Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 22. - 11:23:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 87 88 [89] 90 91 ... 103   Le
 
Szerző Téma: Torpanás és EGR szelep  (Megtekintve 549974 alkalommal)
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1320 Dátum: 2013. Március 29. - 20:40:52 »

Ez a könnyebb megfőzni a motort hát nem tom mennyire igaz mert a régi kocsikat is hajtották nem volt benne egr és semmi baja nem volt. meg ott a hűtő meg a menetszél az hűti rendesen.

más volt a motorvezérlő programozása nem kalkulálhattak az EGR el.....
Naplózva

70/4334431
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #1321 Dátum: 2013. Március 29. - 21:28:00 »

Na akkor megint visszakerültünk a kályhához. Akkor ezek szerint a motorvezérlő akár check lámpa nélkül is más karakterre kapcsolja a motorvezérlést ha ledugózzák? Mert vannak autók amik akár vészprogramra is beállnak egr lezárás miatt. akkor ez megint egy fejtörős dilemma lezárjuk vagy ne.
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #1322 Dátum: 2013. Március 29. - 22:36:33 »

Hajtod az autót= folyamatosan pörgeted a motort, tolod neki 4-5000-es fordulaton. Versenyzel vele.
Azt ugye nem gondolod komolyan, hogy a régi kocsik ezt a fajta üzemet bírták?
Naplózva
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #1323 Dátum: 2013. Március 30. - 08:27:47 »

Én csak a lacettivel járkálok így Vigyorog de tudtommal az igényli is. Vagy lezárt egr el ennyire küldeni többet árt mint használ? Bár én végleg nem akarom bent hagyni a lezárást csak amig kiég a sok korom a motorbol. Meg ha jobb idő lesz nyomatok még egy wepp kúrát is igy remélhetőleg teljes lesz a siker.
Naplózva
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #1324 Dátum: 2013. Március 30. - 18:01:05 »

Na az egr lezárásról azért vannak pozitív tapasztalatok. Mintha lágyabb lenne az alapjárat (nem rezeg annyira a sebváltó kar) illetve mintha jobban harapna és bár hidegen nem működik az EGR de mintha hamarabb is melegedne és nincs az, hogy a hőfok mérő amikor elérte az üzemi hőfokot kicsit fel le táncol tehát lejjebb hűl utána kicsit vissza. Eddig igy tornázott néha de ez a mutatón csak pár mm.
Naplózva
zsozsi
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 66



« Hozzászólás #1325 Dátum: 2013. április 03. - 18:30:47 »

Helló!

Nekem (1,6 SW) 40-60 km/h között rángat (kb. 2-3 másodpercenként - mintha hullámozna) hármas és négyes fokozatban is! Mi lehet a probléma? köszi
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1326 Dátum: 2013. április 03. - 18:58:15 »

Helló!

Nekem (1,6 SW) 40-60 km/h között rángat (kb. 2-3 másodpercenként - mintha hullámozna) hármas és négyes fokozatban is! Mi lehet a probléma? köszi


bármi

EGR
gyújtás bármely része stb...
Naplózva

70/4334431
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #1327 Dátum: 2013. április 04. - 21:44:06 »

Hát nem tudom ez az EGR lezárás hatása e de amióta lezártam mintha +10Le lenne az autó. Alacsony fordulatról is hamar elforog, nyomatékosabb jobban gyorsul stb. Akkor vagy az én EGR em már kezdett behalni bár azt kellene jelezni a lámpának vagy alapból nem kellene az autóba mert megfojtja a motort vagy legalábbis erősen gátolja a tökéletes égésből adódó teljesítmény elérésben.  Ezek után nem is csoda a sok lacettire írt magas fogyasztás illetve a sokat vesézett korom lerakódás.
Naplózva
Nyunyu
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20



« Hozzászólás #1328 Dátum: 2013. április 05. - 21:16:13 »

