Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 22. - 05:26:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 103   Le
 
Szerző Téma: Torpanás és EGR szelep  (Megtekintve 549734 alkalommal)
Papy
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 212


« Hozzászólás #1230 Dátum: 2012. Szeptember 05. - 06:46:57 »

ilyenek a gyertyáim, mind a négy. Úgy gondolom nem volt túlhúzva, februárban cserélték, kb 8000km van benne.
Naplózva

Papy, akinek Lacettije van, és nem fél használni...!
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1231 Dátum: 2012. Szeptember 05. - 07:07:10 »

ilyenek a gyertyáim, mind a négy. Úgy gondolom nem volt túlhúzva, februárban cserélték, kb 8000km van benne.

pedig ez maximálisan a túlhúzás jeleit mutatja
Naplózva

70/4334431
guszesz
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 473



« Hozzászólás #1232 Dátum: 2012. Szeptember 05. - 15:32:53 »

ilyenek a gyertyáim, mind a négy. Úgy gondolom nem volt túlhúzva, februárban cserélték, kb 8000km van benne.
A túlhúzáson mit értesz?
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1233 Dátum: 2012. Szeptember 05. - 15:40:42 »

ilyenek a gyertyáim, mind a négy. Úgy gondolom nem volt túlhúzva, februárban cserélték, kb 8000km van benne.
A túlhúzáson mit értesz?

azt,hogy a gyertya akkor néz ki így ha nem az előírt nyomatékkal/25Nm/ van meghúzva
Naplózva

70/4334431
guszesz
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 473



« Hozzászólás #1234 Dátum: 2012. Szeptember 05. - 15:42:58 »

ilyenek a gyertyáim, mind a négy. Úgy gondolom nem volt túlhúzva, februárban cserélték, kb 8000km van benne.
A túlhúzáson mit értesz?

azt,hogy a gyertya akkor néz ki így ha nem az előírt nyomatékkal/25Nm/ van meghúzva
Köszi a választ! Ez milyen problémákat okozhat azon kívűl ,hogy rongálhatja a hengerfej furatát?
Naplózva
kuruczd
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41



« Hozzászólás #1235 Dátum: 2012. Szeptember 05. - 15:52:09 »

Nem tudtam eldönteni melyik topikba lenne helyén való a kérdésem ezért ide írom. Az autóm 1.6 os Lacetti 5ajtós. 70e km el. Sportkipufogó van az autón. Ez kicsit visszavett a teljesítményből.Nem is a teljesítményből hanem inkább a nyomatékból de nem zavaróan. Az autó szinte csak városba megy. Tegnap mentem hosszútávon 170et ment csak végsebeségre( nem akartam ennél gyorsabban menni de nem is tudott).Gondoltam biztos a kipufogó. Ma levágtam és ráhegesztettem egy egyenes csövet,így  semmi folytás nincs. Kipróbáltam nem tudott 160al menni. Igaz erős szembe szél volt de akkor is. Most rá tettem a gyári hátsó dobot. Ezt még nem próbáltam de szerintem ettől nem fogja tudni a gyári végsebesség adatot. Eszembe jutott mikor tavaly feltettem a sportdobot enyhe emelkedőn is felgyorsult 100ról 160ra. Mi jöhet szóba még amitől ilyen drasztikusan gyengül az autó? Ja meg kétsávos út kezdetén 100ról gyorsultam 4.ikbe padlón aztán egyszer csak elmegy mellettem a mögöttem jövő kis dízel puntó VAN.
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #1236 Dátum: 2012. Szeptember 05. - 18:49:23 »

Nem tudtam eldönteni melyik topikba lenne helyén való a kérdésem ezért ide írom. Az autóm 1.6 os Lacetti 5ajtós. 70e km el. Sportkipufogó van az autón. Ez kicsit visszavett a teljesítményből.Nem is a teljesítményből hanem inkább a nyomatékból de nem zavaróan. Az autó szinte csak városba megy. Tegnap mentem hosszútávon 170et ment csak végsebeségre( nem akartam ennél gyorsabban menni de nem is tudott).Gondoltam biztos a kipufogó. Ma levágtam és ráhegesztettem egy egyenes csövet,így  semmi folytás nincs. Kipróbáltam nem tudott 160al menni. Igaz erős szembe szél volt de akkor is. Most rá tettem a gyári hátsó dobot. Ezt még nem próbáltam de szerintem ettől nem fogja tudni a gyári végsebesség adatot. Eszembe jutott mikor tavaly feltettem a sportdobot enyhe emelkedőn is felgyorsult 100ról 160ra. Mi jöhet szóba még amitől ilyen drasztikusan gyengül az autó? Ja meg kétsávos út kezdetén 100ról gyorsultam 4.ikbe padlón aztán egyszer csak elmegy mellettem a mögöttem jövő kis dízel puntó VAN.
Csak egy javaslat, tapasztalatból merítve, de ne legyen igazam. Célszerű volna megnézni a katalizátor bemeneti oldalát. Hővédő lemezt kell levenni, majd a katalizátort a leömlőcsonkkal összefogó három anyát.Majd a katalizátor alsó részén van egy rözítőfül egy csavarral. Így már lelehet húzni annyira, hogy bele lehet látni. Valahova tettem nemrégen két képet a katalizátoromról, na azt kell látnod. Megér egy próbát, Weres Cartárs tudna mesélni!
Naplózva
guszesz
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 473



