Lacetti klub fórum
2024. December 12. - 22:00:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 103   Le
 
Szerző Téma: Torpanás és EGR szelep  (Megtekintve 558781 alkalommal)
Ati0128
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Hozzászólás #840 Dátum: 2009. Augusztus 26. - 15:58:49 »

Ez most lehet nagyon hülye kérdés, de azért felteszem:
Ha ki van iktatva az EGR, vagyis le van zárva akkor miért "kell" hogy ki legyen pucolva? He
Mert működik akkor is, csak nincs mit átengednie...( mert ott a lezárás )

WD-40 elegendő ehhez? Vagy jobb ha szakember végzi?
Tökéletes.
Magad is meg tudod csinálni. Mosolyog

Ma kiszedtem az EGR-t és többször jól befújtam WD-40-el, aztán rongyal amennyire hozzáfértem megtörölgettem. A tisztítás ebből áll csak? Vagy még kellett volna vmit csinálnom vele? Mosolyog
A lényeg, hogy könnyen mozogjon az a pici kis szelep, ne legyen letapadva, kokszolódva...
Mást nem igen tudsz karbantartani rajta.

Az a kis szelep, az a kb. 1-1.5cm átmérőjű kis köralakú dolog lenne? Mert ha igen akkor azt én nem birtam megmozdítani, vagyis szorult 
Az a kis vacak igen. csilag alakú kulcs megy bele(torx).Próbáld meg nitrohigitóval beáztattni és elérni hogy könnyedén mozogjon majd wd40 és ragd össze.Én tegnap pucoltam mert kigyulladt a chek lámpa amit 4EFt-ért kiolvastak és a hibakód  egr volt.Viszont érdekes módon a gyári SCEN 100-as kódkiolvasóval megmozgatta jópárszor az egr-t és kiütötte a hibát utánna nem jelzett vissza hazáig.Otthon kipucoltam de ma ugy döntöttem le is vakolom.Energiaitalos dobozból kikopogtattam a tömit beraktam és kész.Tetszik az uj menetteljesitmény.

Hát megmondom őszintén én azthittem hogy csak a kör, és trapéz alakú lyukat kell befújni és tisztítani..
Nem gondoltam hogy mégjobban szét kell szedni.
Neked ha jól értem eddig le sem volt zárva az EGR ?
Nekem 53000 km van benne,nincs lezárva és sosem pucoltam még.Amíg jó addig nem piszkálom.

Gondolom még nem is rángatott a géped eddig. Én is csak azért zártam le hogy ne rángasson. Ha nem lett volna gondom vele, én sem nyúlok hozzá az biztos Mosolyog
Na az enyémbe teljesen másfajta van.De a lényeg hogy ettől függetlenül ebbe is könnyedén kell hogy mozogjon a kis vacak.Nekem 42Ekm van benne eddig nem volt vele gond és nem is rángatott ezért nem nyultam hozzá.Hozzáteszem én e85-el járok a rángatás miatt ez is megszüntette.

Akkor ezek után már tanácstalan vagyok, mindenesetre én, ott ahol írtad, semmit nem tudok mozdítani..és kulcs sem fogja.
egyébként nekem 90Ekm van már benne.
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #841 Dátum: 2009. Augusztus 26. - 16:02:27 »

Csináltam előbb egy képet az "egeremről".. A honlap galériájában az EGR lezárásnál látható az a kis vacak amibe a torx kulcs megy bele, de az enyémen nem nagyon találtam ilyesmit.


http://kepfeltoltes.hu/090826/DSC02522_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Hát ez jó homályos kép lett.... Jól látom, hogy a kocsid Euro 3-as? ( mert a 4-esben már máshogy néz ki az egér) De a lényegen nem változtat, ha nem mozog a "bigyó", akkor nem jó...Lehet, hogy megadta magát a piszok? Nem lepne meg, az én kocsimon 2 éves korában cserélték.
Áztasd ki nitróban rendesen és próbáld meg mozgásra birni.Alényeg hogy a belső szárról lekopjon a korom és könnyedén mozogjon.azután wd40 jól befujod levakolod és ámmen.
Naplózva

06 70/22 11 222
Ati0128
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Hozzászólás #842 Dátum: 2009. Augusztus 26. - 16:07:47 »

Csináltam előbb egy képet az "egeremről".. A honlap galériájában az EGR lezárásnál látható az a kis vacak amibe a torx kulcs megy bele, de az enyémen nem nagyon találtam ilyesmit.


http://kepfeltoltes.hu/090826/DSC02522_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Hát ez jó homályos kép lett.... Jól látom, hogy a kocsid Euro 3-as? ( mert a 4-esben már máshogy néz ki az egér) De a lényegen nem változtat, ha nem mozog a "bigyó", akkor nem jó...Lehet, hogy megadta magát a piszok? Nem lepne meg, az én kocsimon 2 éves korában cserélték.

