáll-eltűnt alapjárat. Kerestünk műszak alatt egy helybeli autóvillamosági szakit aki gép rá mondván alapjárat tanítás. Mondom neki járt a motor idáig eljöttünk,menet közben tünt el az alapjárat. Kérdi tőlem EGR le van zárva ?Nincs mondom .Akkor most lezárjuk,meg is tette .beinditotta és Csoda lett alapjáratom.Haza jöttünk minden gond nélkül.Autó tökéletesen müködik.Csak kell vennem majd egy EGR szelepet. Ezt csak azért irtam le ,mert néha a kényszer visszi rá az embert. amin addig csak gondolkodik hogy megtegye e vagy sem. Bocs a kicsit hosszúra nyúlt beszámolóért. Üdv mindnkinek.
Ezt történt most.
a te autód 1,8 ami a forgalomban lévő Lacetti/Nubira modellek max 5% a ne általánosíts és az alapjárat eltünésed sem okvetlenül okolható az EGR el javítsunk diagnosztizáljunk és utána vegyünk alkatrészt.... És itt a pont! Ezt kellene megérteni a szerelő és nem szerelő Uraknak. Rém egyszerű a logikája: Minden hibajelenségnek oka van.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #1348 Dátum: 2013. április 07. - 15:03:57 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
Tomy61
|
|
« Hozzászólás #1349 Dátum: 2013. április 07. - 15:36:32 » |
|
Szeretném elkerülni a felesleges vitát és félreértést. Viszont már több esetben leírtuk, hogy egy adott hibakódot generálhat több-egymástól látszólag független- hiba is. Nos, ezt megtalálni nem mindig egyszerű és adott esetben csak és kizárólag a GYÁRI diagnosztika ad pontos segítséget, kiegészítve "hagyományos" mérési technológiával. Ez sajnos kevés helyen található meg, ráadásul ezek értékeléséhez bizonyos személyi feltételek is szükségesek. Én magam sem vagyok "mindentudó", ráadásul a tárgyi feltételeim sem ideálisak. Gondolom megérthető, ha nem kívánok "ráerőszakolni" az ügyfélre egy több tíz- esetleg több százezer forintos alkatrészt szokásjogra és egyéb butaságra hivatkozva. Gidynél soha nem tudtuk "előhívni" a hibajelenséget, látszólag nem indokolta semmilyen mért érték. Pedig biztosan van valami, ami elkerüli a figyelmünket. Ötlet van, de amíg nem biztos, addig várunk. Bárki előtt adva a lehetőség megoldani a helyzetet. A felelősség onnan az illetőé. Innentől valahogy mindenki sokkal óvatosabbá válik a kijelentésekkel. Vajon miért?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|