Lacetti klub fórum
2024. November 01. - 09:34:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 103   Le
 
Szerző Téma: Torpanás és EGR szelep  (Megtekintve 553276 alkalommal)
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #300 Dátum: 2007. December 29. - 08:20:15 »

Kola1234!
Felhívnám figyelmedet Szabályzatunk 2.4. pontjára! Kérlek töröld hozzászólásodból ennek megfelelően a nem illő részt.
Köszi
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #301 Dátum: 2007. December 31. - 10:02:29 »

Írtam anno, hogy kicserélték az EGR szelepet az autómban. Mivel ez nem történt túl régen ( dec.6 ), ezért még nem merek semmit elkiabálni, de egyenlőre jól működik a Lacsi . Nem rángat, rendes autó módjára viselkedik.... Kiváncsi vagyok meddig bírja ki.
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #302 Dátum: 2007. December 31. - 11:11:06 »

Kola1234!
Felhívnám figyelmedet Szabályzatunk 2.4. pontjára! Kérlek töröld hozzászólásodból ennek megfelelően a nem illő részt.
Köszi
Mivel Kola1234 nem reagált a figyelmeztetésre, hozzászólásában a szóban forgó részt szalonképesre javítottam.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #303 Dátum: 2007. December 31. - 11:26:31 »

Írtam anno, hogy kicserélték az EGR szelepet az autómban. Mivel ez nem történt túl régen ( dec.6 ), ezért még nem merek semmit elkiabálni, de egyenlőre jól működik a Lacsi . Nem rángat, rendes autó módjára viselkedik.... Kiváncsi vagyok meddig bírja ki.


Neked, ha jól emlékszem, a régi levolt zárva. Vagy rosszul emlékszem??
Naplózva
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #304 Dátum: 2007. December 31. - 11:34:56 »

Jól emlékszel.
Aztán hibakód, lezárás kiszerel, végül aztán csere a kötelezőnél. A szervíz "felé féluton" ( Győr, nem Földvár ) adta meg magát végleg.
Naplózva
kola1234
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


« Hozzászólás #305 Dátum: 2008. Január 02. - 19:08:32 »

Kola1234!
Felhívnám figyelmedet Szabályzatunk 2.4. pontjára! Kérlek töröld hozzászólásodból ennek megfelelően a nem illő részt.
Köszi
Mivel Kola1234 nem reagált a figyelmeztetésre, hozzászólásában a szóban forgó részt szalonképesre javítottam.

Mit töröljek?He?

Jóvanna vázza. Nem beszéleg trágárul vázze.

Sry akinek bökte a szemét.

Köcce Cápa a a javítást. Mosolyog
« Utoljára szerkesztve: 2008. Január 02. - 19:11:38 írta kola1234 » Naplózva

Daewoo Nubira II. 1.6 16V SX ABS AC             JVC - CRUNC - SPECTRON - BLAUPUNKT
nagyharcos
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10



WWW
« Hozzászólás #306 Dátum: 2008. Január 05. - 11:55:30 »

Üdv!
EGR lezárás óta fél év telt el és 18e km-t tettem meg hibamentesen. Nekem nagyon bejött! Továbbra is csak javasolni tudom mindenkinek. 5-10e-ként sárga STP és tökéletes a gép.
A szelepek cseréje és az EGR tisztítás nekem anno semmit sem segített.
További hibakód-mentes kilómétereket!   Vigyorog
Naplózva

Lacetti 1.6 HB Platinum
msam
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67


Nubira III SX


« Hozzászólás #307 Dátum: 2008. Január 17. - 17:51:43 »

Azt szeretném tudni hogy hány fok lehet az EGR szelepnél a hőmérséklete mert van hőálló szilikongumim és azt szeretném használni. Ilyet másnak is feltudnék ajánlani. Valamint a méretét is szeretném ha valaki megadná.
Naplózva
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #308 Dátum: 2008. Január 17. - 18:04:38 »

Azt szeretném tudni hogy hány fok lehet az EGR szelepnél a hőmérséklete mert van hőálló szilikongumim és azt szeretném használni. Ilyet másnak is feltudnék ajánlani. Valamint a méretét is szeretném ha valaki megadná.

A szilikon gumi tényleg gumi, vagy a keményebb fajta inkább már szilikon lap?
(de ha 200 fokig hőálló akkor biztos jó lesz... -  a szilikon meg miért ne lenne ilyen Kacsint)

A mérethez:
12-es csőkulccsal (nálam legalábbis az kellett...) lekapod a szelepet, szépen körberajzolod (egy tenyérnyi nagyságú darab sok lesz... Kacsint Kacsint), kivágod, a csavarok - és természetesen csak azok! - helyét kilyukasztod, a szelep alá betéve az egészet vis****akod.
Naplózva
msam
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67


Nubira III SX


« Hozzászólás #309 Dátum: 2008. Január 17. - 18:14:45 »

Azt szeretném tudni hogy hány fok lehet az EGR szelepnél a hőmérséklete mert van hőálló szilikongumim és azt szeretném használni. Ilyet másnak is feltudnék ajánlani. Valamint a méretét is szeretném ha valaki megadná.

