Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 21. - 09:27:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 103   Le
 
Szerző Téma: Torpanás és EGR szelep  (Megtekintve 549195 alkalommal)
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #960 Dátum: 2010. Január 22. - 22:42:39 »

Mint kiderült, alap esetben gyújtás ráadás után villog, majd elalszik, ezzel jelzi, hogy jó, ha pedig világít, de 7 sec. után elalszik, azt jelenti, hogy valami hiba volt már. Ez lehet akku feszültség alacsony, vagy oldallégzsákosnál az ülés alatti csatlakozó szétcsúszása, majd visszadugása után, nem villog, de elalszik 7 sec múlva. Magyarul, az égő lámpa hibajelzés, ha marad, ha elalszik, akkor volt valamikor hiba. Menetben, ha ég, akkor pedig fennálló a hiba, az veszélyes!
Na,ez gyönyörű! Nekem átadás óta olyan, hogy 7mp után elalszik....
ÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!
Az jó, ha elalszik, de, ha nem villog, akkor volt valami gond, amit már írtam. (vezeték, akku, meg ki tudja még mi?)
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #961 Dátum: 2010. Január 22. - 23:13:35 »

Mint kiderült, alap esetben gyújtás ráadás után villog, majd elalszik, ezzel jelzi, hogy jó, ha pedig világít, de 7 sec. után elalszik, azt jelenti, hogy valami hiba volt már. Ez lehet akku feszültség alacsony, vagy oldallégzsákosnál az ülés alatti csatlakozó szétcsúszása, majd visszadugása után, nem villog, de elalszik 7 sec múlva. Magyarul, az égő lámpa hibajelzés, ha marad, ha elalszik, akkor volt valamikor hiba. Menetben, ha ég, akkor pedig fennálló a hiba, az veszélyes!
Na,ez gyönyörű! Nekem átadás óta olyan, hogy 7mp után elalszik....
ÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!
Az jó, ha elalszik, de, ha nem villog, akkor volt valami gond, amit már írtam. (vezeték, akku, meg ki tudja még mi?)
Értem,de ezt a gyári Scan nem jelzi/olvassa? Mert annak idején szelepcsere előtt sokszor volt rajtaa  kézi készülékük....
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #962 Dátum: 2010. Január 22. - 23:24:17 »

Csak a gyári olvassa, de külön van a motordiagnosztika és külön a légzsák.
Egyébként ezt nem itt kéne megbeszélni. Kacsint
Naplózva


LPG
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #963 Dátum: 2010. Január 22. - 23:28:17 »

Csak a gyári olvassa, de külön van a motordiagnosztika és külön a légzsák.
Egyébként ezt nem itt kéne megbeszélni. Kacsint
Köszi. Igaz. Megkérek egy Tisztelt Illetékest, hogy helyezze át a Check-lámpába.
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #964 Dátum: 2010. Január 22. - 23:39:47 »

Most már mindegy, majd át teszi valaki. Vigyorog

Emlékezetem szerint nekem se villogott soha.
Szervizben kb. 4-szer olvasták ki a hibakódokat, de a légzsákrészt biztos nem nézték.
Naplózva


LPG
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #965 Dátum: 2010. Március 31. - 19:08:27 »

Most hozott haza egy barátom egy 6 éves Poloval. Égett a sárga lámpája. Megkérdeztem, miért: EGR szelep Vigyorog
Naplózva
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #966 Dátum: 2010. Március 31. - 20:20:36 »

Most hozott haza egy barátom egy 6 éves Poloval. Égett a sárga lámpája. Megkérdeztem, miért: EGR szelep Vigyorog
  Vigyorog
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #967 Dátum: 2010. Március 31. - 21:18:27 »

Most hozott haza egy barátom egy 6 éves Poloval. Égett a sárga lámpája. Megkérdeztem, miért: EGR szelep Vigyorog
  Vigyorog
az is hu.... volt aki ezt kitalálta!!!!én lezárt egr szeleppel voltam z.kártyát csináltattni és szuper jó lett.Akkor meg minek bele nem értem
Naplózva

06 70/22 11 222
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #968 Dátum: 2010. április 03. - 15:51:56 »

