Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 21. - 15:29:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 69 70 [71] 72 73 ... 103   Le
 
Szerző Téma: Torpanás és EGR szelep  (Megtekintve 549370 alkalommal)
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #1050 Dátum: 2010. Július 07. - 21:53:46 »

Üzemagyagszűrő nincs eltömődve? Katalizátor jó?
És ha ezek jók akkor e85-öt bele és jól meg kell hajtani kis fokozatban.
Majd üzemanyagszűrő csere.  Kacsint Merthogy az E85 a tankból is feloldja a sarat.
Naplózva
Ylmor
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Hozzászólás #1051 Dátum: 2010. Július 09. - 09:23:51 »

Üdv. Mindenkinek!

Új vagyok még én is itt és örülök, hogy rátaláltam erre a fórumra, mert hála nektek elég sok hasznos információhoz jutottam. Sajnos az én Lacettimnél nekem is van egy "torpanásos-döcögős" problémám, de az általam olvasottak közül senkinél sem láttam ezt a fajta problémát.

Szóval az én problémám az, hogy 10 hónappal ezelőtt vettem egy 4 éves 5 ajtós 1.6-os lacettit 58.000 km-el, de a 60.000 nagyszervízet még előtte megcsinálták. Szerelem volt ez az első látásra és hónapokig nem is volt semmi gond. Aztán kb. 5 hónap után elkezdett "pulzálni" (döcögni-rángatni) az autó, de nem állandóan és csak akkor, ha egyeletes sebességgel közlekedtem vele. Egyszer rövid időre kigyulladt a "sárga lámpa" is, de elég gyorsan el is aludt. Fogtam a gépet és elvittem márkaszervízba. Ott rádobták a diagnosztikát, de minden érték normál volt. A szerelőknél lambdaszonda gyanú merült fel lévén elég sokat megyek vele városban és javasolták, hogy húzassam meg a gépet. Ennek hatására a teljesítmény nőtt, de a rángatózás megmaradt. A dolog érdekessége, hogy a motor szépen húz és nagyon jól gyorsul, de ha ráállok egy állandó sebességre pld. városban 50-60 között (hármas fokozatban), akkor egyből elkezd rángatózni az autó!!! Ebből arra következtettem, hogy nem gyújtás probléma lehet, de akkor mi?He Visszavittem a szervízbe a szerelő ki is próbálta és csak a fejét vakarta... Üzemanyag befecskendezési problémára gyanakodott, de konkrét ötlete nem volt. Mivel a motor diagnosztika nem jelölt semmi hibát sem, ezért azt javasolta, hogy várjak még vele és ha kigyullad a kontroll lámpa menjek vissza. Hát köszönöm, de ez nem oldotta meg a problémámat!!! Mondanom se kell, hogy roppant idegesítő a dolog!!! Valaki találkozott már ilyen jellegű problémával?He Nagyon megköszönném, ha valaki tudna tanácsoat adni, hogy mit cseréljek ki vagy mit kellene tennem, hogy megszünjön ez a nemkívánatos jelenség!!!!   

Előre is köszönöm!
Üdv közöttünk.
Ha az autódnak nincs egyéb "szervi" baja,akkor javasolni tudom,hogy cseréld ki a gyertyákat NGK BKR6E11 tipusúra.Az én lacsim az nagyon érzékeny a benzinre is ,és csak a shell sima 95sével hajlandó rángatásmentesen menni,de valakik az omv carrerára esküsznek(nekem attól is rángat).Elsőre ezeket próbáld ki,ha nem javul akkor folytatjuk.
Nimár..., egy húron pendülünk... Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Nekem is beránt a motor  de csak néha csinálja alacsony fordulaton.Gyertyacsere már volt és egy éve várom a fejleményt hátha kiadja magát,de nem hajlandó.


hmm nekem is volt ijen próblémám lajosal is meg nubirával is gyertyakábel cserével orvosoltam és bevált
de ez  nem szentirás

Üdv! Neked is ugyanezek a problémák voltak??? Mert ha igen, akkor én is kicserélem a kábeleket, gondolom nem kerülhet sokba!

