Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 22. - 06:33:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 82 83 [84] 85 86 ... 103   Le
 
Szerző Téma: Torpanás és EGR szelep  (Megtekintve 549778 alkalommal)
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1245 Dátum: 2012. Szeptember 16. - 09:17:00 »

Sziasztok! Nincs valakinek esetleg kölcsönbe egy biztosan jól működő EGR szelepje? Ki akarom zárni hogy a P300-at nem e a szelep hibája adja...

NEM az EGR adja a P300 at annak a meghibásodására van épp elég hibakód!
Naplózva

70/4334431
Papy
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 212


« Hozzászólás #1246 Dátum: 2012. Szeptember 16. - 09:57:05 »

Akkor egy kérdés! http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=69&Itemid=68
Itt a második bekezdés akkor hamis?
Naplózva

Papy, akinek Lacettije van, és nem fél használni...!
Papy
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 212


« Hozzászólás #1247 Dátum: 2012. Szeptember 16. - 10:05:58 »

Sebike akkor kérem a következőre a javaslatot P0300 hibakódra. Mind a 4 hengerben kompressziómérésre 13,5-14bart mértek, gyertyakábel és gyertyák cserélve. Csak hidegen van indulás után torpanás, melegen tökéletes, semmi baja... ez mindenképpen 150ezer forintos szelepcsere lehet más nem? Kérlek, akkor írd meg légyszíves, hogy az eddigi tapasztalaid alapján mik fordultak elő P0300 hibakóddal a szelepcserén kívül...
Naplózva

Papy, akinek Lacettije van, és nem fél használni...!
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1248 Dátum: 2012. Szeptember 16. - 10:09:48 »

Sebike akkor kérem a következőre a javaslatot P0300 hibakódra. Mind a 4 hengerben kompressziómérésre 13,5-14bart mértek, gyertyakábel és gyertyák cserélve. Csak hidegen van indulás után torpanás, melegen tökéletes, semmi baja... ez mindenképpen 150ezer forintos szelepcsere lehet más nem? Kérlek, akkor írd meg légyszíves, hogy az eddigi tapasztalaid alapján mik fordultak elő P0300 hibakóddal a szelepcserén kívül...

a kompressziómérés nem mond semmit a szelepcserével kapcsolatban mivel a szoruló szelepet nem deríti fel,látatlanba nehéz bármit is mondani,egy felsőtisztítás nem ártana neki de a masszív lerakódással az sem bír.
Mennyi a kilométer milyen a használati mód az autód esetén?
Naplózva

70/4334431
Papy
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 212


« Hozzászólás #1249 Dátum: 2012. Szeptember 16. - 10:16:53 »

92000 km jelenleg, 83000 volt a gáz beépítése, egyhuzamban 1000km megtétele után is eljátsza reggel a rángatózos üzemmódot. Kb 2 perc járatás után szépen el lehet vele indulni, utána semmi baja. Legelőször 20000km ezelőtt kezdődött, úgy hogy le van dugózva az EGR 4 éve. Kompressziómérést úgy csinálták, hogy otthagytam a kocsit, és reggel hidegben néztek rá. Nem létezik semmi diagnosztika amivel ki lehetne zárni a szelep hibát?
Naplózva

Papy, akinek Lacettije van, és nem fél használni...!
Papy
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 212


« Hozzászólás #1250 Dátum: 2012. Szeptember 16. - 10:19:57 »

Ezt azért kérdezem, mert ha most kiadok 150et, és mondjuk nem a szelep a hiba, hanem pl egy 5000ft-os tétel akkor nem járnék vele jól. Arra próbálnék célozni, hogy volt e olyan akinek P300 volt, de nem szelep problémás...
Naplózva

Papy, akinek Lacettije van, és nem fél használni...!
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1251 Dátum: 2012. Szeptember 16. - 10:46:21 »

