Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 22. - 13:29:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 88 89 [90] 91 92 ... 103   Le
 
Szerző Téma: Torpanás és EGR szelep  (Megtekintve 550020 alkalommal)
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1335 Dátum: 2013. április 06. - 18:24:22 »

Szia !
Kódot nem mondot,hogy lett volna,de chek lámpa biztos nem volt,mert nincs benne az ízzó.
Én ugyanis bele esek azon kevesekbe akiknek világit a chek lámpa a semmiért.
Egyszer kigyulladt folyamatosan(opel duna)-hiba kód alapján  lambdaszonda fütőszál szakadt.Csere
Gép rá -töröl.JÓ------50 km.után chek kigyulad ujra .Másik szervíz gép rá ---semmi hiba---törlik a memóriát-JÓ---35km-50km.belül chek ujra villágít.Kaptam tippet vegyem le akku sarut ,hagyjam egy kicsit ,majd tegyem vissza .JÓ--- 50km. után chek ujra kigyullad.Hogy az a ...... .Még egyszer szervíz -gép rá -hiba tároló üres nincs tárolt hiba.törlik.JÓ---35km-50km-chek kigyullad.
Na ekkor lett elegem a gépesdiből féléve villágit a chek lámpám a semmiért.Múltkor  kiéget a szegénység jelző izzója s mikor kicseréltem ,kivettem az izzót. Szerintem ameddig nem veszek hozzá EGR szelepet addig nem is rakom vissza.
 
Ha most ebből a hengerfejesdíből lett is volna hiba üzenet akkor sem vettem volna észre.mert folyamatosan villágit a chek lámpám.
És nem tudják miért.


a checklámpa csak úgy a semmiért nem világít az ,hogy egy olyan helyet sikerült kifognod ahol a javítás az alkatrészcserével befelyeződik az a baj,a sarulevét semmit sem ér de ezt már többször leírtuk
Sebi akkor egy kicsit érthetöbben leírom.kigyuladt a chek lámpa.Opel Duna gép rá 2. lambdaszonda fűtőszál szakadt.Tőled vásároltam a szondát.Betettem.töröltettem a hibatárolot.
50 km-en belül kigyuladt a lámpa.Vissza szervíz -gép rá -Nincs hiba-töröl.
50 km-en belül lámpa újra gyullad  másik szervíz -gép rá -nincs hiba-töröl a semmit.
50 km-en belül lámpa gyullad
Nincs teljesítmény csökkenés mikor villágit s nem is villog
akkkor mitől villágít??Mire figyeljek ha állandóan villágít. Egyszer gyulladt ki rohantam szervízbe ,mint jó gazda
hogy mi lehet az oka,s azóta nem akkar elaludni.

tőlem lambdaszondát?
ha világít akkor hiba is kell hogy legyen max nem tudják kezelni a műszert/volt rá példa/
Naplózva

70/4334431
Nyunyu
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20



« Hozzászólás #1336 Dátum: 2013. április 06. - 18:32:17 »

A baj az ,hogy elveszünk a részletekben.A lényeg az ,hogy több saját márkaszervíz gépe volt rajta és nem talált utána sem hiba kódót ,nem hogy hibát.És a lámpám mindezek ellenére villágit a leírt km. határon belül.De ha ezt nem egy nap alatt raktam bele  akkor is.Azóta a lámpámat nem tudom kialtatni,csak ugy hogy fél év után kivettem az égöt.De ez a problémám már egy éve fennáll.
Naplózva
Nyunyu
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20



« Hozzászólás #1337 Dátum: 2013. április 06. - 18:36:19 »

tőlem lambdaszondát?


Bocs .Sebijoe-Tól
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1338 Dátum: 2013. április 06. - 18:48:17 »

tőlem lambdaszondát?


Bocs .Sebijoe-Tól

1 cég neked milyen motor van a kocsidban?
Naplózva

70/4334431
Nyunyu
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20



« Hozzászólás #1339 Dátum: 2013. április 06. - 18:54:30 »

1.8-as
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1340 Dátum: 2013. április 06. - 18:57:55 »

1.8-as


biztos,hogy kell leni hibakódnak vagy kábelköteg gondod is lehet max annyit tudok felajánlani,hogy ha pesten járok ránézek
Naplózva

70/4334431
Nyunyu
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20



« Hozzászólás #1341 Dátum: 2013. április 06. - 19:50:52 »

Sebike

Hát a ránézzéssel egy kicsit várunk ,mert  elöbb kell vennem egy EGR szelepet a mostani hibám miatt.
A másik nem pesten lakom hanem Dunaújvárostól nem messze.
A lambdaszonda vásárlás meg tavaly tavasszal történt,mert szép nagy csomagot küldtél s volt benne szűrők ,olaj is.Na azóta szenvedek a chek lámpával.Akkor azzonal vissza mentem ,de a többi szervíz között egy-egy hónapok teltek el.Ez így ment fél évig.Utána megelégeltem a dolgot.Sok kis pénz ment el.De ezzel nem téged akarlak terhelni.Meg a lambdaszondát sem azért mondtam mert tőled vettem.Nem szeretném,hogy felelősnek érezd magad.
Beszéltem már Leonnel is de Ő is több mint 100 km.re van tőlem.


