ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
 |
« Hozzászólás #990 Dátum: 2010. Május 01. - 12:44:14 » |
|
Feleslegesen nem szoktam pörgetni, inkább nagypapát játszom. De azért néha jól jön(ne) egy kicsit sportosabb kiugrás. Előzgetni nem merek vele annyira, mint a swift-el. Kb.3800-4000-nél érzem, hogy kezd(ene) húzni, de akkor már minek? Ja, és 160-nál az 1,3 swift kereken 4000-et forog, Lacika meg ezt már eléri 140-nél 1,4-es motorral. Ezt sem fogom egészen. Igaz a japcsinak ez a vége, Lacika még tovább is tud pörögni 5-ben...
heó  azért ez nem dízel autó, hogy 2000-tól húzzon, nem is véletlen, hogy 6500-ig van a fordulattartomány. a nyomaték 3800-nál jön, úgyhogy ha fürgeséget kívánsz, akkor ott keresd. amúgy meg szoktatás kérdése a fürgeség is. ha nyugdíjasban van kezelve az autó, akkor lusta is lesz, ha van forgatva, akkor meg igen szépen meghálálja a gyorsulást. Weres állandóan "nyugdíjasozik", ez azt jelenti, hogy megfontolt, vagy lassú? Mert én nyugdíjas is vagyok, megfontolt is, meg ezek szerint lassú is? Bagolynál meg azt mondták, hogy túl gyorsan vezettem a konvojt. Ez a sapka effektus? Más: Swift, és a Lacetti összehasonlításánál ne feledjétek, hogy a Swift jóval könnyebb volt, ezért fogyasztott jóval kevesebbet, és húzott nagyon jól. Az 1,4-es Lacettivel úgy kéne összehasonlítani, hogy abban egyedül ül a sofőr, a Swiftben meg öten. Na így is sokkal jobban menne, és fogyasztana jóval kevesebbet? Biztosan nem!
|
|
|
Naplózva
|
 Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
Stocz
|
 |
« Hozzászólás #991 Dátum: 2010. Május 01. - 14:12:21 » |
|
A motortér szigeteléséről (ami a felcsapódó sár+víz bejutását csökkenti) van fenn kép?
Volt fent több verzióról is. A galériában nem látom, lehet, hogy csak itt a fórumban lett közzé téve? Már nem emlékszem. Majd megkeresem a saját képeimet, és felteszem a galériába. Nem most (mert mennem kell), de valamikor a napokban.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
 |
« Hozzászólás #992 Dátum: 2010. Május 01. - 20:23:59 » |
|
Feleslegesen nem szoktam pörgetni, inkább nagypapát játszom. De azért néha jól jön(ne) egy kicsit sportosabb kiugrás. Előzgetni nem merek vele annyira, mint a swift-el. Kb.3800-4000-nél érzem, hogy kezd(ene) húzni, de akkor már minek? Ja, és 160-nál az 1,3 swift kereken 4000-et forog, Lacika meg ezt már eléri 140-nél 1,4-es motorral. Ezt sem fogom egészen. Igaz a japcsinak ez a vége, Lacika még tovább is tud pörögni 5-ben...
heó  azért ez nem dízel autó, hogy 2000-tól húzzon, nem is véletlen, hogy 6500-ig van a fordulattartomány. a nyomaték 3800-nál jön, úgyhogy ha fürgeséget kívánsz, akkor ott keresd. amúgy meg szoktatás kérdése a fürgeség is. ha nyugdíjasban van kezelve az autó, akkor lusta is lesz, ha van forgatva, akkor meg igen szépen meghálálja a gyorsulást. Weres állandóan "nyugdíjasozik", ez azt jelenti, hogy megfontolt, vagy lassú? Mert én nyugdíjas is vagyok, megfontolt is, meg ezek szerint lassú is? Bagolynál meg azt mondták, hogy túl gyorsan vezettem a konvojt. Ez a sapka effektus? Más: Swift, és a Lacetti összehasonlításánál ne feledjétek, hogy a Swift jóval könnyebb volt, ezért fogyasztott jóval kevesebbet, és húzott nagyon jól. Az 1,4-es Lacettivel úgy kéne összehasonlítani, hogy abban egyedül ül a sofőr, a Swiftben meg öten. Na így is sokkal jobban menne, és fogyasztana jóval kevesebbet? Biztosan nem! Apu ne vedd magadra  , csak a szövegkörnyezetre használtam. ki is emeltem neked. amúgy érted te sztem mire gondolok.
