athee
Adminisztrátor
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1404
Lacetti 1.4 Star HB
|
|
« Hozzászólás #915 Dátum: 2010. Január 13. - 11:40:41 » |
|
Olvasom itt a sok rángató lacsit, és örülök, hogy a Nubirát még jól megcsinálták. 87 000 km-nél ugyan volt egy kis rángatás, meg sárga lámpa, de szerencsére a gyújtótrafó és a gyertyák cseréje után minden rendben. Volt. Tegnapig. Ugyanis tegnap eddig még sohasem tapasztalt módon "töprengett" menet közben, szinte folyamatosan az autóm. Nagyobb fordulaton (kb. 4000-től) és gyorsításnál nem érzékeltem. Mitévő legyek? Gyújtókábel csere? Benzinszűrő csere? EGR lezárás, Mindez együtt? Kripic, ha látod ezt a hsz-t, dobj egy privit a telszámoddal, kérlek, mert pénteken Szabolcsba mennék, de így nem merek elindulni...lezárhatnánk az egeret, ha van rám egy kis időd meló után. Srácok! Ki tudná kisegíteni ezt a nagyon szimpatikus fiatalembert a lezáráshoz alkalmatos lapkával? (Ami ugye nekem volt maradék, azt a csókosok lenyúlták... ) Vagy legalább ötlet, hogy hol és mit vegyen/vegyünk... Ha van anyag, onnantól kezdve a dolog megoldva; EGeRet kipucoljuk, lapot kivágjuk, beapplikáljuk, dehát ugye hozzávalók nélkül.... Kripic, köszi szépen, ezért léptem volna én is be gyorsan, hogy ezt a kérdést feltegyem... Szóval, EGR lezáró alkalmatosság kerestetik! 0.5-ös alulemez. Az enyém is azzal van lezárva.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #916 Dátum: 2010. Január 13. - 12:13:19 » |
|
Egy sörös doboz is megteszi.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
kripic
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1034
Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)
|
|
« Hozzászólás #917 Dátum: 2010. Január 13. - 12:34:50 » |
|
Egy sörös doboz is megteszi. Ez a sörösdoboz tetszik..., azt még normál ollóval is lehet vágni (merthogy a jól felszerelt háztartásomban pont lemezolló nem van... ) Ilyen doboz van otthon, bár egyenlőre tele, de ez nem megoldhatatlan probléma... Köszi mindenkinek! Döme! Hívj, ha aktuálisnak érzed a dolgot!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #918 Dátum: 2010. Január 13. - 13:00:18 » |
|
Egy sörös doboz is megteszi. Ez a sörösdoboz tetszik..., azt még normál ollóval is lehet vágni (merthogy a jól felszerelt háztartásomban pont lemezolló nem van... ) Ilyen doboz van otthon, bár egyenlőre tele, de ez nem megoldhatatlan probléma... Köszi mindenkinek! Döme! Hívj, ha aktuálisnak érzed a dolgot! Ezt most komolyan mondod? A sörösdobozt? Sajnos csak jövő héten tudunk ütközni, továbbra is. Hátha kibírja az autó azt a hétvégi 500-ast. Hétfőn is annyit szenvedtem vele...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #919 Dátum: 2010. Január 13. - 13:35:52 » |
|
Olvasom itt a sok rángató lacsit, és örülök, hogy a Nubirát még jól megcsinálták. 87 000 km-nél ugyan volt egy kis rángatás, meg sárga lámpa, de szerencsére a gyújtótrafó és a gyertyák cseréje után minden rendben. Volt. Tegnapig. Ugyanis tegnap eddig még sohasem tapasztalt módon "töprengett" menet közben, szinte folyamatosan az autóm. Nagyobb fordulaton (kb. 4000-től) és gyorsításnál nem érzékeltem. Mitévő legyek? Gyújtókábel csere? Benzinszűrő csere? EGR lezárás, Mindez együtt? Kripic, ha látod ezt a hsz-t, dobj egy privit a telszámoddal, kérlek, mert pénteken Szabolcsba mennék, de így nem merek elindulni...lezárhatnánk az egeret, ha van rám egy kis időd meló után. volt akinél az üzemanyagszűrő dugult el. nemtom rendszeresen cseréltél-e mindent, mert akkor nem lehet az a baja.
