Lacetti klub fórum
2024. November 01. - 11:31:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 103   Le
 
Szerző Téma: Torpanás és EGR szelep  (Megtekintve 553307 alkalommal)
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #255 Dátum: 2007. November 14. - 17:26:53 »

No emberek,kész lett a gépjármű!! Mosolyog
Bár csak délután,így nem lett az útból semmi.
Szép simán zümmög,halkabb is lett,jól megy.Nagyon remélem így is marad és hogy az elkövetkező 10 évre ez volt a legnagyobb beavatkozás!!
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #256 Dátum: 2007. November 14. - 18:31:09 »

Örülj neki, és vigyázz rá, és Magadra! Persze várjuk a beszámolót is, ha mejd jobban kipróbáltad. Mázli, hogy elfogadták, igaz jogosan a garis gondot. Üdv: LadiGidy
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #257 Dátum: 2007. November 14. - 19:52:27 »

No emberek,kész lett a gépjármű!! Mosolyog
Bár csak délután,így nem lett az útból semmi.
Szép simán zümmög,halkabb is lett,jól megy.Nagyon remélem így is marad és hogy az elkövetkező 10 évre ez volt a legnagyobb beavatkozás!!
Sok balesetmentes Km-t a géphez, remélem már csak tankolnod kell, azt sem sokat.../mert keveset fogyaszt Vigyorog/.
Üdv:ladlac
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #258 Dátum: 2007. November 14. - 20:37:42 »

Köszi fiúk!
 Kacsint  Mosolyog  Vigyorog
Naplózva
vigjanos
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41



« Hozzászólás #259 Dátum: 2007. November 16. - 20:24:33 »

Sziasztok van egy kis problémám nekem is hidegen rángat a gépem és kigyulat a chek lámpám "a lacettim EU4 és kb 30.000 km van benne" voltam a szervizben "P300" volt a hibakod kitörölték és azt mondták forgasam a gépet és ha megint elöjön akkor jelentkezek.
Olvastam a forumon hogy valoszinüleg szelepcsere less a vége de egy kicsit tartok töle mert többmindent olvastam pl. hogy utána is elöjön a probléma.
Lésgyszi írjátok meg a tapasztalataitokat most érdemes megcsináltatni vagy semmivel nem lessz jobb.
Naplózva
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #260 Dátum: 2007. November 17. - 07:26:32 »

Sziasztok van egy kis problémám nekem is hidegen rángat a gépem és kigyulat a chek lámpám "a lacettim EU4 és kb 30.000 km van benne" voltam a szervizben "P300" volt a hibakod kitörölték és azt mondták forgasam a gépet és ha megint elöjön akkor jelentkezek.
Olvastam a forumon hogy valoszinüleg szelepcsere less a vége de egy kicsit tartok töle mert többmindent olvastam pl. hogy utána is elöjön a probléma.
Lésgyszi írjátok meg a tapasztalataitokat most érdemes megcsináltatni vagy semmivel nem lessz jobb.
Előszöris valóban próbáld a pörgetést kiégetést amihez többen az STP adalékot is ajánlják valamint az OMV Carrera benzinből tankolj és ha ez nem segít akkor jöhet a szelep csere.
Naplózva
vigjanos
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41



« Hozzászólás #261 Dátum: 2007. November 17. - 08:09:22 »

Megprobálom hátha segit  Kacsint
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #262 Dátum: 2007. November 17. - 17:46:09 »

Sziasztok van egy kis problémám nekem is hidegen rángat a gépem és kigyulat a chek lámpám "a lacettim EU4 és kb 30.000 km van benne" voltam a szervizben "P300" volt a hibakod kitörölték és azt mondták forgasam a gépet és ha megint elöjön akkor jelentkezek.
Olvastam a forumon hogy valoszinüleg szelepcsere less a vége de egy kicsit tartok töle mert többmindent olvastam pl. hogy utána is elöjön a probléma.
Lésgyszi írjátok meg a tapasztalataitokat most érdemes megcsináltatni vagy semmivel nem lessz jobb.

