Lacetti klub fórum
2024. December 12. - 21:44:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 103   Le
 
Szerző Téma: Torpanás és EGR szelep  (Megtekintve 558768 alkalommal)
Ati0128
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Hozzászólás #825 Dátum: 2009. Augusztus 22. - 09:11:56 »

A hibakód kiolvasását szerintem meg kéne ejteni. Nekem kiolvasták, EGR hibát jelzett, kitisztították, kiütötték, és utána minden oké lett.

Én is tudom hogy meg kellene ejteni a kiolvasást..csak még anno januárban mikor először felvillant a lámpa Hatvanban márkaszervízben olvasták ki "gyenge" 4000ft-ért...
Az normál ár.
Általában 5000 Ft egy kiolvasás. Nem csak szakszervizben, hanem máshol is. Drága a technikai felszerelés.

Ez érthető hogy drága a felszerelés..
Csak mondjuk mikor műszakin volt a gép, akkor is volt check lámpa, és hibakiolvasás+törlés.../kb. 2perc/ még a papírt is megkaptam amit a műszeren kinyomtattak, rajta a hibakóddal és a megnevezéssel, és mégsem kértek a műszakiért 4-5000-el többet.., sőt 1 ft-al többet sem. A márkaszervízben meg még csak nem is láthattam a kocsit amíg tartott a "diagnosztika". Nekem ez egy kicsit így röhejes...ezért "sokallom" érte azt a pénzt.

Esetleg a műszaki együtt volt a zöldkártyával? Mert a kártyánál kötelező kiolvasni a hibakódokat (úgy emlékszem), így azért nem is kérhetnek plusz összeget.
Végül is mindegy. 5000 Ft az átlagos ár, akár tetszik nekünk, akár nem.
Kell venni egy kábelt (~ 20.000 Ft)+egy laptopot+a hozzá való programot, és akkor az ember méregetheti magának.
A közös (klubos) kábel ötlete is fel volt már vetve, de eddig nem valósult meg.

Igen, a zöldkártyával együtt volt a műszaki. Akkor valószinüleg ezért nem kértek érte plusz pénzt.. ebben nem vagyok annyira járatos.
Nézegettem már én is kábelt + szoftvert kb. 18-20ezer körül van együtt a kettő.
Naplózva
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #826 Dátum: 2009. Augusztus 22. - 10:12:54 »

A hibakód kiolvasását szerintem meg kéne ejteni. Nekem kiolvasták, EGR hibát jelzett, kitisztították, kiütötték, és utána minden oké lett.

Én is tudom hogy meg kellene ejteni a kiolvasást..csak még anno januárban mikor először felvillant a lámpa Hatvanban márkaszervízben olvasták ki "gyenge" 4000ft-ért...
Az normál ár.
Általában 5000 Ft egy kiolvasás. Nem csak szakszervizben, hanem máshol is. Drága a technikai felszerelés.
Sztem nem sok érte.A teherautómnál(MAN) 17000ft a hibakiolvasás.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
tacumás
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48



« Hozzászólás #827 Dátum: 2009. Augusztus 22. - 10:40:50 »

Én is tudom hogy meg kellene ejteni a kiolvasást..csak még anno januárban mikor először felvillant a lámpa Hatvanban márkaszervízben olvasták ki "gyenge" 4000ft-ért...
Az normál ár.
Általában 5000 Ft egy kiolvasás. Nem csak szakszervizben, hanem máshol is. Drága a technikai felszerelés.
Sztem nem sok érte.A teherautómnál(MAN) 17000ft a hibakiolvasás.
Nem akarok vitatkozni, de sok pénz ez egy 3-5 perces műveletért. 4-5000 Ft-ért sokat kell dolgozni. Értem Én, hogy drága a műszer meg hogy fenn kell tartani magát a szalonnak, de pont ezekért az árakért nem mennek az emberek (márka)szervízbe, hanem otthon próbálják buherálni a kocsit, és részben ennek is tudható be, hogy nálunk egy 10 éves autó nem olyan műszakilag, mint egy kicsit nyugatabbra.
Naplózva

ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #828 Dátum: 2009. Augusztus 22. - 10:41:19 »

Megkérdezem Rudit, hogy mennyiért olvasnak ki kódot. Remélem kevesebbért, és akkor a Pest- környékiek mehetnek ezért is hozzá.
A kábel, program, stb., szerintem megoldható, ha igazán akarjuk. Csak egy a bibi, hogy ahhoz is csak a közelben lakók juthatnának hozzá. Esetleg talik alkalmából is lehetne olvasgatni, de nem akkor aktuális a hiba úgysem, ezért ez sem az igazi megoldás. Rebelpeaknek (régen járt itt nálunk!) is van egy helye, ahol mindig kiütötték a hibát, azt hiszem mindig EGR gondja volt, és nem is volt 5 ezres a díja. Ez valahol Angyalföldön volt, ha kell, utána tudok nézni, csak szóljatok.
Stocz! Ez ügyben írok privit majd.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Ati0128
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Hozzászólás #829 Dátum: 2009. Augusztus 25. - 18:16:41 »

Ez most lehet nagyon hülye kérdés, de azért felteszem:
Ha ki van iktatva az EGR, vagyis le van zárva akkor miért "kell" hogy ki legyen pucolva? He
Mert működik akkor is, csak nincs mit átengednie...( mert ott a lezárás )

WD-40 elegendő ehhez? Vagy jobb ha szakember végzi?
Tökéletes.
Magad is meg tudod csinálni. Mosolyog

Ma kiszedtem az EGR-t és többször jól befújtam WD-40-el, aztán rongyal amennyire hozzáfértem megtörölgettem. A tisztítás ebből áll csak? Vagy még kellett volna vmit csinálnom vele? Mosolyog
Naplózva
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #830 Dátum: 2009. Augusztus 25. - 19:31:12 »

Ez most lehet nagyon hülye kérdés, de azért felteszem:
Ha ki van iktatva az EGR, vagyis le van zárva akkor miért "kell" hogy ki legyen pucolva? He
Mert működik akkor is, csak nincs mit átengednie...( mert ott a lezárás )

WD-40 elegendő ehhez? Vagy jobb ha szakember végzi?
Tökéletes.
Magad is meg tudod csinálni. Mosolyog

Ma kiszedtem az EGR-t és többször jól befújtam WD-40-el, aztán rongyal amennyire hozzáfértem megtörölgettem. A tisztítás ebből áll csak? Vagy még kellett volna vmit csinálnom vele? Mosolyog
A lényeg, hogy könnyen mozogjon az a pici kis szelep, ne legyen letapadva, kokszolódva...
Mást nem igen tudsz karbantartani rajta.
Naplózva
Ati0128
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Hozzászólás #831 Dátum: 2009. Augusztus 25. - 19:59:53 »

Ez most lehet nagyon hülye kérdés, de azért felteszem:
Ha ki van iktatva az EGR, vagyis le van zárva akkor miért "kell" hogy ki legyen pucolva? He
Mert működik akkor is, csak nincs mit átengednie...( mert ott a lezárás )

WD-40 elegendő ehhez? Vagy jobb ha szakember végzi?
Tökéletes.
Magad is meg tudod csinálni. Mosolyog

Ma kiszedtem az EGR-t és többször jól befújtam WD-40-el, aztán rongyal amennyire hozzáfértem megtörölgettem. A tisztítás ebből áll csak? Vagy még kellett volna vmit csinálnom vele? Mosolyog
A lényeg, hogy könnyen mozogjon az a pici kis szelep, ne legyen letapadva, kokszolódva...
Mást nem igen tudsz karbantartani rajta.

