Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 21. - 10:50:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 103   Le
 
Szerző Téma: Torpanás és EGR szelep  (Megtekintve 549241 alkalommal)
zotyec
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Hozzászólás #720 Dátum: 2009. Február 03. - 22:20:59 »

Üdv mindenkinek! Remélem segíthetek néhány márkatársamnak az alábbi észrevételekkel.  Nekem is jelentkeztek rángatások kb  6 hónapja kezdődtek, egészen kis mértékben.Azt gondoltam üzemanyag probléma most januárban elkezdet durvulni ,terheléskor erősebben berángatott.Majd szinte állandóan jelentkezett,jött a sárga lámpa. Garim lejárt három hónapja 2005-ös az autóm szelepcserém nem volt ,50.000 mentem ,na gondoltam eszt most megszívtam.És most jön a tanulság amire szeretném mindenkinek felhívni a figyelmét:cseréljetek gyertyát 15.000-ént ,mert nekem ez okozta a problémát, pedig csak 20.000 mentem vele  Bosch felejtő gyárit neki.Persze a nagyok szeretnek elsiklani az ilyen apróságok felett, inkább szétszedik a motort.Egyébként a gyertyáknál szerintem nagyobb gondot okozhat a kokszosodás mint a szelepeknél,és ez a motor hajlamos rá.A problémáim ill. a jelenségek teljesen azonosak voltak Cápa Feriével ,remélem nem haragszik meg a kiemelésért.És végül szeretném megköszönni a jó ötleteket amiket korábban kaptam tőletek.
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #721 Dátum: 2009. Február 03. - 22:39:20 »

Akkor kripictől már csak azt kell megtudnunk, hogy gyertya volt-e cserélve?
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #722 Dátum: 2009. Február 04. - 08:37:57 »

Üdv mindenkinek! Remélem segíthetek néhány márkatársamnak az alábbi észrevételekkel.  Nekem is jelentkeztek rángatások kb  6 hónapja kezdődtek, egészen kis mértékben.Azt gondoltam üzemanyag probléma most januárban elkezdet durvulni ,terheléskor erősebben berángatott.Majd szinte állandóan jelentkezett,jött a sárga lámpa. Garim lejárt három hónapja 2005-ös az autóm szelepcserém nem volt ,50.000 mentem ,na gondoltam eszt most megszívtam.És most jön a tanulság amire szeretném mindenkinek felhívni a figyelmét:cseréljetek gyertyát 15.000-ént ,mert nekem ez okozta a problémát, pedig csak 20.000 mentem vele  Bosch felejtő gyárit neki.Persze a nagyok szeretnek elsiklani az ilyen apróságok felett, inkább szétszedik a motort.Egyébként a gyertyáknál szerintem nagyobb gondot okozhat a kokszosodás mint a szelepeknél,és ez a motor hajlamos rá.A problémáim ill. a jelenségek teljesen azonosak voltak Cápa Feriével ,remélem nem haragszik meg a kiemelésért.És végül szeretném megköszönni a jó ötleteket amiket korábban kaptam tőletek.
Egyátalán nem haragszom! A dologhoz még annyit, hogy valóban nem Bosch-t kell beletenni, mert az már kínai gyártmány. Én meghozattam az NGK-t. Ez vagy francia, vagy japán készítés. Mondjuk attól, hogy kínai, még kis %-ban előfordulhat, hogy éppen jó féle, de régebben is voltak olyan autók, amikbe csak egy fajta gyertyát lehetett rakni. Az én motorom sem viselt el mást, mint az Isolatort...se Boscht, se mást.. Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #723 Dátum: 2009. Február 04. - 08:41:45 »

Halkan jegyzem meg, hogy a szervizkönyv 15 ezrenként írja elő a gyertya cseréket!
Naplózva
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #724 Dátum: 2009. Február 04. - 08:44:46 »

Hát igen, kíváncsi lennék hány márkaszervizben gyerélik ki a gyertyát (pollenszűrőt, satöbbit) a szükséges intervallumok szerint, és hányszor szerepel csak a számlán kamura...

Sajnos az biztos, hogy gyertyacserével nem minden esetben oldódik meg a probléma (nekünk nem oldódott meg egyik Lacettiben sem)

Koreai barátaink sajnos valamit nagyon elb_****intottak ezekben a motorokban. Kár érte, mert az autó egyébként jó lenne.

Off: Nemtom hányan vezettetek többféle karosszériájú Lacettit, az én tapasztalatom szerint az ötajtós és a kombi alapvetően ****abb minőségű az egész autó, mint a szedán talán máshol gyártották vagy másik gyártósoron készül... A rángatás (torpanás) is erőteljesebben érezhető a kombiban és az ötajtósban, mert valahogy jobban megcsuklik az egész hajtáslánc.