Viszont ezek után ,mivel emlitetted a kábelköteget.Ezzel kapcsolatban én hallottam valamitami nem biztos hogy hülyesség.Azt mondta nekem valaki :a diagcsatinál van egy nagyon vékonyvezeték az ECUhoz és az ha megszakad az okozhatja ezt a tünetet.LEHET ILYEN?
Válaszodat köszönöm
Naplózva
Nyunyu
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20



« Hozzászólás #1342 Dátum: 2013. április 06. - 19:53:51 »

Ezt a cheklámpás topikban találtam tegnap.


Bejáratós

 Nem elérhető

Hozzászólások: 65


 
   
Re: Cheklámpa
« Hozzászólás #1249 Dátum: Tegnap - 20:33:28 »
Idézet
Természetesen igazad van, de Gidy autójának hibakódját rendszeresen töröljük, ismeretlen ("Csaba vezetési stílusa") hiba miatt:)
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1343 Dátum: 2013. április 06. - 20:14:58 »

Sebike

Hát a ránézzéssel egy kicsit várunk ,mert  elöbb kell vennem egy EGR szelepet a mostani hibám miatt.
A másik nem pesten lakom hanem Dunaújvárostól nem messze.
A lambdaszonda vásárlás meg tavaly tavasszal történt,mert szép nagy csomagot küldtél s volt benne szűrők ,olaj is.Na azóta szenvedek a chek lámpával.Akkor azzonal vissza mentem ,de a többi szervíz között egy-egy hónapok teltek el.Ez így ment fél évig.Utána megelégeltem a dolgot.Sok kis pénz ment el.De ezzel nem téged akarlak terhelni.Meg a lambdaszondát sem azért mondtam mert tőled vettem.Nem szeretném,hogy felelősnek érezd magad.
Beszéltem már Leonnel is de Ő is több mint 100 km.re van tőlem.


Viszont ezek után ,mivel emlitetted a kábelköteget.Ezzel kapcsolatban én hallottam valamitami nem biztos hogy hülyesség.Azt mondta nekem valaki :a diagcsatinál van egy nagyon vékonyvezeték az ECUhoz és az ha megszakad az okozhatja ezt a tünetet.LEHET ILYEN?
Válaszodat köszönöm

EGR szelep hibát honnan vetted?
Találgatni pár száz km ről elég nehéz
ami elönyöm van a többiekhez képest van Gyári műszer+egy kevés tapasztalat Mosolyog és még alkatrész is 1,8 hoz/komplett motorral bezárólag/
Naplózva

70/4334431
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1344 Dátum: 2013. április 06. - 20:25:15 »

Ezt a cheklámpás topikban találtam tegnap.


Bejáratós

 Nem elérhető

Hozzászólások: 65


 
   
Re: Cheklámpa
« Hozzászólás #1249 Dátum: Tegnap - 20:33:28 »
Idézet
Természetesen igazad van, de Gidy autójának hibakódját rendszeresen töröljük, ismeretlen ("Csaba vezetési stílusa") hiba miatt:)

Az a hiba nem ismeretlen. Lambda szonda adja rossz emissziós érték miatt. Valahogy Csabinak, Gidy fiának sikerül mindig összehoznia, ha vezeti a Lacettit. Csak neki.  Kacsint
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Nyunyu
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20



« Hozzászólás #1345 Dátum: 2013. április 06. - 21:41:46 »