92000 km jelenleg, 83000 volt a gáz beépítése, egyhuzamban 1000km megtétele után is eljátsza reggel a rángatózos üzemmódot. Kb 2 perc járatás után szépen el lehet vele indulni, utána semmi baja. Legelőször 20000km ezelőtt kezdődött, úgy hogy le van dugózva az EGR 4 éve. Kompressziómérést úgy csinálták, hogy otthagytam a kocsit, és reggel hidegben néztek rá. Nem létezik semmi diagnosztika amivel ki lehetne zárni a szelep hibát?

gyári műszer és egy kis szakértelem hozzá,én még megnézném az üzemanyagszívattyúdat is
Naplózva

70/4334431
Papy
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 212


« Hozzászólás #1252 Dátum: 2012. Szeptember 16. - 10:53:07 »

AC pumpa+ szűrője 2 hónapja cserélve... Nah majd ahogy jönnek a hidegek, úgy rosszabbodik a helyzet. Majd ha nagyon tré lesz akkor ránézetek, addig marad így.
Naplózva

Papy, akinek Lacettije van, és nem fél használni...!
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #1253 Dátum: 2012. Szeptember 17. - 18:21:58 »

Ezt azért kérdezem, mert ha most kiadok 150et, és mondjuk nem a szelep a hiba, hanem pl egy 5000ft-os tétel akkor nem járnék vele jól. Arra próbálnék célozni, hogy volt e olyan akinek P300 volt, de nem szelep problémás...
Hát nekem volt.. méghozzá jóval a szelepcsere után....
Cserélve lett a gyertyakábel majd a trafók, végül az injektorok.
Végülis maguk a gyertyák voltak a ludasak: rossz hőértékű került bele. (A jelenség és a hibakeresés előtt párszáz kilométerrel cseréltek SZAKszevizben - ezért volt ez a utolsó...:hittek a másik szervizben - ezúton és ismételten csókoltatom őket, még mindig szívesen emlegetem a szaki felmenőit...)
Mondjuk nekem pont melegen csinálta a fesztivált az ótó...
Naplózva
moattila
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Hozzászólás #1254 Dátum: 2012. Szeptember 21. - 21:39:37 »

Sziasztok!

A torpanással lassan egy éve küzdök, a szelepcserén kivül minden megvolt, de nem múlt el a rángatás huzamosabb időre (egy-egy hosszab út, kihuzatás után max. 1 hétre). A nyár folyamán amig a nagy elegek voltak (30-35-40 ) viszont semmi baja nem volt. Pár hete ahogy hült az idő újra előjött a rángatás, torpanás; majd a héten teljesen eltünt az alapjárat. Ha nem játszadozok a gázpedállal leáll az autó. Van ötletetek? Mi lehet a gond?
Köszi
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1255 Dátum: 2012. Szeptember 22. - 07:02:07 »

Sziasztok!

A torpanással lassan egy éve küzdök, a szelepcserén kivül minden megvolt, de nem múlt el a rángatás huzamosabb időre (egy-egy hosszab út, kihuzatás után max. 1 hétre). A nyár folyamán amig a nagy elegek voltak (30-35-40 ) viszont semmi baja nem volt. Pár hete ahogy hült az idő újra előjött a rángatás, torpanás; majd a héten teljesen eltünt az alapjárat. Ha nem játszadozok a gázpedállal leáll az autó. Van ötletetek? Mi lehet a gond?
Köszi

szorulnak a szelepek
Naplózva

70/4334431
moattila
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Hozzászólás #1256 Dátum: 2012. Szeptember 22. - 13:24:02 »

Sziasztok!

A torpanással lassan egy éve küzdök, a szelepcserén kivül minden megvolt, de nem múlt el a rángatás huzamosabb időre (egy-egy hosszab út, kihuzatás után max. 1 hétre). A nyár folyamán amig a nagy elegek voltak (30-35-40 ) viszont semmi baja nem volt. Pár hete ahogy hült az idő újra előjött a rángatás, torpanás; majd a héten teljesen eltünt az alapjárat. Ha nem játszadozok a gázpedállal leáll az autó. Van ötletetek? Mi lehet a gond?
Köszi

szorulnak a szelepek

Köszi sebike!
És mit tanácsolsz?
Mi a gyógyír? és kb mennyibe fájhat...
Köszi
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1257 Dátum: 2012. Szeptember 23. - 10:30:49 »

Sziasztok!

