Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 22. - 09:47:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 85 86 [87] 88 89 ... 103   Le
 
Szerző Téma: Torpanás és EGR szelep  (Megtekintve 549953 alkalommal)
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #1290 Dátum: 2012. November 18. - 09:40:03 »

Tomy61!

Nézz be légy szíves az Alternatív üzemanyagok topicba, kérdeztem tőled valamit, szeretném, ha válaszolnál rá.
Köszönöm.
Tisztelettel kéretik legközelebb az ilyen üzenetet privátban elintézni. Köszönöm.
Én kérek elnézést a Cartárs nevében, én generáltam.
Naplózva
cucogany
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #1291 Dátum: 2012. November 19. - 15:41:47 »

[Tisztelettel kéretik legközelebb az ilyen üzenetet privátban elintézni. Köszönöm.
Bocsánat, ez valahogy eszembe sem jutott. Legközelebb az ilyen kérést privátban fogom intézni.
Naplózva
zozo77
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Hozzászólás #1292 Dátum: 2012. November 29. - 22:22:47 »

Ajánlanám namika figyelmébe, h ha agyonra van mosva a motor, pl full alsó mosás, és rajta van a motor tetején a gyári szivacsos fedő műanyag, akkor gyönyörűen befolyik a víz a gyertyák mellé, és ha azok vízben állank menet közben frankón rángat a kocsi, amíg ki nem szárad, már ha ki tud, mert a gyertyakábelek gumi részei pont passzolnak a hengerfej lyukába, és még csak ki sem tud száradni pont ez miatt, üzem meleg motor mellett sem!! Gyertyakábel lecuppantani és megnézni, h van-e víz ott, ahol nem kellene...
Naplózva
szaot
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92


Lacetti 1.4 Star AC HB 2007


« Hozzászólás #1293 Dátum: 2013. Március 24. - 19:52:48 »

Üdvözletem! Autóm nem rángat és nincs check lámpa, de szeretném lezárni az EGR szelepet a kipufogószelepek kormozódásának csökkentése érdekében és a következő dolgok érdekelnének:
- 1 mm körüli sárgaréz lemez használható-e erre a célra, vagy inkább alu esetleg saválló?
- a tömítést vissza kell-e tenni, ha igen, melyik oldalra?
- van-e esetleg arra vonatkozólag tapasztalat, hogy ezek után a check lámpa kigyulladás milyen esetekben várható?
- érdemes-e kivenni a levegőszűrő házból a szűkítést ("diffúzort")?
« Utoljára szerkesztve: 2013. Március 24. - 20:05:14 írta szaot » Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1294 Dátum: 2013. Március 25. - 17:32:59 »

Üdvözletem! Autóm nem rángat és nincs check lámpa, de szeretném lezárni az EGR szelepet a kipufogószelepek kormozódásának csökkentése érdekében és a következő dolgok érdekelnének:
- 1 mm körüli sárgaréz lemez használható-e erre a célra, vagy inkább alu esetleg saválló?
- a tömítést vissza kell-e tenni, ha igen, melyik oldalra?
- van-e esetleg arra vonatkozólag tapasztalat, hogy ezek után a check lámpa kigyulladás milyen esetekben várható?
- érdemes-e kivenni a levegőszűrő házból a szűkítést ("diffúzort")?
az utolsóra válaszolva....felesleges kivenni, nem oszt nem szoroz
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #1295 Dátum: 2013. Március 25. - 19:14:48 »

Üdvözletem! Autóm nem rángat és nincs check lámpa, de szeretném lezárni az EGR szelepet a kipufogószelepek kormozódásának csökkentése érdekében és a következő dolgok érdekelnének:
- 1 mm körüli sárgaréz lemez használható-e erre a célra, vagy inkább alu esetleg saválló?
- a tömítést vissza kell-e tenni, ha igen, melyik oldalra?
- van-e esetleg arra vonatkozólag tapasztalat, hogy ezek után a check lámpa kigyulladás milyen esetekben várható?
- érdemes-e kivenni a levegőszűrő házból a szűkítést ("diffúzort")?
az utolsóra válaszolva....felesleges kivenni, nem oszt nem szoroz
Az 1,4-l érdemes!
Naplózva

gabka
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


2.0TCDI SW


« Hozzászólás #1296 Dátum: 2013. Március 25. - 21:47:23 »

