Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 21. - 05:41:02 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 103   Le
 
Szerző Téma: Torpanás és EGR szelep  (Megtekintve 549076 alkalommal)
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #900 Dátum: 2009. December 28. - 19:21:30 »

Az a cső a szívótorokba vezeti az egr által átengedett gázt...Azt már végigkövettem.  Na de a gáz honnan jön?! A blokkon belül kell valamilyen csatornának lennie szerintem.Egyéb ötlet?
Naplózva
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #901 Dátum: 2009. December 29. - 10:59:55 »

http://rs1.sze.hu/~lakatos/OBD_EOBD.pdf   Ez egy jó olvasmány.
Naplózva
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #902 Dátum: 2009. December 29. - 12:28:29 »

http://rs1.sze.hu/~lakatos/OBD_EOBD.pdf   Ez egy jó olvasmány.

Tenyleg jooo Enreszemrol koszi hogy kozee tetted Vigyorog. Sokat lehet okosodni belole Vigyorog
Naplózva

Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #903 Dátum: 2009. December 29. - 18:35:48 »

Az a cső a szívótorokba vezeti az egr által átengedett gázt...Azt már végigkövettem.  Na de a gáz honnan jön?! A blokkon belül kell valamilyen csatornának lennie szerintem.Egyéb ötlet?
Tényleg, igazad van.
Megnéztem Stocz autójának képeit. Ezek szerint a hengerfejből érkezik a gáz.
« Utoljára szerkesztve: 2009. December 31. - 09:54:31 írta Jopek » Naplózva
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #904 Dátum: 2009. December 29. - 20:03:31 »

Hát ez az! De hogyan?He
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #905 Dátum: 2009. December 29. - 20:24:08 »

Hát ez az! De hogyan?He
Hogyan...hogyan...hát gondolom az egyes henger kipuff-szelepétől a kipuffcsonkig vezető járatba van becsatlakozva, egy járat van öntve neki eredetileg az alu hengerfejben.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #906 Dátum: 2009. December 29. - 20:53:45 »

Alapból én is erre gondoltam, de! Ha igazad van és annak is amit a belinkelt oldalon olvasható (miszerint max. 10% gáz vezethető vissza) akkor nálam már értelmét is vesztette ez az egr szelep...3 henger égésterméke+90% visszavezetés nélküli gáz nem lehet nagyságrendekkel nagyobb, mint az egr működtetésével...
Naplózva
Rolldeck
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9



« Hozzászólás #907 Dátum: 2009. December 30. - 09:10:09 »

Sziasztok.
Nekem az lenne a kérdésem, hogy az EGR szelepet, hogy lehet kipucolni?
Előre is köszönöm.
Naplózva
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #908 Dátum: 2009. December 30. - 09:16:00 »

Sziasztok.
Nekem az lenne a kérdésem, hogy az EGR szelepet, hogy lehet kipucolni?
Előre is köszönöm.
Szétkapod és WD40-el adsz az arcának:
http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=47&catid=178
Ha akarod egyből le is zárhatod.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
Rolldeck
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9



« Hozzászólás #909 Dátum: 2009. December 30. - 12:01:54 »

Rendben van, de kiszedni kitudtam, csak épp szétszedni nem, mert belülről van csavarozva.
Vagypedig csak a lyukon keresztül nyomjam tele? He
Naplózva
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1142


1.4 16v LPG


« Hozzászólás #910 Dátum: 2009. December 30. - 12:15:33 »

Rendben van, de kiszedni kitudtam, csak épp szétszedni nem, mert belülről van csavarozva.
Vagypedig csak a lyukon keresztül nyomjam tele? He
csak a lyukon keresztül pucold ki  Kacsint
Naplózva

06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #911 Dátum: 2009. December 30. - 12:42:31 »

http://rs1.sze.hu/~lakatos/OBD_EOBD.pdf   Ez egy jó olvasmány.

