Lacetti klub fórum
2024. November 11. - 09:15:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 74 75 [76] 77 78 ... 103   Le
 
Szerző Téma: Torpanás és EGR szelep  (Megtekintve 554571 alkalommal)
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1125 Dátum: 2010. Szeptember 28. - 18:42:03 »

Sziasztok!

2 hetes lacetti tuladonos vagyok. Tegnap találkoztam először (és azóta folyamatosan) azzal a hibával, hogy alcsonyabb fordulatnál használva megtorpan az autó (folyamatosan). Lámpa nem világít.
Ezer dolog van leírva ebben a rovatban, biztos vannak olyan autó szerelők akik erre vannak specializálódva.
Tud valaki egy jó szerelőt Komárom Esztergom megyében? Nem feltétlenül kell szakszervíznek lennie.

Előre is köszi.
Üdv.
Gábor
Üdv a fedélneten!

Nem kell ahhoz szerelő. Esztergombna, Pilisvörösváron is van cartárs. Azért elmondhatnád a vas főméreteti. Kacsint
Igaz, én pl Esztergomban lakom és egyébként tudok is egy jó szerelőt, akiben még nem csalódtam sose. Ajánlanám esetleg az esztergom-kertvárosi Bosch Car Service-t is, arról is sok jót hallottam márkatárstól.
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #1126 Dátum: 2010. Szeptember 28. - 19:20:55 »

Sziasztok!

2 hetes lacetti tuladonos vagyok. Tegnap találkoztam először (és azóta folyamatosan) azzal a hibával, hogy alcsonyabb fordulatnál használva megtorpan az autó (folyamatosan). Lámpa nem világít.
Ezer dolog van leírva ebben a rovatban, biztos vannak olyan autó szerelők akik erre vannak specializálódva.
Tud valaki egy jó szerelőt Komárom Esztergom megyében? Nem feltétlenül kell szakszervíznek lennie.

Előre is köszi.
Üdv.
Gábor
Szia!
Nem igazán értem, hogy miért akarsz mindjárt szerelőre költeni? He
A hozzászólásod előtt(felett) másik két tag is pont erről kérdezett. Ott a válasz is.
Meg itt is:
http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=69&Itemid=68

Olvasd el, csináld végig. Ráérsz utána szerelőhöz hordani a pénzed.

De lehet, abbahagyom ezt a győzködést. Két-három hozzászólásonként újra és újra elmondani ugyan azt.
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1127 Dátum: 2010. Szeptember 28. - 19:38:10 »

Sziasztok!

2 hetes lacetti tuladonos vagyok. Tegnap találkoztam először (és azóta folyamatosan) azzal a hibával, hogy alcsonyabb fordulatnál használva megtorpan az autó (folyamatosan). Lámpa nem világít.
Ezer dolog van leírva ebben a rovatban, biztos vannak olyan autó szerelők akik erre vannak specializálódva.
Tud valaki egy jó szerelőt Komárom Esztergom megyében? Nem feltétlenül kell szakszervíznek lennie.

Előre is köszi.
Üdv.
Gábor
Szia!
Nem igazán értem, hogy miért akarsz mindjárt szerelőre költeni? He
A hozzászólásod előtt(felett) másik két tag is pont erről kérdezett. Ott a válasz is.
Meg itt is:
http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=69&Itemid=68

Olvasd el, csináld végig. Ráérsz utána szerelőhöz hordani a pénzed.

De lehet, abbahagyom ezt a győzködést. Két-három hozzászólásonként újra és újra elmondani ugyan azt.

Na mi az Főni, Te is kezded unni a borsót a falra hányni? Én megkaptam Tőled, hogy morci vagyok. Megfertőztelek?
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
szg11mi
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Hozzászólás #1128 Dátum: 2010. Szeptember 28. - 20:08:23 »

Sziasztok!

Köszönöm a sok hozzászólást. A "gépem" egy 2006 év végi 1.6-os sedan lacetti (73E km).
A szerelőt azért kérdeztem, mert az hogy meghajtja az ember a vasat az ideiglenesen oldja meg a problémát. Nem jó.
Márkaszervízes nagyszervíz megvolt az autón így 60E km-nél volt cseléve gyertya. Nem valószínű h ez a gond.
Levegő szűrő cseréje sport szűrőre. Más autóknál ez fogyasztás növekedéssel jár(hat), gondolom itt is.
Jelenleg 7l /100km tud a kocsi, ezzel elégedett vagyok. az utána olvasások alapján ez egy nagyon jó fogyasztás.