2005. áprilisi az autóm. Tavaly június óta van nálam.
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #843 Dátum: 2009. Augusztus 26. - 16:08:28 »

Csináltam előbb egy képet az "egeremről".. A honlap galériájában az EGR lezárásnál látható az a kis vacak amibe a torx kulcs megy bele, de az enyémen nem nagyon találtam ilyesmit.


http://kepfeltoltes.hu/090826/DSC02522_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Hát ez jó homályos kép lett.... Jól látom, hogy a kocsid Euro 3-as? ( mert a 4-esben már máshogy néz ki az egér) De a lényegen nem változtat, ha nem mozog a "bigyó", akkor nem jó...Lehet, hogy megadta magát a piszok? Nem lepne meg, az én kocsimon 2 éves korában cserélték.
Áztasd ki nitróban rendesen és próbáld meg mozgásra birni.Alényeg hogy a belső szárról lekopjon a korom és könnyedén mozogjon.azután wd40 jól befujod levakolod és ámmen.
tessék lap alján olvasd a tisztitási folyamatot.  

http://www.muszaki-vizsga-zoldkartya.hu/cikkek/egr-szelep-hiba.html
« Utoljára szerkesztve: 2009. Augusztus 26. - 16:10:42 írta Krisz » Naplózva

06 70/22 11 222
Ati0128
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Hozzászólás #844 Dátum: 2009. Augusztus 26. - 16:30:53 »

Csináltam előbb egy képet az "egeremről".. A honlap galériájában az EGR lezárásnál látható az a kis vacak amibe a torx kulcs megy bele, de az enyémen nem nagyon találtam ilyesmit.


http://kepfeltoltes.hu/090826/DSC02522_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Hát ez jó homályos kép lett.... Jól látom, hogy a kocsid Euro 3-as? ( mert a 4-esben már máshogy néz ki az egér) De a lényegen nem változtat, ha nem mozog a "bigyó", akkor nem jó...Lehet, hogy megadta magát a piszok? Nem lepne meg, az én kocsimon 2 éves korában cserélték.
Áztasd ki nitróban rendesen és próbáld meg mozgásra birni.Alényeg hogy a belső szárról lekopjon a korom és könnyedén mozogjon.azután wd40 jól befujod levakolod és ámmen.
tessék lap alján olvasd a tisztitási folyamatot.  

http://www.muszaki-vizsga-zoldkartya.hu/cikkek/egr-szelep-hiba.html

Köszi a linket! Megpróbálom kiáztatni és mozgásra bírni, remélem nem adta be a kulcsot..
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #845 Dátum: 2009. Augusztus 26. - 16:33:09 »

Csináltam előbb egy képet az "egeremről".. A honlap galériájában az EGR lezárásnál látható az a kis vacak amibe a torx kulcs megy bele, de az enyémen nem nagyon találtam ilyesmit.


http://kepfeltoltes.hu/090826/DSC02522_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Hát ez jó homályos kép lett.... Jól látom, hogy a kocsid Euro 3-as? ( mert a 4-esben már máshogy néz ki az egér) De a lényegen nem változtat, ha nem mozog a "bigyó", akkor nem jó...Lehet, hogy megadta magát a piszok? Nem lepne meg, az én kocsimon 2 éves korában cserélték.
Áztasd ki nitróban rendesen és próbáld meg mozgásra birni.Alényeg hogy a belső szárról lekopjon a korom és könnyedén mozogjon.azután wd40 jól befujod levakolod és ámmen.
tessék lap alján olvasd a tisztitási folyamatot.  

http://www.muszaki-vizsga-zoldkartya.hu/cikkek/egr-szelep-hiba.html

Köszi a linket! Megpróbálom kiáztatni és mozgásra bírni, remélem nem adta be a kulcsot..
biztos jó lessz!!!!!
Naplózva

06 70/22 11 222
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #846 Dátum: 2009. Augusztus 26. - 16:53:59 »

Nekem nem volt semmilyen rángatás és egyéb tünet, de azért lezártam az EGR-t. 8000km-rel később dobott az autó egy sárgát. Kiolvasásnál kipuf. visszavezetés akadályozott volt a hiba. Ki lett törölve a kód, az EGR-t nem bántottam. Pár száz km után megint dobott egy sárgát. Ugyan az volt a kód. Kivettem a lemezt az EGR alól és azóta belement 12000km és semmi hiba. A szelep nekem sem mozgott, a pucolást elintéztem egy nagyobb fújással. Vigyorog
Naplózva