Az a kis szelep, az a kb. 1-1.5cm átmérőjű kis köralakú dolog lenne? Mert ha igen akkor azt én nem birtam megmozdítani, vagyis szorult 
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #832 Dátum: 2009. Augusztus 26. - 14:49:01 »

Ez most lehet nagyon hülye kérdés, de azért felteszem:
Ha ki van iktatva az EGR, vagyis le van zárva akkor miért "kell" hogy ki legyen pucolva? He
Mert működik akkor is, csak nincs mit átengednie...( mert ott a lezárás )

WD-40 elegendő ehhez? Vagy jobb ha szakember végzi?
Tökéletes.
Magad is meg tudod csinálni. Mosolyog

Ma kiszedtem az EGR-t és többször jól befújtam WD-40-el, aztán rongyal amennyire hozzáfértem megtörölgettem. A tisztítás ebből áll csak? Vagy még kellett volna vmit csinálnom vele? Mosolyog
A lényeg, hogy könnyen mozogjon az a pici kis szelep, ne legyen letapadva, kokszolódva...
Mást nem igen tudsz karbantartani rajta.

Az a kis szelep, az a kb. 1-1.5cm átmérőjű kis köralakú dolog lenne? Mert ha igen akkor azt én nem birtam megmozdítani, vagyis szorult 
Az a kis vacak igen. csilag alakú kulcs megy bele(torx).Próbáld meg nitrohigitóval beáztattni és elérni hogy könnyedén mozogjon majd wd40 és ragd össze.Én tegnap pucoltam mert kigyulladt a chek lámpa amit 4EFt-ért kiolvastak és a hibakód  egr volt.Viszont érdekes módon a gyári SCEN 100-as kódkiolvasóval megmozgatta jópárszor az egr-t és kiütötte a hibát utánna nem jelzett vissza hazáig.Otthon kipucoltam de ma ugy döntöttem le is vakolom.Energiaitalos dobozból kikopogtattam a tömit beraktam és kész.Tetszik az uj menetteljesitmény.
Naplózva

06 70/22 11 222
Ati0128
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Hozzászólás #833 Dátum: 2009. Augusztus 26. - 15:07:23 »

Ez most lehet nagyon hülye kérdés, de azért felteszem:
Ha ki van iktatva az EGR, vagyis le van zárva akkor miért "kell" hogy ki legyen pucolva? He
Mert működik akkor is, csak nincs mit átengednie...( mert ott a lezárás )

WD-40 elegendő ehhez? Vagy jobb ha szakember végzi?
Tökéletes.
Magad is meg tudod csinálni. Mosolyog

Ma kiszedtem az EGR-t és többször jól befújtam WD-40-el, aztán rongyal amennyire hozzáfértem megtörölgettem. A tisztítás ebből áll csak? Vagy még kellett volna vmit csinálnom vele? Mosolyog
A lényeg, hogy könnyen mozogjon az a pici kis szelep, ne legyen letapadva, kokszolódva...
Mást nem igen tudsz karbantartani rajta.

Az a kis szelep, az a kb. 1-1.5cm átmérőjű kis köralakú dolog lenne? Mert ha igen akkor azt én nem birtam megmozdítani, vagyis szorult 
Az a kis vacak igen. csilag alakú kulcs megy bele(torx).Próbáld meg nitrohigitóval beáztattni és elérni hogy könnyedén mozogjon majd wd40 és ragd össze.Én tegnap pucoltam mert kigyulladt a chek lámpa amit 4EFt-ért kiolvastak és a hibakód  egr volt.Viszont érdekes módon a gyári SCEN 100-as kódkiolvasóval megmozgatta jópárszor az egr-t és kiütötte a hibát utánna nem jelzett vissza hazáig.Otthon kipucoltam de ma ugy döntöttem le is vakolom.Energiaitalos dobozból kikopogtattam a tömit beraktam és kész.Tetszik az uj menetteljesitmény.

Hát megmondom őszintén én azthittem hogy csak a kör, és trapéz alakú lyukat kell befújni és tisztítani..
Nem gondoltam hogy mégjobban szét kell szedni.
Neked ha jól értem eddig le sem volt zárva az EGR ?
Naplózva
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #834 Dátum: 2009. Augusztus 26. - 15:29:38 »

Ez most lehet nagyon hülye kérdés, de azért felteszem:
Ha ki van iktatva az EGR, vagyis le van zárva akkor miért "kell" hogy ki legyen pucolva? He
Mert működik akkor is, csak nincs mit átengednie...( mert ott a lezárás )

WD-40 elegendő ehhez? Vagy jobb ha szakember végzi?
Tökéletes.
Magad is meg tudod csinálni. Mosolyog

Ma kiszedtem az EGR-t és többször jól befújtam WD-40-el, aztán rongyal amennyire hozzáfértem megtörölgettem. A tisztítás ebből áll csak? Vagy még kellett volna vmit csinálnom vele? Mosolyog
A lényeg, hogy könnyen mozogjon az a pici kis szelep, ne legyen letapadva, kokszolódva...
Mást nem igen tudsz karbantartani rajta.