Egyébként sajnos nem szűnt meg a fenti problémám...
Amit tettem eddig az ajánlásoknak megfelelően:
-Gyertyák kicserélése NGK BKR6E-11-re. (nem volt a régiekkel egyébként semmi gond)
-Üzemanyag Shell 95 és próbáltam E-85-el felesben is. (semmi eredmény)
-Minden szűrőt cseréltem.
-Hajtom a gépet mint a fene, amitől jól megy, de városban ettől függetlenül rángat mint a kecske. (szerintem ha a rendőrök próbálnák bemérni a kocsit lenne nagy meglepetés, mert néha akkorát "ugrik", hogy a km. jelző vagy 10 km-ert is kimozdul...
Most akarom kipróbálni a - több levegőt a motornak dolgot és a fojtószelep ház tisztítás, hátha ezek segítenek, de a gyertyakábel cserét előbbre veszem, ha ezt ajánljátok!
Alternatív lehetőségként olvastam még az EGR lezárását és a hajtáslánc feszítését...  Ha ezek sem fogják megoldani, akkor tudnátok ajánlani egy olyan szerelőt, aki már meggyógyított ilyen problémás autót???



Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #1052 Dátum: 2010. Július 09. - 09:33:18 »

A torpanás nekem is megvan a kezdetektől fogva.
A különböző beavatkozásoktól (több levegő, EGR lezárva, szelep csere) jobb lett, de soha nem múlt el teljesen. Azért sokkal kezesebb így, mint előtte volt.
Mondjuk 3.-ban, 50-60-as tempónál már nem szabadna csinálnia (OK, máskor sem). Nekem általában 2000-es ford. szám környékén adja elő.

A fenti beavatkozásokkal+ a vezetési stílus módosításával sokat lehet javítani rajta.
Üzemanyag nyomást az enyémen is mértek, nem volt vele gond.

Gyertya+kábel csere nálam nem hozott javulást. A kábel nem olcsó, és ráadásul nagyon kényes darab. Nem szabad hajtogatni, könnyen eltörik benne a vezető szál.
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1053 Dátum: 2010. Július 09. - 09:40:14 »

Akár a checklámpához is írhatnám: pénteken sajnos egy emelkedőn (kerepesi temető, kripic!  ) gázadásnál inkább fulladt a verda, mint gyorsult (4-esben). Na, mondom, nyomok egy kövér gázt, vis****aktam 3-ba, de a jelenség ugyanaz: mintha 60-70 között bebetonozták volna a sebességmérőt - egyenletesen úgy-ahogy tudtam haladni, de a rángatás érzékelhető volt, gázt adva meg szinte mintha elvettem volna a lábam a gázról...mindezt követte a pechlámpa.
Azóta kialudt...

Sebijoe, augusztus végén Kaposvárra megyek, lehet, hogy a kötelező szervízemen (105 000 km) meglátogatlak! 
nekem ugyanez volt és gyertyacsere orvosolta problémát  Kacsint
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1054 Dátum: 2010. Július 09. - 09:43:16 »

Üzemagyagszűrő nincs eltömődve? Katalizátor jó?
És ha ezek jók akkor e85-öt bele és jól meg kell hajtani kis fokozatban.
pl egyesben 60, kettesben 95  Kacsint és hörögtetni kell tiltásnál. jól át kell mosni a rendszert
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #1055 Dátum: 2010. Július 09. - 12:21:35 »

Akár a checklámpához is írhatnám: pénteken sajnos egy emelkedőn (kerepesi temető, kripic!  ) gázadásnál inkább fulladt a verda, mint gyorsult (4-esben). Na, mondom, nyomok egy kövér gázt, vis****aktam 3-ba, de a jelenség ugyanaz: mintha 60-70 között bebetonozták volna a sebességmérőt - egyenletesen úgy-ahogy tudtam haladni, de a rángatás érzékelhető volt, gázt adva meg szinte mintha elvettem volna a lábam a gázról...mindezt követte a pechlámpa.
Azóta kialudt...

