Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 21. - 21:17:17 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 72 73 [74] 75 76 ... 103   Le
 
Szerző Téma: Torpanás és EGR szelep  (Megtekintve 549534 alkalommal)
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #1095 Dátum: 2010. Augusztus 18. - 11:59:11 »

Jó sok minden okozhatja.
pl.:
-gyújtás probléma (trafó, kábel, gyertya)
- üzemanyag gond (szűrő mikor volt cserélve?). AC pumpa haldoklik (sokszor kevés benzin a tankban? Nem hangos?), AC elektromos körében kontakt hiba.
- és persze ott az ECU és érzékelőinek köre is.

Na, ezzel nyilván nem jutottál előrébb. Vigyorog
Pedig ezeket kell átnézni. Az időszakos hibák a legrosszabbak.
Naplózva
Secretknight
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30



« Hozzászólás #1096 Dátum: 2010. Augusztus 21. - 22:24:22 »

Sziasztok!
Nekem fél éves korától(most 4 éves) lezárva az EGR.Azóta semmi torpanás,minden vizsgán átment.Csak városban használtam majd két évig,és egyszer csak sárga lámpa.Cseréltem a gyertyákat,minden ok.Aztán egy hónap  múlva újra sárga lámpa,torpanás semmi.Mondom nem lehet gyertya ,most cseréltem.Azért kiszedtem őket,tiszta korom volt mind.A városi használat miatt.Megtakarítottam őket és attól a naptól kezdve benzin+E85 50-50%-ban. Onnantól kezdve nincs sárga lámpa.
A tapasztalatom szerint :
1.EGR lezárva
2.gyertyák tiszták legyenek ,ezzel kapcsolatban az E85 jó hatása:
3.benzin 50%+ E85 50%
 nekem ez így bejött és semmi gond az autóval.Igaz kicsit lomhább az alkohol miatt de nem vészes.
üdv.
Naplózva
lenszkij
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Hozzászólás #1097 Dátum: 2010. Szeptember 05. - 20:58:25 »

Üdv a topiklakóknak!

Első hozzászólásommal jelentkezem a klubban. Elég sokat visszaolvastam Lacetti témában itt is, illetve az Index fórumon is, azonban bizonytalan vagyok, és a segítségeteket szeretném kérni.
Rólam a következőket érdemes tudni: Három hónapja vásároltam egy új Lacettit. (1,4 -es szedán, egyébként 2008 -as gyártású.) Azóta mindösszesen 3000 km van az órában. Az autó rendben van semmi aggasztó jelenség. (kop-kop) És azt szeretném, ha ez így is maradna!

A kérdésem a következő: egy ilyen friss és tünetmentes autónál milyen megelőző kúrákat kellene elvégeznem, hogy a jelenlegi állapotot tartósítsam. Gondolok itt elsősorban az EGR és kipufogó szelepekre, illetve a rángatásos motorműködésre. Létezik esetleg erről valahol egy összesítés? Ha ilyen nincs, valaki összeírná nekem, hogy mit kellene esetleg máris meglépnem, és hogy a jövőben mire figyeljek?

A segítséget előre is köszönöm!

Üdv,

lenszkij
Naplózva
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #1098 Dátum: 2010. Szeptember 06. - 14:12:31 »

Üdv a topiklakóknak!

Első hozzászólásommal jelentkezem a klubban. Elég sokat visszaolvastam Lacetti témában itt is, illetve az Index fórumon is, azonban bizonytalan vagyok, és a segítségeteket szeretném kérni.
Rólam a következőket érdemes tudni: Három hónapja vásároltam egy új Lacettit. (1,4 -es szedán, egyébként 2008 -as gyártású.) Azóta mindösszesen 3000 km van az órában. Az autó rendben van semmi aggasztó jelenség. (kop-kop) És azt szeretném, ha ez így is maradna!

