Lacetti klub fórum
2024. November 01. - 10:28:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 103   Le
 
Szerző Téma: Torpanás és EGR szelep  (Megtekintve 553282 alkalommal)
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #285 Dátum: 2007. November 30. - 19:46:12 »

Kedves Cartársak! (Megszólítás nem tőlem, de nagyon  jó.)
Én is hasonló gondokkal küszködtem és a dolog TELJESEN megoldódott!
Az autó 2006 februári vásárlás-1.6 SW.
Idén 14000 km. körül jött elő ez a rángatás dolog
És-bocs-de azt hittem h. be****ok. (Az idegtől.)
Nem részletezem, ugyanazt produkálta, amit előttem írtatok.
Próbálkozások:pörgetés folyamatosan,többször, STP beöntés,ilyen meg olyan benzin,-anyázás hangosan-eredmény:SEMMI!
Tele lett a tököm.
Az autó garanciális.Irány a szervíz.
(Chevrolett Wallis,Bp.Kerepesi út 85)
Hogy az arcuk kicsi-e vagy nagy, mindenki döntse el maga,viszont tök normálisak és jól dolgoznak.(Velem és nekem eddig)
Szóval bevittem és az embernek az arcizma sem rándult.Mondta ,h. már találkoztak hasonló broblémával és valószínű,h. a szoftver a hibás."Az új szoftvert ki kell cserélni a régire." (Ő mondta)
Na most, nem vagyok az autókhoz teljesen tökagyu,de ehez mondjuk már síkhülye.
Mondtam jó (nekem már úgyis tök mindegy) és, h. jőjek másnap!
Az autót elhoztam és nem akarom részletezni de rá egy hétre elmentem Görögo-ba.Család-4személy,csomagok (k.-sok),folyamatosan 45 fok külső hömérséklet,légkondi egy pillanatra sem volt kikapcsolva,autópályák ezerrel+Thesszaloniki 2.5 órás dugó,határon oda-vissza 3 órás! várakozás (motor ki-be kapcsolása) és ami a lényeg:2900 km. megtétele .
És az autónak SEMMI BAJA
Hogy, aztán parasztvakítás volt-e vagy sem amit a szervízben nekem mondtak (szoftver!) nem tudom,viszont bejött.
Most 20000 van benne és teljesen problémamentes sőt egyenesen Szuper.
(csak el ne kiabáljam)
Schule


Szia, üdv itt nálunk... Vigyorog
Egy kicsit azért én tamáskodnék...:
A kivesézett véleményünk szerint vmiféle koromkirakódás/ráégés/koszolódás a rángatás fő oka.
A szoftvercsere után közvetlenül igencsak huzamos - és a dolog lényegét tekintve egyáltalán nem mellesleg! - magas környezti hőmérsékleten és nagy terhelés mellett zavartál le többezer kilométer. Ez minden "épeszű" ótónál (hogy a miénk ilyen-e, még nem tudtam véglegesen eldönteni Kacsint) - főleg amelyiket egyébként viszonylag rövid utakon, városban használnak (és a szerviz ill. a km-adataid alapján Te is ide tartozhatsz...) -  a menetteljesítmények látványos javulását szokta eredményezni, pusztán attól, hogy alaposan kiég minden kapcsolódó rendszer.
Mint te is írod, 14e km-ig kutya baja, de addigra sztem elkoszolódott. Kihajtottad egy kicsit belőle a dzsuvát, újabb 10-15ekm-ig vszínű minden oké. Ha majd 30-35ezernél is rángatásmentes, NA AKKOR HIDD EL, HOGY A SZOFTVERCSERE SEGÍTETT!
(Én mindentől függetlenül a helyedben úgy lezárnám az EGR-szelep, mint a pinty!)
Egyébként a Wallisról én csak jót tudok mondani (mondjuk két hete várok egy üléshuzatcserére, meg az időnként össze-vissza villogó óra (időmérő!) cseréjére), nagy átlagban minden rendben van velük sztem is.