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
lesliewednesday
Bejáratós

Nem elérhető
Hozzászólások: 55
|
 |
« Hozzászólás #993 Dátum: 2010. Május 02. - 07:37:17 » |
|
Úgy érzem, lassan meg fogjuk szokni egymást. Kicsit jobban pörgetgetem (mint a Suzukit), sárga lámpa még nincs (40km). Több hsz-t végigolvastam és felírtam magamnak az általatok megfelelőnek adatokat. Ezeket majd alkalmasint leellenőrzöm, illetve beállítom, beszerzem. Összefoglalom, hátha valamit mégis nem jól írtam: NGK BKR6E11 gyertyák, 5W-30(40) olaj, sárga flakonos STP adalék tisztításhoz, K&N légszűrő,(erre még kérhetnék némi infót?) 2,3-2,4 keréknyomás.
Most fele-fele ethanol-benzin van benne, így a tisztítást egyrészt megoldottnak vélem. Lehet, STP sem javítana többet? EGR szelep szára könnyen mozog, nem találtam túl koszosnak, ezért nem is foglalkoztam vele többet. Gyertyákat hogyan tudom kivenni ellenőrzésre? A takaró fedél alatt a gyertyakábelek egy-egy nagy gumidugóban tűnnek el. Én még leragadtam a gyertyapipánál...
A motortér szigetelés képek jöhetnek, várom. Idáig még nem vezettem Lacit esőben, de előbb-utóbb muszáj lesz.
Mostantól nem írok több összehasonlító megjegyzést, mert nem szeretném ha megharagudnátok, hiszen nagyon segítőkészek vagytok és látom, tényleg mindenki szereti a gépét. Köszönöm mindenki segítségét.
last flame on:
Nekem mindennapi munkaeszköznek kell, amit bármikor munkára foghatok és csak a kötelező szervizekre viszem, - pláne, amíg garanciális - otthon pedig semmit nem akarok barkácsolgatni. A családban csak egy autó van, nem dögölhet be. Lelkiismeretesen megadok neki mindent, amit a gyártó előír, ezt üzembiztossággal kell meghálálnia.Többet nem várok el egy autótól. így Lacitól sem. Ezt szerintem tudnia kell teljesíteni. Ezért szeretnék mindjárt az elején mindent rendben tudni, hiszen mégis csak használtan vettem, megfejelve pár apró gyári bosszantással.
all flame off.
Üdv.
|
|
|
Naplózva
|
"Mindenevő" Lacetti 1.4 (E95+LPG)
|
|
|
Döme
|
 |
« Hozzászólás #994 Dátum: 2010. Május 02. - 07:46:28 » |
|
Tegnap kripiccel szétszedtük az EGeRet, köszönöm neki a segítséget. Nagyon kormos volt és be volt ragadva a szelep, amit áztatás, rázás és kocogtatás útján sem sikerült kiszabadítanunk. Úgy tűnik, hogy zárt állapotban ragadt be - kíváncsi vagyok milyen hibakód van eltárolva a számítógépben. Próba-szerencse megtörtént a lezárás, ha már szét volt szerelve. A rövid próbakörön rezzenéstelenül szaladt a masina - ma egy hosszabb úton kell bizonyítania.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krisz
|
 |
« Hozzászólás #995 Dátum: 2010. Május 02. - 07:59:00 » |
|
Tegnap kripiccel szétszedtük az EGeRet, köszönöm neki a segítséget. Nagyon kormos volt és be volt ragadva a szelep, amit áztatás, rázás és kocogtatás útján sem sikerült kiszabadítanunk. Úgy tűnik, hogy zárt állapotban ragadt be - kíváncsi vagyok milyen hibakód van eltárolva a számítógépben. Próba-szerencse megtörtént a lezárás, ha már szét volt szerelve. A rövid próbakörön rezzenéstelenül szaladt a masina - ma egy hosszabb úton kell bizonyítania.