Most hozott haza egy barátom egy 6 éves Poloval. Égett a sárga lámpája. Megkérdeztem, miért: EGR szelep Vigyorog
  Vigyorog
az is hu.... volt aki ezt kitalálta!!!!én lezárt egr szeleppel voltam z.kártyát csináltattni és szuper jó lett.Akkor meg minek bele nem értem
Pedig már leírtuk többször. Kacsint
Zöldkártyán terhelés nélkül nézik a gépet, és nem minden emissziós részt vizsgálnak.
Az EGR szelepnek meg terhelésen lenne szerepe.
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #969 Dátum: 2010. április 03. - 20:19:41 »

Most hozott haza egy barátom egy 6 éves Poloval. Égett a sárga lámpája. Megkérdeztem, miért: EGR szelep Vigyorog
  Vigyorog
az is hu.... volt aki ezt kitalálta!!!!én lezárt egr szeleppel voltam z.kártyát csináltattni és szuper jó lett.Akkor meg minek bele nem értem
Pedig már leírtuk többször. Kacsint
Zöldkártyán terhelés nélkül nézik a gépet, és nem minden emissziós részt vizsgálnak.
Az EGR szelepnek meg terhelésen lenne szerepe.
illetve változó terhelésnél, mert asszem állandó terhelésnél sem műxik
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #970 Dátum: 2010. április 03. - 20:21:32 »

Most hozott haza egy barátom egy 6 éves Poloval. Égett a sárga lámpája. Megkérdeztem, miért: EGR szelep Vigyorog
  Vigyorog
az is hu.... volt aki ezt kitalálta!!!!én lezárt egr szeleppel voltam z.kártyát csináltattni és szuper jó lett.Akkor meg minek bele nem értem
Pedig már leírtuk többször. Kacsint
Zöldkártyán terhelés nélkül nézik a gépet, és nem minden emissziós részt vizsgálnak.
Az EGR szelepnek meg terhelésen lenne szerepe.
illetve változó terhelésnél, mert asszem állandó terhelésnél sem műxik
Én is valami ilyesmire emlékszem, gyorsításkor van szerepe, állandó fordulatnál nincs.
Naplózva
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #971 Dátum: 2010. április 04. - 11:44:01 »

EGR-t vissznyitottam egy kis pucolás és akkusaru levét után, hátha kialszik a sárga, de nem... Nem is biztos, hogy az a hiba. Majd jövő héten kiolvastatom.
Naplózva
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #972 Dátum: 2010. április 06. - 11:08:07 »

EGR-t vissznyitottam egy kis pucolás és akkusaru levét után, hátha kialszik a sárga, de nem... Nem is biztos, hogy az a hiba. Majd jövő héten kiolvastatom.
No, ez volt a hibakód: P1402 Kipufogógáz visszavezetés, akadályozott
Az az érdekes, hogy miután visszanyitottam ( munka közben akkusaru levéve ) sem szűnt meg a lámpa. Mindenesetre töröltük, kiderül visszajön-e. Úgyhogy most EGR nyitva.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #973 Dátum: 2010. április 06. - 16:44:17 »

EGR-t vissznyitottam egy kis pucolás és akkusaru levét után, hátha kialszik a sárga, de nem... Nem is biztos, hogy az a hiba. Majd jövő héten kiolvastatom.

akkusaru levét nem töröl hibakódot!
Naplózva

70/4334431
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #974 Dátum: 2010. április 06. - 17:22:21 »

EGR-t vissznyitottam egy kis pucolás és akkusaru levét után, hátha kialszik a sárga, de nem... Nem is biztos, hogy az a hiba. Majd jövő héten kiolvastatom.

akkusaru levét nem töröl hibakódot!
Értem. Ebből gondoltam, hogy esetleg törli:
" A MIL/hibakód törlésének feltételei

    * A MIL kikapcsol, ha négy közvetlenül egymás után következő gyújtásciklusban nem lép fel hiba.
    * Az előzmény hibakód automatikusan kitörlésre kerül, ha 40 közvetlenül egymás után következő felmelegedési ciklusban nem lép fel hiba.
    * A hibakódokat (DTC-ket) a kiolvasó műszer (Scan Tool) alkalmazásával lehet kitörölni.
    * A hibakód törlésre kerül, ha az ECM akkumulátorfeszültsége több mint 10 másodpercre megszakad. "

Vagy a kompjúternek van saját akksija..?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 103   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!