sebijoe
|
 |
« Hozzászólás #1035 Dátum: 2010. Június 05. - 11:16:38 » |
|
Marasd csak nyugodtan savval, van eladó EGR szelepünk!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
   
Nem elérhető
Hozzászólások: 1142
1.4 16v LPG
|
 |
« Hozzászólás #1036 Dátum: 2010. Június 05. - 11:35:58 » |
|
Hy! Ha leveszem az aksi sarut törlődik a sárga lámpa ami az EGR miatt világít???
Ha el is alszik a lámpád törlődni nem fog! Köszi a választ.
|
|
|
Naplózva
|
06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
|
|
|
Stocz
|
 |
« Hozzászólás #1037 Dátum: 2010. Június 06. - 18:28:30 » |
|
Hy! Ha leveszem az aksi sarut törlődik a sárga lámpa ami az EGR miatt világít???
Ha el is alszik a lámpád törlődni nem fog! Köszi a választ. Elmondtam a törlési/kialvási feltételeket! 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
anthony20
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
|
 |
« Hozzászólás #1038 Dátum: 2010. Július 01. - 19:18:55 » |
|
hali tudna nekem valaki segíteni nubira III egr szelep tömítés ügyben sürgős lenne elöreis köszi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
anthony20
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
|
 |
« Hozzászólás #1039 Dátum: 2010. Július 01. - 19:29:28 » |
|
Üdv. Mindenkinek! Új vagyok még én is itt és örülök, hogy rátaláltam erre a fórumra, mert hála nektek elég sok hasznos információhoz jutottam. Sajnos az én Lacettimnél nekem is van egy "torpanásos-döcögős" problémám, de az általam olvasottak közül senkinél sem láttam ezt a fajta problémát. Szóval az én problémám az, hogy 10 hónappal ezelőtt vettem egy 4 éves 5 ajtós 1.6-os lacettit 58.000 km-el, de a 60.000 nagyszervízet még előtte megcsinálták. Szerelem volt ez az első látásra és hónapokig nem is volt semmi gond. Aztán kb. 5 hónap után elkezdett "pulzálni" (döcögni-rángatni) az autó, de nem állandóan és csak akkor, ha egyeletes sebességgel közlekedtem vele. Egyszer rövid időre kigyulladt a "sárga lámpa" is, de elég gyorsan el is aludt. Fogtam a gépet és elvittem márkaszervízba. Ott rádobták a diagnosztikát, de minden érték normál volt. A szerelőknél lambdaszonda gyanú merült fel lévén elég sokat megyek vele városban és javasolták, hogy húzassam meg a gépet. Ennek hatására a teljesítmény nőtt, de a rángatózás megmaradt. A dolog érdekessége, hogy a motor szépen húz és nagyon jól gyorsul, de ha ráállok egy állandó sebességre pld. városban 50-60 között (hármas fokozatban), akkor egyből elkezd rángatózni az autó!!! Ebből arra következtettem, hogy nem gyújtás probléma lehet, de akkor mi?  Visszavittem a szervízbe a szerelő ki is próbálta és csak a fejét vakarta... Üzemanyag befecskendezési problémára gyanakodott, de konkrét ötlete nem volt. Mivel a motor diagnosztika nem jelölt semmi hibát sem, ezért azt javasolta, hogy várjak még vele és ha kigyullad a kontroll lámpa menjek vissza. Hát köszönöm, de ez nem oldotta meg a problémámat!!! Mondanom se kell, hogy roppant idegesítő a dolog!!! Valaki találkozott már ilyen jellegű problémával?  Nagyon megköszönném, ha valaki tudna tanácsoat adni, hogy mit cseréljek ki vagy mit kellene tennem, hogy megszünjön ez a nemkívánatos jelenség!!!! Előre is köszönöm! Üdv közöttünk. Ha az autódnak nincs egyéb "szervi" baja,akkor javasolni tudom,hogy cseréld ki a gyertyákat NGK BKR6E11 tipusúra.Az én lacsim az nagyon érzékeny a benzinre is ,és csak a shell sima 95sével hajlandó rángatásmentesen menni,de valakik az omv carrerára esküsznek(nekem attól is rángat).Elsőre ezeket próbáld ki,ha nem javul akkor folytatjuk. Nimár..., egy húron pendülünk...  Nekem is beránt a motor de csak néha csinálja alacsony fordulaton.Gyertyacsere már volt és egy éve várom a fejleményt hátha kiadja magát,de nem hajlandó. hmm nekem is volt ijen próblémám lajosal is meg nubirával is gyertyakábel cserével orvosoltam és bevált de ez nem szentirás
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
anthony20
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
|
 |
« Hozzászólás #1040 Dátum: 2010. Július 01. - 19:40:20 » |
|
amugy ha már levan fenekelve az egr szelep akkor mitöl jön elő a torpanás-rángatás  ?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
 |
« Hozzászólás #1041 Dátum: 2010. Július 02. - 10:05:38 » |
|
amugy ha már levan fenekelve az egr szelep akkor mitöl jön elő a torpanás-rángatás  ? a kockabenzintől 
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
Pittike
|
 |
« Hozzászólás #1042 Dátum: 2010. Július 03. - 21:44:15 » |
|
amugy ha már levan fenekelve az egr szelep akkor mitöl jön elő a torpanás-rángatás  ? Természetesen attól, hogy nem az okozta  Én ezért nem zárattam le egyik autón sem. Mert nem igazán megoldás semmire, csak lehet vele sz--ni.  A rángatás szvsz konstrukciós hibából adódik, mint már korábban többször kifejtettem franc se tudja melyik topikban (talán épp itt  ), az EGR és társai csak ronthatnak a helyzeten, akár többen együtt.