És akkor elnézést azoktól, akik már sokadszor olvassák ugyan azt. Én csak egy jó szerelőt keresnék a kocsimhoz Tatabánya, Tata, Komárom körzetben.

Üdv.
Gábor
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #1129 Dátum: 2010. Szeptember 29. - 11:39:06 »

Gidy:
Hát lássuk be őszintén néha frusztráló dolog, hogy baráti (na jó: márkatársi) alapon időt, energiát beleölve megpróbálsz másokat megkímélni a fölösleges kiadásoktól, és csak nem működik a dolog.

szg11mi:
Az, hogy meghajtja az ember a vasat nem ideiglenes megoldás (illetve az, de erről majd kicsit később). A márkaszerviz is ezzel kezdi a "javítást".
Ezek a 16 szelepes motorok "nem megfelelő" használat mellett hajlamosak a szelepek "elkokszosítására". Ami a rángatás egyik oka.

Ha kipróbálod/végigcsinálod a belinkelt listában olvasható(2-es pont) fele E85 fele benzin + kikormolás (az ott leírt módon) dolgot, az nagy valószínűséggel hosszú ideig megoldja a problémádat. Ezt fogd fel úgy, mint az új diesel gépeknél a részecskeszűrő tisztítását. Azt is el kell végezni rendszeresen (jó esetben semmit sem veszel észre belőle), különben jöhet a szerviz, sok-sok pénzért. Persze ezt is lehet választani, bár nem a legoptimálisabb eljárás.
(Vannak speciális készülékek+vegyszerek amivel ezt a motor tisztítást műhelyben, álló autónál elvégzik. Akkor csak van alapja a dolognak, He)

Ha koszos az ember zoknija akkor kimossuk, nem veszünk helyette egy másikat (kivéve, ha kollégista az ember fia  Vigyorog).

Mivel a lerakódások folyamatosan keletkeznek (ha csak nem autópályán, vagy pörgetve használod a gépet) a koromtalanítást is szükség szerint el kell majd végezni.
De ez akkor is igaz, ha most elmész és kicserélteted a szelepjeidet (bár az igaz, hogy az új, módosított szelepekkel ez a gond kevésbé jelentkezik).
És a fenti eljárás gyakorlatilag nem kerül semmidbe! Csak másfajta (olcsóbb!) üzemanyagot tankolsz a gépbe, és "meghallgatod a hangját"! (szépen szól ám odafönt  Kacsint).
Kárt nem teszel vele a kocsidban (kivéve, ha nekimész valaminek  ).

Amikor én szenvedtem evvel a dologgal, 3-asban toltam le a gépet az M7-esen. Szinte végig.
És még most is működik.
Pedig bele ment azóta vagy 160.000 Km. Kacsint

De persze a Te autód, a Te pénzed. Tégy ahogy jónak látsz.

Mindettől függetlenül persze egy megbízható szerelő elérhetősége mindig jól jön.
Mint látod Esztergomit, Budapestit tudunk ajánlani. Ha valakinek lesz a Te általad kért városokban biztosan azt is közzéteszi.

Addig is használd a "tudásbázisunkat". Hidd el, nem hülyeség.

u.i.: Ja, sport szűrőn nem a direkt szűrőt értjük, hanem a sport betétet amit a gyári helyére kell tenni. Nem növeli a fogyasztást - kivéve, ha jobban tolod neki.  Kacsint
« Utoljára szerkesztve: 2010. Szeptember 29. - 11:40:37 írta Stocz » Naplózva
Dagadt
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Hozzászólás #1130 Dátum: 2010. Szeptember 30. - 18:58:15 »

Üdv nálunk! Szal Te voltál az Ungherese? Személyi sérülésetek?

Sajnos én + az asszony. 75 km/h én, Suzuki, Francesco, Grande Puntó 90-100 km/h szembe totál frontális.
Az ütközés ereje törésteszt + 40%!
Szakértők szerint illetlenség ilyen autóból kiszállni! (Asszonyt kivágták!)
Sérülések: én 2 borda, 1 boka, 1 térd, asszony 6 borda, szegycsont, 1 boka.
Ha nincs minden, (ülés, fejtámla, öv, testtartás) tökéletesre állítva gondunk egy szál se.
Gondoljátok át ezt elindulás elött, állítsátok be és használjátok ami van, és sose nézzetek bele a légzsákba!
Talán semmi maradandó nem lesz, most erősen bicegősre vesszük a figurát, az asszony mankóval.

Dagadt
Naplózva
Dagadt
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Hozzászólás #1131 Dátum: 2010. Szeptember 30. - 19:13:27 »

Szevasztok!