« Hozzászólás #1237 Dátum: 2012. Szeptember 05. - 19:17:11 »

Nem tudtam eldönteni melyik topikba lenne helyén való a kérdésem ezért ide írom. Az autóm 1.6 os Lacetti 5ajtós. 70e km el. Sportkipufogó van az autón. Ez kicsit visszavett a teljesítményből.Nem is a teljesítményből hanem inkább a nyomatékból de nem zavaróan. Az autó szinte csak városba megy. Tegnap mentem hosszútávon 170et ment csak végsebeségre( nem akartam ennél gyorsabban menni de nem is tudott).Gondoltam biztos a kipufogó. Ma levágtam és ráhegesztettem egy egyenes csövet,így  semmi folytás nincs. Kipróbáltam nem tudott 160al menni. Igaz erős szembe szél volt de akkor is. Most rá tettem a gyári hátsó dobot. Ezt még nem próbáltam de szerintem ettől nem fogja tudni a gyári végsebesség adatot. Eszembe jutott mikor tavaly feltettem a sportdobot enyhe emelkedőn is felgyorsult 100ról 160ra. Mi jöhet szóba még amitől ilyen drasztikusan gyengül az autó? Ja meg kétsávos út kezdetén 100ról gyorsultam 4.ikbe padlón aztán egyszer csak elmegy mellettem a mögöttem jövő kis dízel puntó VAN.
Csak egy javaslat, tapasztalatból merítve, de ne legyen igazam. Célszerű volna megnézni a katalizátor bemeneti oldalát. Hővédő lemezt kell levenni, majd a katalizátort a leömlőcsonkkal összefogó három anyát.Majd a katalizátor alsó részén van egy rözítőfül egy csavarral. Így már lelehet húzni annyira, hogy bele lehet látni. Valahova tettem nemrégen két képet a katalizátoromról, na azt kell látnod. Megér egy próbát, Weres Cartárs tudna mesélni!
Ha a katalizátorral lenne esetleg valami gond azt a check lámpa nem jelezné valamilyen hibakóddal?
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #1238 Dátum: 2012. Szeptember 05. - 19:23:52 »

Nem tudtam eldönteni melyik topikba lenne helyén való a kérdésem ezért ide írom. Az autóm 1.6 os Lacetti 5ajtós. 70e km el. Sportkipufogó van az autón. Ez kicsit visszavett a teljesítményből.Nem is a teljesítményből hanem inkább a nyomatékból de nem zavaróan. Az autó szinte csak városba megy. Tegnap mentem hosszútávon 170et ment csak végsebeségre( nem akartam ennél gyorsabban menni de nem is tudott).Gondoltam biztos a kipufogó. Ma levágtam és ráhegesztettem egy egyenes csövet,így  semmi folytás nincs. Kipróbáltam nem tudott 160al menni. Igaz erős szembe szél volt de akkor is. Most rá tettem a gyári hátsó dobot. Ezt még nem próbáltam de szerintem ettől nem fogja tudni a gyári végsebesség adatot. Eszembe jutott mikor tavaly feltettem a sportdobot enyhe emelkedőn is felgyorsult 100ról 160ra. Mi jöhet szóba még amitől ilyen drasztikusan gyengül az autó? Ja meg kétsávos út kezdetén 100ról gyorsultam 4.ikbe padlón aztán egyszer csak elmegy mellettem a mögöttem jövő kis dízel puntó VAN.
Csak egy javaslat, tapasztalatból merítve, de ne legyen igazam. Célszerű volna megnézni a katalizátor bemeneti oldalát. Hővédő lemezt kell levenni, majd a katalizátort a leömlőcsonkkal összefogó három anyát.Majd a katalizátor alsó részén van egy rözítőfül egy csavarral. Így már lelehet húzni annyira, hogy bele lehet látni. Valahova tettem nemrégen két képet a katalizátoromról, na azt kell látnod. Megér egy próbát, Weres Cartárs tudna mesélni!
Ha a katalizátorral lenne esetleg valami gond azt a check lámpa nem jelezné valamilyen hibakóddal?
Nem feltétlenül. Nem a hatásfokkal van ilyenkor baj, hanem részlegesen el tud tömődni.
Naplózva
kuruczd
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41



