Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 21. - 18:39:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 71 72 [73] 74 75 ... 103   Le
 
Szerző Téma: Torpanás és EGR szelep  (Megtekintve 549468 alkalommal)
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #1080 Dátum: 2010. Július 18. - 20:47:18 »

Köszi a tippeket! Holnap visszanézek az oldalra! Ja és minél hamarabb megnézetem a lambda szondát. Üdv.

Több levegőt a motornak!
Egy K&N sport légszűrő betéttel még próbálkozhatnál szvsz.
Én azon gondolkodtam, hogy az odáig rendben, hogy több levegőt a motornak....de a légtömegmérő akkor úgyis több benzinre is ad utasítást az ECU.nak....nem?
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #1081 Dátum: 2010. Július 18. - 20:57:11 »

Köszi a tippeket! Holnap visszanézek az oldalra! Ja és minél hamarabb megnézetem a lambda szondát. Üdv.

Több levegőt a motornak!
Egy K&N sport légszűrő betéttel még próbálkozhatnál szvsz.

Nem segít, nekem is K&N direkt van, de a hibajelenség még megvan. Sőt, előtte nem is volt.  Nekem először 85 000 km-nél körül jött elő a probléma, bár az autót 50 000-rel vettem, tehát az előéletét nem ismerem...
Naplózva
Shark
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 178



« Hozzászólás #1082 Dátum: 2010. Július 18. - 21:33:12 »

Köszi a tippeket! Holnap visszanézek az oldalra! Ja és minél hamarabb megnézetem a lambda szondát. Üdv.

Több levegőt a motornak!
Egy K&N sport légszűrő betéttel még próbálkozhatnál szvsz.
Én azon gondolkodtam, hogy az odáig rendben, hogy több levegőt a motornak....de a légtömegmérő akkor úgyis több benzinre is ad utasítást az ECU.nak....nem?
De nem csak egy bizonyos határig? A chiptuning pedig ezt a határt módosítja...
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1083 Dátum: 2010. Július 18. - 21:45:20 »

Kecskeméti vagyok. Egyébként próbálkoztam STP-vel, Spurival, és valami Grun.....al. (A nevét nem tudom) Ugyanúgy jöttek a hibák.A lambda szonda viszont érdekes felvetés, erre nem gondoltam. Csak azt nem értem a szervizben miért nem csinálják meg. Mindig ködösítenek, hogy most ez a baj, meg aztán az a baj. Miért nem tudják kicserélni amit ki kell???!!! He
Mert többségükben- tisztelet a kivételnek, nem ismerik a típust.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #1084 Dátum: 2010. Július 19. - 07:00:19 »

Kecskeméti vagyok. Egyébként próbálkoztam STP-vel, Spurival, és valami Grun.....al. (A nevét nem tudom) Ugyanúgy jöttek a hibák.A lambda szonda viszont érdekes felvetés, erre nem gondoltam. Csak azt nem értem a szervizben miért nem csinálják meg. Mindig ködösítenek, hogy most ez a baj, meg aztán az a baj. Miért nem tudják kicserélni amit ki kell???!!! He
Mert többségükben- tisztelet a kivételnek, nem ismerik a típust.

Igen mert az opelesek nyakába varrták sok helyen és azóta is nyűgként kezelik a mi márkánkat!
Naplózva

Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #1085 Dátum: 2010. Július 19. - 13:47:11 »

Köszi a kérdéseket! Gyakorlatilag megcsináltam minden módosítást, amit a fórumon olvastam. Gyertya:NGK BKR6E11, Benzin:SCHELL 95,(persze már az összes létező kútnál tankoltam) Olaj:5-W30. Most gyári gyertyák vannak, mert ugyanúgy jött a sárga lámpa. A P300-at azért írtam, mert az biztos, hogy többször volt. Nekem meg azt mondták ez EGR hiba.
 
Nem nagyon értem miért "bolondítjátok" szegényt (meg a szervizek - ja, azt értem).
A p300 rendszeres megjelenése egyértelmű jelzés a szelepcsere felé (nem EGR, hanem motor!). Elég sokan tudjuk ezt már.
Semmi köze az EGR hibához. Pláne a Lambda szondához.

