Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 21. - 07:32:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 103   Le
 
Szerző Téma: Torpanás és EGR szelep  (Megtekintve 549128 alkalommal)
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #930 Dátum: 2010. Január 14. - 18:46:37 »

Egypólusú. De szerintem ez részletkérdés annak fényében, hogy az autó ezzel üzemel jól.

A többpólusú gyertya élettartama hosszabb, vagyis ott sem az a cél, hogy karácsonyfává váljon az égéstér. Bár nem vagyok villamosmérnök, tudtommal az ív ott is mindig egy pólus felé alakul ki. (Ha tévedek majd valaki kijavít)
Naplózva

Pittike
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #931 Dátum: 2010. Január 14. - 20:33:23 »

Egypólusú. De szerintem ez részletkérdés annak fényében, hogy az autó ezzel üzemel jól.

A többpólusú gyertya élettartama hosszabb, vagyis ott sem az a cél, hogy karácsonyfává váljon az égéstér. Bár nem vagyok villamosmérnök, tudtommal az ív ott is mindig egy pólus felé alakul ki. (Ha tévedek majd valaki kijavít)
Nem tévedsz, egyszerre mindig csak 1 pólus dolgozik, ergo a többpólusú hosszabb ideig bírja.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #932 Dátum: 2010. Január 14. - 20:45:06 »

Ma ha már beöltözem és a kicsike körül forgolodtam a fék miatt, egyúttal megneztem az EGR-t is ugyanis az utobbi időben néha lehetett erezni némi torpanast. Na de ott gond nincs, igaz le van zárva, de vajmi kevés korom volt benne, a szelep könnyedén mozgatható. Igy hát tovább léptem és megnéztem egy gyertyát, na ott már lehet hogy időszerü volna újittani sőt nem is az van benne mit itt már tobszor is olvastam, hanem BOSCH - FLR8LDCU - Germany. Erre viszont jöhetne vélemény, tanács
Az nagyon nem belevaló még Boschból sem /FR7DCX kell bele/
Baroti! Nem inkább az NGK, aminek típusát Meatloaf múltkor leírta? Eddig mindenki azt tetette bele, az jó igazán bele.
Döme! Nekem, mint "csókosnak" van Kripic- féle EGR lezáró teflonom. Tőle kaptam, átadom, ha kell.
Rettentően kevés az időm ma fórumozni, de örömmel látom a segítő szándékotokat. Természetesen elfogadom. Megadnád privibe a számodat? Holnap megpróbálok elugrani érte... És köszönöm!

Nekünk minden Lacetti rángatása elmúlt miután a gyertyákat a legkülönbözőbb fajtájúakról visszacseréltük a gyártó által ajánlott NGK BKR6E11-re, pedig az EGR egyikben sincs lezárva. Olcsó, jó, strapabíró gyertya szerintem nem érdemes semmi mással próbálkozni.

Nekem az NGK val volt rossz tapasztalatom kinek a pap kinek a papné
Naplózva

70/4334431
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #933 Dátum: 2010. Január 15. - 18:39:24 »

Egypólusú. De szerintem ez részletkérdés annak fényében, hogy az autó ezzel üzemel jól.

A többpólusú gyertya élettartama hosszabb, vagyis ott sem az a cél, hogy karácsonyfává váljon az égéstér. Bár nem vagyok villamosmérnök, tudtommal az ív ott is mindig egy pólus felé alakul ki. (Ha tévedek majd valaki kijavít)
Nem tévedsz, egyszerre mindig csak 1 pólus dolgozik, ergo a többpólusú hosszabb ideig bírja.
Én sem vagyok vill. mérnök, de azt mondják, hogy a több pólusúnak nagyobb az ellenállása. Ez még lacettinél nem is jelent nagy gondot, de amelyik autó már trafóhidas, annál kikészítheti a trafót....ha meg egyben lehet csak kapni, az kb 120 rugó. Sógorom H-astrájában is elszállt, csak ott azért, mert nem volt cserélve időben a gyertya....így aztán a szikra nem tudott átugrálni egyik pólusról a másikra...létrája sem volt, hogy átmásszon....a leggyengébb láncszem szakadt. A trafóhíd.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #934 Dátum: 2010. Január 15. - 21:26:26 »

Egypólusú. De szerintem ez részletkérdés annak fényében, hogy az autó ezzel üzemel jól.

A többpólusú gyertya élettartama hosszabb, vagyis ott sem az a cél, hogy karácsonyfává váljon az égéstér. Bár nem vagyok villamosmérnök, tudtommal az ív ott is mindig egy pólus felé alakul ki. (Ha tévedek majd valaki kijavít)
Nem tévedsz, egyszerre mindig csak 1 pólus dolgozik, ergo a többpólusú hosszabb ideig bírja.
Én sem vagyok vill. mérnök, de azt mondják, hogy a több pólusúnak nagyobb az ellenállása. Ez még lacettinél nem is jelent nagy gondot, de amelyik autó már trafóhidas, annál kikészítheti a trafót....ha meg egyben lehet csak kapni, az kb 120 rugó. Sógorom H-astrájában is elszállt, csak ott azért, mert nem volt cserélve időben a gyertya....így aztán a szikra nem tudott átugrálni egyik pólusról a másikra...létrája sem volt, hogy átmásszon....a leggyengébb láncszem szakadt. A trafóhíd.