Az a kis szelep, az a kb. 1-1.5cm átmérőjű kis köralakú dolog lenne? Mert ha igen akkor azt én nem birtam megmozdítani, vagyis szorult 
Az a kis vacak igen. csilag alakú kulcs megy bele(torx).Próbáld meg nitrohigitóval beáztattni és elérni hogy könnyedén mozogjon majd wd40 és ragd össze.Én tegnap pucoltam mert kigyulladt a chek lámpa amit 4EFt-ért kiolvastak és a hibakód  egr volt.Viszont érdekes módon a gyári SCEN 100-as kódkiolvasóval megmozgatta jópárszor az egr-t és kiütötte a hibát utánna nem jelzett vissza hazáig.Otthon kipucoltam de ma ugy döntöttem le is vakolom.Energiaitalos dobozból kikopogtattam a tömit beraktam és kész.Tetszik az uj menetteljesitmény.

Hát megmondom őszintén én azthittem hogy csak a kör, és trapéz alakú lyukat kell befújni és tisztítani..
Nem gondoltam hogy mégjobban szét kell szedni.
Neked ha jól értem eddig le sem volt zárva az EGR ?
Nekem 53000 km van benne,nincs lezárva és sosem pucoltam még.Amíg jó addig nem piszkálom.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
Ati0128
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Hozzászólás #835 Dátum: 2009. Augusztus 26. - 15:35:08 »

Ez most lehet nagyon hülye kérdés, de azért felteszem:
Ha ki van iktatva az EGR, vagyis le van zárva akkor miért "kell" hogy ki legyen pucolva? He
Mert működik akkor is, csak nincs mit átengednie...( mert ott a lezárás )

WD-40 elegendő ehhez? Vagy jobb ha szakember végzi?
Tökéletes.
Magad is meg tudod csinálni. Mosolyog

Ma kiszedtem az EGR-t és többször jól befújtam WD-40-el, aztán rongyal amennyire hozzáfértem megtörölgettem. A tisztítás ebből áll csak? Vagy még kellett volna vmit csinálnom vele? Mosolyog
A lényeg, hogy könnyen mozogjon az a pici kis szelep, ne legyen letapadva, kokszolódva...
Mást nem igen tudsz karbantartani rajta.

Az a kis szelep, az a kb. 1-1.5cm átmérőjű kis köralakú dolog lenne? Mert ha igen akkor azt én nem birtam megmozdítani, vagyis szorult 
Az a kis vacak igen. csilag alakú kulcs megy bele(torx).Próbáld meg nitrohigitóval beáztattni és elérni hogy könnyedén mozogjon majd wd40 és ragd össze.Én tegnap pucoltam mert kigyulladt a chek lámpa amit 4EFt-ért kiolvastak és a hibakód  egr volt.Viszont érdekes módon a gyári SCEN 100-as kódkiolvasóval megmozgatta jópárszor az egr-t és kiütötte a hibát utánna nem jelzett vissza hazáig.Otthon kipucoltam de ma ugy döntöttem le is vakolom.Energiaitalos dobozból kikopogtattam a tömit beraktam és kész.Tetszik az uj menetteljesitmény.

