Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 21. - 17:58:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 70 71 [72] 73 74 ... 103   Le
 
Szerző Téma: Torpanás és EGR szelep  (Megtekintve 549408 alkalommal)
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1065 Dátum: 2010. Július 18. - 15:44:38 »

Sajnos nem tudom megmondani, de leggyakrabban (talán 15 alkalommal) a szokásos EGR (P300) hiba, egy alkalommal pedig a rendszer áramellátása nem tökéletes. (Talán P1651) Akkor mértek rajta mindent, azt mondták ez "csak véletlen lehetett", és a rendszer áramellátása teljesen jó. Egyszer pedig az indításgátló valamilyen hibáját tárolta el. Én barom nem írtam fel soha.
P300 az nem EGR hiba!
Naplózva

70/4334431
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1142


1.4 16v LPG


« Hozzászólás #1066 Dátum: 2010. Július 18. - 15:45:03 »

Sajnos nem tudom megmondani, de leggyakrabban (talán 15 alkalommal) a szokásos EGR (P300) hiba, egy alkalommal pedig a rendszer áramellátása nem tökéletes. (Talán P1651) Akkor mértek rajta mindent, azt mondták ez "csak véletlen lehetett", és a rendszer áramellátása teljesen jó. Egyszer pedig az indításgátló valamilyen hibáját tárolta el. Én barom nem írtam fel soha.
Hali!Üdv a csapatba  Mosolyog úgy tudom a P300 egy gyűjtő kód: nem megfelelő égés de a profik pontosítani fognak.mindenre van megoldás csak meg kell találni Kacsint
Naplózva

06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1067 Dátum: 2010. Július 18. - 15:47:55 »

Sajnos nem tudom megmondani, de leggyakrabban (talán 15 alkalommal) a szokásos EGR (P300) hiba, egy alkalommal pedig a rendszer áramellátása nem tökéletes. (Talán P1651) Akkor mértek rajta mindent, azt mondták ez "csak véletlen lehetett", és a rendszer áramellátása teljesen jó. Egyszer pedig az indításgátló valamilyen hibáját tárolta el. Én barom nem írtam fel soha.
Gyertyák?
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Zsoci
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


Lacetti 1.6 SW


« Hozzászólás #1068 Dátum: 2010. Július 18. - 16:00:24 »

Köszi a kérdéseket! Gyakorlatilag megcsináltam minden módosítást, amit a fórumon olvastam. Gyertya:NGK BKR6E11, Benzin:SCHELL 95,(persze már az összes létező kútnál tankoltam) Olaj:5-W30. Most gyári gyertyák vannak, mert ugyanúgy jött a sárga lámpa. A P300-at azért írtam, mert az biztos, hogy többször volt. Nekem meg azt mondták ez EGR hiba.
 
Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1069 Dátum: 2010. Július 18. - 16:29:55 »

Köszi a kérdéseket! Gyakorlatilag megcsináltam minden módosítást, amit a fórumon olvastam. Gyertya:NGK BKR6E11, Benzin:SCHELL 95,(persze már az összes létező kútnál tankoltam) Olaj:5-W30. Most gyári gyertyák vannak, mert ugyanúgy jött a sárga lámpa. A P300-at azért írtam, mert az biztos, hogy többször volt. Nekem meg azt mondták ez EGR hiba.
 
Pedig nem az. Ahogy Kamikaze is írta, nem megfelelő égés. Neked volt szelepcseréd? Milyen fordulatszámon használod a kocsit?
Naplózva
Zsoci
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


Lacetti 1.6 SW


« Hozzászólás #1070 Dátum: 2010. Július 18. - 16:57:34 »

Szelepcsere nem volt. Nem tudok róla! A kocsit meg 3000-es fordulaton használom. (Bár én ezzel nem értek egyet, de a szakik azt mondták pörgetni kell a gépet) 
Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1071 Dátum: 2010. Július 18. - 17:03:42 »

Szelepcsere nem volt. Nem tudok róla! A kocsit meg 3000-es fordulaton használom. (Bár én ezzel nem értek egyet, de a szakik azt mondták pörgetni kell a gépet) 

A túlzott pörgetés szerintem is felesleges, normál esetben 2500-3000 között érdemes feljebb váltani, de tartós haladásnál nem kell ennyire pörgetni, általában arra ügyelek, hogy 2000 körül legyen haladásnál a fordulat. Igaz nekem is volt p300 hiba 18e km-nél, pedig az enyém már gyárilag módosított szelepes. Én igazából az üzemanyag számlájára írom a dolgot, de lehet nincs igazam.
Naplózva
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1142


1.4 16v LPG


« Hozzászólás #1072 Dátum: 2010. Július 18. - 17:21:27 »

