Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 21. - 11:44:02 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 103   Le
 
Szerző Téma: Torpanás és EGR szelep  (Megtekintve 549260 alkalommal)
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #990 Dátum: 2010. Május 01. - 12:44:14 »


Feleslegesen nem szoktam pörgetni, inkább nagypapát játszom. De azért néha jól jön(ne) egy kicsit sportosabb kiugrás. Előzgetni nem merek vele annyira, mint a swift-el. Kb.3800-4000-nél érzem, hogy kezd(ene) húzni, de akkor már minek? Ja, és 160-nál az 1,3 swift kereken 4000-et forog, Lacika meg ezt már eléri 140-nél 1,4-es motorral. Ezt sem fogom egészen. Igaz a japcsinak ez a vége, Lacika még tovább is tud pörögni 5-ben...

heó  Kacsint azért ez nem dízel autó, hogy 2000-tól húzzon, nem is véletlen, hogy 6500-ig van a fordulattartomány. a nyomaték 3800-nál jön, úgyhogy ha fürgeséget kívánsz, akkor ott keresd. amúgy meg szoktatás kérdése a fürgeség is. ha nyugdíjasban van kezelve az autó, akkor lusta is lesz, ha van forgatva, akkor meg igen szépen meghálálja a gyorsulást.
Weres állandóan "nyugdíjasozik", ez azt jelenti, hogy megfontolt, vagy lassú? Mert én nyugdíjas is vagyok, megfontolt is, meg ezek szerint lassú is? Bagolynál meg azt mondták, hogy túl gyorsan vezettem a konvojt. Ez a sapka effektus?

Más: Swift, és a Lacetti összehasonlításánál ne feledjétek, hogy a Swift jóval könnyebb volt, ezért fogyasztott jóval kevesebbet, és húzott nagyon jól. Az 1,4-es Lacettivel úgy kéne összehasonlítani, hogy abban egyedül ül a sofőr, a Swiftben meg öten. Na így is sokkal jobban menne, és fogyasztana jóval kevesebbet? Biztosan nem!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #991 Dátum: 2010. Május 01. - 14:12:21 »

A motortér szigeteléséről (ami a felcsapódó sár+víz bejutását csökkenti) van fenn kép?
Volt fent több verzióról is. A galériában nem látom, lehet, hogy csak itt a fórumban lett közzé téve?
Már nem emlékszem.
Majd megkeresem a saját képeimet, és felteszem a galériába.
Nem most (mert mennem kell), de valamikor a napokban.
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #992 Dátum: 2010. Május 01. - 20:23:59 »


Feleslegesen nem szoktam pörgetni, inkább nagypapát játszom. De azért néha jól jön(ne) egy kicsit sportosabb kiugrás. Előzgetni nem merek vele annyira, mint a swift-el. Kb.3800-4000-nél érzem, hogy kezd(ene) húzni, de akkor már minek? Ja, és 160-nál az 1,3 swift kereken 4000-et forog, Lacika meg ezt már eléri 140-nél 1,4-es motorral. Ezt sem fogom egészen. Igaz a japcsinak ez a vége, Lacika még tovább is tud pörögni 5-ben...

heó  Kacsint azért ez nem dízel autó, hogy 2000-tól húzzon, nem is véletlen, hogy 6500-ig van a fordulattartomány. a nyomaték 3800-nál jön, úgyhogy ha fürgeséget kívánsz, akkor ott keresd. amúgy meg szoktatás kérdése a fürgeség is. ha nyugdíjasban van kezelve az autó, akkor lusta is lesz, ha van forgatva, akkor meg igen szépen meghálálja a gyorsulást.
Weres állandóan "nyugdíjasozik", ez azt jelenti, hogy megfontolt, vagy lassú? Mert én nyugdíjas is vagyok, megfontolt is, meg ezek szerint lassú is? Bagolynál meg azt mondták, hogy túl gyorsan vezettem a konvojt. Ez a sapka effektus?