A kérdésem a következő: egy ilyen friss és tünetmentes autónál milyen megelőző kúrákat kellene elvégeznem, hogy a jelenlegi állapotot tartósítsam. Gondolok itt elsősorban az EGR és kipufogó szelepekre, illetve a rángatásos motorműködésre. Létezik esetleg erről valahol egy összesítés? Ha ilyen nincs, valaki összeírná nekem, hogy mit kellene esetleg máris meglépnem, és hogy a jövőben mire figyeljek?

A segítséget előre is köszönöm!

Üdv,

lenszkij

Üdv nálunk!  Kacsint

Összességében itt minden le van írva: szelep problémáról és a P0300-as kódról itt olvashatsz.

Az EGR szelepről pedig itt.
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1099 Dátum: 2010. Szeptember 06. - 15:47:05 »

Üdv a topiklakóknak!

Első hozzászólásommal jelentkezem a klubban. Elég sokat visszaolvastam Lacetti témában itt is, illetve az Index fórumon is, azonban bizonytalan vagyok, és a segítségeteket szeretném kérni.
Rólam a következőket érdemes tudni: Három hónapja vásároltam egy új Lacettit. (1,4 -es szedán, egyébként 2008 -as gyártású.) Azóta mindösszesen 3000 km van az órában. Az autó rendben van semmi aggasztó jelenség. (kop-kop) És azt szeretném, ha ez így is maradna!

A kérdésem a következő: egy ilyen friss és tünetmentes autónál milyen megelőző kúrákat kellene elvégeznem, hogy a jelenlegi állapotot tartósítsam. Gondolok itt elsősorban az EGR és kipufogó szelepekre, illetve a rángatásos motorműködésre. Létezik esetleg erről valahol egy összesítés? Ha ilyen nincs, valaki összeírná nekem, hogy mit kellene esetleg máris meglépnem, és hogy a jövőben mire figyeljek?

A segítséget előre is köszönöm!

Üdv,

lenszkij

Üdv nálunk!  Kacsint

Összességében itt minden le van írva: szelep problémáról és a P0300-as kódról itt olvashatsz.

Az EGR szelepről pedig itt.
Üdv a fedélzeten Aggodó Ember! Szerintem meg, ha nincs vele gond, lehet, hogy nem is lesz, addig maradj békén, és csak mosd le, ha koszos, és gyere talikra. Ráérsz akkor aggódni, ha lesz valami vele. Ne olvasd végig a hibákat, mert az úgy nem igaz, egy hibához ezer hozzászólás van, így úgy tünik, hogy sok baj van ezekkel, de nem! Ne légy autós hipohonder! Örülj a kocsidnak, és ne keresd, hogy mi baja lehetne, mert nagyon soknak semmi baja sem volt, és reméljük nem is lesz!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #1100 Dátum: 2010. Szeptember 06. - 16:46:03 »

Üdv a topiklakóknak!

Első hozzászólásommal jelentkezem a klubban. Elég sokat visszaolvastam Lacetti témában itt is, illetve az Index fórumon is, azonban bizonytalan vagyok, és a segítségeteket szeretném kérni.
Rólam a következőket érdemes tudni: Három hónapja vásároltam egy új Lacettit. (1,4 -es szedán, egyébként 2008 -as gyártású.) Azóta mindösszesen 3000 km van az órában. Az autó rendben van semmi aggasztó jelenség. (kop-kop) És azt szeretném, ha ez így is maradna!

A kérdésem a következő: egy ilyen friss és tünetmentes autónál milyen megelőző kúrákat kellene elvégeznem, hogy a jelenlegi állapotot tartósítsam. Gondolok itt elsősorban az EGR és kipufogó szelepekre, illetve a rángatásos motorműködésre. Létezik esetleg erről valahol egy összesítés? Ha ilyen nincs, valaki összeírná nekem, hogy mit kellene esetleg máris meglépnem, és hogy a jövőben mire figyeljek?

A segítséget előre is köszönöm!