Sebijoe, augusztus végén Kaposvárra megyek, lehet, hogy a kötelező szervízemen (105 000 km) meglátogatlak! 
nekem ugyanez volt és gyertyacsere orvosolta problémát  Kacsint


Trafócsere, gyertyacsere (nem NGK hanem nemtommi, mert nem láttam mit rakott bele a szerelő) kábelcsere, üzemanyagszűrőcsere megvolt (mindez kábé 12 000 m-rel ezelőtt), azután EGR lezárás (nemrég), de ezek szerint az sem segített. Sebikéék Boscht használnak és állítólag semmi gond vele, de ezen ne múljon, beleteszem azt a fránya NGK-t!
Naplózva
Shark
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 178



« Hozzászólás #1056 Dátum: 2010. Július 13. - 22:08:57 »

Problémámra megvan a megoldás. Holnap hosszabb útra megyek, és úgy döntöttem, hogy letisztítom a direkt légszűrőt.
Ekkor vettem észre, hogy hiányzik belőle egy darab -olyan szűrőről van szó, ami befelé is kúposodik.
A befelé kúposodó szűrőrész csúcsán van egy takaró korong, ami ragasztva volt. Ez adta meg magát.
Levált, és beszívódott egészen a csőben a szívócsonkig tövig. Ezért a motor nem kapott elég levegőt (üzemanyagot meg ugye a chiptuning miatt egyébként is többet kap), így nem is pörgött.
Leszerelés, ragasztás, tisztítás, és minden rendben.
Tanul újat is az ember mindig...   Vigyorog

Persze ebből fakadólag egy olajcsere, meg egy lészűrő csere játszik a jövő héten...
Naplózva
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #1057 Dátum: 2010. Július 13. - 23:36:58 »

Problémámra megvan a megoldás. Holnap hosszabb útra megyek, és úgy döntöttem, hogy letisztítom a direkt légszűrőt.
Ekkor vettem észre, hogy hiányzik belőle egy darab -olyan szűrőről van szó, ami befelé is kúposodik.
A befelé kúposodó szűrőrész csúcsán van egy takaró korong, ami ragasztva volt. Ez adta meg magát.
Levált, és beszívódott egészen a csőben a szívócsonkig tövig. Ezért a motor nem kapott elég levegőt (üzemanyagot meg ugye a chiptuning miatt egyébként is többet kap), így nem is pörgött.
Leszerelés, ragasztás, tisztítás, és minden rendben.
Tanul újat is az ember mindig...   Vigyorog

Persze ebből fakadólag egy olajcsere, meg egy lészűrő csere játszik a jövő héten...
Ha jól értem, hogy szűrés nélkül jutott levegő a motorba, akkor a direkt szűrő gyártóját lehet beperelném egy jó motorgenerál költségére.

Na én ezért irtózok minden ilyesfajta "gagyituningtól". Ezekért a soha nem látott +0,5 lóerőkért kár hazavágni a motort. Hamar lesz a +0,5 lóerőből -20 ha szétkopik a moci...
Naplózva

Pittike
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #1058 Dátum: 2010. Július 15. - 07:34:39 »

Problémámra megvan a megoldás. Holnap hosszabb útra megyek, és úgy döntöttem, hogy letisztítom a direkt légszűrőt.
Ekkor vettem észre, hogy hiányzik belőle egy darab -olyan szűrőről van szó, ami befelé is kúposodik.
A befelé kúposodó szűrőrész csúcsán van egy takaró korong, ami ragasztva volt. Ez adta meg magát.
Levált, és beszívódott egészen a csőben a szívócsonkig tövig. Ezért a motor nem kapott elég levegőt (üzemanyagot meg ugye a chiptuning miatt egyébként is többet kap), így nem is pörgött.
Leszerelés, ragasztás, tisztítás, és minden rendben.
Tanul újat is az ember mindig...   Vigyorog