Más: Swift, és a Lacetti összehasonlításánál ne feledjétek, hogy a Swift jóval könnyebb volt, ezért fogyasztott jóval kevesebbet, és húzott nagyon jól. Az 1,4-es Lacettivel úgy kéne összehasonlítani, hogy abban egyedül ül a sofőr, a Swiftben meg öten. Na így is sokkal jobban menne, és fogyasztana jóval kevesebbet? Biztosan nem!
Apu ne vedd magadra  Vigyorog, csak a szövegkörnyezetre használtam. ki is emeltem neked. amúgy érted te sztem mire gondolok.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
lesliewednesday
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 55


« Hozzászólás #993 Dátum: 2010. Május 02. - 07:37:17 »

Úgy érzem, lassan meg fogjuk szokni egymást. Kicsit jobban pörgetgetem (mint a Suzukit), sárga lámpa még nincs (40km). Több hsz-t végigolvastam és felírtam magamnak az általatok megfelelőnek adatokat. Ezeket majd alkalmasint leellenőrzöm, illetve beállítom, beszerzem.
Összefoglalom, hátha valamit mégis nem jól írtam:
NGK BKR6E11 gyertyák,
5W-30(40) olaj,
sárga flakonos STP adalék tisztításhoz,
K&N légszűrő,(erre még kérhetnék némi infót?)
2,3-2,4 keréknyomás. 

Most fele-fele ethanol-benzin van benne, így a tisztítást egyrészt megoldottnak vélem. Lehet, STP sem javítana többet?
EGR szelep szára könnyen mozog, nem találtam túl koszosnak, ezért nem is foglalkoztam vele többet.
Gyertyákat hogyan tudom kivenni ellenőrzésre? A takaró fedél alatt a gyertyakábelek egy-egy nagy gumidugóban tűnnek el. Én még leragadtam a gyertyapipánál...

A motortér szigetelés képek jöhetnek, várom. Idáig még nem vezettem Lacit esőben, de előbb-utóbb muszáj lesz.



Mostantól nem írok több összehasonlító megjegyzést, mert nem szeretném ha megharagudnátok, hiszen nagyon segítőkészek vagytok és látom, tényleg mindenki szereti a gépét. Köszönöm mindenki segítségét.

last flame on:

Nekem mindennapi munkaeszköznek kell, amit bármikor munkára foghatok és csak a kötelező szervizekre viszem, - pláne, amíg garanciális -  otthon pedig semmit nem akarok barkácsolgatni. A családban csak egy autó van, nem dögölhet be. Lelkiismeretesen megadok neki mindent, amit a gyártó előír, ezt üzembiztossággal kell meghálálnia.Többet nem várok el egy autótól. így Lacitól sem. Ezt szerintem tudnia kell teljesíteni. Ezért szeretnék mindjárt az elején mindent rendben tudni, hiszen mégis csak használtan vettem, megfejelve pár apró gyári bosszantással.

all flame off.


Üdv.


Naplózva

"Mindenevő" Lacetti 1.4 (E95+LPG)
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #994 Dátum: 2010. Május 02. - 07:46:28 »

Tegnap kripiccel szétszedtük az EGeRet, köszönöm neki a segítséget.
Nagyon kormos volt és be volt ragadva a szelep, amit áztatás, rázás és kocogtatás útján sem sikerült kiszabadítanunk. Úgy tűnik, hogy zárt állapotban ragadt be - kíváncsi vagyok milyen hibakód van eltárolva a számítógépben.
Próba-szerencse megtörtént a lezárás, ha már szét volt szerelve. A rövid próbakörön rezzenéstelenül szaladt a masina - ma egy hosszabb úton kell bizonyítania.
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #995 Dátum: 2010. Május 02. - 07:59:00 »

Tegnap kripiccel szétszedtük az EGeRet, köszönöm neki a segítséget.
Nagyon kormos volt és be volt ragadva a szelep, amit áztatás, rázás és kocogtatás útján sem sikerült kiszabadítanunk. Úgy tűnik, hogy zárt állapotban ragadt be - kíváncsi vagyok milyen hibakód van eltárolva a számítógépben.
Próba-szerencse megtörtént a lezárás, ha már szét volt szerelve. A rövid próbakörön rezzenéstelenül szaladt a masina - ma egy hosszabb úton kell bizonyítania.
Próbáld a saját elektromos erejét használni a meginditásra.A csatlakozón ha belenézel a két szélső láb a +,-,akkuról kábellel odaérintgetve megindul,ha jól beáztatod.(E85,nitro higitó)És a végén WD40 a lezárás előtt.Nagyon fontos hisz nem szárazon fog kapcsolgatni a lezárt szelep.
Naplózva

06 70/22 11 222
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #996 Dátum: 2010. Május 02. - 09:20:37 »

Tegnap kripiccel szétszedtük az EGeRet, köszönöm neki a segítséget.
Nagyon kormos volt és be volt ragadva a szelep, amit áztatás, rázás és kocogtatás útján sem sikerült kiszabadítanunk. Úgy tűnik, hogy zárt állapotban ragadt be - kíváncsi vagyok milyen hibakód van eltárolva a számítógépben.
Próba-szerencse megtörtént a lezárás, ha már szét volt szerelve. A rövid próbakörön rezzenéstelenül szaladt a masina - ma egy hosszabb úton kell bizonyítania.
Nincs az beragadva. Az EU3-okon nem lehet kézzel mozgatni a szelepet.
Naplózva