Legközelebb csak egy helyen tedd fel ugyan azt a kérdést.
Ez minden fórumon alapszabály.
Naplózva
vigjanos
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41



« Hozzászólás #263 Dátum: 2007. November 19. - 07:59:30 »

OK!

De ugylátom ebben a témában nem sok tapasztalatotok van de azért köszönöm szépen!  Mosolyog
Naplózva
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #264 Dátum: 2007. November 19. - 09:04:15 »

OK!

De ugylátom ebben a témában nem sok tapasztalatotok van de azért köszönöm szépen!  Mosolyog

Azt hiszem ezt rosszúl látod. Sajnos elég sok tapasztalatunk van ebben. Ha vissza olvasol kicsit, láthatod, hogy elég rendesen kivan vesézve ez a dolog. Ezek a motorok igénylik a pörgetést. Ne nagyon használd 2000-es fordulat alatt, és bátran húzasd ki - azt szereti -. Amúgy ennél a hibánál 80%-ban szelepcserével végződik a hiba végleges orvoslása. Aki eddíg túlesett ezen, annál nem emlékszem, hogy újra előjött volna ez a gond.
Ahogy 95LE írta, használj STP adalékot, forgasd a motort. De szerintem, amíg garos a kocsid, csináltasd meg a szelepcserét, mert később százezreket fizethetsz érte. Amúgy nálam is megvolt már a csere, azóta semmi gond.
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
vigjanos
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41



« Hozzászólás #265 Dátum: 2007. November 19. - 12:51:06 »


Köszönöm szépen a válaszodat! Amugy menyi kilométert mentél a szelepcsere ote? Használtam már adalékot de csak ideig oráig segitett azthiszem nyagatom a szervizt hogy probáljak pontot tenni a dolog végére.  Mosolyog
Naplózva
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #266 Dátum: 2007. November 22. - 20:53:10 »

Cápa ! EGR szelep még mindíg lezárva ? Mennyit mentél már vele azóta ? És nekem miért nem jött össze ?  ::)Jobb volt nélküle, mennem kell szeleptisztítót venni 
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #267 Dátum: 2007. November 22. - 22:23:36 »

Cápa ! EGR szelep még mindíg lezárva ? Mennyit mentél már vele azóta ? És nekem miért nem jött össze ?  ::)Jobb volt nélküle, mennem kell szeleptisztítót venni 
Igen, jelentem a szelep csukva! Befogtam a kormos száját! 15000-nél zártam le, egyúttal ÖMV Carrerát tettem bele 56 litert és egy sárga stp-t. pár 10 km múlva a gép érezhetően jobb kedvvel gurult, s mint írtam anno, szokatlanul simán lehet azóta is vezetni. Most a hidegebb időkben érezni az első hidegindítás utáni első 100-200 méteren, hogy gondolkodik a lelkem, beavatkozik az elektronika (gázpedál dobol néha) de ezt hamar elhagyja és siklik, mint a Qeen Mary II az Atlanti Óceánon!  Vigyorog
Jelenleg 16300 körül járhatok, vagy valamivel több. A napokban nem néztem, de ez nem jelent sokat, mert van, hogy csak 6-8 km-t gurul egy nap a melóhelyig, meg vissza. (Még a motor sem melegszik fel oda vagy vissza, ezért némely napon megyek egy karikát dolgokat intézni meg kondenzvizet eregetni a városba/város körül)
Sajnálom, hogy neked nem jött össze! Biztos, hogy P300 volt a lámpád kódja? Azért én sem vagyok ennyire naív, félek tőle, hogy ez nem végleges állapot, de most élvezem azt, amilyennek egy autónak lennie kell! Ha netán jönnek majd a gondok (pech lámpa, kormánycsere, fényezés, stb és tele lesz a butykosom, akkor lehet, hogy lépek, mert ezt abból a célból vettük az öreg autó után, hogy ne kelljen mindig szervízbe hordani, százezreket rákölteni. Ha  atünetmentes állapotot egy újnál sem várhatom el, akkor kénytelen lesz más gazdit keresni!) Na de ezzel még ne foglalkozzunk, ez a jövő zenéje, és alakulhat még minden jól!
Visszatérve az egeredre! Mi lenne, ha majd egy talin megvizslatnánk a dolgot? Tehetnénk egy próbát, vinnék klingeritet meg szerszámokat. Majd addig eldöntöd!
Üdv!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
vigjanos
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41