Tenyleg jooo Enreszemrol koszi hogy kozee tetted Vigyorog. Sokat lehet okosodni belole Vigyorog
Bizony jó! Kösz, ez nekem sem volt meg.
Meg az egyetem is jó hely.
Sok boldog emlék fűz oda (igaz, akkor még csak főiskola volt).
Naplózva
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #912 Dátum: 2010. Január 12. - 21:48:04 »

Olvasom itt a sok rángató lacsit, és örülök, hogy a Nubirát még jól megcsinálták. 87 000 km-nél ugyan volt egy kis rángatás, meg  sárga lámpa, de szerencsére a gyújtótrafó és a gyertyák cseréje után minden rendben. Volt. Tegnapig. Ugyanis tegnap eddig még sohasem tapasztalt módon "töprengett" menet közben, szinte folyamatosan az autóm. Nagyobb fordulaton (kb. 4000-től) és gyorsításnál nem érzékeltem.

Mitévő legyek? Gyújtókábel csere? Benzinszűrő csere? EGR lezárás, Mindez együtt?

Kripic, ha látod ezt a hsz-t, dobj egy privit a telszámoddal, kérlek, mert pénteken Szabolcsba mennék, de így nem merek elindulni...lezárhatnánk az egeret, ha van rám egy kis időd meló után. 
Naplózva
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #913 Dátum: 2010. Január 13. - 10:53:20 »

Olvasom itt a sok rángató lacsit, és örülök, hogy a Nubirát még jól megcsinálták. 87 000 km-nél ugyan volt egy kis rángatás, meg  sárga lámpa, de szerencsére a gyújtótrafó és a gyertyák cseréje után minden rendben. Volt. Tegnapig. Ugyanis tegnap eddig még sohasem tapasztalt módon "töprengett" menet közben, szinte folyamatosan az autóm. Nagyobb fordulaton (kb. 4000-től) és gyorsításnál nem érzékeltem.

Mitévő legyek? Gyújtókábel csere? Benzinszűrő csere? EGR lezárás, Mindez együtt?

Kripic, ha látod ezt a hsz-t, dobj egy privit a telszámoddal, kérlek, mert pénteken Szabolcsba mennék, de így nem merek elindulni...lezárhatnánk az egeret, ha van rám egy kis időd meló után. 
Srácok!
Ki tudná kisegíteni ezt a nagyon szimpatikus fiatalembert a lezáráshoz alkalmatos lapkával? (Ami ugye nekem volt maradék, azt a csókosok lenyúlták... Kacsint Kacsint Kacsint ) Vagy legalább ötlet, hogy hol és mit vegyen/vegyünk...
Ha van anyag, onnantól kezdve a dolog megoldva; EGeRet kipucoljuk, lapot kivágjuk, beapplikáljuk, dehát ugye hozzávalók nélkül....  
Naplózva
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #914 Dátum: 2010. Január 13. - 11:00:21 »

Olvasom itt a sok rángató lacsit, és örülök, hogy a Nubirát még jól megcsinálták. 87 000 km-nél ugyan volt egy kis rángatás, meg  sárga lámpa, de szerencsére a gyújtótrafó és a gyertyák cseréje után minden rendben. Volt. Tegnapig. Ugyanis tegnap eddig még sohasem tapasztalt módon "töprengett" menet közben, szinte folyamatosan az autóm. Nagyobb fordulaton (kb. 4000-től) és gyorsításnál nem érzékeltem.

Mitévő legyek? Gyújtókábel csere? Benzinszűrő csere? EGR lezárás, Mindez együtt?

Kripic, ha látod ezt a hsz-t, dobj egy privit a telszámoddal, kérlek, mert pénteken Szabolcsba mennék, de így nem merek elindulni...lezárhatnánk az egeret, ha van rám egy kis időd meló után. 
Srácok!
Ki tudná kisegíteni ezt a nagyon szimpatikus fiatalembert a lezáráshoz alkalmatos lapkával? (Ami ugye nekem volt maradék, azt a csókosok lenyúlták... Kacsint Kacsint Kacsint ) Vagy legalább ötlet, hogy hol és mit vegyen/vegyünk...
Ha van anyag, onnantól kezdve a dolog megoldva; EGeRet kipucoljuk, lapot kivágjuk, beapplikáljuk, dehát ugye hozzávalók nélkül....  

Kripic, köszi szépen, ezért léptem volna én is be gyorsan, hogy ezt a kérdést feltegyem...

Szóval, EGR lezáró alkalmatosság kerestetik!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 103   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!