Egy "friss" lacetti tulajdonos vagyok, (65 ekm, 5 év) miután kedvenc autómat egy olasz suhanc "kihúzta alólunk". ( http://www.algheronotizie.it/articoli.php?id_articolo=12768 )
Választásom az anyagi lehetőségek, ileetve a gázüzem miatt esett erre az autóra. Többszázezres pozitív LPG-használati gyakorlatom van, és ebben már eladáskor benne volt, nem kellett a beszerelési macerával vacakolni. Asszonynak tetszik a formája, és én is kezdek megbarátkozni vele.
Azt látom, nem lesz olyan "unalmas" autó, mint az előző, mert a HB-re jellemző csatlakozóbeégés már megvolt!
Növekvő aggodalommal olvasom az EGR szelepes balhét!
Kérdésem az lenne, hogy az LPG üzemű kocsiknál is előjött a rángatás? A gázból elvileg lerakódások nem keletkeznek!

Dagadt

 
Igen, a gázos is rángat.
Mivel ez a dolog (szerintem) vezérlő szoftver gond (legalább is részben).
Nagy részt városban üzemeltetett autónál ez rendszeresen előjövő probléma, de jelentősen csökkenteni lehet a mértékét (javaslom Neked is a fenti link átolvasását!).

Gázos autót sem szabad csak gázzal üzemeltetni, időnként benzinnel is kell használni (nem csak az indítási ciklusra gondolok!).
Erről meg a gázos topicban olvashatsz (bár miután már nem vagy kezdő gázos, ezzel gondolom tisztában vagy).

Az EGR miatt meg nem kell parázni. Egyrészt a mai autók mindegyikében megtalálod, tehát a gondot nem tudod elkerülni.
Másrészt meg le lehet zárni.
Nekem még az eredeti EGR szelep van bent. 60.000 Km környékén lett lezárva, most van 190 e. az autóban. Végig gázzal. Soha nem volt EGR-es hibakódom.


Köszi szépen!
Ezzel kell eggyüttélni! Nagyon jól esik, hogy tapasztalataitok itt megtalálhatók, legalább majd nem esek kétségbe, ha jelentkezik. Sajnos pont budapesti, rövid használatokra vettem.
Egy érdekesség: a "vacak" ladám 80 ekm-nél lett átépítve, 260-nál érintetlen motorral lett eladva, és csak -5 fok alatt indítottam benzinnel, egyébként mindig gázzal ment! Volt úgy, hogy a decemberben vett benzin tavasszal kitágult a tartályból! Ennél nem fogok próbálkozni!
Köszi a tapasztalatokat, a vezetékbeégéses is nagyon jól jött, különösen ha belegondolok, mennyit kereshettem volna, míg megtalálom!
Dagadt
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1132 Dátum: 2010. Szeptember 30. - 19:19:23 »

Üdv nálunk! Szal Te voltál az Ungherese? Személyi sérülésetek?

Sajnos én + az asszony. 75 km/h én, Suzuki, Francesco, Grande Puntó 90-100 km/h szembe totál frontális.
Az ütközés ereje törésteszt + 40%!
Szakértők szerint illetlenség ilyen autóból kiszállni! (Asszonyt kivágták!)
Sérülések: én 2 borda, 1 boka, 1 térd, asszony 6 borda, szegycsont, 1 boka.
Ha nincs minden, (ülés, fejtámla, öv, testtartás) tökéletesre állítva gondunk egy szál se.
Gondoljátok át ezt elindulás elött, állítsátok be és használjátok ami van, és sose nézzetek bele a légzsákba!
Talán semmi maradandó nem lesz, most erősen bicegősre vesszük a figurát, az asszony mankóval.

Dagadt
Akkor nektek két szülinapotok van.

A sok problémának látszó jelenség meg a mai agyonmodernizált autók velejárója. Cserébe viszont a vizsgán zöld matrinyát kapsz majd, nem pedig feketét, mint egy Lada.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #1133 Dátum: 2010. Október 08. - 20:20:17 »

Üdv nálunk! Szal Te voltál az Ungherese? Személyi sérülésetek?

Sajnos én + az asszony. 75 km/h én, Suzuki, Francesco, Grande Puntó 90-100 km/h szembe totál frontális.
Az ütközés ereje törésteszt + 40%!
Szakértők szerint illetlenség ilyen autóból kiszállni! (Asszonyt kivágták!)
Sérülések: én 2 borda, 1 boka, 1 térd, asszony 6 borda, szegycsont, 1 boka.
Ha nincs minden, (ülés, fejtámla, öv, testtartás) tökéletesre állítva gondunk egy szál se.
Gondoljátok át ezt elindulás elött, állítsátok be és használjátok ami van, és sose nézzetek bele a légzsákba!
Talán semmi maradandó nem lesz, most erősen bicegősre vesszük a figurát, az asszony mankóval.