Persze ebből fakadólag egy olajcsere, meg egy lészűrő csere játszik a jövő héten...
Jézusom, nem tesztelték ezt a cuccot, mielőtt forgalomba helyezték??? :S
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #1059 Dátum: 2010. Július 15. - 19:36:11 »

Problémámra megvan a megoldás. Holnap hosszabb útra megyek, és úgy döntöttem, hogy letisztítom a direkt légszűrőt.
Ekkor vettem észre, hogy hiányzik belőle egy darab -olyan szűrőről van szó, ami befelé is kúposodik.
A befelé kúposodó szűrőrész csúcsán van egy takaró korong, ami ragasztva volt. Ez adta meg magát.
Levált, és beszívódott egészen a csőben a szívócsonkig tövig. Ezért a motor nem kapott elég levegőt (üzemanyagot meg ugye a chiptuning miatt egyébként is többet kap), így nem is pörgött.
Leszerelés, ragasztás, tisztítás, és minden rendben.
Tanul újat is az ember mindig...   Vigyorog

Persze ebből fakadólag egy olajcsere, meg egy lészűrő csere játszik a jövő héten...
Jézusom, nem tesztelték ezt a cuccot, mielőtt forgalomba helyezték??? :S
Nekem már nincs a kocsiban meguntam de nem 2 km van benne és kaminál van szolgáletban mostanság,de semmi ilyen baj nem volt vele.
Naplózva

06 70/22 11 222
Zsoci
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


Lacetti 1.6 SW


« Hozzászólás #1060 Dátum: 2010. Július 18. - 08:35:53 »

Üdvözlet Mindenkinek!

Nagyon örülök, hogy rátaláltam az oldalra, sok hasznos dolgot olvastam a Lacival kapcsolatban. Van egy 2005 decemberben újonnan vásárolt 1.6 benzines SW Lacettim, 48000 km-el. (megkíméltnek mondható) 2008-ban vásároltam hozzá 2 éves Car Garainciát. Gondoltam jó az ha van! (Na nem így lett) A kocsit nagyon szeretjük, kényelmes, tágas. Ami azonban már lassan az őrületbe kerget az a "pechlámpa", és a rángatás. Már hetente viszem szervizbe, és sehol nem tudják megjavítani a kocsit. Az EGR szelepet már kétszer cserélték, ideig-óráig jó volt ( általában 4 nap) majd újra világít a chekk lámpa. Azután jött a hibakód kiolvasás, EGR tisztítás, lezártam az EGR-t de semmi nem változott, ismét sárga lámpa rángatással. Egér visszaalakítás, majd 1 hónapja pedig ha jobbra kanyarodok rángat, majd leáll az autó. (Feleségem szerint tipikus jobbos autónk van) Egyszerűen ki vagyok idegileg. Már a negyedik szervizbe viszem az autót, persze amikor ott van minden rendben van. Ja és a héten (kedden) állítólag új szoftvert is kapott a gép, azt mondták ettől rendbe jön. Persze ma (vasárnap) ismét előjött a sárga lámpa, és a rángatás!!! Mit lehetne tenni?He Gondolom a "márka szervizek" nem szívesen foglalkoznak a problémával, meg szerintem nem is nézik át az autót becsülettel, hiszen abban nincs pénz nekik. Bejártam már a fél ország szervizeit. Kecskeméti vagyok, ott kezdtem, majd Nagykőrös, Cegléd és a héten Budapesten jártam.
Van valakinek valamilyen ötlete, hogy mit lehetne tenni??? Nagyon sok mindent elolvastam a fórumon, de nem jutottam előre.
Várom a válaszokat.
Üdv. 
Naplózva
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1142