Üdv,

lenszkij

Üdv nálunk!  Kacsint

Összességében itt minden le van írva: szelep problémáról és a P0300-as kódról itt olvashatsz.

Az EGR szelepről pedig itt.
Üdv a fedélzeten Aggodó Ember! Szerintem meg, ha nincs vele gond, lehet, hogy nem is lesz, addig maradj békén, és csak mosd le, ha koszos, és gyere talikra. Ráérsz akkor aggódni, ha lesz valami vele. Ne olvasd végig a hibákat, mert az úgy nem igaz, egy hibához ezer hozzászólás van, így úgy tünik, hogy sok baj van ezekkel, de nem! Ne légy autós hipohonder! Örülj a kocsidnak, és ne keresd, hogy mi baja lehetne, mert nagyon soknak semmi baja sem volt, és reméljük nem is lesz!
Én is annak a híve vagyok,hogy ami jól működik azt ne rontsuk el.Ha majd jelentkezi valami baj,akkor majd megoldjuk.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #1101 Dátum: 2010. Szeptember 06. - 19:43:49 »

Üdv a topiklakóknak!

Első hozzászólásommal jelentkezem a klubban. Elég sokat visszaolvastam Lacetti témában itt is, illetve az Index fórumon is, azonban bizonytalan vagyok, és a segítségeteket szeretném kérni.
Rólam a következőket érdemes tudni: Három hónapja vásároltam egy új Lacettit. (1,4 -es szedán, egyébként 2008 -as gyártású.) Azóta mindösszesen 3000 km van az órában. Az autó rendben van semmi aggasztó jelenség. (kop-kop) És azt szeretném, ha ez így is maradna!

A kérdésem a következő: egy ilyen friss és tünetmentes autónál milyen megelőző kúrákat kellene elvégeznem, hogy a jelenlegi állapotot tartósítsam. Gondolok itt elsősorban az EGR és kipufogó szelepekre, illetve a rángatásos motorműködésre. Létezik esetleg erről valahol egy összesítés? Ha ilyen nincs, valaki összeírná nekem, hogy mit kellene esetleg máris meglépnem, és hogy a jövőben mire figyeljek?

A segítséget előre is köszönöm!

Üdv,

lenszkij

Üdv nálunk!  Kacsint

Összességében itt minden le van írva: szelep problémáról és a P0300-as kódról itt olvashatsz.

Az EGR szelepről pedig itt.
Üdv a fedélzeten Aggodó Ember! Szerintem meg, ha nincs vele gond, lehet, hogy nem is lesz, addig maradj békén, és csak mosd le, ha koszos, és gyere talikra. Ráérsz akkor aggódni, ha lesz valami vele. Ne olvasd végig a hibákat, mert az úgy nem igaz, egy hibához ezer hozzászólás van, így úgy tünik, hogy sok baj van ezekkel, de nem! Ne légy autós hipohonder! Örülj a kocsidnak, és ne keresd, hogy mi baja lehetne, mert nagyon soknak semmi baja sem volt, és reméljük nem is lesz!
Én is annak a híve vagyok,hogy ami jól működik azt ne rontsuk el.Ha majd jelentkezi valami baj,akkor majd megoldjuk.
Üdv!Halgass az előttem hozzászólókhoz.Az egyike vagyok a hibamentes lacsitulajoknak 73EKM/2év.Ezalatt egy egr szorulás volt nem megfelelő használat miatt(pörgesd)és egy stab pálca csere a pesti utaknak köszönhetően.
Naplózva

06 70/22 11 222
lenszkij
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Hozzászólás #1102 Dátum: 2010. Szeptember 06. - 20:16:56 »

Üdv a topiklakóknak!

Köszönöm a bíztató hozzászólásokat. Már látom, hogy itt jó helyen járok  Kacsint

Szóval ahogy tanácsoltátok: easy, és ha valóban jelentkezik valami, akkor összehívom a vének tanácsát.