Sziasztok  Cartársak!
OLvassgatom itt visszamenöleg a nagy dilemát,hogy lezárjuk vagy ne zárjuk.Nekem is átfutott a gondolat,hogy mi lenne ha lezárnám.?
De  mivan akkor.ha rákényszerülsz arra hogy lezárd.Mi köze az EGRnek az alapjárat eltünéshez?
Egy pár szóval elmesélném a mai történetemet.Tegnap a motorom át esett az első hengerfejtömítés cserén,mert eltűnt belőle 3 liter hűtőfolyadék,felment az órám 125 C-ra.Külső folyásnak nyoma nem volt.Kartergázcsöben vízes olaj volt.Mitől kérdem én,4. henger teteje tiszta ,semmi koksz lerakodás rajta.Tömités enyhén átégve egr visszvezetés felől+víz tér felől.Tegnap kész lettem vele,járattam pár órát ,víz nem tünik .Hőfok nem megy fel ,motor szépen kettyeg.
Nagyon jó!Holnap teszteljük mivel napi 96 km.-et megyünk oda-vissza.
Eljött a mai nap autó reggel szépen duruzsol,de mielött elérnénk a célunkat egy körforgalomnál leáll az autó.Na mi a ...van veled.nem indul,csak gázra .Elngedem a gázt leáll-eltűnt alapjárat.
Kerestünk műszak alatt egy helybeli autóvillamosági szakit aki gép rá mondván alapjárat tanítás.
Mondom neki járt a motor idáig eljöttünk,menet közben tünt el az alapjárat. Kérdi tőlem EGR le van zárva ?Nincs mondom .Akkor most lezárjuk,meg is tette .beinditotta és Csoda     lett alapjáratom.Haza jöttünk minden gond nélkül.Autó tökéletesen müködik.Csak kell vennem majd egy EGR szelepet.
Ezt csak azért irtam le ,mert néha a kényszer visszi rá az embert. amin addig csak  gondolkodik hogy megtegye e vagy sem.
Bocs a kicsit hosszúra nyúlt beszámolóért.
Üdv mindnkinek.
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1329 Dátum: 2013. április 05. - 21:24:58 »

Sziasztok  Cartársak!
OLvassgatom itt visszamenöleg a nagy dilemát,hogy lezárjuk vagy ne zárjuk.Nekem is átfutott a gondolat,hogy mi lenne ha lezárnám.?
De  mivan akkor.ha rákényszerülsz arra hogy lezárd.Mi köze az EGRnek az alapjárat eltünéshez?
Egy pár szóval elmesélném a mai történetemet.Tegnap a motorom át esett az első hengerfejtömítés cserén,mert eltűnt belőle 3 liter hűtőfolyadék,felment az órám 125 C-ra.Külső folyásnak nyoma nem volt.Kartergázcsöben vízes olaj volt.Mitől kérdem én,4. henger teteje tiszta ,semmi koksz lerakodás rajta.Tömités enyhén átégve egr visszvezetés felől+víz tér felől.Tegnap kész lettem vele,járattam pár órát ,víz nem tünik .Hőfok nem megy fel ,motor szépen kettyeg.
Nagyon jó!Holnap teszteljük mivel napi 96 km.-et megyünk oda-vissza.
Eljött a mai nap autó reggel szépen duruzsol,de mielött elérnénk a célunkat egy körforgalomnál leáll az autó.Na mi a ...van veled.nem indul,csak gázra .Elngedem a gázt leáll-eltűnt alapjárat.
Kerestünk műszak alatt egy helybeli autóvillamosági szakit aki gép rá mondván alapjárat tanítás.
Mondom neki járt a motor idáig eljöttünk,menet közben tünt el az alapjárat. Kérdi tőlem EGR le van zárva ?Nincs mondom .Akkor most lezárjuk,meg is tette .beinditotta és Csoda     lett alapjáratom.Haza jöttünk minden gond nélkül.Autó tökéletesen müködik.Csak kell vennem majd egy EGR szelepet.
Ezt csak azért irtam le ,mert néha a kényszer visszi rá az embert. amin addig csak  gondolkodik hogy megtegye e vagy sem.
Bocs a kicsit hosszúra nyúlt beszámolóért.
Üdv mindnkinek.