« Hozzászólás #1239 Dátum: 2012. Szeptember 05. - 20:16:33 »


[/quote]Csak egy javaslat, tapasztalatból merítve, de ne legyen igazam. Célszerű volna megnézni a katalizátor bemeneti oldalát. Hővédő lemezt kell levenni, majd a katalizátort a leömlőcsonkkal összefogó három anyát.Majd a katalizátor alsó részén van egy rözítőfül egy csavarral. Így már lelehet húzni annyira, hogy bele lehet látni. Valahova tettem nemrégen két képet a katalizátoromról, na azt kell látnod. Megér egy próbát, Weres Cartárs tudna mesélni!
[/quote]

Köszönöm! Jó ötletnek tűnik megnézem feltétlenül.
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1240 Dátum: 2012. Szeptember 06. - 15:43:57 »

Nem tudtam eldönteni melyik topikba lenne helyén való a kérdésem ezért ide írom. Az autóm 1.6 os Lacetti 5ajtós. 70e km el. Sportkipufogó van az autón. Ez kicsit visszavett a teljesítményből.Nem is a teljesítményből hanem inkább a nyomatékból de nem zavaróan. Az autó szinte csak városba megy. Tegnap mentem hosszútávon 170et ment csak végsebeségre( nem akartam ennél gyorsabban menni de nem is tudott).Gondoltam biztos a kipufogó. Ma levágtam és ráhegesztettem egy egyenes csövet,így  semmi folytás nincs. Kipróbáltam nem tudott 160al menni. Igaz erős szembe szél volt de akkor is. Most rá tettem a gyári hátsó dobot. Ezt még nem próbáltam de szerintem ettől nem fogja tudni a gyári végsebesség adatot. Eszembe jutott mikor tavaly feltettem a sportdobot enyhe emelkedőn is felgyorsult 100ról 160ra. Mi jöhet szóba még amitől ilyen drasztikusan gyengül az autó? Ja meg kétsávos út kezdetén 100ról gyorsultam 4.ikbe padlón aztán egyszer csak elmegy mellettem a mögöttem jövő kis dízel puntó VAN.
Csak egy javaslat, tapasztalatból merítve, de ne legyen igazam. Célszerű volna megnézni a katalizátor bemeneti oldalát. Hővédő lemezt kell levenni, majd a katalizátort a leömlőcsonkkal összefogó három anyát.Majd a katalizátor alsó részén van egy rözítőfül egy csavarral. Így már lelehet húzni annyira, hogy bele lehet látni. Valahova tettem nemrégen két képet a katalizátoromról, na azt kell látnod. Megér egy próbát, Weres Cartárs tudna mesélni!
Ha a katalizátorral lenne esetleg valami gond azt a check lámpa nem jelezné valamilyen hibakóddal?
Nem feltétlenül. Nem a hatásfokkal van ilyenkor baj, hanem részlegesen el tud tömődni.
nekem néha bedobta a check lámpát is. csak sokan azt hitték, hogy a koromtól van eldugulva, hát nem attól volt  Zavart
« Utoljára szerkesztve: 2012. Szeptember 06. - 15:45:37 írta WERES » Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
guszesz
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 473



« Hozzászólás #1241 Dátum: 2012. Szeptember 06. - 17:10:54 »