1.4 16v LPG


« Hozzászólás #1061 Dátum: 2010. Július 18. - 09:04:13 »

Problémámra megvan a megoldás. Holnap hosszabb útra megyek, és úgy döntöttem, hogy letisztítom a direkt légszűrőt.
Ekkor vettem észre, hogy hiányzik belőle egy darab -olyan szűrőről van szó, ami befelé is kúposodik.
A befelé kúposodó szűrőrész csúcsán van egy takaró korong, ami ragasztva volt. Ez adta meg magát.
Levált, és beszívódott egészen a csőben a szívócsonkig tövig. Ezért a motor nem kapott elég levegőt (üzemanyagot meg ugye a chiptuning miatt egyébként is többet kap), így nem is pörgött.
Leszerelés, ragasztás, tisztítás, és minden rendben.
Tanul újat is az ember mindig...   Vigyorog

Persze ebből fakadólag egy olajcsere, meg egy lészűrő csere játszik a jövő héten...
Jézusom, nem tesztelték ezt a cuccot, mielőtt forgalomba helyezték??? :S
Nekem már nincs a kocsiban meguntam de nem 2 km van benne és kaminál van szolgálatban mostanság,de semmi ilyen baj nem volt vele.
Jól szolgál mai napig  Kacsint amúgy én is jártam így egy olcsó minőségűvel sajna a motor melege miatt,és a rázkódás miatt nem bírja a ragasztás.
Ezt írtam még a télen Kacsint   
Re: Sport légszűrő
« Hozzászólás #413 Dátum: 2009. December 24. - 12:47:00 »
   Válasz idézettelIdézet Üzenet módosításaMódosítás
DIREKT SZŰRŐSÖK FIGYELEM!!! Saját tapasztalat 2féle szűrőről tudok van az a fajta amelyiknek az eleje le van zárva(ez a jó Kacsint) a másik aminek az eleje nyitót és kicsi púpos szűrő van befelé(nekem is ilyen van még Dühös) ennek a kis kúpnak a belsejében van egy fém záróelem,na az leeset nekem és elzárta a levegő útját,nem pörgött csak 3-5ezret nagyon nehezen.
Naplózva

06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
Shark
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 178



« Hozzászólás #1062 Dátum: 2010. Július 18. - 13:10:35 »

Problémámra megvan a megoldás. Holnap hosszabb útra megyek, és úgy döntöttem, hogy letisztítom a direkt légszűrőt.
Ekkor vettem észre, hogy hiányzik belőle egy darab -olyan szűrőről van szó, ami befelé is kúposodik.
A befelé kúposodó szűrőrész csúcsán van egy takaró korong, ami ragasztva volt. Ez adta meg magát.
Levált, és beszívódott egészen a csőben a szívócsonkig tövig. Ezért a motor nem kapott elég levegőt (üzemanyagot meg ugye a chiptuning miatt egyébként is többet kap), így nem is pörgött.
Leszerelés, ragasztás, tisztítás, és minden rendben.
Tanul újat is az ember mindig...   Vigyorog

Persze ebből fakadólag egy olajcsere, meg egy lészűrő csere játszik a jövő héten...
Jézusom, nem tesztelték ezt a cuccot, mielőtt forgalomba helyezték??? :S
Nekem már nincs a kocsiban meguntam de nem 2 km van benne és kaminál van szolgálatban mostanság,de semmi ilyen baj nem volt vele.
Jól szolgál mai napig  Kacsint amúgy én is jártam így egy olcsó minőségűvel sajna a motor melege miatt,és a rázkódás miatt nem bírja a ragasztás.
Ezt írtam még a télen Kacsint   
Re: Sport légszűrő
« Hozzászólás #413 Dátum: 2009. December 24. - 12:47:00 »
   Válasz idézettelIdézet Üzenet módosításaMódosítás
DIREKT SZŰRŐSÖK FIGYELEM!!! Saját tapasztalat 2féle szűrőről tudok van az a fajta amelyiknek az eleje le van zárva(ez a jó Kacsint) a másik aminek az eleje nyitót és kicsi púpos szűrő van befelé(nekem is ilyen van még Dühös) ennek a kis kúpnak a belsejében van egy fém záróelem,na az leeset nekem és elzárta a levegő útját,nem pörgött csak 3-5ezret nagyon nehezen.