sebike


   
Re: Torpanás és EGR szelep
« Hozzászólás #1328 Dátum: Tegnap - 22:16:13 »
Sziasztok  Cartársak!
OLvassgatom itt visszamenöleg a nagy dilemát,hogy lezárjuk vagy ne zárjuk.Nekem is átfutott a gondolat,hogy mi lenne ha lezárnám.?
De  mivan akkor.ha rákényszerülsz arra hogy lezárd.Mi köze az EGRnek az alapjárat eltünéshez?
Egy pár szóval elmesélném a mai történetemet.Tegnap a motorom át esett az első hengerfejtömítés cserén,mert eltűnt belőle 3 liter hűtőfolyadék,felment az órám 125 C-ra.Külső folyásnak nyoma nem volt.Kartergázcsöben vízes olaj volt.Mitől kérdem én,4. henger teteje tiszta ,semmi koksz lerakodás rajta.Tömités enyhén átégve egr visszvezetés felől+víz tér felől.Tegnap kész lettem vele,járattam pár órát ,víz nem tünik .Hőfok nem megy fel ,motor szépen kettyeg.
Nagyon jó!Holnap teszteljük mivel napi 96 km.-et megyünk oda-vissza.
Eljött a mai nap autó reggel szépen duruzsol,de mielött elérnénk a célunkat egy körforgalomnál leáll az autó.Na mi a ...van veled.nem indul,csak gázra .Elngedem a gázt leáll-eltűnt alapjárat.
Kerestünk műszak alatt egy helybeli autóvillamosági szakit aki gép rá mondván alapjárat tanítás.
Mondom neki járt a motor idáig eljöttünk,menet közben tünt el az alapjárat. Kérdi tőlem EGR le van zárva ?Nincs mondom .Akkor most lezárjuk,meg is tette .beinditotta és Csoda     lett alapjáratom.Haza jöttünk minden gond nélkül.Autó tökéletesen müködik.Csak kell vennem majd egy EGR szelepet.
Ezt csak azért irtam le ,mert néha a kényszer visszi rá az embert. amin addig csak  gondolkodik hogy megtegye e vagy sem.
Bocs a kicsit hosszúra nyúlt beszámolóért.
Üdv mindnkinek.



Ezt történt most.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1346 Dátum: 2013. április 07. - 07:26:56 »

sebike


   
Re: Torpanás és EGR szelep
« Hozzászólás #1328 Dátum: Tegnap - 22:16:13 »
Sziasztok  Cartársak!
OLvassgatom itt visszamenöleg a nagy dilemát,hogy lezárjuk vagy ne zárjuk.Nekem is átfutott a gondolat,hogy mi lenne ha lezárnám.?
De  mivan akkor.ha rákényszerülsz arra hogy lezárd.Mi köze az EGRnek az alapjárat eltünéshez?
Egy pár szóval elmesélném a mai történetemet.Tegnap a motorom át esett az első hengerfejtömítés cserén,mert eltűnt belőle 3 liter hűtőfolyadék,felment az órám 125 C-ra.Külső folyásnak nyoma nem volt.Kartergázcsöben vízes olaj volt.Mitől kérdem én,4. henger teteje tiszta ,semmi koksz lerakodás rajta.Tömités enyhén átégve egr visszvezetés felől+víz tér felől.Tegnap kész lettem vele,járattam pár órát ,víz nem tünik .Hőfok nem megy fel ,motor szépen kettyeg.
Nagyon jó!Holnap teszteljük mivel napi 96 km.-et megyünk oda-vissza.
Eljött a mai nap autó reggel szépen duruzsol,de mielött elérnénk a célunkat egy körforgalomnál leáll az autó.Na mi a ...van veled.nem indul,csak gázra .Elngedem a gázt leáll-eltűnt alapjárat.
Kerestünk műszak alatt egy helybeli autóvillamosági szakit aki gép rá mondván alapjárat tanítás.
Mondom neki járt a motor idáig eljöttünk,menet közben tünt el az alapjárat. Kérdi tőlem EGR le van zárva ?Nincs mondom .Akkor most lezárjuk,meg is tette .beinditotta és Csoda     lett alapjáratom.Haza jöttünk minden gond nélkül.Autó tökéletesen müködik.Csak kell vennem majd egy EGR szelepet.
Ezt csak azért irtam le ,mert néha a kényszer visszi rá az embert. amin addig csak  gondolkodik hogy megtegye e vagy sem.
Bocs a kicsit hosszúra nyúlt beszámolóért.
Üdv mindnkinek.



Ezt történt most.

a te autód  1,8 ami a forgalomban lévő Lacetti/Nubira modellek max 5% a ne általánosíts és az alapjárat eltünésed sem okvetlenül okolható az EGR el  javítsunk diagnosztizáljunk és utána vegyünk alkatrészt....
Naplózva

70/4334431
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #1347 Dátum: 2013. április 07. - 08:29:03 »