Üdvözletem! Autóm nem rángat és nincs check lámpa, de szeretném lezárni az EGR szelepet a kipufogószelepek kormozódásának csökkentése érdekében és a következő dolgok érdekelnének:
- 1 mm körüli sárgaréz lemez használható-e erre a célra, vagy inkább alu esetleg saválló?
- a tömítést vissza kell-e tenni, ha igen, melyik oldalra?
- van-e esetleg arra vonatkozólag tapasztalat, hogy ezek után a check lámpa  milyen esetekben várható?
- érdemes-e kivenni a levegőszűrő házból a szűkítést ("diffúzort")?
az utolsóra válaszolva....felesleges kivenni, nem oszt nem szoroz
Az 1,4-l érdemes!
Szerintem is érdemes.Amikor olyanom volt én is kivettem.Érezhető volt a különbség.
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #1297 Dátum: 2013. Március 25. - 21:51:23 »

Üdvözletem! Autóm nem rángat és nincs check lámpa, de szeretném lezárni az EGR szelepet a kipufogószelepek kormozódásának csökkentése érdekében és a következő dolgok érdekelnének:
- 1 mm körüli sárgaréz lemez használható-e erre a célra, vagy inkább alu esetleg saválló?
- a tömítést vissza kell-e tenni, ha igen, melyik oldalra?
- van-e esetleg arra vonatkozólag tapasztalat, hogy ezek után a check lámpa  milyen esetekben várható?
- érdemes-e kivenni a levegőszűrő házból a szűkítést ("diffúzort")?
az utolsóra válaszolva....felesleges kivenni, nem oszt nem szoroz
Az 1,4-l érdemes!
Szerintem is érdemes.Amikor olyanom volt én is kivettem.Érezhető volt a különbség.
Konkrétan?He?
Naplózva
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #1298 Dátum: 2013. Március 26. - 08:09:11 »

Üdvözletem! Autóm nem rángat és nincs check lámpa, de szeretném lezárni az EGR szelepet a kipufogószelepek kormozódásának csökkentése érdekében és a következő dolgok érdekelnének:
- 1 mm körüli sárgaréz lemez használható-e erre a célra, vagy inkább alu esetleg saválló?
- a tömítést vissza kell-e tenni, ha igen, melyik oldalra?
- van-e esetleg arra vonatkozólag tapasztalat, hogy ezek után a check lámpa  milyen esetekben várható?
- érdemes-e kivenni a levegőszűrő házból a szűkítést ("diffúzort")?
az utolsóra válaszolva....felesleges kivenni, nem oszt nem szoroz
Az 1,4-l érdemes!
Szerintem is érdemes.Amikor olyanom volt én is kivettem.Érezhető volt a különbség.
Konkrétan?He?
Egy kicsit provokatív voltam és nem csalódtam!
Tomy61 link=topic=38.msg72883#msg72883 date=1364037232]
Engem kéretik kihagyni a buliból! Merőben új alapokra helyeztem esetleges hozzászólásaim gyakoriságát és tartalmát.
Akkor hogy is van ez?  He
Naplózva

WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1299 Dátum: 2013. Március 26. - 09:02:19 »

Üdvözletem! Autóm nem rángat és nincs check lámpa, de szeretném lezárni az EGR szelepet a kipufogószelepek kormozódásának csökkentése érdekében és a következő dolgok érdekelnének:
- 1 mm körüli sárgaréz lemez használható-e erre a célra, vagy inkább alu esetleg saválló?
- a tömítést vissza kell-e tenni, ha igen, melyik oldalra?
- van-e esetleg arra vonatkozólag tapasztalat, hogy ezek után a check lámpa  milyen esetekben várható?
- érdemes-e kivenni a levegőszűrő házból a szűkítést ("diffúzort")?
az utolsóra válaszolva....felesleges kivenni, nem oszt nem szoroz
Az 1,4-l érdemes!
Szerintem is érdemes.Amikor olyanom volt én is kivettem.Érezhető volt a különbség.
én nem vettem ki, mégis elég jól szokott menni a gép a kaposi gyorsulásikon 
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #1300 Dátum: 2013. Március 26. - 09:25:12 »

Üdvözletem! Autóm nem rángat és nincs check lámpa, de szeretném lezárni az EGR szelepet a kipufogószelepek kormozódásának csökkentése érdekében és a következő dolgok érdekelnének:
- 1 mm körüli sárgaréz lemez használható-e erre a célra, vagy inkább alu esetleg saválló?
- a tömítést vissza kell-e tenni, ha igen, melyik oldalra?
- van-e esetleg arra vonatkozólag tapasztalat, hogy ezek után a check lámpa  milyen esetekben várható?
- érdemes-e kivenni a levegőszűrő házból a szűkítést ("diffúzort")?
az utolsóra válaszolva....felesleges kivenni, nem oszt nem szoroz
Az 1,4-l érdemes!
Szerintem is érdemes.Amikor olyanom volt én is kivettem.Érezhető volt a különbség.
én nem vettem ki, mégis elég jól szokott menni a gép a kaposi gyorsulásikon 
Ezek szerint nem olvastad el az utolsó hozzászólásomat!!! Amit kihagytál az idézésből!
Naplózva

sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #1301 Dátum: 2013. Március 26. - 12:42:13 »