LPG
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #997 Dátum: 2010. Május 02. - 20:52:10 »

Tegnap kripiccel szétszedtük az EGeRet, köszönöm neki a segítséget.
Nagyon kormos volt és be volt ragadva a szelep, amit áztatás, rázás és kocogtatás útján sem sikerült kiszabadítanunk. Úgy tűnik, hogy zárt állapotban ragadt be - kíváncsi vagyok milyen hibakód van eltárolva a számítógépben.
Próba-szerencse megtörtént a lezárás, ha már szét volt szerelve. A rövid próbakörön rezzenéstelenül szaladt a masina - ma egy hosszabb úton kell bizonyítania.
Nincs az beragadva. Az EU3-okon nem lehet kézzel mozgatni a szelepet.
Na, azért. Már kezdtem aggódni...  Mosolyog
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #998 Dátum: 2010. Május 02. - 20:56:41 »

Tegnap kripiccel szétszedtük az EGeRet, köszönöm neki a segítséget.
Nagyon kormos volt és be volt ragadva a szelep, amit áztatás, rázás és kocogtatás útján sem sikerült kiszabadítanunk. Úgy tűnik, hogy zárt állapotban ragadt be - kíváncsi vagyok milyen hibakód van eltárolva a számítógépben.
Próba-szerencse megtörtént a lezárás, ha már szét volt szerelve. A rövid próbakörön rezzenéstelenül szaladt a masina - ma egy hosszabb úton kell bizonyítania.
Nincs az beragadva. Az EU3-okon nem lehet kézzel mozgatni a szelepet.
Na, azért. Már kezdtem aggódni...  Mosolyog
Azért ez nem biztos, hogy igaz. Ezt csak én találtam ki. Vigyorog
Mivel neked, Gidynek, Dömének és nekem se mozog, így szerintem az EU3-ok ilyenek. Kacsint
Naplózva


LPG
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #999 Dátum: 2010. Május 03. - 12:59:57 »

Tegnap kripiccel szétszedtük az EGeRet, köszönöm neki a segítséget.
Nagyon kormos volt és be volt ragadva a szelep, amit áztatás, rázás és kocogtatás útján sem sikerült kiszabadítanunk. Úgy tűnik, hogy zárt állapotban ragadt be - kíváncsi vagyok milyen hibakód van eltárolva a számítógépben.
Próba-szerencse megtörtént a lezárás, ha már szét volt szerelve. A rövid próbakörön rezzenéstelenül szaladt a masina - ma egy hosszabb úton kell bizonyítania.
Nincs az beragadva. Az EU3-okon nem lehet kézzel mozgatni a szelepet.
Na, azért. Már kezdtem aggódni...  Mosolyog
Azért ez nem biztos, hogy igaz. Ezt csak én találtam ki. Vigyorog
Mivel neked, Gidynek, Dömének és nekem se mozog, így szerintem az EU3-ok ilyenek. Kacsint
Speciel nekem még mozog, csak a kocsim EGR szelepe nem! Kacsint Vigyorog EU3, így igaz, ezek szerint nem az eunuchok rövidítése... Kacsint Vigyorog
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #1000 Dátum: 2010. Május 03. - 15:10:10 »

Tegnap kripiccel szétszedtük az EGeRet, köszönöm neki a segítséget.
Nagyon kormos volt és be volt ragadva a szelep, amit áztatás, rázás és kocogtatás útján sem sikerült kiszabadítanunk. Úgy tűnik, hogy zárt állapotban ragadt be - kíváncsi vagyok milyen hibakód van eltárolva a számítógépben.
Próba-szerencse megtörtént a lezárás, ha már szét volt szerelve. A rövid próbakörön rezzenéstelenül szaladt a masina - ma egy hosszabb úton kell bizonyítania.
Nincs az beragadva. Az EU3-okon nem lehet kézzel mozgatni a szelepet.
Na, azért. Már kezdtem aggódni...  Mosolyog
Azért ez nem biztos, hogy igaz. Ezt csak én találtam ki. Vigyorog
Mivel neked, Gidynek, Dömének és nekem se mozog, így szerintem az EU3-ok ilyenek. Kacsint
Speciel nekem még mozog, csak a kocsim EGR szelepe nem! Kacsint Vigyorog EU3, így igaz, ezek szerint nem az eunuchok rövidítése... Kacsint Vigyorog

