R*R
|
|
« Hozzászólás #945 Dátum: 2010. Január 17. - 09:52:10 » |
|
Nekem a gyári gyertyám az NGK "V" pólusú verziója volt. A számát akkor nem jegyeztem fel sajnos. Mindegy, mert ilyet azóta sem kaptam sehol. Mondjuk azt én sem tudom, hogy ennek e kivitelnek mi az előnye/hátránya, csak gondoltam, ha a gyárból ilyennel jött ki, akkor ilyen kellene bele.
NGK BKR6E-11 Nálunk is csak úgy volt, hogy másnapra meghozattam. Pedig nagyon ott van a szeren a bolt. Ha már itt is gyertyázunk: http://www.lacettiklub.hu/forum/index.php?topic=23.msg3966#msg396628000 km-nél cseréltettem a gyáriakat, de korábban kellett volna!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
95LE
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1120
Lacetti 1,4 Elite HB
|
|
« Hozzászólás #946 Dátum: 2010. Január 17. - 10:08:32 » |
|
Nekem a gyári gyertyám kétpólusú Bosch volt.
Az nem belevaló volt! Gyárilag egypolúsu van bennük! Állítólag és ezt a szervízben mondták, hogy az 1,8-sok kaptak ilyen gyertyát az enyém pedig 1,4-es. A T18SED 1.8as csak ill leganza evanda és az X20SED motorral felszerelt Daewook a tiedébe Nem ez való! Sikerült megtalálnom a gyertyát mert szükség esetére eltettem ugyanis olyan 16E km-t futottak. A tipus száma Bosch Super 490 R6 FLR8LDCU és hát akár belevaló akár nem két évig ez volt benne, hál istennek gond nélkül.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
baroti
|
|
« Hozzászólás #947 Dátum: 2010. Január 17. - 13:58:20 » |
|
Nekem a gyári gyertyám kétpólusú Bosch volt.
Az nem belevaló volt! Gyárilag egypolúsu van bennük! Állítólag és ezt a szervízben mondták, hogy az 1,8-sok kaptak ilyen gyertyát az enyém pedig 1,4-es. Hat eppen ezert kerdeztem ra en is mivelhogy az enyem 1,8-as es ketpolusu Bosch van jelenleg benne, de mar idoszeru lenne kicserelni ahogy elnezem es kulomben is nem tudom mikor volt beleteve. Ugyanis en meg nem csereltem de csinaltam a geppel mar olyan 12000km.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
baroti
|
|
« Hozzászólás #948 Dátum: 2010. Január 17. - 14:02:44 » |
|
Nekem a gyári gyertyám kétpólusú Bosch volt.
Az nem belevaló volt! Gyárilag egypolúsu van bennük! Állítólag és ezt a szervízben mondták, hogy az 1,8-sok kaptak ilyen gyertyát az enyém pedig 1,4-es. A T18SED 1.8as csak ill leganza evanda és az X20SED motorral felszerelt Daewook a tiedébe Nem ez való! Sikerült megtalálnom a gyertyát mert szükség esetére eltettem ugyanis olyan 16E km-t futottak. A tipus száma Bosch Super 490 R6 FLR8LDCU és hát akár belevaló akár nem két évig ez volt benne, hál istennek gond nélkül. Tehat akkor az olyan mint ami az enyemben van annyi kivetel hogy az enyemen nincs (Super 490 R6), a tobbi adat ugyan az. Most akkor csak olyant vagy az NGK BKR6E11-et keressem hozza?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #949 Dátum: 2010. Január 18. - 08:32:18 » |
|
Pénteken megkaptam Gidytől a formára vágott EGR "tömítést", kripic be volt izzítva vasárnapra a cserére...azonban pénteken, szombaton és vasárnap is panaszmentes volt az autó, hálistennek, a megtett ~ 550 km alatt. Úgyhogy Döme kivár, és ha gond lesz EGR lezár.
Addig is köszönöm a kartársaknak a gyors és önzetlen segítséget.
OFF! Gidy, finom volt a capuccino, nem aludtam el az úton. Vissza kell adnom a lapkát?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #950 Dátum: 2010. Január 18. - 13:51:00 » |
|
Pénteken megkaptam Gidytől a formára vágott EGR "tömítést", kripic be volt izzítva vasárnapra a cserére...azonban pénteken, szombaton és vasárnap is panaszmentes volt az autó, hálistennek, a megtett ~ 550 km alatt. Úgyhogy Döme kivár, és ha gond lesz EGR lezár.