sebike


   
Re: Torpanás és EGR szelep
« Hozzászólás #1328 Dátum: Tegnap - 22:16:13 »
Sziasztok  Cartársak!
OLvassgatom itt visszamenöleg a nagy dilemát,hogy lezárjuk vagy ne zárjuk.Nekem is átfutott a gondolat,hogy mi lenne ha lezárnám.?
De  mivan akkor.ha rákényszerülsz arra hogy lezárd.Mi köze az EGRnek az alapjárat eltünéshez?
Egy pár szóval elmesélném a mai történetemet.Tegnap a motorom át esett az első hengerfejtömítés cserén,mert eltűnt belőle 3 liter hűtőfolyadék,felment az órám 125 C-ra.Külső folyásnak nyoma nem volt.Kartergázcsöben vízes olaj volt.Mitől kérdem én,4. henger teteje tiszta ,semmi koksz lerakodás rajta.Tömités enyhén átégve egr visszvezetés felől+víz tér felől.Tegnap kész lettem vele,járattam pár órát ,víz nem tünik .Hőfok nem megy fel ,motor szépen kettyeg.
Nagyon jó!Holnap teszteljük mivel napi 96 km.-et megyünk oda-vissza.
Eljött a mai nap autó reggel szépen duruzsol,de mielött elérnénk a célunkat egy körforgalomnál leáll az autó.Na mi a ...van veled.nem indul,csak gázra .Elngedem a gázt leáll-eltűnt alapjárat.
Kerestünk műszak alatt egy helybeli autóvillamosági szakit aki gép rá mondván alapjárat tanítás.
Mondom neki járt a motor idáig eljöttünk,menet közben tünt el az alapjárat. Kérdi tőlem EGR le van zárva ?Nincs mondom .Akkor most lezárjuk,meg is tette .beinditotta és Csoda     lett alapjáratom.Haza jöttünk minden gond nélkül.Autó tökéletesen müködik.Csak kell vennem majd egy EGR szelepet.
Ezt csak azért irtam le ,mert néha a kényszer visszi rá az embert. amin addig csak  gondolkodik hogy megtegye e vagy sem.
Bocs a kicsit hosszúra nyúlt beszámolóért.
Üdv mindnkinek.



Ezt történt most.

a te autód  1,8 ami a forgalomban lévő Lacetti/Nubira modellek max 5% a ne általánosíts és az alapjárat eltünésed sem okvetlenül okolható az EGR el  javítsunk diagnosztizáljunk és utána vegyünk alkatrészt....

És itt a pont! Ezt kellene megérteni a szerelő és nem szerelő Uraknak. Rém egyszerű a logikája: Minden hibajelenségnek oka van.
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1348 Dátum: 2013. április 07. - 15:03:57 »

Ezt a cheklámpás topikban találtam tegnap.
Bejáratós
 Nem elérhető
Hozzászólások: 65
Re: Cheklámpa
« Hozzászólás #1249 Dátum: Tegnap - 20:33:28 »
Idézet
Természetesen igazad van, de Gidy autójának hibakódját rendszeresen töröljük, ismeretlen ("Csaba vezetési stílusa") hiba miatt:)

Az a hiba nem ismeretlen. Lambda szonda adja rossz emissziós érték miatt. Valahogy Csabinak, Gidy fiának sikerül mindig összehoznia, ha vezeti a Lacettit. Csak neki.  Kacsint
ugyanaz a hibakódja volt Gidynek, mint nekem...a katalizátor nem megfelelő hatásfoka. nekem szétesett a katalizátor, neki nem.  He
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #1349 Dátum: 2013. április 07. - 15:36:32 »

Ezt a cheklámpás topikban találtam tegnap.
Bejáratós
 Nem elérhető
Hozzászólások: 65
Re: Cheklámpa
« Hozzászólás #1249 Dátum: Tegnap - 20:33:28 »
Idézet
Természetesen igazad van, de Gidy autójának hibakódját rendszeresen töröljük, ismeretlen ("Csaba vezetési stílusa") hiba miatt:)

Az a hiba nem ismeretlen. Lambda szonda adja rossz emissziós érték miatt. Valahogy Csabinak, Gidy fiának sikerül mindig összehoznia, ha vezeti a Lacettit. Csak neki.  Kacsint
ugyanaz a hibakódja volt Gidynek, mint nekem...a katalizátor nem megfelelő hatásfoka. nekem szétesett a katalizátor, neki nem.  He
Szeretném elkerülni a felesleges vitát és félreértést. Viszont már több esetben leírtuk, hogy egy adott hibakódot generálhat több-egymástól látszólag független- hiba is. Nos, ezt megtalálni nem mindig egyszerű és adott esetben csak és kizárólag a GYÁRI diagnosztika ad pontos segítséget, kiegészítve "hagyományos"  mérési technológiával. Ez sajnos kevés helyen található meg, ráadásul ezek értékeléséhez bizonyos személyi feltételek is szükségesek. Én magam sem vagyok "mindentudó", ráadásul a tárgyi feltételeim sem ideálisak. Gondolom megérthető, ha nem kívánok "ráerőszakolni" az ügyfélre egy több tíz- esetleg több százezer forintos alkatrészt szokásjogra és egyéb butaságra hivatkozva. Gidynél soha nem tudtuk "előhívni" a hibajelenséget, látszólag nem indokolta semmilyen mért érték. Pedig biztosan van valami, ami elkerüli a figyelmünket. Ötlet van, de amíg nem biztos, addig várunk. Bárki előtt adva a lehetőség megoldani a helyzetet. A felelősség onnan az illetőé. Innentől valahogy mindenki sokkal óvatosabbá válik a kijelentésekkel. Vajon miért?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 88 89 [90] 91 92 ... 103   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!