Nyugodalmas jó éjszakát, és mégegyszer köszönöm a pozitív fogadtatást.


lenszkij
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1103 Dátum: 2010. Szeptember 06. - 20:21:01 »

Üdv a topiklakóknak!

Köszönöm a bíztató hozzászólásokat. Már látom, hogy itt jó helyen járok  Kacsint

Szóval ahogy tanácsoltátok: easy, és ha valóban jelentkezik valami, akkor összehívom a vének tanácsát.

Nyugodalmas jó éjszakát, és mégegyszer köszönöm a pozitív fogadtatást.


lenszkij
A "vének"- ért még szorulsz.  Vigyorog
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #1104 Dátum: 2010. Szeptember 07. - 19:45:38 »

Üdv a topiklakóknak!

Köszönöm a bíztató hozzászólásokat. Már látom, hogy itt jó helyen járok  Kacsint

Szóval ahogy tanácsoltátok: easy, és ha valóban jelentkezik valami, akkor összehívom a vének tanácsát.

Nyugodalmas jó éjszakát, és mégegyszer köszönöm a pozitív fogadtatást.


lenszkij
A "vének"- ért még szorulsz.  Vigyorog
De érzékenyek lettünk!  Vigyorog
Én is üdvözöllek a csapatban "lenszkij cartárs".
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1105 Dátum: 2010. Szeptember 09. - 09:47:02 »

Üdv a topiklakóknak!

Köszönöm a bíztató hozzászólásokat. Már látom, hogy itt jó helyen járok  Kacsint

Szóval ahogy tanácsoltátok: easy, és ha valóban jelentkezik valami, akkor összehívom a vének tanácsát.

Nyugodalmas jó éjszakát, és mégegyszer köszönöm a pozitív fogadtatást.


lenszkij
A "vének"- ért még szorulsz.  Vigyorog
De érzékenyek lettünk!  Vigyorog
Én is üdvözöllek a csapatban "lenszkij cartárs".
Én nem, de mások...  Vigyorog
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
soci
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Hozzászólás #1106 Dátum: 2010. Szeptember 26. - 08:11:40 »

Tisztelt Urak!
2006-os 1,6-os SW tulajdonosaként én is találkoztam a korábbiakban leírt szinte összes rángatós, check lámpás (p300) gonddal. Most is folyamatosan rángat a gép, bár nem vészesen, de úgy, hogy szinte minden tankoláskor megy bele a sárga szeleptisztító adalék. Sajnos főleg városban használjuk, ezért a kihúzatás ritkán történik meg. Már gondolkozom egy autó cserén is, ha nem sikerül megoldani a gondot. Ezzel kapcsolatban két kérdésem lenne:
1. - ez a gond a 2000-es dízelnél is fennáll vagy csak a benzineseket sújtja?
2. - tudtok-e nekem olyan megbízható szerelőt ajánlani, aki nem ver át egy hozzá nem értő ügyfelet és érdemben tudja kezelni a problémát?
Nem ragaszkodom szakszervízhez,  mert már nem garanciális a kocsi, és az itteni tapasztalt kollégák véleménye elég referencia nekem. Ha valaki tud választ, megoldást, nevet, címet küldeni, akkor akár itt, akár a schroter.zoltan@yahoo.com címen váárom azt és persze előre is köszönöm!
« Utoljára szerkesztve: 2010. Szeptember 26. - 08:13:39 írta soci » Naplózva
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #1107 Dátum: 2010. Szeptember 26. - 10:21:10 »