Csináltam előbb egy képet az "egeremről".. A honlap galériájában az EGR lezárásnál látható az a kis vacak amibe a torx kulcs megy bele, de az enyémen nem nagyon találtam ilyesmit.


http://kepfeltoltes.hu/090826/DSC02522_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
Ati0128
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Hozzászólás #836 Dátum: 2009. Augusztus 26. - 15:37:34 »

Ez most lehet nagyon hülye kérdés, de azért felteszem:
Ha ki van iktatva az EGR, vagyis le van zárva akkor miért "kell" hogy ki legyen pucolva? He
Mert működik akkor is, csak nincs mit átengednie...( mert ott a lezárás )

WD-40 elegendő ehhez? Vagy jobb ha szakember végzi?
Tökéletes.
Magad is meg tudod csinálni. Mosolyog

Ma kiszedtem az EGR-t és többször jól befújtam WD-40-el, aztán rongyal amennyire hozzáfértem megtörölgettem. A tisztítás ebből áll csak? Vagy még kellett volna vmit csinálnom vele? Mosolyog
A lényeg, hogy könnyen mozogjon az a pici kis szelep, ne legyen letapadva, kokszolódva...
Mást nem igen tudsz karbantartani rajta.

Az a kis szelep, az a kb. 1-1.5cm átmérőjű kis köralakú dolog lenne? Mert ha igen akkor azt én nem birtam megmozdítani, vagyis szorult 
Az a kis vacak igen. csilag alakú kulcs megy bele(torx).Próbáld meg nitrohigitóval beáztattni és elérni hogy könnyedén mozogjon majd wd40 és ragd össze.Én tegnap pucoltam mert kigyulladt a chek lámpa amit 4EFt-ért kiolvastak és a hibakód  egr volt.Viszont érdekes módon a gyári SCEN 100-as kódkiolvasóval megmozgatta jópárszor az egr-t és kiütötte a hibát utánna nem jelzett vissza hazáig.Otthon kipucoltam de ma ugy döntöttem le is vakolom.Energiaitalos dobozból kikopogtattam a tömit beraktam és kész.Tetszik az uj menetteljesitmény.

Hát megmondom őszintén én azthittem hogy csak a kör, és trapéz alakú lyukat kell befújni és tisztítani..
Nem gondoltam hogy mégjobban szét kell szedni.
Neked ha jól értem eddig le sem volt zárva az EGR ?
Nekem 53000 km van benne,nincs lezárva és sosem pucoltam még.Amíg jó addig nem piszkálom.

Gondolom még nem is rángatott a géped eddig. Én is csak azért zártam le hogy ne rángasson. Ha nem lett volna gondom vele, én sem nyúlok hozzá az biztos Mosolyog
Naplózva
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #837 Dátum: 2009. Augusztus 26. - 15:42:55 »

Ez most lehet nagyon hülye kérdés, de azért felteszem:
Ha ki van iktatva az EGR, vagyis le van zárva akkor miért "kell" hogy ki legyen pucolva? He
Mert működik akkor is, csak nincs mit átengednie...( mert ott a lezárás )

WD-40 elegendő ehhez? Vagy jobb ha szakember végzi?
Tökéletes.
Magad is meg tudod csinálni. Mosolyog

Ma kiszedtem az EGR-t és többször jól befújtam WD-40-el, aztán rongyal amennyire hozzáfértem megtörölgettem. A tisztítás ebből áll csak? Vagy még kellett volna vmit csinálnom vele? Mosolyog
A lényeg, hogy könnyen mozogjon az a pici kis szelep, ne legyen letapadva, kokszolódva...
Mást nem igen tudsz karbantartani rajta.

Az a kis szelep, az a kb. 1-1.5cm átmérőjű kis köralakú dolog lenne? Mert ha igen akkor azt én nem birtam megmozdítani, vagyis szorult 
Az a kis vacak igen. csilag alakú kulcs megy bele(torx).Próbáld meg nitrohigitóval beáztattni és elérni hogy könnyedén mozogjon majd wd40 és ragd össze.Én tegnap pucoltam mert kigyulladt a chek lámpa amit 4EFt-ért kiolvastak és a hibakód  egr volt.Viszont érdekes módon a gyári SCEN 100-as kódkiolvasóval megmozgatta jópárszor az egr-t és kiütötte a hibát utánna nem jelzett vissza hazáig.Otthon kipucoltam de ma ugy döntöttem le is vakolom.Energiaitalos dobozból kikopogtattam a tömit beraktam és kész.Tetszik az uj menetteljesitmény.