A torpanással lassan egy éve küzdök, a szelepcserén kivül minden megvolt, de nem múlt el a rángatás huzamosabb időre (egy-egy hosszab út, kihuzatás után max. 1 hétre). A nyár folyamán amig a nagy elegek voltak (30-35-40 ) viszont semmi baja nem volt. Pár hete ahogy hült az idő újra előjött a rángatás, torpanás; majd a héten teljesen eltünt az alapjárat. Ha nem játszadozok a gázpedállal leáll az autó. Van ötletetek? Mi lehet a gond?
Köszi

szorulnak a szelepek

Köszi sebike!
És mit tanácsolsz?
Mi a gyógyír? és kb mennyibe fájhat...
Köszi


megpróbálnék első körben egy vegyi tisztítást kb 5000
ha nem válik be akkor szelepcsere az viszont 100.000ft feletti tétel
Naplózva

70/4334431
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #1258 Dátum: 2012. Szeptember 23. - 14:34:25 »

hali. nekem is volt ilyen problémám mint neked sőt p300 as hibát is dobott bár nálam csak ritkán csinálta és nem ennyire súlyosan mint neked. Én is csináltam több vegyi tisztítást: etanol felesben, cataclean, wepp felsőtisztító, stp szelep adalék. nálam azóta a torpanás csak kánikulában volt akkor is csak egy pillanatra azóta tökéletes. remélem az is marad.
Naplózva
namika
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Hozzászólás #1259 Dátum: 2012. November 06. - 21:40:52 »

Köszöntöm a márkatársakat!
Új tagja vagyok a klubnak, bár 2006 decembere óta használok egy 1.6-os motorral szerelt négyajtóst, eddig 83 ezer kilométert futott az autó. Nálam is a torpanások, rángatások megjelenése és a szervizek tehetetlensége volt a kiváltó oka annak, hogy hozzátok forduljak. A rángatás mint egy fél év óta nagy gyakorisággal jelentkezik, hőmérséklettől, páratartalomtól függetlenül. Indulást követően rövid idő elteltével érzékelhető, ha van akkor nem múlik el menet közben, illetve ha indulás után nem mutatkozik, akkor menet közben nem jön elő. Az ellenőrző lámpa nem gyullad ki, a szervizekben hibakódot nem tudtak kiolvasni.

Rájöttem arra, hogy ha újraindítom a motort, akkor a rángatás megszűnik. Már azt a módszert alkalmazom, hogy menet közben fordítom alaphelyzetbe az indítókulcsot és egy pillanat múlva már vissza is adom a gyújtást, a kocsi folyamatosan minimális sebességcsökkenés mellett gurul tovább, a rángatás viszont megszűnik. Érdekes még, ha a gépkocsi huzamosabb ideig áll, akkor egy és három nap közötti időtartamig nem tapasztalható a jelenség. Két szerviz már megadta magát ezért kerestem fel egy kiváló szerelőt Szegeden, aki az első közös utunkon megállapította, hogy a jelenséget egy henger kihagyása okozza.

Elkezdte keresni a motorban a hibát, nem talált mást csak az EGR szelep szorulását, amit először megcsiszolt, majd ki is iktatott. Három nap elteltével a hiba ismét megjelent, addig remekül működött a motor. Ezt követően tüzetesen átvizsgálta az elektromos rendszert, amit tökéletesnek talált, véleménye, hogy a motorvezérlőben lehet a probléma forrása, azonban azt műszerek hiányában nem tudja bevizsgálni.
Jelenleg ez az aktuális helyzet és kérdezem a fórum professzorait mi a véleményük a jelenségről?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 82 83 [84] 85 86 ... 103   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!