A szilikon gumi tényleg gumi, vagy a keményebb fajta inkább már szilikon lap?
(de ha 200 fokig hőálló akkor biztos jó lesz... -  a szilikon meg miért ne lenne ilyen Kacsint)

A mérethez:
12-es csőkulccsal (nálam legalábbis az kellett...) lekapod a szelepet, szépen körberajzolod (egy tenyérnyi nagyságú darab sok lesz... Kacsint Kacsint), kivágod, a csavarok - és természetesen csak azok! - helyét kilyukasztod, a szelep alá betéve az egészet vis****akod.

A gumi 2mm vastag és az öngyújtó lángja meg se kottyan neki. A méretet azért kérdeztem mert
akkor nem kéne szétszednem mert időmből van legkevesebb. De a melóhelyen letudnám gyártani
és próbára odaadnám a jelentkezőknek.
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #310 Dátum: 2008. Január 17. - 19:11:56 »

A motortérben az égés úgy 2000-2500 °C-on megy végbe. Az ütem végére a kipufogószelepeknél a hőmérséklet 800-900 °C-re csökken. Egy katalizátor kerámiabetétje 1200 °C-ig hőálló. A lambdaszonda 700 °C-nál avatkozik közbe a katalizátos védelmében. Az EGR szelep a leömlőcsonk és a lambdaszonda között(?) van. Én úgy tippelném, hogy az égéstermék ott még bőven többszáz fokos akkor is, ha csak mintevételi mennyiség. Én nem kísérletezgetnék egyéb anyagokkal, mert ha az megolvad, akkor az olvadt anyag visszakerülve a szívórendszerbe...hát furcsa lerakódásokat tud okozni! Klingeritet neki! 1100 °C-ig hőálló!
« Utoljára szerkesztve: 2008. Január 17. - 19:16:02 írta cápaFeri » Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #311 Dátum: 2008. Január 17. - 19:18:24 »

Egy kis alapismeretek:
http://amirisc.ttk.pte.hu/docs/tec_gep2_negyutemu_motorok.ppt?PHPSESSID=8a34b84935e1e3462fff0fc21afe68bf
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #312 Dátum: 2008. Január 18. - 13:19:27 »

A motortérben az égés úgy 2000-2500 °C-on megy végbe. Az ütem végére a kipufogószelepeknél a hőmérséklet 800-900 °C-re csökken. Egy katalizátor kerámiabetétje 1200 °C-ig hőálló. A lambdaszonda 700 °C-nál avatkozik közbe a katalizátos védelmében. Az EGR szelep a leömlőcsonk és a lambdaszonda között(?) van. Én úgy tippelném, hogy az égéstermék ott még bőven többszáz fokos akkor is, ha csak mintevételi mennyiség. Én nem kísérletezgetnék egyéb anyagokkal, mert ha az megolvad, akkor az olvadt anyag visszakerülve a szívórendszerbe...hát furcsa lerakódásokat tud okozni! Klingeritet neki! 1100 °C-ig hőálló!

Csatlakozom!
Az EGR a szívótorokba csatlakozik vissza. Ha megolvad, elöregszik és morzsolódik nagyon sok pénzedbe fog kerülni.
Én nem tenném a helyedben (kivéve, ha biztosan tudod, hogy vígan bírja az 1000 C feletti hőmérsékletet is - vagy még akkor sem).
Naplózva
bazolika
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Hozzászólás #313 Dátum: 2008. Január 19. - 21:24:12 »

Sziasztok!

Én egy ASTRA tulajdonos vagyok. Nálam is jelentkezett ez a rángatásos téma. Csak a baj az, hogy nekem már Z14XEP motorral szerelték az autómat és szervízben azt mondták, hogy nem lehet kiiktatni az EGR szelepet, azt csak az XE végződésü motorokon lehetett. Szerintetek mit tegyek vele? TECH2-vel néztem de hibát még nem talált az autó, sárgalámpa egyszer sem világított még, de érezhetően lomha az autó. Netalán valakinek nincs ehhez a motorhoz valami frissebb szoftvere?
Naplózva
hicar
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Hozzászólás #314 Dátum: 2008. Január 20. - 08:48:40 »

A motortérben az égés úgy 2000-2500 °C-on megy végbe. Az ütem végére a kipufogószelepeknél a hőmérséklet 800-900 °C-re csökken. Egy katalizátor kerámiabetétje 1200 °C-ig hőálló. A lambdaszonda 700 °C-nál avatkozik közbe a katalizátos védelmében. Az EGR szelep a leömlőcsonk és a lambdaszonda között(?) van. Én úgy tippelném, hogy az égéstermék ott még bőven többszáz fokos akkor is, ha csak mintevételi mennyiség. Én nem kísérletezgetnék egyéb anyagokkal, mert ha az megolvad, akkor az olvadt anyag visszakerülve a szívórendszerbe...hát furcsa lerakódásokat tud okozni! Klingeritet neki! 1100 °C-ig hőálló!

Csatlakozom!
Az EGR a szívótorokba csatlakozik vissza. Ha megolvad, elöregszik és morzsolódik nagyon sok pénzedbe fog kerülni.
Én nem tenném a helyedben (kivéve, ha biztosan tudod, hogy vígan bírja az 1000 C feletti hőmérsékletet is - vagy még akkor sem).

Valamit nem értek én alu lemezzel zártam le aminek olvadáspontja 658fok, és mint tudjuk vannak alu blokkos motorok, akkor hogy lehet, hogy nem olvadnak el ezek a motorok?
Naplózva

Oldalak: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 103   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!