Nem tudtam eldönteni melyik topikba lenne helyén való a kérdésem ezért ide írom. Az autóm 1.6 os Lacetti 5ajtós. 70e km el. Sportkipufogó van az autón. Ez kicsit visszavett a teljesítményből.Nem is a teljesítményből hanem inkább a nyomatékból de nem zavaróan. Az autó szinte csak városba megy. Tegnap mentem hosszútávon 170et ment csak végsebeségre( nem akartam ennél gyorsabban menni de nem is tudott).Gondoltam biztos a kipufogó. Ma levágtam és ráhegesztettem egy egyenes csövet,így  semmi folytás nincs. Kipróbáltam nem tudott 160al menni. Igaz erős szembe szél volt de akkor is. Most rá tettem a gyári hátsó dobot. Ezt még nem próbáltam de szerintem ettől nem fogja tudni a gyári végsebesség adatot. Eszembe jutott mikor tavaly feltettem a sportdobot enyhe emelkedőn is felgyorsult 100ról 160ra. Mi jöhet szóba még amitől ilyen drasztikusan gyengül az autó? Ja meg kétsávos út kezdetén 100ról gyorsultam 4.ikbe padlón aztán egyszer csak elmegy mellettem a mögöttem jövő kis dízel puntó VAN.
Csak egy javaslat, tapasztalatból merítve, de ne legyen igazam. Célszerű volna megnézni a katalizátor bemeneti oldalát. Hővédő lemezt kell levenni, majd a katalizátort a leömlőcsonkkal összefogó három anyát.Majd a katalizátor alsó részén van egy rözítőfül egy csavarral. Így már lelehet húzni annyira, hogy bele lehet látni. Valahova tettem nemrégen két képet a katalizátoromról, na azt kell látnod. Megér egy próbát, Weres Cartárs tudna mesélni!
Ha a katalizátorral lenne esetleg valami gond azt a check lámpa nem jelezné valamilyen hibakóddal?
Nem feltétlenül. Nem a hatásfokkal van ilyenkor baj, hanem részlegesen el tud tömődni.
nekem néha bedobta a check lámpát is. csak sokan azt hitték, hogy a koromtól van eldugulva, hát nem attól volt  Zavart
Milyen hibakódot dobott fel neked?
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1242 Dátum: 2012. Szeptember 07. - 09:05:39 »

Nem tudtam eldönteni melyik topikba lenne helyén való a kérdésem ezért ide írom. Az autóm 1.6 os Lacetti 5ajtós. 70e km el. Sportkipufogó van az autón. Ez kicsit visszavett a teljesítményből.Nem is a teljesítményből hanem inkább a nyomatékból de nem zavaróan. Az autó szinte csak városba megy. Tegnap mentem hosszútávon 170et ment csak végsebeségre( nem akartam ennél gyorsabban menni de nem is tudott).Gondoltam biztos a kipufogó. Ma levágtam és ráhegesztettem egy egyenes csövet,így  semmi folytás nincs. Kipróbáltam nem tudott 160al menni. Igaz erős szembe szél volt de akkor is. Most rá tettem a gyári hátsó dobot. Ezt még nem próbáltam de szerintem ettől nem fogja tudni a gyári végsebesség adatot. Eszembe jutott mikor tavaly feltettem a sportdobot enyhe emelkedőn is felgyorsult 100ról 160ra. Mi jöhet szóba még amitől ilyen drasztikusan gyengül az autó? Ja meg kétsávos út kezdetén 100ról gyorsultam 4.ikbe padlón aztán egyszer csak elmegy mellettem a mögöttem jövő kis dízel puntó VAN.
Csak egy javaslat, tapasztalatból merítve, de ne legyen igazam. Célszerű volna megnézni a katalizátor bemeneti oldalát. Hővédő lemezt kell levenni, majd a katalizátort a leömlőcsonkkal összefogó három anyát.Majd a katalizátor alsó részén van egy rözítőfül egy csavarral. Így már lelehet húzni annyira, hogy bele lehet látni. Valahova tettem nemrégen két képet a katalizátoromról, na azt kell látnod. Megér egy próbát, Weres Cartárs tudna mesélni!
Ha a katalizátorral lenne esetleg valami gond azt a check lámpa nem jelezné valamilyen hibakóddal?
Nem feltétlenül. Nem a hatásfokkal van ilyenkor baj, hanem részlegesen el tud tömődni.
nekem néha bedobta a check lámpát is. csak sokan azt hitték, hogy a koromtól van eldugulva, hát nem attól volt  Zavart
Milyen hibakódot dobott fel neked?
hatásfok probléma volt
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #1243 Dátum: 2012. Szeptember 13. - 17:11:39 »

Sziasztok. Szerintetek a torpanások és alapjárat egyenetlenség/néha kinyomott kuplungnál motor lefulladásnak milyen összefüggése van a hömérséklet tekintetében? mert amióta elmult a kánikula 32-38C azóta ezeket a tüneteket nem produkálta lekopogom. teljesen jól megy egyszer nem torpan meg alapjárat stabil nem esik vissza fogyasztás vegyesen 7.2L
Naplózva
Papy
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 212


« Hozzászólás #1244 Dátum: 2012. Szeptember 16. - 07:07:14 »

Sziasztok! Nincs valakinek esetleg kölcsönbe egy biztosan jól működő EGR szelepje? Ki akarom zárni hogy a P300-at nem e a szelep hibája adja...
Naplózva

Papy, akinek Lacettije van, és nem fél használni...!
Oldalak: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 103   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!