Hát megmondom őszintén én azthittem hogy csak a kör, és trapéz alakú lyukat kell befújni és tisztítani..
Nem gondoltam hogy mégjobban szét kell szedni.
Neked ha jól értem eddig le sem volt zárva az EGR ?
Nekem 53000 km van benne,nincs lezárva és sosem pucoltam még.Amíg jó addig nem piszkálom.

Gondolom még nem is rángatott a géped eddig. Én is csak azért zártam le hogy ne rángasson. Ha nem lett volna gondom vele, én sem nyúlok hozzá az biztos Mosolyog
Ha nem a shellnél tankolok akkor hajlamos torpangatni,de azzal jó működik.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #838 Dátum: 2009. Augusztus 26. - 15:45:48 »

Ez most lehet nagyon hülye kérdés, de azért felteszem:
Ha ki van iktatva az EGR, vagyis le van zárva akkor miért "kell" hogy ki legyen pucolva? He
Mert működik akkor is, csak nincs mit átengednie...( mert ott a lezárás )

WD-40 elegendő ehhez? Vagy jobb ha szakember végzi?
Tökéletes.
Magad is meg tudod csinálni. Mosolyog

Ma kiszedtem az EGR-t és többször jól befújtam WD-40-el, aztán rongyal amennyire hozzáfértem megtörölgettem. A tisztítás ebből áll csak? Vagy még kellett volna vmit csinálnom vele? Mosolyog
A lényeg, hogy könnyen mozogjon az a pici kis szelep, ne legyen letapadva, kokszolódva...
Mást nem igen tudsz karbantartani rajta.

Az a kis szelep, az a kb. 1-1.5cm átmérőjű kis köralakú dolog lenne? Mert ha igen akkor azt én nem birtam megmozdítani, vagyis szorult 
Az a kis vacak igen. csilag alakú kulcs megy bele(torx).Próbáld meg nitrohigitóval beáztattni és elérni hogy könnyedén mozogjon majd wd40 és ragd össze.Én tegnap pucoltam mert kigyulladt a chek lámpa amit 4EFt-ért kiolvastak és a hibakód  egr volt.Viszont érdekes módon a gyári SCEN 100-as kódkiolvasóval megmozgatta jópárszor az egr-t és kiütötte a hibát utánna nem jelzett vissza hazáig.Otthon kipucoltam de ma ugy döntöttem le is vakolom.Energiaitalos dobozból kikopogtattam a tömit beraktam és kész.Tetszik az uj menetteljesitmény.

Hát megmondom őszintén én azthittem hogy csak a kör, és trapéz alakú lyukat kell befújni és tisztítani..
Nem gondoltam hogy mégjobban szét kell szedni.
Neked ha jól értem eddig le sem volt zárva az EGR ?
Nekem 53000 km van benne,nincs lezárva és sosem pucoltam még.Amíg jó addig nem piszkálom.

Gondolom még nem is rángatott a géped eddig. Én is csak azért zártam le hogy ne rángasson. Ha nem lett volna gondom vele, én sem nyúlok hozzá az biztos Mosolyog
Na az enyémbe teljesen másfajta van.De a lényeg hogy ettől függetlenül ebbe is könnyedén kell hogy mozogjon a kis vacak.Nekem 42Ekm van benne eddig nem volt vele gond és nem is rángatott ezért nem nyultam hozzá.Hozzáteszem én e85-el járok a rángatás miatt ez is megszüntette.
Naplózva

06 70/22 11 222
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #839 Dátum: 2009. Augusztus 26. - 15:55:09 »

Csináltam előbb egy képet az "egeremről".. A honlap galériájában az EGR lezárásnál látható az a kis vacak amibe a torx kulcs megy bele, de az enyémen nem nagyon találtam ilyesmit.


http://kepfeltoltes.hu/090826/DSC02522_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Hát ez jó homályos kép lett.... Jól látom, hogy a kocsid Euro 3-as? ( mert a 4-esben már máshogy néz ki az egér) De a lényegen nem változtat, ha nem mozog a "bigyó", akkor nem jó...Lehet, hogy megadta magát a piszok? Nem lepne meg, az én kocsimon 2 éves korában cserélték.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 103   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!