Dagadt
Akkor nektek két szülinapotok van.

A sok problémának látszó jelenség meg a mai agyonmodernizált autók velejárója. Cserébe viszont a vizsgán zöld matrinyát kapsz majd, nem pedig feketét, mint egy Lada.
Nekem jó lenne a fekete is a sok szir **** helyett amivel telerakták a motort.
Naplózva

06 70/22 11 222
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #1134 Dátum: 2010. Október 09. - 17:10:59 »

Nekem jó lenne a fekete is a sok szir **** helyett amivel telerakták a motort.
És az unokáidnak? Kacsint
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #1135 Dátum: 2010. Október 09. - 20:47:47 »

Nekem jó lenne a fekete is a sok szir **** helyett amivel telerakták a motort.
És az unokáidnak? Kacsint
e85-el járok nincs károsanyag kibocsátásom.A vackok nélkül sem lenne.Z.K.-m full 0-ás. Vigyorog
Naplózva

06 70/22 11 222
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #1136 Dátum: 2010. Október 14. - 09:12:26 »

Nekem jó lenne a fekete is a sok szir **** helyett amivel telerakták a motort.
És az unokáidnak? Kacsint
e85-el járok nincs károsanyag kibocsátásom.A vackok nélkül sem lenne.Z.K.-m full 0-ás. Vigyorog
Autó=környezetszennyezés. Még ha napelemmel megy akkor is  . (használt olaj, kopó anyagok pora nem beszélve az elhasznált akkumulátorról).

Az enyém is full 0-ás, de azért nem inhalálnám hosszú távon. Kacsint

Aztán meg ugye ne a miénket nézegesd, hanem mondjuk egy jó kis 1200-as LADA-ét, amibe nincs benne a sok biz-basz.
Abba aztán tehetsz bármit. Nem hiszem, hogy a 0-t ki lehet hozni belőle. Mosolyog
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #1137 Dátum: 2010. Október 14. - 19:39:29 »

Nekem jó lenne a fekete is a sok szir **** helyett amivel telerakták a motort.
És az unokáidnak? Kacsint
e85-el járok nincs károsanyag kibocsátásom.A vackok nélkül sem lenne.Z.K.-m full 0-ás. Vigyorog
Autó=környezetszennyezés. Még ha napelemmel megy akkor is  . (használt olaj, kopó anyagok pora nem beszélve az elhasznált akkumulátorról).

Az enyém is full 0-ás, de azért nem inhalálnám hosszú távon. Kacsint

Aztán meg ugye ne a miénket nézegesd, hanem mondjuk egy jó kis 1200-as LADA-ét, amibe nincs benne a sok biz-basz.
Abba aztán tehetsz bármit. Nem hiszem, hogy a 0-t ki lehet hozni belőle. Mosolyog
0-át nem de egy agyontuningolt duplakarbis kihegyezett motor is megfelel vele a Z.K-n.Mig benzinnel igencsak elfexik bármit csinálnak vele.Nekem ha ladám lenne(karbis)ugy tankolnám tisztán az alkeszt mint a huzat a filléres átalakitás miatt.
Naplózva

06 70/22 11 222
esteve
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Hozzászólás #1138 Dátum: 2011. április 18. - 14:09:51 »

Hi

Nálam a Nubira viselkedett hasonlóan, Mindent végigpróbáltunk, az üzemanyag szűrő csere oldotta meg a problémát kb 2500Ft-os költség
Sok esetben a márkaszervíz, szervíz (tisztelet a kivételnek) nem cseréli ki, pedig 40e km után nem árt.
Naplózva
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #1139 Dátum: 2011. április 18. - 15:28:19 »

Hi

Nálam a Nubira viselkedett hasonlóan, Mindent végigpróbáltunk, az üzemanyag szűrő csere oldotta meg a problémát kb 2500Ft-os költség
Sok esetben a márkaszervíz, szervíz (tisztelet a kivételnek) nem cseréli ki, pedig 40e km után nem árt.


Üdvözlet a fórumon, esteve!
Hozzászólásodból nem derül ki, hogy mire válaszoltál - lehet, hogy a legelső, topicindító hozzászólásra?

Egyébként, hogy ne csak a problémákról írjak: nekem a legutóbbi majd' 10 000 km alatt semminemű problémám nem volt, ami a rángatást illeti. EGR nyitva van megint, a gyertyák az itt favorizált NGK-k.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 74 75 [76] 77 78 ... 103   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!