Még annyit, hogy a sokak által említett meghajtás a mi tapasztalatunk szerint egyátalán nem segít, sőt soxor meghajtás után mégjobban rángat az autó... Ez ilyen jokerszöveg az autószerelőknél, amikor fingjuk sincs mi a gond (ugyanis nincs hibakód, és akkor itt meg is állt a tudomány).
Naplózva

Pittike
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #725 Dátum: 2009. Február 04. - 08:47:47 »

töröltem... Mosolyog
« Utoljára szerkesztve: 2009. Február 04. - 21:18:15 írta Pittike » Naplózva

Pittike
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #726 Dátum: 2009. Február 04. - 09:02:56 »

Halkan jegyzem meg, hogy a szervizkönyv 15 ezrenként írja elő a gyertya cseréket!
Én 30 ezerre emlékszem.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #727 Dátum: 2009. Február 04. - 09:46:49 »

Halkan jegyzem meg, hogy a szervizkönyv 15 ezrenként írja elő a gyertya cseréket!
Én 30 ezerre emlékszem.
Én is 30-ra emlékszem. Kacsint
Naplózva


LPG
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #728 Dátum: 2009. Február 04. - 10:16:03 »

Halkan jegyzem meg, hogy a szervizkönyv 15 ezrenként írja elő a gyertya cseréket!
Én 30 ezerre emlékszem.
Én is 30-ra emlékszem. Kacsint

Ja, tényleg! Sorry! Akkor csak azért emlékeztem 15 ezerre, mert én akkor szoktam cserélni!  Vigyorog
Naplózva
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #729 Dátum: 2009. Február 04. - 12:56:00 »

Üdv mindenkinek! Remélem segíthetek néhány márkatársamnak az alábbi észrevételekkel.  Nekem is jelentkeztek rángatások kb  6 hónapja kezdődtek, egészen kis mértékben.Azt gondoltam üzemanyag probléma most januárban elkezdet durvulni ,terheléskor erősebben berángatott.Majd szinte állandóan jelentkezett,jött a sárga lámpa. Garim lejárt három hónapja 2005-ös az autóm szelepcserém nem volt ,50.000 mentem ,na gondoltam eszt most megszívtam.És most jön a tanulság amire szeretném mindenkinek felhívni a figyelmét:cseréljetek gyertyát 15.000-ént ,mert nekem ez okozta a problémát, pedig csak 20.000 mentem vele  Bosch felejtő gyárit neki.Persze a nagyok szeretnek elsiklani az ilyen apróságok felett, inkább szétszedik a motort.Egyébként a gyertyáknál szerintem nagyobb gondot okozhat a kokszosodás mint a szelepeknél,és ez a motor hajlamos rá.A problémáim ill. a jelenségek teljesen azonosak voltak Cápa Feriével ,remélem nem haragszik meg a kiemelésért.És végül szeretném megköszönni a jó ötleteket amiket korábban kaptam tőletek.

Akkor kripictől már csak azt kell megtudnunk, hogy gyertya volt-e cserélve?

Kripic,megoldódott a rángatózós problémád?
Most már ö is rángatózik. Vigyorog
Már kezd... Vigyorog Vigyorog Vigyorog

Mert hát bizony azt hittem, hogy a gyújtástrafó cseréjével (meg a gyertyakábel cserével, meg a fojtószelep-ház pucoválással) megoldódott a dolog. Amikor a trafócsere után pénteken eljöttem a servicéből, nagyon pöpecül ment, semmi gond. Hurrá – gondoltam naívan.
Közben eltelt egy hétvége, ótó velem együtt otthon pihengetett, így csak hétfőn, akkor is csak a hazafelé vezető emelkedőn tapasztaltam: Bizony terhelés alatt ismételten rángat…
A gyertyákat ellenőriztük, szép őzbarna volt mindegyik, a 30ezres (26-ezres) szerviznél voltak cserélve GM feliratú gyárira – tehát akár meg is érhettek a cserére, de ez fel sem merült a szervizben… (Most van a gépben 48ezer körül…)
(közben 42ezer körül volt a szelepcsere, meg a 45ezres szerviz. )

Már magam sem tudom, hogy mit csináljak, nincs idegem hetente visszamenni, és újabb próbálkozást tenni, de ez sem állapot, hogy hol rángat, hol meg nem… Hibakód persze nincs… 
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #730 Dátum: 2009. Február 04. - 13:14:53 »

Kripic! Ez a rángatózás nem akkor kezdődött, amikor kivetted az EGR alól a lezárást?
Naplózva


LPG
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #731 Dátum: 2009. Február 04. - 13:21:50 »

Kripic! Ez a rángatózás nem akkor kezdődött, amikor kivetted az EGR alól a lezárást?
Nem, és mivel most már újra le van zárva, egyre kevésbé hiszem, bármi köze lenne az EGR-hez - legalábbis nekem
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #732 Dátum: 2009. Február 04. - 13:28:28 »

Kripic! Ez a rángatózás nem akkor kezdődött, amikor kivetted az EGR alól a lezárást?
Nem, és mivel most már újra le van zárva, egyre kevésbé hiszem, bármi köze lenne az EGR-hez - legalábbis nekem
Akkor úgy néz ki, tényleg csak szedánt szabad venni.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #733 Dátum: 2009. Február 04. - 13:52:05 »

Ez az igazi EGR lezárás, csak a helye van meg! Vigyorog

Naplózva


LPG
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #734 Dátum: 2009. Február 04. - 14:40:19 »

Kripic! Ez a rángatózás nem akkor kezdődött, amikor kivetted az EGR alól a lezárást?
Nem, és mivel most már újra le van zárva, egyre kevésbé hiszem, bármi köze lenne az EGR-hez - legalábbis nekem
Akkor úgy néz ki, tényleg csak szedánt szabad venni.
Csak az a kérdés, hogy a motor honnan tudja melyik kasztniba került? Vigyorog
Naplózva
Oldalak: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 103   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!