Nálam először olyan direktszűrő volt benn, aminek az egész eleje zárt.
Na ott az egész eleje esett le a ragasztó szétolvadásától.

Azon gondolkodok, hogy csináltatok az egész direktszűrő köré egy palástot, ami elzárja valamelyest a motor hőjétől.
A motorháztetőt pedig felette kivágatom, hogy onnan kapjon friss levegőt.
Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1063 Dátum: 2010. Július 18. - 14:46:33 »

Üdvözlet Mindenkinek!

Nagyon örülök, hogy rátaláltam az oldalra, sok hasznos dolgot olvastam a Lacival kapcsolatban. Van egy 2005 decemberben újonnan vásárolt 1.6 benzines SW Lacettim, 48000 km-el. (megkíméltnek mondható) 2008-ban vásároltam hozzá 2 éves Car Garainciát. Gondoltam jó az ha van! (Na nem így lett) A kocsit nagyon szeretjük, kényelmes, tágas. Ami azonban már lassan az őrületbe kerget az a "pechlámpa", és a rángatás. Már hetente viszem szervizbe, és sehol nem tudják megjavítani a kocsit. Az EGR szelepet már kétszer cserélték, ideig-óráig jó volt ( általában 4 nap) majd újra világít a chekk lámpa. Azután jött a hibakód kiolvasás, EGR tisztítás, lezártam az EGR-t de semmi nem változott, ismét sárga lámpa rángatással. Egér visszaalakítás, majd 1 hónapja pedig ha jobbra kanyarodok rángat, majd leáll az autó. (Feleségem szerint tipikus jobbos autónk van) Egyszerűen ki vagyok idegileg. Már a negyedik szervizbe viszem az autót, persze amikor ott van minden rendben van. Ja és a héten (kedden) állítólag új szoftvert is kapott a gép, azt mondták ettől rendbe jön. Persze ma (vasárnap) ismét előjött a sárga lámpa, és a rángatás!!! Mit lehetne tenni?He Gondolom a "márka szervizek" nem szívesen foglalkoznak a problémával, meg szerintem nem is nézik át az autót becsülettel, hiszen abban nincs pénz nekik. Bejártam már a fél ország szervizeit. Kecskeméti vagyok, ott kezdtem, majd Nagykőrös, Cegléd és a héten Budapesten jártam.
Van valakinek valamilyen ötlete, hogy mit lehetne tenni??? Nagyon sok mindent elolvastam a fórumon, de nem jutottam előre.
Várom a válaszokat.
Üdv. 
Üdv közöttünk. Pontos hibakód mi volt?
Naplózva
Zsoci
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


Lacetti 1.6 SW


« Hozzászólás #1064 Dátum: 2010. Július 18. - 15:27:32 »

Sajnos nem tudom megmondani, de leggyakrabban (talán 15 alkalommal) a szokásos EGR (P300) hiba, egy alkalommal pedig a rendszer áramellátása nem tökéletes. (Talán P1651) Akkor mértek rajta mindent, azt mondták ez "csak véletlen lehetett", és a rendszer áramellátása teljesen jó. Egyszer pedig az indításgátló valamilyen hibáját tárolta el. Én barom nem írtam fel soha.
« Utoljára szerkesztve: 2010. Július 18. - 15:31:37 írta Zsoci » Naplózva
Oldalak: 1 ... 69 70 [71] 72 73 ... 103   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!