Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 21. - 12:42:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 103   Le
 
Szerző Téma: Torpanás és EGR szelep  (Megtekintve 549299 alkalommal)
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #690 Dátum: 2009. Január 15. - 09:57:43 »

A szerviz javaslatára (l.: http://lacetti-klub.extra.hu/forum/index.php?topic=233.msg26510#msg26510) kioperáltama tömítést az EGéR alól.
Így nézett ki 15 hónap lezárás után a tömítés alsó fele...

Na szóval a saját javaslatomra meg valószínűleg visszateszem.
Miért is?  Mert ahogy azt javallották: kivettem, jól megpörgettem a gépet (majd a szívem szakadt meg: vagy 6-8 km 4.-ben 120-al (kb. 4800-5000-es fordulat), majd újabb legalább 2-3 km 3.-ban szintén ekörüli sebességgel, kb 6000-es fordulat..., feltételezem kimeríti a "jól pörgesd meg" fogalmát...)
Az eredmény? Egy, a városi tempónál és forgalmi körülmények közepette használhatatlan autó! De komolyan, olyan mint egy bakkecske. Ha kisebb gyorsítások közepette a körülmények miatt elveszem a gáz, majd kifejelem a szélvédőt, olyant ránt (mintha egy helyett négy motor motorfékezne, ráadásul teljesen össze-vissza.... ) Ha egyenletes tempót tartanék viszonylag kicsit nyomva tartott gázpedálnál- ezt főleg 2300-2500 környékén csinálja- majd leesik a fejem, úgy rángatódzik (Kívülről olyan lehetek, mint az a remek hátsóablakdísz bólogatós kutya )

Biztos van köze a jelenségnek az EGR-hez, de kell lennie valami másnak is, nem gondoljátok? Jó, hogy egy rakás kaka ez a szerkezet, de ennyire csak nem tudja elb... izé barmolni az autót.
(Ja, és az EGR tutira tud működni a gépben, amikor kivettem alóla a lezárást ismételten kipucováltam a semmit belőle (15 hónapig nem láthatott kipufogógázt...), és szépen kotyogott a belsejében az az izé, aminek kotyognia kell...)

Nyugi, az enyém is pont ezt csinálta a lezárás előtt.
Nem is volt kínos az utasok előtt - éjszaka, amikor üres volt az út  Vigyorog.
Ha meg tötymörgésbe keveredtünk - hát...
Amikor egyik-másik megkérdezi, hogy mióta taxizom általában (szándékosan félreértve a kérdést  Kacsint) azt szoktam válaszolni, hogy este 6 óta.
Van aki beveszi!  Vigyorog Vigyorog
Naplózva
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #691 Dátum: 2009. Január 15. - 13:11:22 »


Na szóval a saját javaslatomra meg valószínűleg visszateszem.
Miért is?  Mert ahogy azt javallották: kivettem, jól megpörgettem a gépet (majd a szívem szakadt meg: vagy 6-8 km 4.-ben 120-al (kb. 4800-5000-es fordulat), majd újabb legalább 2-3 km 3.-ban szintén ekörüli sebességgel, kb 6000-es fordulat..., feltételezem kimeríti a "jól pörgesd meg" fogalmát...)
Az eredmény? Egy, a városi tempónál és forgalmi körülmények közepette használhatatlan autó! De komolyan, olyan mint egy bakkecske. Ha kisebb gyorsítások közepette a körülmények miatt elveszem a gáz, majd kifejelem a szélvédőt, olyant ránt (mintha egy helyett négy motor motorfékezne, ráadásul teljesen össze-vissza.... ) Ha egyenletes tempót tartanék viszonylag kicsit nyomva tartott gázpedálnál- ezt főleg 2300-2500 környékén csinálja- majd leesik a fejem, úgy rángatódzik (Kívülről olyan lehetek, mint az a remek hátsóablakdísz bólogatós kutya )

Biztos van köze a jelenségnek az EGR-hez, de kell lennie valami másnak is, nem gondoljátok? Jó, hogy egy rakás kaka ez a szerkezet, de ennyire csak nem tudja elb... izé barmolni az autót.
(Ja, és az EGR tutira tud működni a gépben, amikor kivettem alóla a lezárást ismételten kipucováltam a semmit belőle (15 hónapig nem láthatott kipufogógázt...), és szépen kotyogott a belsejében az az izé, aminek kotyognia kell...)