Próbáld a saját elektromos erejét használni a meginditásra.A csatlakozón ha belenézel a két szélső láb a +,-,akkuról kábellel odaérintgetve megindul,ha jól beáztatod.(E85,nitro higitó)És a végén WD40 a lezárás előtt.Nagyon fontos hisz nem szárazon fog kapcsolgatni a lezárt szelep.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222 
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
 |
« Hozzászólás #996 Dátum: 2010. Május 02. - 09:20:37 » |
|
Tegnap kripiccel szétszedtük az EGeRet, köszönöm neki a segítséget. Nagyon kormos volt és be volt ragadva a szelep, amit áztatás, rázás és kocogtatás útján sem sikerült kiszabadítanunk. Úgy tűnik, hogy zárt állapotban ragadt be - kíváncsi vagyok milyen hibakód van eltárolva a számítógépben. Próba-szerencse megtörtént a lezárás, ha már szét volt szerelve. A rövid próbakörön rezzenéstelenül szaladt a masina - ma egy hosszabb úton kell bizonyítania.
Nincs az beragadva. Az EU3-okon nem lehet kézzel mozgatni a szelepet.
|
|
|
Naplózva
|
 LPG
|
|
|
akidobos
|
 |
« Hozzászólás #997 Dátum: 2010. Május 02. - 20:52:10 » |
|
Tegnap kripiccel szétszedtük az EGeRet, köszönöm neki a segítséget. Nagyon kormos volt és be volt ragadva a szelep, amit áztatás, rázás és kocogtatás útján sem sikerült kiszabadítanunk. Úgy tűnik, hogy zárt állapotban ragadt be - kíváncsi vagyok milyen hibakód van eltárolva a számítógépben. Próba-szerencse megtörtént a lezárás, ha már szét volt szerelve. A rövid próbakörön rezzenéstelenül szaladt a masina - ma egy hosszabb úton kell bizonyítania.
Nincs az beragadva. Az EU3-okon nem lehet kézzel mozgatni a szelepet. Na, azért. Már kezdtem aggódni... 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
 |
« Hozzászólás #998 Dátum: 2010. Május 02. - 20:56:41 » |
|
Tegnap kripiccel szétszedtük az EGeRet, köszönöm neki a segítséget. Nagyon kormos volt és be volt ragadva a szelep, amit áztatás, rázás és kocogtatás útján sem sikerült kiszabadítanunk. Úgy tűnik, hogy zárt állapotban ragadt be - kíváncsi vagyok milyen hibakód van eltárolva a számítógépben. Próba-szerencse megtörtént a lezárás, ha már szét volt szerelve. A rövid próbakörön rezzenéstelenül szaladt a masina - ma egy hosszabb úton kell bizonyítania.
Nincs az beragadva. Az EU3-okon nem lehet kézzel mozgatni a szelepet. Na, azért. Már kezdtem aggódni...  Azért ez nem biztos, hogy igaz. Ezt csak én találtam ki.  Mivel neked, Gidynek, Dömének és nekem se mozog, így szerintem az EU3-ok ilyenek. 
|
|
|
Naplózva
|
 LPG
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
 |
« Hozzászólás #999 Dátum: 2010. Május 03. - 12:59:57 » |
|
Tegnap kripiccel szétszedtük az EGeRet, köszönöm neki a segítséget. Nagyon kormos volt és be volt ragadva a szelep, amit áztatás, rázás és kocogtatás útján sem sikerült kiszabadítanunk. Úgy tűnik, hogy zárt állapotban ragadt be - kíváncsi vagyok milyen hibakód van eltárolva a számítógépben. Próba-szerencse megtörtént a lezárás, ha már szét volt szerelve. A rövid próbakörön rezzenéstelenül szaladt a masina - ma egy hosszabb úton kell bizonyítania.
Nincs az beragadva. Az EU3-okon nem lehet kézzel mozgatni a szelepet. Na, azért. Már kezdtem aggódni...  Azért ez nem biztos, hogy igaz. Ezt csak én találtam ki.  Mivel neked, Gidynek, Dömének és nekem se mozog, így szerintem az EU3-ok ilyenek.  Speciel nekem még mozog, csak a kocsim EGR szelepe nem!  EU3, így igaz, ezek szerint nem az eunuchok rövidítése... 
|
|
|
Naplózva
|
 Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
Döme
|
 |
« Hozzászólás #1000 Dátum: 2010. Május 03. - 15:10:10 » |
|
Tegnap kripiccel szétszedtük az EGeRet, köszönöm neki a segítséget. Nagyon kormos volt és be volt ragadva a szelep, amit áztatás, rázás és kocogtatás útján sem sikerült kiszabadítanunk. Úgy tűnik, hogy zárt állapotban ragadt be - kíváncsi vagyok milyen hibakód van eltárolva a számítógépben. Próba-szerencse megtörtént a lezárás, ha már szét volt szerelve. A rövid próbakörön rezzenéstelenül szaladt a masina - ma egy hosszabb úton kell bizonyítania.