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #920 Dátum: 2010. Január 13. - 14:22:55 » |
|
Olvasom itt a sok rángató lacsit, és örülök, hogy a Nubirát még jól megcsinálták. 87 000 km-nél ugyan volt egy kis rángatás, meg sárga lámpa, de szerencsére a gyújtótrafó és a gyertyák cseréje után minden rendben. Volt. Tegnapig. Ugyanis tegnap eddig még sohasem tapasztalt módon "töprengett" menet közben, szinte folyamatosan az autóm. Nagyobb fordulaton (kb. 4000-től) és gyorsításnál nem érzékeltem. Mitévő legyek? Gyújtókábel csere? Benzinszűrő csere? EGR lezárás, Mindez együtt? Kripic, ha látod ezt a hsz-t, dobj egy privit a telszámoddal, kérlek, mert pénteken Szabolcsba mennék, de így nem merek elindulni...lezárhatnánk az egeret, ha van rám egy kis időd meló után. volt akinél az üzemanyagszűrő dugult el. nemtom rendszeresen cseréltél-e mindent, mert akkor nem lehet az a baja. Ha ez lenne a baja, akkor alacsony fordulaton lenne jó a gép, és magasabbon döglődne. Gyújtás rendszer lehet, EGR lehet (nyitva maradt a szelep). Mondjuk ez utóbbit illene sárga lámpával jeleznie (na jó, a gyújtás dolgot is ).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
baroti
|
|
« Hozzászólás #921 Dátum: 2010. Január 13. - 14:59:54 » |
|
Ma ha már beöltözem és a kicsike körül forgolodtam a fék miatt, egyúttal megneztem az EGR-t is ugyanis az utobbi időben néha lehetett erezni némi torpanast. Na de ott gond nincs, igaz le van zárva, de vajmi kevés korom volt benne, a szelep könnyedén mozgatható. Igy hát tovább léptem és megnéztem egy gyertyát, na ott már lehet hogy időszerü volna újittani sőt nem is az van benne mit itt már tobszor is olvastam, hanem BOSCH - FLR8LDCU - Germany. Erre viszont jöhetne vélemény, tanács
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #922 Dátum: 2010. Január 13. - 16:11:27 » |
|
Ma ha már beöltözem és a kicsike körül forgolodtam a fék miatt, egyúttal megneztem az EGR-t is ugyanis az utobbi időben néha lehetett erezni némi torpanast. Na de ott gond nincs, igaz le van zárva, de vajmi kevés korom volt benne, a szelep könnyedén mozgatható. Igy hát tovább léptem és megnéztem egy gyertyát, na ott már lehet hogy időszerü volna újittani sőt nem is az van benne mit itt már tobszor is olvastam, hanem BOSCH - FLR8LDCU - Germany. Erre viszont jöhetne vélemény, tanács
Az nagyon nem belevaló még Boschból sem /FR7DCX kell bele/
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #923 Dátum: 2010. Január 13. - 18:36:13 » |
|
Ma ha már beöltözem és a kicsike körül forgolodtam a fék miatt, egyúttal megneztem az EGR-t is ugyanis az utobbi időben néha lehetett erezni némi torpanast. Na de ott gond nincs, igaz le van zárva, de vajmi kevés korom volt benne, a szelep könnyedén mozgatható. Igy hát tovább léptem és megnéztem egy gyertyát, na ott már lehet hogy időszerü volna újittani sőt nem is az van benne mit itt már tobszor is olvastam, hanem BOSCH - FLR8LDCU - Germany. Erre viszont jöhetne vélemény, tanács
Az nagyon nem belevaló még Boschból sem /FR7DCX kell bele/ Baroti! Nem inkább az NGK, aminek típusát Meatloaf múltkor leírta? Eddig mindenki azt tetette bele, az jó igazán bele. Döme! Nekem, mint "csókosnak" van Kripic- féle EGR lezáró teflonom. Tőle kaptam, átadom, ha kell.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
baroti
|
|
« Hozzászólás #924 Dátum: 2010. Január 13. - 18:38:11 » |
|
Ma ha már beöltözem és a kicsike körül forgolodtam a fék miatt, egyúttal megneztem az EGR-t is ugyanis az utobbi időben néha lehetett erezni némi torpanast. Na de ott gond nincs, igaz le van zárva, de vajmi kevés korom volt benne, a szelep könnyedén mozgatható. Igy hát tovább léptem és megnéztem egy gyertyát, na ott már lehet hogy időszerü volna újittani sőt nem is az van benne mit itt már tobszor is olvastam, hanem BOSCH - FLR8LDCU - Germany. Erre viszont jöhetne vélemény, tanács