Persze amikor már nem garanciális a gép ki kell próbálni az összes többi lehetőséget, és bízni kell, hogy segít.
Itt a részletes leírás a teendőkről:
http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=69&Itemid=68

A reményt persze nem kell feladni. Athee kocsiját is sikerült kikezelni a betegségből egy hibakód olvasás+törlés, és a belinkelt oldalon találhatóak végigcsinálásával.

Ha Pesten jársz a hibakód kiolvasást el tudod intézni nálam, vagy keresd Horváth Rudiékat (Horváth autóklinika - sajnos nincsenek fent a partnereink között, mert nem küldték el az anyagukat, de többen járnak hozzájuk innen a fórumról, majd ők segítenek a pontos címmel).
« Utoljára szerkesztve: 2010. Július 19. - 14:02:34 írta Stocz » Naplózva
Domi
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Hozzászólás #1086 Dátum: 2010. Július 20. - 15:02:37 »

Sziasztok!

Tok uj vagyok a forumon is, meg az oldalon is, a napokban kezdtem ismerkedni az oldallal. Ugy gondoltam h nem regelek, csak olvasgatva a forumon kozvetlenseget, megis igy tettem, ugyanis van par kerdesem.

Tavaj aprilisban vettunk egy hasznalt Lacettit, 2007 szeptember elso forgalomba helyezessel, 26e km-el. Minden tok jol ment, juniusra belekerult majd 4e km tolem, es ekkor jott a 30ezres szerviz. Semmi baja nem volt, tokeletesen, siman ment, fekezett, hutott a klima, ahogy az elvarhato. Ekkor elvittem a szervizbe (Chevrolet Maxabo, a Becsi uti), ez van a legkozelebb. Elvegeztek a szervizt, hazahoztam, minden jo volt, masnapig. Ugyanis masnap reggel beinditom az autot, es vilagit a sarga/check engine / pech lampa. Mondom nembaj, csak km 2x5 km-re kell, ennyit kibir. Elindulok vele, azonban egy bizonyos fordulatszam fole nem volt hajlando menni a motor, hiaba nyomtam felgazt, padlot akarmit...(Asszem 1500 RPM lehetett kb). Az utbol nem lett semmi, tettem egy kort a haz korul es visszaslattyogtam 30-al, epphogy nem lottek le az uton... A tunet pontosan ugy festett hogy vilagitott a lampa es ugye nem ment X fordulat fole, kitarto ''pumpalas'' utan neha meglodult majd visszaszabalyzott. Nagy nehezen masnap eldocogtem a szervizbe, mondtak megcsinaljak. Jo oke elhozom nemvilagit, masnap megint vilagit...Ez igy ment kb egy hetig, minden masnap vittem szervizbe a kocsit, mondtak hogy a lambdaszonda a hibas, 5 nap mulva menjek vissza kicserelik. Okes, visszaszivem. Kicsereltek, aznap delelott jo volt, delutan vilagitott. Masnap vigyem vissza... Visszaviszem, azt mondtak ujrairtak a vezerles szoftveret mostmar jo lesz, kb 2 ora volt. Megyek ki az ugyfelvarobol a SZERVIZ PARKOLOJABA, hogy elvigyem az autot, BEINDITOM, ES MAR VILAGITOTT UJRA. Munkafelvevohoz vissza, mondom mostmar azert ez vicc, valamit csinaljanak vele, mert f***om kivan ezzel. Mondja okes, varjak. Ujabb kb 3-4 ora az ugyfelvaroban (egy **** kv-t nem adtak amugy, semmit, csak varjak fel napokat..). Szolnak mehetek a kocsiert, kerdezem a szervizest hogy mit csinalt a kocsival (addig nem kulonosebben erdekelt mi tortenik a szervizben, csinaljak meg amit kell, nekem meg mukodjon a kocsi). Mondja hogy szetbontotta a kabelt a kompjutertol a szondaig, mostmar jo lesz. Ezzel a kalvariam befejezodott ugyan a szervizben, kb 2-2,5 het alatt. A szerviz elott tokeletes volt az auto (abban a 4 ezer km-ben amit addig en beletettem).
Azota eltelt egy ev, es egy ujabb (45ezres) szerviz uott, es most jol megy a kocsi, azota nem volt hibalampa se.
Az auto nem rangat (en nem erzem legalabbis), megy, fekez, megall, szoval mukodik. Kerdesem az lenne hogy megis mi lehetett a hibaja? Es mit csinalhattak vele valojaban? Hozzateszem, hogy 95%-ban CSAK varosban hasznalom alt dugokban, 2000 fole szinte sose porog a motor, evi 1-2-3 autopalyazas van benne.