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
nagyee
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
|
 |
« Hozzászólás #1043 Dátum: 2010. Július 04. - 15:29:57 » |
|
még új vagyok a fórumon és a lacettiknél is. ezért kérdeznélek titeket, hogy egy új egr szelep mennyibe kerül? inkább szervizben cseréljem vagy szerelőnél? vagy mindegy? (az autó már nem garis)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
 |
« Hozzászólás #1044 Dátum: 2010. Július 04. - 15:55:10 » |
|
még új vagyok a fórumon és a lacettiknél is. ezért kérdeznélek titeket, hogy egy új egr szelep mennyibe kerül? inkább szervizben cseréljem vagy szerelőnél? vagy mindegy? (az autó már nem garis)
Ha már nem garis, akkor ne vidd szakszervizbe, mert duplán fizethetsz azért, amit máshol is megcsinálnak, jól. Muszáj cserélni egyáltalán? Ha igen, akkor, Te is ki tudod cserélni, és megvenni ott, ahol kedvezményünk van, ha kell postázzák is. Lásd a weblapunkat, és a partnereket! Ha pedig Pesten jársz, akkor tudok jó szerelőt is. A lezárást próbáltad? Azt is meg tudod egyedül csinálni. Sok szöveget olvashatsz róla, és vannak képek is a galériában. Sok szerencsét!
|
|
|
Naplózva
|
 Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
Döme
|
 |
« Hozzászólás #1045 Dátum: 2010. Július 05. - 15:17:45 » |
|
Akár a checklámpához is írhatnám: pénteken sajnos egy emelkedőn (kerepesi temető, kripic!  ) gázadásnál inkább fulladt a verda, mint gyorsult (4-esben). Na, mondom, nyomok egy kövér gázt, vis****aktam 3-ba, de a jelenség ugyanaz: mintha 60-70 között bebetonozták volna a sebességmérőt - egyenletesen úgy-ahogy tudtam haladni, de a rángatás érzékelhető volt, gázt adva meg szinte mintha elvettem volna a lábam a gázról...mindezt követte a pechlámpa. Azóta kialudt... Sebijoe, augusztus végén Kaposvárra megyek, lehet, hogy a kötelező szervízemen (105 000 km) meglátogatlak!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebijoe
|
 |
« Hozzászólás #1046 Dátum: 2010. Július 05. - 18:50:10 » |
|
Akár a checklámpához is írhatnám: pénteken sajnos egy emelkedőn (kerepesi temető, kripic!  ) gázadásnál inkább fulladt a verda, mint gyorsult (4-esben). Na, mondom, nyomok egy kövér gázt, vis****aktam 3-ba, de a jelenség ugyanaz: mintha 60-70 között bebetonozták volna a sebességmérőt - egyenletesen úgy-ahogy tudtam haladni, de a rángatás érzékelhető volt, gázt adva meg szinte mintha elvettem volna a lábam a gázról...mindezt követte a pechlámpa. Azóta kialudt... Sebijoe, augusztus végén Kaposvárra megyek, lehet, hogy a kötelező szervízemen (105 000 km) meglátogatlak! Köszi a bizalmat, de ebben a dologban a fiam sebike az igazán illetékes, de a családon belül egyeztetünk!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Shark
|
 |
« Hozzászólás #1047 Dátum: 2010. Július 07. - 18:50:53 » |
|
Nálam is hasonló a helyzet, sajnos.
Észrevettem, hogy nem húz az autó. Annak ellenére, hogy vezérlőprogram át van írva (chiptuning). És ment is eddig szépen. (A konstrukciós hibás kipuffogó szelepek még gariban cserélve, EGR lezárva).
A hibajelenség: Eddig 3ezres fordulatnál indult meg benne az erő. Érezni lehetett, ahogy szépen meglódul, és ezt tartotta is a magasabb fordulatszámokon, ahogy kell. Most nem lódul meg, csak ugyanúgy húz tovább, mint az alacsonyabb fordulatokon. De 4ezer-nél megtorpan. És onnan nehezen emelkedik felfelé a fordulat. Az autóval gyakorlatilag nem tudok 120-130-nál gyorsabban menni. Ezt a sebességet is igen lomhán éri el. Árnyéka régi önmagának. Rángatni viszont nem rángat. Csak mintha hiányozna 20-30 lóerő... A sárga szeleptisztító folyadékkal próbálkoztam már. Semmi hatása (kormolódásra gyanakodtam először). Aztán volt egy checklámpám is. A computer lambda szonda hibajelet (tökéletlen égést) mutatott. Autószerelőm szerint motor szétbont, szelepek maratása. Visszaépítés.
Valakinek volt hasonló tapasztalata?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
 |
« Hozzászólás #1048 Dátum: 2010. Július 07. - 19:04:51 » |
|
Üzemagyagszűrő nincs eltömődve? Katalizátor jó?
|
|
|
Naplózva
|
 LPG
|
|
|
Krisz
|
 |
« Hozzászólás #1049 Dátum: 2010. Július 07. - 20:44:01 » |
|
Üzemagyagszűrő nincs eltömődve? Katalizátor jó?
És ha ezek jók akkor e85-öt bele és jól meg kell hajtani kis fokozatban.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222 
|
|
|
|