Az nagyon nem belevaló még Boschból sem /FR7DCX kell bele/ Baroti! Nem inkább az NGK, aminek típusát Meatloaf múltkor leírta? Eddig mindenki azt tetette bele, az jó igazán bele. Döme! Nekem, mint "csókosnak" van Kripic- féle EGR lezáró teflonom. Tőle kaptam, átadom, ha kell. Úgy lesz, köszi az ajánlatot
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #925 Dátum: 2010. Január 14. - 12:26:49 » |
|
Ma ha már beöltözem és a kicsike körül forgolodtam a fék miatt, egyúttal megneztem az EGR-t is ugyanis az utobbi időben néha lehetett erezni némi torpanast. Na de ott gond nincs, igaz le van zárva, de vajmi kevés korom volt benne, a szelep könnyedén mozgatható. Igy hát tovább léptem és megnéztem egy gyertyát, na ott már lehet hogy időszerü volna újittani sőt nem is az van benne mit itt már tobszor is olvastam, hanem BOSCH - FLR8LDCU - Germany. Erre viszont jöhetne vélemény, tanács
Az nagyon nem belevaló még Boschból sem /FR7DCX kell bele/ Baroti! Nem inkább az NGK, aminek típusát Meatloaf múltkor leírta? Eddig mindenki azt tetette bele, az jó igazán bele. Döme! Nekem, mint "csókosnak" van Kripic- féle EGR lezáró teflonom. Tőle kaptam, átadom, ha kell. Rettentően kevés az időm ma fórumozni, de örömmel látom a segítő szándékotokat. Természetesen elfogadom. Megadnád privibe a számodat? Holnap megpróbálok elugrani érte... És köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #926 Dátum: 2010. Január 14. - 15:52:12 » |
|
Ma ha már beöltözem és a kicsike körül forgolodtam a fék miatt, egyúttal megneztem az EGR-t is ugyanis az utobbi időben néha lehetett erezni némi torpanast. Na de ott gond nincs, igaz le van zárva, de vajmi kevés korom volt benne, a szelep könnyedén mozgatható. Igy hát tovább léptem és megnéztem egy gyertyát, na ott már lehet hogy időszerü volna újittani sőt nem is az van benne mit itt már tobszor is olvastam, hanem BOSCH - FLR8LDCU - Germany. Erre viszont jöhetne vélemény, tanács
Az nagyon nem belevaló még Boschból sem /FR7DCX kell bele/ Baroti! Nem inkább az NGK, aminek típusát Meatloaf múltkor leírta? Eddig mindenki azt tetette bele, az jó igazán bele. Döme! Nekem, mint "csókosnak" van Kripic- féle EGR lezáró teflonom. Tőle kaptam, átadom, ha kell. Rettentően kevés az időm ma fórumozni, de örömmel látom a segítő szándékotokat. Természetesen elfogadom. Megadnád privibe a számodat? Holnap megpróbálok elugrani érte... És köszönöm! Nekünk minden Lacetti rángatása elmúlt miután a gyertyákat a legkülönbözőbb fajtájúakról visszacseréltük a gyártó által ajánlott NGK BKR6E11-re, pedig az EGR egyikben sincs lezárva. Olcsó, jó, strapabíró gyertya szerintem nem érdemes semmi mással próbálkozni.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. Január 14. - 16:27:57 írta Pittike »
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #927 Dátum: 2010. Január 14. - 15:58:02 » |
|
Ma ha már beöltözem és a kicsike körül forgolodtam a fék miatt, egyúttal megneztem az EGR-t is ugyanis az utobbi időben néha lehetett erezni némi torpanast. Na de ott gond nincs, igaz le van zárva, de vajmi kevés korom volt benne, a szelep könnyedén mozgatható. Igy hát tovább léptem és megnéztem egy gyertyát, na ott már lehet hogy időszerü volna újittani sőt nem is az van benne mit itt már tobszor is olvastam, hanem BOSCH - FLR8LDCU - Germany. Erre viszont jöhetne vélemény, tanács