Szelepcsere nem volt. Nem tudok róla! A kocsit meg 3000-es fordulaton használom. (Bár én ezzel nem értek egyet, de a szakik azt mondták pörgetni kell a gépet) 

A túlzott pörgetés szerintem is felesleges, normál esetben 2500-3000 között érdemes feljebb váltani, de tartós haladásnál nem kell ennyire pörgetni, általában arra ügyelek, hogy 2000 körül legyen haladásnál a fordulat. Igaz nekem is volt p300 hiba 18e km-nél, pedig az enyém már gyárilag módosított szelepes. Én igazából az üzemanyag számlájára írom a dolgot, de lehet nincs igazam.
Nekem nem volt se szelep csere se P300 pedig az enyém 2006-os bár én pörgetem (nem kicsit).
Naplózva

06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1073 Dátum: 2010. Július 18. - 17:28:06 »

Lehet, hogy a lambda szondád döglik meg éppen? Rossz jeleket tol az ECU- nak, az meg variál a naftával, emiatt torpangat.

Pest környéki vagy? Esetleg még egy esély, próbálkozz meg egy sárga  STP adalékos futással.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1074 Dátum: 2010. Július 18. - 17:31:34 »

Köszi a kérdéseket! Gyakorlatilag megcsináltam minden módosítást, amit a fórumon olvastam. Gyertya:NGK BKR6E11, Benzin:SCHELL 95,(persze már az összes létező kútnál tankoltam) Olaj:5-W30. Most gyári gyertyák vannak, mert ugyanúgy jött a sárga lámpa. A P300-at azért írtam, mert az biztos, hogy többször volt. Nekem meg azt mondták ez EGR hiba.
 

a legfőbb probléma,hogy a nálunk kapható 95-ös benzinek 90% a nincs 95ös oktánszámú viszont az autónak 95-ös a minimum igénye!
Naplózva

70/4334431
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1075 Dátum: 2010. Július 18. - 17:34:12 »

Köszi a kérdéseket! Gyakorlatilag megcsináltam minden módosítást, amit a fórumon olvastam. Gyertya:NGK BKR6E11, Benzin:SCHELL 95,(persze már az összes létező kútnál tankoltam) Olaj:5-W30. Most gyári gyertyák vannak, mert ugyanúgy jött a sárga lámpa. A P300-at azért írtam, mert az biztos, hogy többször volt. Nekem meg azt mondták ez EGR hiba.
 

a legfőbb probléma,hogy a nálunk kapható 95-ös benzinek 90% a nincs 95ös oktánszámú viszont az autónak 95-ös a minimum igénye!
Akkor mégis jól gondoltam.
Naplózva
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1142


1.4 16v LPG


« Hozzászólás #1076 Dátum: 2010. Július 18. - 17:38:41 »

Köszi a kérdéseket! Gyakorlatilag megcsináltam minden módosítást, amit a fórumon olvastam. Gyertya:NGK BKR6E11, Benzin:SCHELL 95,(persze már az összes létező kútnál tankoltam) Olaj:5-W30. Most gyári gyertyák vannak, mert ugyanúgy jött a sárga lámpa. A P300-at azért írtam, mert az biztos, hogy többször volt. Nekem meg azt mondták ez EGR hiba.
 

a legfőbb probléma,hogy a nálunk kapható 95-ös benzinek 90% a nincs 95ös oktánszámú viszont az autónak 95-ös a minimum igénye!
Akkor érdemesebb 98-ast tankolni?Már ha van a környéken.
Naplózva

06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
Zsoci
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


Lacetti 1.6 SW


« Hozzászólás #1077 Dátum: 2010. Július 18. - 17:41:30 »

Kecskeméti vagyok. Egyébként próbálkoztam STP-vel, Spurival, és valami Grun.....al. (A nevét nem tudom) Ugyanúgy jöttek a hibák.A lambda szonda viszont érdekes felvetés, erre nem gondoltam. Csak azt nem értem a szervizben miért nem csinálják meg. Mindig ködösítenek, hogy most ez a baj, meg aztán az a baj. Miért nem tudják kicserélni amit ki kell???!!! He
Naplózva
Zsoci
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


Lacetti 1.6 SW


« Hozzászólás #1078 Dátum: 2010. Július 18. - 18:46:56 »

Köszi a tippeket! Holnap visszanézek az oldalra! Ja és minél hamarabb megnézetem a lambda szondát. Üdv.
Naplózva
Shark
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 178



« Hozzászólás #1079 Dátum: 2010. Július 18. - 18:58:55 »

Köszi a tippeket! Holnap visszanézek az oldalra! Ja és minél hamarabb megnézetem a lambda szondát. Üdv.

Több levegőt a motornak!
Egy K&N sport légszűrő betéttel még próbálkozhatnál szvsz.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 70 71 [72] 73 74 ... 103   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!