Pechlámpa volt? Hibakód volt?
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Nyunyu
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20



« Hozzászólás #1330 Dátum: 2013. április 05. - 21:45:35 »

Szia !
Kódot nem mondot,hogy lett volna,de chek lámpa biztos nem volt,mert nincs benne az ízzó.
Én ugyanis bele esek azon kevesekbe akiknek világit a chek lámpa a semmiért.
Egyszer kigyulladt folyamatosan(opel duna)-hiba kód alapján  lambdaszonda fütőszál szakadt.Csere
Gép rá -töröl.JÓ------50 km.után chek kigyulad ujra .Másik szervíz gép rá ---semmi hiba---törlik a memóriát-JÓ---35km-50km.belül chek ujra villágít.Kaptam tippet vegyem le akku sarut ,hagyjam egy kicsit ,majd tegyem vissza .JÓ--- 50km. után chek ujra kigyullad.Hogy az a ...... .Még egyszer szervíz -gép rá -hiba tároló üres nincs tárolt hiba.törlik.JÓ---35km-50km-chek kigyullad.
Na ekkor lett elegem a gépesdiből féléve villágit a chek lámpám a semmiért.Múltkor  kiéget a szegénység jelző izzója s mikor kicseréltem ,kivettem az izzót. Szerintem ameddig nem veszek hozzá EGR szelepet addig nem is rakom vissza.
 
Ha most ebből a hengerfejesdíből lett is volna hiba üzenet akkor sem vettem volna észre.mert folyamatosan villágit a chek lámpám.
És nem tudják miért.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1331 Dátum: 2013. április 06. - 06:47:28 »

Szia !
Kódot nem mondot,hogy lett volna,de chek lámpa biztos nem volt,mert nincs benne az ízzó.
Én ugyanis bele esek azon kevesekbe akiknek világit a chek lámpa a semmiért.
Egyszer kigyulladt folyamatosan(opel duna)-hiba kód alapján  lambdaszonda fütőszál szakadt.Csere
Gép rá -töröl.JÓ------50 km.után chek kigyulad ujra .Másik szervíz gép rá ---semmi hiba---törlik a memóriát-JÓ---35km-50km.belül chek ujra villágít.Kaptam tippet vegyem le akku sarut ,hagyjam egy kicsit ,majd tegyem vissza .JÓ--- 50km. után chek ujra kigyullad.Hogy az a ...... .Még egyszer szervíz -gép rá -hiba tároló üres nincs tárolt hiba.törlik.JÓ---35km-50km-chek kigyullad.
Na ekkor lett elegem a gépesdiből féléve villágit a chek lámpám a semmiért.Múltkor  kiéget a szegénység jelző izzója s mikor kicseréltem ,kivettem az izzót. Szerintem ameddig nem veszek hozzá EGR szelepet addig nem is rakom vissza.
 
Ha most ebből a hengerfejesdíből lett is volna hiba üzenet akkor sem vettem volna észre.mert folyamatosan villágit a chek lámpám.
És nem tudják miért.


a checklámpa csak úgy a semmiért nem világít az ,hogy egy olyan helyet sikerült kifognod ahol a javítás az alkatrészcserével befelyeződik az a baj,a sarulevét semmit sem ér de ezt már többször leírtuk
Naplózva

70/4334431
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #1332 Dátum: 2013. április 06. - 08:38:59 »

...
Mi köze az EGRnek az alapjárat eltünéshez?
....
Nagyon egyszerű.
Ha nyitva marad az EGR szelep, akkor elmegy az alapjárat, nehezen indul az autó.

Ha lenne check lámpád, és figyelnél rá akkor jó eséllyel ezt a gondot már sokkal hamarabb jelezte volna.  Kacsint
És nem áll meg az autó menet közben.

Igaza van Sebikének. A lámpa tréfából nem világít. Ha világít van hibakód - vagy hibás az ECU-d, kábelezésed.
De ez a ritkább.
Naplózva
Nyunyu
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20



« Hozzászólás #1333 Dátum: 2013. április 06. - 17:22:38 »

Szia !
Kódot nem mondot,hogy lett volna,de chek lámpa biztos nem volt,mert nincs benne az ízzó.
Én ugyanis bele esek azon kevesekbe akiknek világit a chek lámpa a semmiért.
Egyszer kigyulladt folyamatosan(opel duna)-hiba kód alapján  lambdaszonda fütőszál szakadt.Csere
Gép rá -töröl.JÓ------50 km.után chek kigyulad ujra .Másik szervíz gép rá ---semmi hiba---törlik a memóriát-JÓ---35km-50km.belül chek ujra villágít.Kaptam tippet vegyem le akku sarut ,hagyjam egy kicsit ,majd tegyem vissza .JÓ--- 50km. után chek ujra kigyullad.Hogy az a ...... .Még egyszer szervíz -gép rá -hiba tároló üres nincs tárolt hiba.törlik.JÓ---35km-50km-chek kigyullad.
Na ekkor lett elegem a gépesdiből féléve villágit a chek lámpám a semmiért.Múltkor  kiéget a szegénység jelző izzója s mikor kicseréltem ,kivettem az izzót. Szerintem ameddig nem veszek hozzá EGR szelepet addig nem is rakom vissza.
 