Segitsegeteket elore is koszonve, Domi.

U.i.: Elnezest az ekezetnelkulisegert, de angol billzetes a laptop, ezert nem tudok irni ekezetes betuket.
« Utoljára szerkesztve: 2010. Július 20. - 15:13:58 írta Domi » Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #1087 Dátum: 2010. Július 20. - 19:32:41 »

Sziasztok!

Tok uj vagyok a forumon is, meg az oldalon is, a napokban kezdtem ismerkedni az oldallal. Ugy gondoltam h nem regelek, csak olvasgatva a forumon kozvetlenseget, megis igy tettem, ugyanis van par kerdesem.

Tavaj aprilisban ................
Lehetséges, hogy csak valami kontakthiba volt, amit nem tudtak egyből megtalálni.
A szondacsere és a szoftver frissítés, meg csak próbálkozás volt.
Naplózva


LPG
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #1088 Dátum: 2010. Július 20. - 19:59:58 »

Sziasztok!

Tok uj vagyok a forumon is, meg az oldalon is, a napokban kezdtem ismerkedni az oldallal. Ugy gondoltam h nem regelek, csak olvasgatva a forumon kozvetlenseget, megis igy tettem, ugyanis van par kerdesem.

Tavaj aprilisban ................
Lehetséges, hogy csak valami kontakthiba volt, amit nem tudtak egyből megtalálni.
A szondacsere és a szoftver frissítés, meg csak próbálkozás volt.
Vagy kaptál egy másik Lacettit átrendszámozva!  Vigyorog Vigyorog
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #1089 Dátum: 2010. Július 21. - 13:31:31 »

Én inkább azt kérdezném tőled, hogy ha ilyen kálváriát jártál meg náluk akkor miért oda vitted újra?
Naplózva
Domi
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Hozzászólás #1090 Dátum: 2010. Július 22. - 21:20:04 »

Azert mert ez van legkozelebb es az ido szamomra kritikus fontossagu. De a legutobbi szerviznel mar vegig ott voltam a kocsi mellett, nem mintha igy nem tudnanak atvagni de legalabb lattam h az olajakat a szuroket meg a fekbeteteket kicserelik.
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #1091 Dátum: 2010. Július 23. - 19:03:31 »

Azert mert ez van legkozelebb es az ido szamomra kritikus fontossagu. De a legutobbi szerviznel mar vegig ott voltam a kocsi mellett, nem mintha igy nem tudnanak atvagni de legalabb lattam h az olajakat a szuroket meg a fekbeteteket kicserelik.
A Chevy Gombos sincs messze - III. Rákóczi út. Régebben (pár éve, mikor még külön telephelyen volt a Chevy és garanciásak voltak az autók  Mosolyog) jártunk oda egy páran. Lehet, megért volna egy próbát. Persze azóta sokat változott az ott dolgozók összetétele, és Ők sem voltak superman-ek, de egy próbát talán megért volna.
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #1092 Dátum: 2010. Augusztus 07. - 15:36:30 »