Tisztelt Urak!
2006-os 1,6-os SW tulajdonosaként én is találkoztam a korábbiakban leírt szinte összes rángatós, check lámpás (p300) gonddal. Most is folyamatosan rángat a gép, bár nem vészesen, de úgy, hogy szinte minden tankoláskor megy bele a sárga szeleptisztító adalék. Sajnos főleg városban használjuk, ezért a kihúzatás ritkán történik meg. Már gondolkozom egy autó cserén is, ha nem sikerül megoldani a gondot. Ezzel kapcsolatban két kérdésem lenne:
1. - ez a gond a 2000-es dízelnél is fennáll vagy csak a benzineseket sújtja?
2. - tudtok-e nekem olyan megbízható szerelőt ajánlani, aki nem ver át egy hozzá nem értő ügyfelet és érdemben tudja kezelni a problémát?
Nem ragaszkodom szakszervizhez,  mert már nem garanciális a kocsi, és az itteni tapasztalt kollégák véleménye elég referencia nekem. Ha valaki tud választ, megoldást, nevet, címet küldeni, akkor akár itt, akár a schroter.zoltan@yahoo.com címen várom azt és persze előre is köszönöm!

Szia!

Üdv közöttünk!
1. A 2000-s szinte csak városi használatra el kell felejteni!
2. A klubnak van egy BP-i szervize Horváth Rudi által vezetett műhely.
Naplózva

meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #1108 Dátum: 2010. Szeptember 26. - 10:22:17 »

Tisztelt Urak!
2006-os 1,6-os SW tulajdonosaként én is találkoztam a korábbiakban leírt szinte összes rángatós, check lámpás (p300) gonddal. Most is folyamatosan rángat a gép, bár nem vészesen, de úgy, hogy szinte minden tankoláskor megy bele a sárga szeleptisztító adalék. Sajnos főleg városban használjuk, ezért a kihúzatás ritkán történik meg. Már gondolkozom egy autó cserén is, ha nem sikerül megoldani a gondot. Ezzel kapcsolatban két kérdésem lenne:
1. - ez a gond a 2000-es dízelnél is fennáll vagy csak a benzineseket sújtja?
2. - tudtok-e nekem olyan megbízható szerelőt ajánlani, aki nem ver át egy hozzá nem értő ügyfelet és érdemben tudja kezelni a problémát?
Nem ragaszkodom szakszervízhez,  mert már nem garanciális a kocsi, és az itteni tapasztalt kollégák véleménye elég referencia nekem. Ha valaki tud választ, megoldást, nevet, címet küldeni, akkor akár itt, akár a schroter.zoltan@yahoo.com címen váárom azt és persze előre is köszönöm!
Üdv.Talán ha megadnád a lakóhelyedet a profilodba,akkor tudnánk segíteni szerelővel.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #1109 Dátum: 2010. Szeptember 26. - 11:15:17 »

Tisztelt Urak!
2006-os 1,6-os SW tulajdonosaként én is találkoztam a korábbiakban leírt szinte összes rángatós, check lámpás (p300) gonddal. Most is folyamatosan rángat a gép, bár nem vészesen, de úgy, hogy szinte minden tankoláskor megy bele a sárga szeleptisztító adalék. Sajnos főleg városban használjuk, ezért a kihúzatás ritkán történik meg. Már gondolkozom egy autó cserén is, ha nem sikerül megoldani a gondot. Ezzel kapcsolatban két kérdésem lenne:
1. - ez a gond a 2000-es dízelnél is fennáll vagy csak a benzineseket sújtja?
2. - tudtok-e nekem olyan megbízható szerelőt ajánlani, aki nem ver át egy hozzá nem értő ügyfelet és érdemben tudja kezelni a problémát?
Nem ragaszkodom szakszervizhez,  mert már nem garanciális a kocsi, és az itteni tapasztalt kollégák véleménye elég referencia nekem. Ha valaki tud választ, megoldást, nevet, címet küldeni, akkor akár itt, akár a schroter.zoltan@yahoo.com címen várom azt és persze előre is köszönöm!

Szia!

Üdv közöttünk!
1. A 2000-s szinte csak városi használatra el kell felejteni!
2. A klubnak van egy BP-i szervize Horváth Rudi által vezetett műhely.
Na ja....egy korszerű motornak az állandó város, rövid hideg szakaszok egy kín...pláne ha dízel!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Oldalak: 1 ... 72 73 [74] 75 76 ... 103   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!