Van olyan gyújtásrendszer ami nem bírja a többpólusú gyertyát az autó rángat erőtlen lesz tőle!
Naplózva

70/4334431
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #935 Dátum: 2010. Január 16. - 15:33:48 »

Nekem a gyári gyertyám az NGK "V" pólusú verziója volt. A számát akkor nem jegyeztem fel sajnos. Mindegy, mert ilyet azóta sem kaptam sehol.
Mondjuk azt én sem tudom, hogy ennek e kivitelnek mi az előnye/hátránya, csak gondoltam, ha a gyárból ilyennel jött ki, akkor ilyen kellene bele.
Naplózva
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1142


1.4 16v LPG


« Hozzászólás #936 Dátum: 2010. Január 16. - 15:48:35 »

Nekem a gyári gyertyám az NGK "V" pólusú verziója volt. A számát akkor nem jegyeztem fel sajnos. Mindegy, mert ilyet azóta sem kaptam sehol.
Mondjuk azt én sem tudom, hogy ennek e kivitelnek mi az előnye/hátránya, csak gondoltam, ha a gyárból ilyennel jött ki, akkor ilyen kellene bele.
Nekem ilyen van benne most is Kacsint Úgy hozták de asszem az UNIXból He(erre nem esküszöm meg).
Naplózva

06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #937 Dátum: 2010. Január 16. - 17:37:58 »

Nekem a gyári gyertyám kétpólusú Bosch volt.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #938 Dátum: 2010. Január 16. - 18:48:52 »

Nekem a gyári gyertyám kétpólusú Bosch volt.

Az nem belevaló volt!
Gyárilag egypolúsu van bennük!
Naplózva

70/4334431
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #939 Dátum: 2010. Január 16. - 20:32:36 »

Nekem a gyári gyertyám az NGK "V" pólusú verziója volt. A számát akkor nem jegyeztem fel sajnos. Mindegy, mert ilyet azóta sem kaptam sehol.
Mondjuk azt én sem tudom, hogy ennek e kivitelnek mi az előnye/hátránya, csak gondoltam, ha a gyárból ilyennel jött ki, akkor ilyen kellene bele.
NGK BKR6E-11  Nálunk is csak úgy volt, hogy másnapra meghozattam. Pedig nagyon ott van a szeren a bolt.   
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #940 Dátum: 2010. Január 16. - 21:34:00 »

Ma én is lezártam a szelepet...AH-s kód van az elektronikámon, egyenlőre nincs hibakód. Dupla gyári tömítővel és közte fémlemezzel zártam le, remélem így is marad. Viszont úgy látom, hogy a szelep nem visszafelé a ház irányába kell hogy mozduljon, hanem kifelé, így nem tudom eléri-e a fémlemezt vagy sem. A szelepen a két lyuk nem egyforma, hanem az egyik kör a másik téglalap alakú és a szelepszár süllyesztett. Valaki tud erről infót?
Naplózva
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #941 Dátum: 2010. Január 16. - 21:49:41 »

Nekem ugyan ilyen a szelep.Lezárás után volt lámpám.Jól kipucoltam,amennyire tudtam(megjáratni nem tudtam),azóta csendben van.
http://www.wlan2k.hu/~akidobos/Pictures/EGR/
Naplózva
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #942 Dátum: 2010. Január 17. - 08:01:49 »

Nekem a gyári gyertyám kétpólusú Bosch volt.

Az nem belevaló volt!
Gyárilag egypolúsu van bennük!
Állítólag és ezt a szervízben mondták, hogy az 1,8-sok kaptak ilyen gyertyát az enyém pedig 1,4-es.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #943 Dátum: 2010. Január 17. - 09:24:35 »

Nekem a gyári gyertyám kétpólusú Bosch volt.

Az nem belevaló volt!
Gyárilag egypolúsu van bennük!
Állítólag és ezt a szervízben mondták, hogy az 1,8-sok kaptak ilyen gyertyát az enyém pedig 1,4-es.

A T18SED 1.8as csak ill leganza evanda és az X20SED motorral felszerelt Daewook a tiedébe Nem ez való!
Naplózva

70/4334431
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #944 Dátum: 2010. Január 17. - 09:27:01 »

Egypólusú. De szerintem ez részletkérdés annak fényében, hogy az autó ezzel üzemel jól.

A többpólusú gyertya élettartama hosszabb, vagyis ott sem az a cél, hogy karácsonyfává váljon az égéstér. Bár nem vagyok villamosmérnök, tudtommal az ív ott is mindig egy pólus felé alakul ki. (Ha tévedek majd valaki kijavít)

Nem hosszabb  az élettartama mert a középelektróda az ami fogy ezáltal lényegtelen,hogy hány pólusú!
Naplózva

70/4334431
Oldalak: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 103   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!