« Hozzászólás #268 Dátum: 2007. November 23. - 08:13:30 »

Helló Cápa olvastam amit írtál és azt szeretném kérdezni hogy neked volt szelepcseréd? Ha nem akkor amiota lezártad az ERG-det nem volt hibakodod ez megoldota a problémát?
Naplózva
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #269 Dátum: 2007. November 23. - 16:39:56 »

Igen, jelentem a szelep csukva! Befogtam a kormos száját! 15000-nél zártam le, egyúttal ÖMV Carrerát tettem bele 56 litert és egy sárga stp-t. pár 10 km múlva a gép érezhetően jobb kedvvel gurult, s mint írtam anno, szokatlanul simán lehet azóta is vezetni. Most a hidegebb időkben érezni az első hidegindítás utáni első 100-200 méteren, hogy gondolkodik a lelkem, beavatkozik az elektronika (gázpedál dobol néha) de ezt hamar elhagyja és siklik, mint a Qeen Mary II az Atlanti Óceánon!  Vigyorog
Jelenleg 16300 körül járhatok, vagy valamivel több. A napokban nem néztem, de ez nem jelent sokat, mert van, hogy csak 6-8 km-t gurul egy nap a melóhelyig, meg vissza. (Még a motor sem melegszik fel oda vagy vissza, ezért némely napon megyek egy karikát dolgokat intézni meg kondenzvizet eregetni a városba/város körül)
Sajnálom, hogy neked nem jött össze! Biztos, hogy P300 volt a lámpád kódja? Azért én sem vagyok ennyire naív, félek tőle, hogy ez nem végleges állapot, de most élvezem azt, amilyennek egy autónak lennie kell! Ha netán jönnek majd a gondok (pech lámpa, kormánycsere, fényezés, stb és tele lesz a butykosom, akkor lehet, hogy lépek, mert ezt abból a célból vettük az öreg autó után, hogy ne kelljen mindig szervízbe hordani, százezreket rákölteni. Ha  atünetmentes állapotot egy újnál sem várhatom el, akkor kénytelen lesz más gazdit keresni!) Na de ezzel még ne foglalkozzunk, ez a jövő zenéje, és alakulhat még minden jól!
Visszatérve az egeredre! Mi lenne, ha majd egy talin megvizslatnánk a dolgot? Tehetnénk egy próbát, vinnék klingeritet meg szerszámokat. Majd addig eldöntöd!
Üdv!
Nem tudom, hogy mi volt a hibakód, de godolom nem a p300 . Amikor az egérnél jött a lámpa nem történt semmi különös, egyszercsak besárgultam . Most viszont megint elkezdte a kormozós tüneteket : kicsi rángás, megtorpanás,erővesztés / anyázás..ööö.. ezt én szoktam ilyenkor, és renkívűl diszkréten teszem / .
Most perpillanat nem csinálja, mert valamelyik nap megkergettem családilag, de ez nem lesz tartós állapot mert mostanában megint csak helyben használom úgyhogy az STP bejátszik a tankba asszem . Kb úgy 3 hét múlva viszem a kétévesre, szerintem megkezdem majd az ilyen garis dolgok erőltetését a szervízben . Ha vidéken nem boldogulok, akkor irány Bp. / számítva a fővárosi kollégák segítségére is természetesen  Mosolyog /.
Én egyébként anno alulemezzel zártam a korom útját, lehet a klingeritben van a megoldás ?  Vigyorog
Naplózva
Oldalak: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 103   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!