üdv:
kripic

Nehagyd magad, nekem szinte pillanatok alatt cserélték az órát.
Naplózva
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #286 Dátum: 2007. November 30. - 20:05:46 »

Szevasz!

Jó, hogy elmondtad ezt a történetet.
Én azért nem vetném el ezt a megoldást. Én is a szoftverre gyanakszom, pontosabban az EU4-es szoftverre.
Volt EU3-as kompjuter a gépemben, és azzal egyáltalán nem rángatott, pedig egy métert sem "égettem" a csere után. Sajna annak a lábkiosztása nem teljesen egyezik azzal, amit az autóm kívánt, ezért nem maradhatott véglegesen.

Jó lenne tudni, hogy mit takart az, hogy "régi" szoftver. Én is szerettem volna az EU3-asokhoz készültet felrakatni a gépre, de nekem azt mondták, hogy nem lehet. Ezek szerint mégis?
Nem tudnál esetleg rákérdezni, hogy pontosan melyik régi szoftvert pakolták fel a gépedre?
Verzió szám v. vmi ilyesmi, ami alapján hivatkozni lehetne rá más szervízekben is.
Még egy dolog. A gép kompjuterén van egy nagy betű kód. Pl. olyan, hogy ZA (az oldalán. Kiszerelés nélkül is leolvasható, bár nem a legegyszerűbb). Leolvasnád a Tiédet?
Sokat segítenél vele.
A kompjuter az akksi előtt található, élére állított lapos doboz, a tetejébe megy bele egy jó vastag kábelkorbács.

Üdv: Stocz
Nekem egyre inkább az a gyanus, hogy létezik 1 eu3-as szelepsor eu 3-as progival, valamint 1 eu4-es szelepsor  eu4-es progival. Na véleményem szerint a gyárban nem mindíg találkozik a megfelelőség egymással és a gondot a következő okozza és ezért nem lehet őket egyformán kezelni.Ha a progit lehet változtatni semmi gond ez a "legócsóbb" megoldás, de ,hogy-hogynem a rendszer v. számítógép nem mindíg képes felismerni az új rendszert ezért ilyenkor marad a szoftver és csak a drágább szelepcsere következhet.Feltételezésemet talán a kísérletezések folyamata ( először mindíg a szoftver frissítéssel próbálkoznak) is alátámasztja, de cáfoljatok meg ha tudtok valami jobb okosságot.
Naplózva
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #287 Dátum: 2007. December 01. - 11:15:54 »

...
Ne hagyd magad, nekem szinte pillanatok alatt cserélték az órát.

Dehogy hagyom!
Csak áll. 17 (jól látod, TIZENHÉT !!!) féle órával vagynak szerelve a gépeink (hogy mi a rákban tud különbözni az egyik a másiktól, elképzelésem sincs), és az enyémben lévő nincs raktáron (Merám az enyém ilyennagyon különleges, bizony!) ha-ha-ha.
De majd kiosztok egy-két pofont, és lerendeződnek a dolgok... Vigyorog
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #288 Dátum: 2007. December 01. - 11:21:38 »

Hajrá Kripic! Nem mindegy, hogy melyiket teszik bele? Mutassa az időt, és kész! Tévedek? 17 féle, gondolom azért van, mert szinkülönbség, beosztás, és funkciókkal, 12-24 órás beállítással lehet. M.O.-ra gondolom nem 17 fajta lett behozva, tehát a gyakorlati lehetőség kisebb, mint az elméleti. Üdv: LadiGidy
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
peti74
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1279


Lacetti Sedan 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #289 Dátum: 2007. December 01. - 12:44:21 »

Az enyémbe a 18. fajtát tették, mert csak infra-szemüvegben lehetett látni az időt, teljesen sötét volt! Gondolom! De azzal nem próbáltam, így visszavittem, aztán tettek bele egy biztosítékot. Azóta nem infrás, lehet látni szabad szemmel is!
Naplózva