Az nagyon nem belevaló még Boschból sem /FR7DCX kell bele/ Baroti! Nem inkább az NGK, aminek típusát Meatloaf múltkor leírta? Eddig mindenki azt tetette bele, az jó igazán bele. Döme! Nekem, mint "csókosnak" van Kripic- féle EGR lezáró teflonom. Tőle kaptam, átadom, ha kell. Rettentően kevés az időm ma fórumozni, de örömmel látom a segítő szándékotokat. Természetesen elfogadom. Megadnád privibe a számodat? Holnap megpróbálok elugrani érte... És köszönöm! Nekünk minden Lacetti rángatása elmúlt miután a gyertyákat a legkülönbözőbb fajtájúakról visszacseréltük a gyártó által ajánlott NGK BKR5E11-re, pedig az EGR egyikben sincs lezárva. Olcsó, jó, strapabíró gyertya szerintem nem érdemes semmi mással próbálkozni. Nem BKR6E11?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #928 Dátum: 2010. Január 14. - 16:28:38 » |
|
Ma ha már beöltözem és a kicsike körül forgolodtam a fék miatt, egyúttal megneztem az EGR-t is ugyanis az utobbi időben néha lehetett erezni némi torpanast. Na de ott gond nincs, igaz le van zárva, de vajmi kevés korom volt benne, a szelep könnyedén mozgatható. Igy hát tovább léptem és megnéztem egy gyertyát, na ott már lehet hogy időszerü volna újittani sőt nem is az van benne mit itt már tobszor is olvastam, hanem BOSCH - FLR8LDCU - Germany. Erre viszont jöhetne vélemény, tanács
Az nagyon nem belevaló még Boschból sem /FR7DCX kell bele/ Baroti! Nem inkább az NGK, aminek típusát Meatloaf múltkor leírta? Eddig mindenki azt tetette bele, az jó igazán bele. Döme! Nekem, mint "csókosnak" van Kripic- féle EGR lezáró teflonom. Tőle kaptam, átadom, ha kell. Rettentően kevés az időm ma fórumozni, de örömmel látom a segítő szándékotokat. Természetesen elfogadom. Megadnád privibe a számodat? Holnap megpróbálok elugrani érte... És köszönöm! Nekünk minden Lacetti rángatása elmúlt miután a gyertyákat a legkülönbözőbb fajtájúakról visszacseréltük a gyártó által ajánlott NGK BKR5E11-re, pedig az EGR egyikben sincs lezárva. Olcsó, jó, strapabíró gyertya szerintem nem érdemes semmi mással próbálkozni. Nem BKR6E11? De bizony! Elírtam, bocs :S
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
baroti
|
|
« Hozzászólás #929 Dátum: 2010. Január 14. - 16:53:25 » |
|
Ma ha már beöltözem és a kicsike körül forgolodtam a fék miatt, egyúttal megneztem az EGR-t is ugyanis az utobbi időben néha lehetett erezni némi torpanast. Na de ott gond nincs, igaz le van zárva, de vajmi kevés korom volt benne, a szelep könnyedén mozgatható. Igy hát tovább léptem és megnéztem egy gyertyát, na ott már lehet hogy időszerü volna újittani sőt nem is az van benne mit itt már tobszor is olvastam, hanem BOSCH - FLR8LDCU - Germany. Erre viszont jöhetne vélemény, tanács
Az nagyon nem belevaló még Boschból sem /FR7DCX kell bele/ Baroti! Nem inkább az NGK, aminek típusát Meatloaf múltkor leírta? Eddig mindenki azt tetette bele, az jó igazán bele. Döme! Nekem, mint "csókosnak" van Kripic- féle EGR lezáró teflonom. Tőle kaptam, átadom, ha kell. Rettentően kevés az időm ma fórumozni, de örömmel látom a segítő szándékotokat. Természetesen elfogadom. Megadnád privibe a számodat? Holnap megpróbálok elugrani érte... És köszönöm! Nekünk minden Lacetti rángatása elmúlt miután a gyertyákat a legkülönbözőbb fajtájúakról visszacseréltük a gyártó által ajánlott NGK BKR5E11-re, pedig az EGR egyikben sincs lezárva. Olcsó, jó, strapabíró gyertya szerintem nem érdemes semmi mással próbálkozni. Nem BKR6E11? Es ez milyen kell legyen egy polusu vagy kettoo. Mar csak azert mert amit itt a Roman oldalakon kiad a kereso az egy polusu [/quote]
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. Január 14. - 18:41:48 írta baroti »
|
Naplózva
|
|
|
|
|