Azert mert ez van legkozelebb es az ido szamomra kritikus fontossagu. De a legutobbi szerviznel mar vegig ott voltam a kocsi mellett, nem mintha igy nem tudnanak atvagni de legalabb lattam h az olajakat a szuroket meg a fekbeteteket kicserelik.
A Chevy Gombos sincs messze - III. Rákóczi út. Régebben (pár éve, mikor még külön telephelyen volt a Chevy és garanciásak voltak az autók  Mosolyog) jártunk oda egy páran. Lehet, megért volna egy próbát. Persze azóta sokat változott az ott dolgozók összetétele, és Ők sem voltak superman-ek, de egy próbát talán megért volna.
Már nem az igazi a "Gombos" sajna. Elöttem leszerepeltek. Garba nem tudták kicserélni a külső tükör alatt lévő kettérepedt műanyaglapocskát, csúnyán elhajtottak. Kilincset is alig akarták fényezni. Pusztulat lett, Én oda soha többet !!!!!!!!!
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #1093 Dátum: 2010. Augusztus 07. - 19:17:41 »

Azert mert ez van legkozelebb es az ido szamomra kritikus fontossagu. De a legutobbi szerviznel mar vegig ott voltam a kocsi mellett, nem mintha igy nem tudnanak atvagni de legalabb lattam h az olajakat a szuroket meg a fekbeteteket kicserelik.
A Chevy Gombos sincs messze - III. Rákóczi út. Régebben (pár éve, mikor még külön telephelyen volt a Chevy és garanciásak voltak az autók  Mosolyog) jártunk oda egy páran. Lehet, megért volna egy próbát. Persze azóta sokat változott az ott dolgozók összetétele, és Ők sem voltak superman-ek, de egy próbát talán megért volna.
Már nem az igazi a "Gombos" sajna. Elöttem leszerepeltek. Garba nem tudták kicserélni a külső tükör alatt lévő kettérepedt műanyaglapocskát, csúnyán elhajtottak. Kilincset is alig akarták fényezni. Pusztulat lett, Én oda soha többet !!!!!!!!!
Pü-ben ird meg mi a gond hátha tudok segiteni.Bár még igen ifju vagyok a cégnél.Chevrolett gyulainál.
Naplózva

06 70/22 11 222
Beren
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Hozzászólás #1094 Dátum: 2010. Augusztus 13. - 09:29:05 »

Üdv mindenkinek!

Akadt egy "kis" problémám egy négy éves, kb. 80 ezret futott, 1.6-os kombi Lacettivel.

A torpanásos probléma miatt ledugóztam az AGR szelepet kb. 2 éve, ez akkor megoldotta a problémát. Viszont most újra előjött a dolog, eddig kétszer, de sokkal durvábban.

Először olyan másfél hete, olyan 80-as tempónál, ötösben éreztem, hogy egyszer csak hiba nyomom a gázt, az autó lassul, a motor meg mintha le akarna fulladni. Ez néhány másodperc múlva megszűnt, mintha semmi sem történt volna. Visszajelzés semmi, pániklámpa nem világít. Azt gondoltam, hogy esetleg valami dzsuva került a benzinbe, vagy a kipufogóba, úgyhogy meghajtottam egy kicsit magas fordulatszámon, aztán gond nélkül közlekedtem tegnapig. Tegnap viszont megint előjött a dolog, most olyan 20-as tempónál kettesben, a jelenség ugyanez.

Adalék információk. Most néztem az AGR szelepet, a dugó (a lemez) hibátlan (kicsit ugye kormos volt, de megpucoltam). Tankolni gyakorlatilag évek óta egy helyen tankolok, még sosem volt semmi gond a benzinnel (persze ez nem zárja ki, hogy most legyen, de kicsi a valószínűsége). A kocsit rendszeresen viszem a kötelező szervizekre (a szervizzel eddig semmi gondom nem volt, elég korrektek, bár drágák), a kötelező dolgokon kívül eddig semmit sem kellett csinálni a kocsin.

Azt nem hiszem, hogy a kocsi ezzel jelezné, hogy ideje lenne lemosni... () Viszont ha ez a hiba mondjuk előzés közben jön össze, az nem túl szerencsés...

Van valami ötlete bárkinek?

Beren
Naplózva
Oldalak: 1 ... 71 72 [73] 74 75 ... 103   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!