Nyugi, az enyém is pont ezt csinálta a lezárás előtt.
Nem is volt kínos az utasok előtt - éjszaka, amikor üres volt az út  Vigyorog.
Ha meg tötymörgésbe keveredtünk - hát...
Amikor egyik-másik megkérdezi, hogy mióta taxizom általában (szándékosan félreértve a kérdést  Kacsint) azt szoktam válaszolni, hogy este 6 óta.
Van aki beveszi!  Vigyorog Vigyorog
Na ezzel aztán megnyugtattál....  (Bár a jelenségről már 2 éve, akkor is beszéltünk, amikor még csak neked csinálta...)
Naplózva
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #692 Dátum: 2009. Január 15. - 16:35:41 »


Na szóval a saját javaslatomra meg valószínűleg visszateszem.
Miért is?  Mert ahogy azt javallották: kivettem, jól megpörgettem a gépet (majd a szívem szakadt meg: vagy 6-8 km 4.-ben 120-al (kb. 4800-5000-es fordulat), majd újabb legalább 2-3 km 3.-ban szintén ekörüli sebességgel, kb 6000-es fordulat..., feltételezem kimeríti a "jól pörgesd meg" fogalmát...)
Az eredmény? Egy, a városi tempónál és forgalmi körülmények közepette használhatatlan autó! De komolyan, olyan mint egy bakkecske. Ha kisebb gyorsítások közepette a körülmények miatt elveszem a gáz, majd kifejelem a szélvédőt, olyant ránt (mintha egy helyett négy motor motorfékezne, ráadásul teljesen össze-vissza.... ) Ha egyenletes tempót tartanék viszonylag kicsit nyomva tartott gázpedálnál- ezt főleg 2300-2500 környékén csinálja- majd leesik a fejem, úgy rángatódzik (Kívülről olyan lehetek, mint az a remek hátsóablakdísz bólogatós kutya )

Biztos van köze a jelenségnek az EGR-hez, de kell lennie valami másnak is, nem gondoljátok? Jó, hogy egy rakás kaka ez a szerkezet, de ennyire csak nem tudja elb... izé barmolni az autót.
(Ja, és az EGR tutira tud működni a gépben, amikor kivettem alóla a lezárást ismételten kipucováltam a semmit belőle (15 hónapig nem láthatott kipufogógázt...), és szépen kotyogott a belsejében az az izé, aminek kotyognia kell...)

Nyugi, az enyém is pont ezt csinálta a lezárás előtt.
Nem is volt kínos az utasok előtt - éjszaka, amikor üres volt az út  Vigyorog.
Ha meg tötymörgésbe keveredtünk - hát...
Amikor egyik-másik megkérdezi, hogy mióta taxizom általában (szándékosan félreértve a kérdést  Kacsint) azt szoktam válaszolni, hogy este 6 óta.
Van aki beveszi!  Vigyorog Vigyorog
Na ezzel aztán megnyugtattál....  (Bár a jelenségről már 2 éve, akkor is beszéltünk, amikor még csak neked csinálta...)
Kripic még egy okoskodásom lenne.Nekem mikor 5000 km volt még csak az autóban,akkor volt egy ilyen eszméletlenül rángatós történetem és volt amikor tövig nyomott gáznál is csak alapjáratom volt.Akkor annyira tanácstalanok voltak a szervízben,hogy fogtak egy új donorautót és elkezdtek belőle átrakni az új alkatrészeket,amivel mentem 1-2 napot és vissza a szervízbe visszacserélni.Emlékszem,hogy még a komputert is kicserélték,mert amikor visszacserélték,akkor vinnem kellett a pótkulcsot is újraprogramozni.Na a végén megtalálták a hibát ami a fojtószelepház cseréjével megoldódott.Ez már 3,5 éve volt,csak egy ötlet.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #693 Dátum: 2009. Január 15. - 18:07:33 »


Na szóval a saját javaslatomra meg valószínűleg visszateszem.
Miért is?  Mert ahogy azt javallották: kivettem, jól megpörgettem a gépet (majd a szívem szakadt meg: vagy 6-8 km 4.-ben 120-al (kb. 4800-5000-es fordulat), majd újabb legalább 2-3 km 3.-ban szintén ekörüli sebességgel, kb 6000-es fordulat..., feltételezem kimeríti a "jól pörgesd meg" fogalmát...)
Az eredmény? Egy, a városi tempónál és forgalmi körülmények közepette használhatatlan autó! De komolyan, olyan mint egy bakkecske. Ha kisebb gyorsítások közepette a körülmények miatt elveszem a gáz, majd kifejelem a szélvédőt, olyant ránt (mintha egy helyett négy motor motorfékezne, ráadásul teljesen össze-vissza.... ) Ha egyenletes tempót tartanék viszonylag kicsit nyomva tartott gázpedálnál- ezt főleg 2300-2500 környékén csinálja- majd leesik a fejem, úgy rángatódzik (Kívülről olyan lehetek, mint az a remek hátsóablakdísz bólogatós kutya )

Biztos van köze a jelenségnek az EGR-hez, de kell lennie valami másnak is, nem gondoljátok? