Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 21. - 07:28:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 103   Le
 
Szerző Téma: Torpanás és EGR szelep  (Megtekintve 549122 alkalommal)
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #915 Dátum: 2010. Január 13. - 11:40:41 »

Olvasom itt a sok rángató lacsit, és örülök, hogy a Nubirát még jól megcsinálták. 87 000 km-nél ugyan volt egy kis rángatás, meg  sárga lámpa, de szerencsére a gyújtótrafó és a gyertyák cseréje után minden rendben. Volt. Tegnapig. Ugyanis tegnap eddig még sohasem tapasztalt módon "töprengett" menet közben, szinte folyamatosan az autóm. Nagyobb fordulaton (kb. 4000-től) és gyorsításnál nem érzékeltem.

Mitévő legyek? Gyújtókábel csere? Benzinszűrő csere? EGR lezárás, Mindez együtt?

Kripic, ha látod ezt a hsz-t, dobj egy privit a telszámoddal, kérlek, mert pénteken Szabolcsba mennék, de így nem merek elindulni...lezárhatnánk az egeret, ha van rám egy kis időd meló után. 
Srácok!
Ki tudná kisegíteni ezt a nagyon szimpatikus fiatalembert a lezáráshoz alkalmatos lapkával? (Ami ugye nekem volt maradék, azt a csókosok lenyúlták... Kacsint Kacsint Kacsint ) Vagy legalább ötlet, hogy hol és mit vegyen/vegyünk...
Ha van anyag, onnantól kezdve a dolog megoldva; EGeRet kipucoljuk, lapot kivágjuk, beapplikáljuk, dehát ugye hozzávalók nélkül....  

Kripic, köszi szépen, ezért léptem volna én is be gyorsan, hogy ezt a kérdést feltegyem...

Szóval, EGR lezáró alkalmatosság kerestetik!

0.5-ös alulemez. Az enyém is azzal van lezárva.
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #916 Dátum: 2010. Január 13. - 12:13:19 »

Egy sörös doboz is megteszi. Vigyorog
Naplózva


LPG
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #917 Dátum: 2010. Január 13. - 12:34:50 »

Egy sörös doboz is megteszi. Vigyorog
Ez a sörösdoboz tetszik..., azt még normál ollóval is lehet vágni (merthogy a jól felszerelt háztartásomban pont lemezolló nem van... )
Ilyen doboz van otthon, bár egyenlőre tele, de ez nem megoldhatatlan probléma... Vigyorog Vigyorog Vigyorog

Köszi mindenkinek!
Döme!
Hívj, ha aktuálisnak érzed a dolgot!
Naplózva
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #918 Dátum: 2010. Január 13. - 13:00:18 »

Egy sörös doboz is megteszi. Vigyorog
Ez a sörösdoboz tetszik..., azt még normál ollóval is lehet vágni (merthogy a jól felszerelt háztartásomban pont lemezolló nem van... )
Ilyen doboz van otthon, bár egyenlőre tele, de ez nem megoldhatatlan probléma... Vigyorog Vigyorog Vigyorog

Köszi mindenkinek!
Döme!
Hívj, ha aktuálisnak érzed a dolgot!

Ezt most komolyan mondod? A sörösdobozt?

Sajnos csak jövő héten tudunk ütközni, továbbra is. Hátha kibírja az autó azt a hétvégi 500-ast. Hétfőn is annyit szenvedtem vele...
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #919 Dátum: 2010. Január 13. - 13:35:52 »

Olvasom itt a sok rángató lacsit, és örülök, hogy a Nubirát még jól megcsinálták. 87 000 km-nél ugyan volt egy kis rángatás, meg  sárga lámpa, de szerencsére a gyújtótrafó és a gyertyák cseréje után minden rendben. Volt. Tegnapig. Ugyanis tegnap eddig még sohasem tapasztalt módon "töprengett" menet közben, szinte folyamatosan az autóm. Nagyobb fordulaton (kb. 4000-től) és gyorsításnál nem érzékeltem.

Mitévő legyek? Gyújtókábel csere? Benzinszűrő csere? EGR lezárás, Mindez együtt?

Kripic, ha látod ezt a hsz-t, dobj egy privit a telszámoddal, kérlek, mert pénteken Szabolcsba mennék, de így nem merek elindulni...lezárhatnánk az egeret, ha van rám egy kis időd meló után. 
volt akinél az üzemanyagszűrő dugult el. nemtom rendszeresen cseréltél-e mindent, mert akkor nem lehet az a baja.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #920 Dátum: 2010. Január 13. - 14:22:55 »

Olvasom itt a sok rángató lacsit, és örülök, hogy a Nubirát még jól megcsinálták. 87 000 km-nél ugyan volt egy kis rángatás, meg  sárga lámpa, de szerencsére a gyújtótrafó és a gyertyák cseréje után minden rendben. Volt. Tegnapig. Ugyanis tegnap eddig még sohasem tapasztalt módon "töprengett" menet közben, szinte folyamatosan az autóm. Nagyobb fordulaton (kb. 4000-től) és gyorsításnál nem érzékeltem.

Mitévő legyek? Gyújtókábel csere? Benzinszűrő csere? EGR lezárás, Mindez együtt?

Kripic, ha látod ezt a hsz-t, dobj egy privit a telszámoddal, kérlek, mert pénteken Szabolcsba mennék, de így nem merek elindulni...lezárhatnánk az egeret, ha van rám egy kis időd meló után. 
volt akinél az üzemanyagszűrő dugult el. nemtom rendszeresen cseréltél-e mindent, mert akkor nem lehet az a baja.
Ha ez lenne a baja, akkor alacsony fordulaton lenne jó a gép, és magasabbon döglődne.
Gyújtás rendszer lehet, EGR lehet (nyitva maradt a szelep). Mondjuk ez utóbbit illene sárga lámpával jeleznie (na jó, a gyújtás dolgot is  Mosolyog).
Naplózva
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #921 Dátum: 2010. Január 13. - 14:59:54 »

Ma ha már beöltözem és a kicsike körül forgolodtam a fék miatt, egyúttal megneztem az EGR-t is ugyanis az utobbi időben néha lehetett erezni némi torpanast. Na de ott gond nincs, igaz le van zárva, de vajmi kevés korom volt benne, a szelep könnyedén mozgatható. Igy hát tovább léptem és megnéztem egy gyertyát, na ott már lehet hogy időszerü volna újittani sőt nem is az van benne mit itt már tobszor is olvastam, hanem BOSCH - FLR8LDCU - Germany. Erre viszont jöhetne vélemény, tanács
Naplózva

sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #922 Dátum: 2010. Január 13. - 16:11:27 »

Ma ha már beöltözem és a kicsike körül forgolodtam a fék miatt, egyúttal megneztem az EGR-t is ugyanis az utobbi időben néha lehetett erezni némi torpanast. Na de ott gond nincs, igaz le van zárva, de vajmi kevés korom volt benne, a szelep könnyedén mozgatható. Igy hát tovább léptem és megnéztem egy gyertyát, na ott már lehet hogy időszerü volna újittani sőt nem is az van benne mit itt már tobszor is olvastam, hanem BOSCH - FLR8LDCU - Germany. Erre viszont jöhetne vélemény, tanács


Az nagyon nem belevaló még Boschból sem /FR7DCX kell bele/
Naplózva

70/4334431
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #923 Dátum: 2010. Január 13. - 18:36:13 »

Ma ha már beöltözem és a kicsike körül forgolodtam a fék miatt, egyúttal megneztem az EGR-t is ugyanis az utobbi időben néha lehetett erezni némi torpanast. Na de ott gond nincs, igaz le van zárva, de vajmi kevés korom volt benne, a szelep könnyedén mozgatható. Igy hát tovább léptem és megnéztem egy gyertyát, na ott már lehet hogy időszerü volna újittani sőt nem is az van benne mit itt már tobszor is olvastam, hanem BOSCH - FLR8LDCU - Germany. Erre viszont jöhetne vélemény, tanács


Az nagyon nem belevaló még Boschból sem /FR7DCX kell bele/
Baroti! Nem inkább az NGK, aminek típusát Meatloaf múltkor leírta? Eddig mindenki azt tetette bele, az jó igazán bele.

Döme! Nekem, mint "csókosnak" van Kripic- féle EGR lezáró teflonom. Tőle kaptam, átadom, ha kell.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #924 Dátum: 2010. Január 13. - 18:38:11 »

Ma ha már beöltözem és a kicsike körül forgolodtam a fék miatt, egyúttal megneztem az EGR-t is ugyanis az utobbi időben néha lehetett erezni némi torpanast. Na de ott gond nincs, igaz le van zárva, de vajmi kevés korom volt benne, a szelep könnyedén mozgatható. Igy hát tovább léptem és megnéztem egy gyertyát, na ott már lehet hogy időszerü volna újittani sőt nem is az van benne mit itt már tobszor is olvastam, hanem BOSCH - FLR8LDCU - Germany. Erre viszont jöhetne vélemény, tanács


Az nagyon nem belevaló még Boschból sem /FR7DCX kell bele/
Baroti! Nem inkább az NGK, aminek típusát Meatloaf múltkor leírta? Eddig mindenki azt tetette bele, az jó igazán bele.

Döme! Nekem, mint "csókosnak" van Kripic- féle EGR lezáró teflonom. Tőle kaptam, átadom, ha kell.
Úgy lesz, köszi az ajánlatot
Naplózva

Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #925 Dátum: 2010. Január 14. - 12:26:49 »

Ma ha már beöltözem és a kicsike körül forgolodtam a fék miatt, egyúttal megneztem az EGR-t is ugyanis az utobbi időben néha lehetett erezni némi torpanast. Na de ott gond nincs, igaz le van zárva, de vajmi kevés korom volt benne, a szelep könnyedén mozgatható. Igy hát tovább léptem és megnéztem egy gyertyát, na ott már lehet hogy időszerü volna újittani sőt nem is az van benne mit itt már tobszor is olvastam, hanem BOSCH - FLR8LDCU - Germany. Erre viszont jöhetne vélemény, tanács


Az nagyon nem belevaló még Boschból sem /FR7DCX kell bele/
Baroti! Nem inkább az NGK, aminek típusát Meatloaf múltkor leírta? Eddig mindenki azt tetette bele, az jó igazán bele.

Döme! Nekem, mint "csókosnak" van Kripic- féle EGR lezáró teflonom. Tőle kaptam, átadom, ha kell.

Rettentően kevés az időm ma fórumozni, de örömmel látom a segítő szándékotokat. Természetesen elfogadom. Megadnád privibe a számodat? Holnap megpróbálok elugrani érte... És köszönöm!
Naplózva
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #926 Dátum: 2010. Január 14. - 15:52:12 »

Ma ha már beöltözem és a kicsike körül forgolodtam a fék miatt, egyúttal megneztem az EGR-t is ugyanis az utobbi időben néha lehetett erezni némi torpanast. Na de ott gond nincs, igaz le van zárva, de vajmi kevés korom volt benne, a szelep könnyedén mozgatható. Igy hát tovább léptem és megnéztem egy gyertyát, na ott már lehet hogy időszerü volna újittani sőt nem is az van benne mit itt már tobszor is olvastam, hanem BOSCH - FLR8LDCU - Germany. Erre viszont jöhetne vélemény, tanács
Az nagyon nem belevaló még Boschból sem /FR7DCX kell bele/
Baroti! Nem inkább az NGK, aminek típusát Meatloaf múltkor leírta? Eddig mindenki azt tetette bele, az jó igazán bele.
Döme! Nekem, mint "csókosnak" van Kripic- féle EGR lezáró teflonom. Tőle kaptam, átadom, ha kell.
Rettentően kevés az időm ma fórumozni, de örömmel látom a segítő szándékotokat. Természetesen elfogadom. Megadnád privibe a számodat? Holnap megpróbálok elugrani érte... És köszönöm!

Nekünk minden Lacetti rángatása elmúlt miután a gyertyákat a legkülönbözőbb fajtájúakról visszacseréltük a gyártó által ajánlott NGK BKR6E11-re, pedig az EGR egyikben sincs lezárva. Olcsó, jó, strapabíró gyertya szerintem nem érdemes semmi mással próbálkozni.
« Utoljára szerkesztve: 2010. Január 14. - 16:27:57 írta Pittike » Naplózva

Pittike
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #927 Dátum: 2010. Január 14. - 15:58:02 »

Ma ha már beöltözem és a kicsike körül forgolodtam a fék miatt, egyúttal megneztem az EGR-t is ugyanis az utobbi időben néha lehetett erezni némi torpanast. Na de ott gond nincs, igaz le van zárva, de vajmi kevés korom volt benne, a szelep könnyedén mozgatható. Igy hát tovább léptem és megnéztem egy gyertyát, na ott már lehet hogy időszerü volna újittani sőt nem is az van benne mit itt már tobszor is olvastam, hanem BOSCH - FLR8LDCU - Germany. Erre viszont jöhetne vélemény, tanács
Az nagyon nem belevaló még Boschból sem /FR7DCX kell bele/
Baroti! Nem inkább az NGK, aminek típusát Meatloaf múltkor leírta? Eddig mindenki azt tetette bele, az jó igazán bele.
Döme! Nekem, mint "csókosnak" van Kripic- féle EGR lezáró teflonom. Tőle kaptam, átadom, ha kell.
Rettentően kevés az időm ma fórumozni, de örömmel látom a segítő szándékotokat. Természetesen elfogadom. Megadnád privibe a számodat? Holnap megpróbálok elugrani érte... És köszönöm!

Nekünk minden Lacetti rángatása elmúlt miután a gyertyákat a legkülönbözőbb fajtájúakról visszacseréltük a gyártó által ajánlott NGK BKR5E11-re, pedig az EGR egyikben sincs lezárva. Olcsó, jó, strapabíró gyertya szerintem nem érdemes semmi mással próbálkozni.
Nem BKR6E11?
Naplózva
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #928 Dátum: 2010. Január 14. - 16:28:38 »

Ma ha már beöltözem és a kicsike körül forgolodtam a fék miatt, egyúttal megneztem az EGR-t is ugyanis az utobbi időben néha lehetett erezni némi torpanast. Na de ott gond nincs, igaz le van zárva, de vajmi kevés korom volt benne, a szelep könnyedén mozgatható. Igy hát tovább léptem és megnéztem egy gyertyát, na ott már lehet hogy időszerü volna újittani sőt nem is az van benne mit itt már tobszor is olvastam, hanem BOSCH - FLR8LDCU - Germany. Erre viszont jöhetne vélemény, tanács
Az nagyon nem belevaló még Boschból sem /FR7DCX kell bele/
Baroti! Nem inkább az NGK, aminek típusát Meatloaf múltkor leírta? Eddig mindenki azt tetette bele, az jó igazán bele.
Döme! Nekem, mint "csókosnak" van Kripic- féle EGR lezáró teflonom. Tőle kaptam, átadom, ha kell.
Rettentően kevés az időm ma fórumozni, de örömmel látom a segítő szándékotokat. Természetesen elfogadom. Megadnád privibe a számodat? Holnap megpróbálok elugrani érte... És köszönöm!

Nekünk minden Lacetti rángatása elmúlt miután a gyertyákat a legkülönbözőbb fajtájúakról visszacseréltük a gyártó által ajánlott NGK BKR5E11-re, pedig az EGR egyikben sincs lezárva. Olcsó, jó, strapabíró gyertya szerintem nem érdemes semmi mással próbálkozni.
Nem BKR6E11?
De bizony! Elírtam, bocs :S
Naplózva

Pittike
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #929 Dátum: 2010. Január 14. - 16:53:25 »

Ma ha már beöltözem és a kicsike körül forgolodtam a fék miatt, egyúttal megneztem az EGR-t is ugyanis az utobbi időben néha lehetett erezni némi torpanast. Na de ott gond nincs, igaz le van zárva, de vajmi kevés korom volt benne, a szelep könnyedén mozgatható. Igy hát tovább léptem és megnéztem egy gyertyát, na ott már lehet hogy időszerü volna újittani sőt nem is az van benne mit itt már tobszor is olvastam, hanem BOSCH - FLR8LDCU - Germany. Erre viszont jöhetne vélemény, tanács
Az nagyon nem belevaló még Boschból sem /FR7DCX kell bele/
Baroti! Nem inkább az NGK, aminek típusát Meatloaf múltkor leírta? Eddig mindenki azt tetette bele, az jó igazán bele.
Döme! Nekem, mint "csókosnak" van Kripic- féle EGR lezáró teflonom. Tőle kaptam, átadom, ha kell.
Rettentően kevés az időm ma fórumozni, de örömmel látom a segítő szándékotokat. Természetesen elfogadom. Megadnád privibe a számodat? Holnap megpróbálok elugrani érte... És köszönöm!

Nekünk minden Lacetti rángatása elmúlt miután a gyertyákat a legkülönbözőbb fajtájúakról visszacseréltük a gyártó által ajánlott NGK BKR5E11-re, pedig az EGR egyikben sincs lezárva. Olcsó, jó, strapabíró gyertya szerintem nem érdemes semmi mással próbálkozni.
Nem BKR6E11?
Es ez milyen kell legyen egy polusu vagy kettoo. Mar csak azert mert amit itt a Roman oldalakon kiad a kereso az egy polusu He
[/quote]
« Utoljára szerkesztve: 2010. Január 14. - 18:41:48 írta baroti » Naplózva

Oldalak: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 103   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!