Addig is köszönöm a kartársaknak a gyors és önzetlen segítséget.
OFF! Gidy, finom volt a capuccino, nem aludtam el az úton. Vissza kell adnom a lapkát?
Döme! A cappuccino Ilust dicséri, mint már annyiszor. A lapkára vigyázz, hátha kell még. Ha pedig nem, akkor majd Tőled kéri el a következő ügyfél. Örülök, hogy jó lett a kocsid, és nem törted össze, mert ébren maradtál a cappuccinotól.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #951 Dátum: 2010. Január 21. - 09:54:36 » |
|
Gidy autóján megint előjött az EGR visszavezetés akadályozott. Én a helyedben kiszedném a lezáró lemezt. Vagy nem engedném Csabát vezetni, mert megint nála jött elő.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #952 Dátum: 2010. Január 21. - 18:35:08 » |
|
Gidy autóján megint előjött az EGR visszavezetés akadályozott. Én a helyedben kiszedném a lezáró lemezt. Vagy nem engedném Csabát vezetni, mert megint nála jött elő. Ezt nem látta biztos Csaba, mert akkor ő válaszolt volna rá. Szegénynek harmadszor jön elő, plusz nála jött le a légzsák kábel is, ami okozhatta a hibajelzést. Holnap kiszedem a lezárást. Remélem megbirkózom a feladattal. (szerszám függő is!) Legfeljebb oda kéretem LadLac főszerelő u ;Drat...
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #953 Dátum: 2010. Január 22. - 16:40:18 » |
|
Nagy küzdelemben, mert piszkosul meg volt húzva a csavar, de győztem, és kiszedtem a lezárást, követve Janit, meg Meatloafot, ő le sem zárta, mert nekünk van olyan jelzésű computerünk, ami egy idő után hibát jelez lezárás után, igaz amúgy tünetmentesen. Esetleg majd próbálkozom az Athee- féle megoldással, de átfagyva erre már nem került sor. Amúgy már villog a légzsák lámpánk tegnap óta. Janié, és az enyém visszatért a kacsingatós megoldáshoz. Szóval valóban villognia kell! De itt a folyamatos 7 sec-ig tartó a hibajelzés, nem érinti a checklámpát. Ez más tészta. Az EGR bezzeg igen, de az is ki lett ütve.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
akidobos
|
|
« Hozzászólás #954 Dátum: 2010. Január 22. - 22:14:14 » |
|
Nagy küzdelemben, mert piszkosul meg volt húzva a csavar, de győztem, és kiszedtem a lezárást, követve Janit, meg Meatloafot, ő le sem zárta, mert nekünk van olyan jelzésű computerünk, ami egy idő után hibát jelez lezárás után, igaz amúgy tünetmentesen. Esetleg majd próbálkozom az Athee- féle megoldással, de átfagyva erre már nem került sor. Amúgy már villog a légzsák lámpánk tegnap óta. Janié, és az enyém visszatért a kacsingatós megoldáshoz. Szóval valóban villognia kell! De itt a folyamatos 7 sec-ig tartó a hibajelzés, nem érinti a checklámpát. Ez más tészta. Az EGR bezzeg igen, de az is ki lett ütve.
Namostakkor ezt a légzsák-témát én már abszolút nem értem! Most hogy van ez??? Vagy az SW-n máshogy kell villognia? Vagy csak a "sok" lufisoknál? Nekem 7 másodpercig világít,majd többet nem látom. Ez jó így?Vagy jóvanez nekem..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #955 Dátum: 2010. Január 22. - 22:15:55 » |
|
Nagy küzdelemben, mert piszkosul meg volt húzva a csavar, de győztem, és kiszedtem a lezárást, követve Janit, meg Meatloafot, ő le sem zárta, mert nekünk van olyan jelzésű computerünk, ami egy idő után hibát jelez lezárás után, igaz amúgy tünetmentesen. Esetleg majd próbálkozom az Athee- féle megoldással, de átfagyva erre már nem került sor. Amúgy már villog a légzsák lámpánk tegnap óta. Janié, és az enyém visszatért a kacsingatós megoldáshoz. Szóval valóban villognia kell! De itt a folyamatos 7 sec-ig tartó a hibajelzés, nem érinti a checklámpát. Ez más tészta. Az EGR bezzeg igen, de az is ki lett ütve.