...mindig ott ér véget az utam ahol bor van, zene, és nő(Tunyogi)
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #290 Dátum: 2007. December 01. - 15:05:44 »

Helló Stocz
Megnéztem: ZA
Remélem jót néztem és.h.segítettem.
Üdv
Schule


Ez eddíg jól hangzik (ez való a mi verziónkba - az enyémbe is). Most már csak azt kellene kideríteni, hogy melyik programot nyomták fel rá - és már rohannék is a szervízbe.
Lszi próbáld meg kideríteni!
Naplózva
Zoli59
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Hozzászólás #291 Dátum: 2007. December 01. - 21:59:42 »

Sziasztok!
A héten voltam 45 ezres szervizen, azt mondták, hogy a rángatás a gyertya miatt van. Valóban 2 gyertyánál volt a porcelán test belsején egy-egy hajszálrepedés. Kicserélték a négy gyertyát, valamit javult, de nem lett az igazi. Ma fogtam magam és klingeritből kivágtam a tömítést és lezártam az EGR szelepet. S láss csodát: a rángatás megszünt, újra autó lett és nem kockabenzinnel megy. ;DEgyébként nekem a rángatás olyan 30e km körül jött elő. Igaz, hogy 90%-ban a városban járok és ennek a fele legalább az abszolút belváros a maga dugóival. Mentem ma kb 80 km-t és Zoli59 azóta örül.
Naplózva

Teljesen normális vagyok... Megmondták a hangok is...
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #292 Dátum: 2007. December 02. - 08:34:44 »

Sziasztok!
A héten voltam 45 ezres szervizen, azt mondták, hogy a rángatás a gyertya miatt van. Valóban 2 gyertyánál volt a porcelán test belsején egy-egy hajszálrepedés. Kicserélték a négy gyertyát, valamit javult, de nem lett az igazi. Ma fogtam magam és klingeritből kivágtam a tömítést és lezártam az EGR szelepet. S láss csodát: a rángatás megszünt, újra autó lett és nem kockabenzinnel megy. ;DEgyébként nekem a rángatás olyan 30e km körül jött elő. Igaz, hogy 90%-ban a városban járok és ennek a fele legalább az abszolút belváros a maga dugóival. Mentem ma kb 80 km-t és Zoli59 azóta örül.
Üdv a fórumon!
Akkor sok balesetmentes Km-et immár "rángatás" nélkül.  Vigyorog
/Tör a frász, hogy 30 eKm-nél is elkezdheti az egér a ****akodást! /
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
hicar
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Hozzászólás #293 Dátum: 2007. December 04. - 14:10:04 »

Sziasztok!
A héten voltam 45 ezres szervizen, azt mondták, hogy a rángatás a gyertya miatt van. Valóban 2 gyertyánál volt a porcelán test belsején egy-egy hajszálrepedés. Kicserélték a négy gyertyát, valamit javult, de nem lett az igazi. Ma fogtam magam és klingeritből kivágtam a tömítést és lezártam az EGR szelepet. S láss csodát: a rángatás megszünt, újra autó lett és nem kockabenzinnel megy. ;DEgyébként nekem a rángatás olyan 30e km körül jött elő. Igaz, hogy 90%-ban a városban járok és ennek a fele legalább az abszolút belváros a maga dugóival. Mentem ma kb 80 km-t és Zoli59 azóta örül.
Üdv a fórumon!
Akkor sok balesetmentes Km-et immár "rángatás" nélkül.  Vigyorog
/Tör a frász, hogy 30 eKm-nél is elkezdheti az egér a ****akodást! /

Sajna úgytűnik elöbb utóbb mindenki lezárja!
Naplózva

hicar
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Hozzászólás #294 Dátum: 2007. December 13. - 11:54:22 »

Nagy a csönd itt. Talán mindenkinek minden rendben van?  He Ha igy örülök! Vigyorog
Naplózva

cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #295 Dátum: 2007. December 13. - 12:09:47 »