Te kis huncut!  Vigyorog
Naplózva
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #1001 Dátum: 2010. Május 03. - 15:10:56 »

Tegnap kripiccel szétszedtük az EGeRet, köszönöm neki a segítséget.
Nagyon kormos volt és be volt ragadva a szelep, amit áztatás, rázás és kocogtatás útján sem sikerült kiszabadítanunk. Úgy tűnik, hogy zárt állapotban ragadt be - kíváncsi vagyok milyen hibakód van eltárolva a számítógépben.
Próba-szerencse megtörtént a lezárás, ha már szét volt szerelve. A rövid próbakörön rezzenéstelenül szaladt a masina - ma egy hosszabb úton kell bizonyítania.
Nincs az beragadva. Az EU3-okon nem lehet kézzel mozgatni a szelepet.
Na, azért. Már kezdtem aggódni...  Mosolyog
Azért ez nem biztos, hogy igaz. Ezt csak én találtam ki. Vigyorog
Mivel neked, Gidynek, Dömének és nekem se mozog, így szerintem az EU3-ok ilyenek. Kacsint

Kripic, még jó, hogy nem a Samuval vágtunk rá!  Vigyorog (Ennyit a szakértelmemről)
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #1002 Dátum: 2010. Május 04. - 21:10:30 »

A motortér szigetelés képek jöhetnek, várom. Idáig még nem vezettem Lacit esőben, de előbb-utóbb muszáj lesz.
Itt vannak:http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=47&catid=342
Naplózva
lesliewednesday
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 55


« Hozzászólás #1003 Dátum: 2010. Május 07. - 20:58:00 »

A motortér szigetelés képek jöhetnek, várom. Idáig még nem vezettem Lacit esőben, de előbb-utóbb muszáj lesz.
Itt vannak:http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=47&catid=342


Nagyon köszönöm a linket. Már rá is néztem. Egyszerűnek látszik. Alapanyagot honnan vegyek hozzá? Gondolom, valami gyári a gumi.

Miután már több, mint két hete ismerkedem a géppel, kezdem megszokni. Első teljes tank (felesben ethanol-benzin) üzemanyaggal 9,22 fogyasztás jött ki. Ennél azért még kevesebbet szeretnék. Vegyes városi, és autópályás üzemben mértem, napi kb 50km megtételével. Azóta újra teli a tank, holnap pedig egy hosszabb vidéki út autópályán. Kb. 300km óta lezárt EGR szeleppel hajtom, a sárga lámpa idáig elkerült.A  lezárás óta némileg (a lábam is kezd hozzászokni) jobb a menettulajdonsága. Szó szerint másképpen kell hajtanom, ahogy javasoltátok.


Segíthetnétek valami pesti vagy Pest-közeli megbízható(nak mondott, vagy tapasztalt) Chevy szerviz tippel is. Bár látom, ez egy másik témában már szerepel, de ott sajnos nem találtam megfelelő választ. 

üdv.
Naplózva

"Mindenevő" Lacetti 1.4 (E95+LPG)
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1004 Dátum: 2010. Május 07. - 21:19:27 »

A motortér szigetelés képek jöhetnek, várom. Idáig még nem vezettem Lacit esőben, de előbb-utóbb muszáj lesz.
Itt vannak:http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=47&catid=342


Nagyon köszönöm a linket. Már rá is néztem. Egyszerűnek látszik. Alapanyagot honnan vegyek hozzá? Gondolom, valami gyári a gumi.

Miután már több, mint két hete ismerkedem a géppel, kezdem megszokni. Első teljes tank (felesben ethanol-benzin) üzemanyaggal 9,22 fogyasztás jött ki. Ennél azért még kevesebbet szeretnék. Vegyes városi, és autópályás üzemben mértem, napi kb 50km megtételével. Azóta újra teli a tank, holnap pedig egy hosszabb vidéki út autópályán. Kb. 300km óta lezárt EGR szeleppel hajtom, a sárga lámpa idáig elkerült.A  lezárás óta némileg (a lábam is kezd hozzászokni) jobb a menettulajdonsága. Szó szerint másképpen kell hajtanom, ahogy javasoltátok.


Segíthetnétek valami pesti vagy Pest-közeli megbízható(nak mondott, vagy tapasztalt) Chevy szerviz tippel is. Bár látom, ez egy másik témában már szerepel, de ott sajnos nem találtam megfelelő választ. 

üdv.

Horváth Autóklinika Kft!
Privit írtam ez ügyben.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Oldalak: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 103   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!