Üdvözletem! Autóm nem rángat és nincs check lámpa, de szeretném lezárni az EGR szelepet a kipufogószelepek kormozódásának csökkentése érdekében és a következő dolgok érdekelnének:
- 1 mm körüli sárgaréz lemez használható-e erre a célra, vagy inkább alu esetleg saválló?
- a tömítést vissza kell-e tenni, ha igen, melyik oldalra?
- van-e esetleg arra vonatkozólag tapasztalat, hogy ezek után a check lámpa kigyulladás milyen esetekben várható?
- érdemes-e kivenni a levegőszűrő házból a szűkítést ("diffúzort")?
az utolsóra válaszolva....felesleges kivenni, nem oszt nem szoroz
Az 1,4-l érdemes!
A saját felvetésem más irányban célba ért, egyébként nem érdemes kivenni, a szívó, kipufogó rendszer egymáshoz van hangolva, ha az egyiket megváltoztatod hozzá kell állítani a másik oldalt is, ez komoly műszerezettséget és tapasztalatot igényel.
Naplózva

athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #1302 Dátum: 2013. Március 26. - 13:52:50 »

Üdvözletem! Autóm nem rángat és nincs check lámpa, de szeretném lezárni az EGR szelepet a kipufogószelepek kormozódásának csökkentése érdekében és a következő dolgok érdekelnének:
- 1 mm körüli sárgaréz lemez használható-e erre a célra, vagy inkább alu esetleg saválló?
- a tömítést vissza kell-e tenni, ha igen, melyik oldalra?
- van-e esetleg arra vonatkozólag tapasztalat, hogy ezek után a check lámpa  milyen esetekben várható?
- érdemes-e kivenni a levegőszűrő házból a szűkítést ("diffúzort")?
az utolsóra válaszolva....felesleges kivenni, nem oszt nem szoroz
Az 1,4-l érdemes!
Szerintem is érdemes.Amikor olyanom volt én is kivettem.Érezhető volt a különbség.
Konkrétan?He?
Egy kicsit provokatív voltam és nem csalódtam!
Tomy61 link=topic=38.msg72883#msg72883 date=1364037232]
Engem kéretik kihagyni a buliból! Merőben új alapokra helyeztem esetleges hozzászólásaim gyakoriságát és tartalmát.
Akkor hogy is van ez?  He

És miért kell provokálni a másik fórumozót??  He
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #1303 Dátum: 2013. Március 26. - 17:33:41 »

Üdvözletem! Autóm nem rángat és nincs check lámpa, de szeretném lezárni az EGR szelepet a kipufogószelepek kormozódásának csökkentése érdekében és a következő dolgok érdekelnének:
- 1 mm körüli sárgaréz lemez használható-e erre a célra, vagy inkább alu esetleg saválló?
- a tömítést vissza kell-e tenni, ha igen, melyik oldalra?
- van-e esetleg arra vonatkozólag tapasztalat, hogy ezek után a check lámpa  milyen esetekben várható?
- érdemes-e kivenni a levegőszűrő házból a szűkítést ("diffúzort")?
az utolsóra válaszolva....felesleges kivenni, nem oszt nem szoroz
Az 1,4-l érdemes!
Szerintem is érdemes.Amikor olyanom volt én is kivettem.Érezhető volt a különbség.
Konkrétan?He?
Nálam kissé enyhítette a 2000-es fordulatszám környékén tapasztalható rángatást/torpanást.

Nem egy nagy meló, bármikor viszaalakítható. Akit érdekel a hatás az bármikor ki vagy beszerelheti. Eldönti jó-e neki.
Ha nincs gond az autóval én benne hagynám.
Én már nem teszem vissza. Ha az első 200 e Km-re jó volt így, akkor a következőre is marad. Kacsint

Sárgaréz - ha az van, én betenném.
Tömítés kell, alá.
Check lámpa az Eu3-asoknál jelentkezett utána, ha jól emlékszem.
Az enyém Eu4-es, 7 éve nem gond neki.
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #1304 Dátum: 2013. Március 26. - 17:36:54 »


És miért kell provokálni a másik fórumozót??  He
Ezt én sem értem.
Meg nem is akarom.

Vegyük ezt utolsó figyelmeztetésnek.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 85 86 [87] 88 89 ... 103   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!