Nagy a csönd itt. Talán mindenkinek minden rendben van?  He Ha igy örülök! Vigyorog
A jót mindig elfelejtjük dícsérni...
Nekem 2200 km a lezárás óta. Mondjuk azelőtt sem volt pech lámpám, EU4-es 1,4 lityis motor és azóta is OK.
Néha hidegebb időben rövid távon van egy-két rántás, de csak közvetlen indulás után az első egy-két méteren. Ezzel ellentétben viszont szépen megy!
Na gyorsan lekopogom az egészet!!!!
Kopp-kopp-kopp-..... Vigyorog Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #296 Dátum: 2007. December 13. - 13:29:35 »

Nekem nincs lezárva az egér(tudtommal...),Viszont a szelepcsere óta (1 hónap),mintha egy másik autóban ülnék!!
Rettenetesen húz,több a nyomaték és a légkondit sem érzem.Motorilag.Eddig annyira megfogta a gépet,hogy azon gondolkodtam,egy 1.4-es motorhoz nem kéne AC-tenni.Most már nem így gondolom!

I Love This Car!!
 Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva
Zoli59
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Hozzászólás #297 Dátum: 2007. December 13. - 23:27:59 »

Az én 1,6-os SW-mben az egér lezárása óta kb 450 km van. EU4-es, sárga lámpa nem volt se előtte, sem azóta. Újra olyan lett, mint amikor új volt. Mivel 90%-ban Budapest belvárosában járok, rettenetesen kellemetlen volt a dugókban a rángatás. Azóta újból AUTÓ-nak érzem. Remélem így is marad. És egy érdekes dolog, a fogyasztás is kevesebb lett, bár a belváros miatt 10 körül fogyaszt.
Naplózva

Teljesen normális vagyok... Megmondták a hangok is...
kola1234
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


« Hozzászólás #298 Dátum: 2007. December 16. - 19:36:44 »

Üdv.
Látom maradt a régi nyüg.
Én meg elgondolkodtam pár dolgon.
Egr lezárása, és kartergáz szűrő berakása után eléggé daddogós lett nagyon hideg reggeleken.
Vis****aktam a kartercsövet és abbahagyta.Most mmeg hidegen rángat.
Szóval szerintem a megoldás a kettő együtt alkalmazása: egr iktatni, karteráz iktatni.
A kartergáz is nagyon el tudja tömíteni a pillangószelepet, és hidegben nekem amiatt rángat.
Ha  azt kipucolom,akkor abbahagyja.
Nézzétek meg.Le kell venni a levegőcsövet.
Nekem marék olaj is ált ott, meg korom.
Nubira2 1.6 16V
« Utoljára szerkesztve: 2007. December 31. - 11:08:19 írta cápaFeri » Naplózva

Daewoo Nubira II. 1.6 16V SX ABS AC             JVC - CRUNC - SPECTRON - BLAUPUNKT
hicar
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Hozzászólás #299 Dátum: 2007. December 29. - 07:37:42 »

Üdv.
Látom maradt a régi nyüg.
Én meg elgondolkodtam pár dolgon.
Egr lezárása, és kartergáz szűrő berakása után eléggé daddogós lett nagyon hideg reggeleken.
Vis****aktam a kartercsövet és abbahagyta.Most mmeg hidegen rángat.
Szóval szerintem a megoldás a kettő együtt alkalmazása: egr iktatni, karteráz iktatni.
A kartergáz is qvára el tudja tömíteni a pillangószelepet, és hidegben nekem amiatt rángat.
Ha  azt kipucolom,akkor abbahagyja.
Nézzétek meg.Le kell venni a levegőcsövet.
Nekem marék olaj is ált ott, meg korom.
Nubira2 1.6 16V
Szerintem a kartercsöhöz nem kell nyúlni, a probléma megoldódik anélkül is. Elég az Egért lezárni.
Naplózva

Oldalak: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 103   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!