LPG
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #847 Dátum: 2009. Augusztus 27. - 11:07:26 »


Nekem 53000 km van benne,nincs lezárva és sosem pucoltam még.Amíg jó addig nem piszkálom.
Szintén, bár egy tizessel több van a lacsimban. Vigyorog
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #848 Dátum: 2009. Augusztus 27. - 19:57:34 »

Na nekem ma megint világit a chek.tegnap lezártam ma meg tessék.Nincs erre valami computeres piszkálási lehetőség ha le van zárva ne törődjőn vele?
Naplózva

06 70/22 11 222
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #849 Dátum: 2009. Augusztus 27. - 20:20:19 »

Na nekem ma megint világit a chek.tegnap lezártam ma meg tessék.Nincs erre valami computeres piszkálási lehetőség ha le van zárva ne törődjőn vele?
A chek lámpa még nem jelenti egyértelműen azt, hogy EGR. Nekem volt kábelszakadás miatt is (kedves nyest). Volt folytó szelep vagy mi is. Szval szerintem nézesd meg azért a hibakódot.
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #850 Dátum: 2009. Augusztus 27. - 20:47:14 »

Na nekem ma megint világit a chek.tegnap lezártam ma meg tessék.Nincs erre valami computeres piszkálási lehetőség ha le van zárva ne törődjőn vele?
A chek lámpa még nem jelenti egyértelműen azt, hogy EGR. Nekem volt kábelszakadás miatt is (kedves nyest). Volt folytó szelep vagy mi is. Szval szerintem nézesd meg azért a hibakódot.
hmm! megint egy négyest kidobni?
Naplózva

06 70/22 11 222
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #851 Dátum: 2009. Augusztus 27. - 20:51:34 »

Na nekem ma megint világit a chek.tegnap lezártam ma meg tessék.Nincs erre valami computeres piszkálási lehetőség ha le van zárva ne törődjőn vele?
A chek lámpa még nem jelenti egyértelműen azt, hogy EGR. Nekem volt kábelszakadás miatt is (kedves nyest). Volt folytó szelep vagy mi is. Szval szerintem nézesd meg azért a hibakódot.
hmm! megint egy négyest kidobni?
Nem! Olvasd el, hogy mit írtam ez ügyben, és mire készülünk. Pont ezeket a kiadásokat akarjuk megspórolni! (Klubszerviz).
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #852 Dátum: 2009. Augusztus 27. - 21:11:16 »

Na nekem ma megint világit a chek.tegnap lezártam ma meg tessék.Nincs erre valami computeres piszkálási lehetőség ha le van zárva ne törődjőn vele?
A chek lámpa még nem jelenti egyértelműen azt, hogy EGR. Nekem volt kábelszakadás miatt is (kedves nyest). Volt folytó szelep vagy mi is. Szval szerintem nézesd meg azért a hibakódot.
hmm! megint egy négyest kidobni?
A tied még garis?, akkor ingyen kiolvassák.
Naplózva


LPG
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #853 Dátum: 2009. Augusztus 27. - 21:13:48 »

Na nekem ma megint világit a chek.tegnap lezártam ma meg tessék.Nincs erre valami computeres piszkálási lehetőség ha le van zárva ne törődjőn vele?
A chek lámpa még nem jelenti egyértelműen azt, hogy EGR. Nekem volt kábelszakadás miatt is (kedves nyest). Volt folytó szelep vagy mi is. Szval szerintem nézesd meg azért a hibakódot.
hmm! megint egy négyest kidobni?
A tied még garis?, akkor ingyen kiolvassák.
ja ugy lenne ha bevittem volna 30000-re.de már 43-nál járok
Naplózva

06 70/22 11 222
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #854 Dátum: 2009. Augusztus 27. - 21:18:25 »

Na nekem ma megint világit a chek.tegnap lezártam ma meg tessék.Nincs erre valami computeres piszkálási lehetőség ha le van zárva ne törődjőn vele?
A chek lámpa még nem jelenti egyértelműen azt, hogy EGR. Nekem volt kábelszakadás miatt is (kedves nyest). Volt folytó szelep vagy mi is. Szval szerintem nézesd meg azért a hibakódot.
hmm! megint egy négyest kidobni?
A tied még garis?, akkor ingyen kiolvassák.
ja ugy lenne ha bevittem volna 30000-re.de már 43-nál járok
Óvazze! Akkor vissza kell pörgetni.  Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Oldalak: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 103   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!