Namostakkor ezt a légzsák-témát én már abszolút nem értem! Most hogy van ez??? Vagy az SW-n máshogy kell villognia? Vagy csak a "sok" lufisoknál? Nekem 7 másodpercig világít,majd többet nem látom. Ez jó így?Vagy jóvanez nekem.. Szerintem nem. Az a jó, ha villog. Lufik számától függetlenül.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #956 Dátum: 2010. Január 22. - 22:18:30 » |
|
Nagy küzdelemben, mert piszkosul meg volt húzva a csavar, de győztem, és kiszedtem a lezárást, követve Janit, meg Meatloafot, ő le sem zárta, mert nekünk van olyan jelzésű computerünk, ami egy idő után hibát jelez lezárás után, igaz amúgy tünetmentesen. Esetleg majd próbálkozom az Athee- féle megoldással, de átfagyva erre már nem került sor. Amúgy már villog a légzsák lámpánk tegnap óta. Janié, és az enyém visszatért a kacsingatós megoldáshoz. Szóval valóban villognia kell! De itt a folyamatos 7 sec-ig tartó a hibajelzés, nem érinti a checklámpát. Ez más tészta. Az EGR bezzeg igen, de az is ki lett ütve.
Namostakkor ezt a légzsák-témát én már abszolút nem értem! Most hogy van ez??? Vagy az SW-n máshogy kell villognia? Vagy csak a "sok" lufisoknál? Nekem 7 másodpercig világít,majd többet nem látom. Ez jó így?Vagy jóvanez nekem.. Nekem is HB van és már 6 éve villog. Na nem folyamatosan
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
akidobos
|
|
« Hozzászólás #957 Dátum: 2010. Január 22. - 22:20:24 » |
|
Nagy küzdelemben, mert piszkosul meg volt húzva a csavar, de győztem, és kiszedtem a lezárást, követve Janit, meg Meatloafot, ő le sem zárta, mert nekünk van olyan jelzésű computerünk, ami egy idő után hibát jelez lezárás után, igaz amúgy tünetmentesen. Esetleg majd próbálkozom az Athee- féle megoldással, de átfagyva erre már nem került sor. Amúgy már villog a légzsák lámpánk tegnap óta. Janié, és az enyém visszatért a kacsingatós megoldáshoz. Szóval valóban villognia kell! De itt a folyamatos 7 sec-ig tartó a hibajelzés, nem érinti a checklámpát. Ez más tészta. Az EGR bezzeg igen, de az is ki lett ütve.
Namostakkor ezt a légzsák-témát én már abszolút nem értem! Most hogy van ez??? Vagy az SW-n máshogy kell villognia? Vagy csak a "sok" lufisoknál? Nekem 7 másodpercig világít,majd többet nem látom. Ez jó így?Vagy jóvanez nekem.. Nekem is HB van és már 6 éve villog. Na nem folyamatosan Jajj...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #958 Dátum: 2010. Január 22. - 22:33:53 » |
|
Mint kiderült, alap esetben gyújtás ráadás után villog, majd elalszik, ezzel jelzi, hogy jó, ha pedig világít, de 7 sec. után elalszik, azt jelenti, hogy valami hiba volt már. Ez lehet akku feszültség alacsony, vagy oldallégzsákosnál az ülés alatti csatlakozó szétcsúszása, majd visszadugása után, nem villog, de elalszik 7 sec múlva. Magyarul, az égő lámpa hibajelzés, ha marad, ha elalszik, akkor volt valamikor hiba. Menetben, ha ég, akkor pedig fennálló a hiba, az veszélyes!
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
akidobos
|
|
« Hozzászólás #959 Dátum: 2010. Január 22. - 22:37:21 » |
|
Mint kiderült, alap esetben gyújtás ráadás után villog, majd elalszik, ezzel jelzi, hogy jó, ha pedig világít, de 7 sec. után elalszik, azt jelenti, hogy valami hiba volt már. Ez lehet akku feszültség alacsony, vagy oldallégzsákosnál az ülés alatti csatlakozó szétcsúszása, majd visszadugása után, nem villog, de elalszik 7 sec múlva. Magyarul, az égő lámpa hibajelzés, ha marad, ha elalszik, akkor volt valamikor hiba. Menetben, ha ég, akkor pedig fennálló a hiba, az veszélyes!
Na,ez gyönyörű! Nekem átadás óta olyan, hogy 7mp után elalszik.... ÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|