Nincs az beragadva. Az EU3-okon nem lehet kézzel mozgatni a szelepet. Na, azért. Már kezdtem aggódni...  Azért ez nem biztos, hogy igaz. Ezt csak én találtam ki.  Mivel neked, Gidynek, Dömének és nekem se mozog, így szerintem az EU3-ok ilyenek.  Speciel nekem még mozog, csak a kocsim EGR szelepe nem!  EU3, így igaz, ezek szerint nem az eunuchok rövidítése...  Te kis huncut! 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Döme
|
 |
« Hozzászólás #1001 Dátum: 2010. Május 03. - 15:10:56 » |
|
Tegnap kripiccel szétszedtük az EGeRet, köszönöm neki a segítséget. Nagyon kormos volt és be volt ragadva a szelep, amit áztatás, rázás és kocogtatás útján sem sikerült kiszabadítanunk. Úgy tűnik, hogy zárt állapotban ragadt be - kíváncsi vagyok milyen hibakód van eltárolva a számítógépben. Próba-szerencse megtörtént a lezárás, ha már szét volt szerelve. A rövid próbakörön rezzenéstelenül szaladt a masina - ma egy hosszabb úton kell bizonyítania.
Nincs az beragadva. Az EU3-okon nem lehet kézzel mozgatni a szelepet. Na, azért. Már kezdtem aggódni...  Azért ez nem biztos, hogy igaz. Ezt csak én találtam ki.  Mivel neked, Gidynek, Dömének és nekem se mozog, így szerintem az EU3-ok ilyenek.  Kripic, még jó, hogy nem a Samuval vágtunk rá!  (Ennyit a szakértelmemről)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
lesliewednesday
Bejáratós

Nem elérhető
Hozzászólások: 55
|
 |
« Hozzászólás #1003 Dátum: 2010. Május 07. - 20:58:00 » |
|
Nagyon köszönöm a linket. Már rá is néztem. Egyszerűnek látszik. Alapanyagot honnan vegyek hozzá? Gondolom, valami gyári a gumi. Miután már több, mint két hete ismerkedem a géppel, kezdem megszokni. Első teljes tank (felesben ethanol-benzin) üzemanyaggal 9,22 fogyasztás jött ki. Ennél azért még kevesebbet szeretnék. Vegyes városi, és autópályás üzemben mértem, napi kb 50km megtételével. Azóta újra teli a tank, holnap pedig egy hosszabb vidéki út autópályán. Kb. 300km óta lezárt EGR szeleppel hajtom, a sárga lámpa idáig elkerült.A lezárás óta némileg (a lábam is kezd hozzászokni) jobb a menettulajdonsága. Szó szerint másképpen kell hajtanom, ahogy javasoltátok. Segíthetnétek valami pesti vagy Pest-közeli megbízható(nak mondott, vagy tapasztalt) Chevy szerviz tippel is. Bár látom, ez egy másik témában már szerepel, de ott sajnos nem találtam megfelelő választ. üdv.
|
|
|
Naplózva
|
"Mindenevő" Lacetti 1.4 (E95+LPG)
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
 |
« Hozzászólás #1004 Dátum: 2010. Május 07. - 21:19:27 » |
|
Nagyon köszönöm a linket. Már rá is néztem. Egyszerűnek látszik. Alapanyagot honnan vegyek hozzá? Gondolom, valami gyári a gumi. Miután már több, mint két hete ismerkedem a géppel, kezdem megszokni. Első teljes tank (felesben ethanol-benzin) üzemanyaggal 9,22 fogyasztás jött ki. Ennél azért még kevesebbet szeretnék. Vegyes városi, és autópályás üzemben mértem, napi kb 50km megtételével. Azóta újra teli a tank, holnap pedig egy hosszabb vidéki út autópályán. Kb. 300km óta lezárt EGR szeleppel hajtom, a sárga lámpa idáig elkerült.A lezárás óta némileg (a lábam is kezd hozzászokni) jobb a menettulajdonsága. Szó szerint másképpen kell hajtanom, ahogy javasoltátok. Segíthetnétek valami pesti vagy Pest-közeli megbízható(nak mondott, vagy tapasztalt) Chevy szerviz tippel is. Bár látom, ez egy másik témában már szerepel, de ott sajnos nem találtam megfelelő választ. üdv. Horváth Autóklinika Kft! Privit írtam ez ügyben.
|
|
|
Naplózva
|
 Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
|