Ha most ebből a hengerfejesdíből lett is volna hiba üzenet akkor sem vettem volna észre.mert folyamatosan villágit a chek lámpám.
És nem tudják miért.


a checklámpa csak úgy a semmiért nem világít az ,hogy egy olyan helyet sikerült kifognod ahol a javítás az alkatrészcserével befelyeződik az a baj,a sarulevét semmit sem ér de ezt már többször leírtuk
Sebi akkor egy kicsit érthetöbben leírom.kigyuladt a chek lámpa.Opel Duna gép rá 2. lambdaszonda fűtőszál szakadt.Tőled vásároltam a szondát.Betettem.töröltettem a hibatárolot.
50 km-en belül kigyuladt a lámpa.Vissza szervíz -gép rá -Nincs hiba-töröl.
50 km-en belül lámpa újra gyullad  másik szervíz -gép rá -nincs hiba-töröl a semmit.
50 km-en belül lámpa gyullad
Nincs teljesítmény csökkenés mikor villágit s nem is villog
akkkor mitől villágít??Mire figyeljek ha állandóan villágít. Egyszer gyulladt ki rohantam szervízbe ,mint jó gazda
hogy mi lehet az oka,s azóta nem akkar elaludni.
« Utoljára szerkesztve: 2013. április 06. - 17:33:48 írta Nyunyu » Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #1334 Dátum: 2013. április 06. - 17:46:03 »

Szia !
Kódot nem mondot,hogy lett volna,de chek lámpa biztos nem volt,mert nincs benne az ízzó.
Én ugyanis bele esek azon kevesekbe akiknek világit a chek lámpa a semmiért.
Egyszer kigyulladt folyamatosan(opel duna)-hiba kód alapján  lambdaszonda fütőszál szakadt.Csere
Gép rá -töröl.JÓ------50 km.után chek kigyulad ujra .Másik szervíz gép rá ---semmi hiba---törlik a memóriát-JÓ---35km-50km.belül chek ujra villágít.Kaptam tippet vegyem le akku sarut ,hagyjam egy kicsit ,majd tegyem vissza .JÓ--- 50km. után chek ujra kigyullad.Hogy az a ...... .Még egyszer szervíz -gép rá -hiba tároló üres nincs tárolt hiba.törlik.JÓ---35km-50km-chek kigyullad.
Na ekkor lett elegem a gépesdiből féléve villágit a chek lámpám a semmiért.Múltkor  kiéget a szegénység jelző izzója s mikor kicseréltem ,kivettem az izzót. Szerintem ameddig nem veszek hozzá EGR szelepet addig nem is rakom vissza.
 
Ha most ebből a hengerfejesdíből lett is volna hiba üzenet akkor sem vettem volna észre.mert folyamatosan villágit a chek lámpám.
És nem tudják miért.


a checklámpa csak úgy a semmiért nem világít az ,hogy egy olyan helyet sikerült kifognod ahol a javítás az alkatrészcserével befelyeződik az a baj,a sarulevét semmit sem ér de ezt már többször leírtuk
Sebi akkor egy kicsit érthetöbben leírom.kigyuladt a chek lámpa.Opel Duna gép rá 2. lambdaszonda fűtőszál szakadt.Tőled vásároltam a szondát.Betettem.töröltettem a hibatárolot.
50 km-en belül kigyuladt a lámpa.Vissza szervíz -gép rá -Nincs hiba-töröl.
50 km-en belül lámpa újra gyullad  másik szervíz -gép rá -nincs hiba-töröl a semmit.
50 km-en belül lámpa gyullad
Nincs teljesítmény csökkenés mikor villágit s nem is villog
akkkor mitől villágít??Mire figyeljek ha állandóan villágít. Egyszer gyulladt ki rohantam szervízbe ,mint jó gazda
hogy mi lehet az oka,s azóta nem akkar elaludni.
Kimérte valaki, hogy valóban a lambdaszonda a rossz? Vagy megint hiszünk vakon a hibakódnak?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 87 88 [89] 90 91 ... 103   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!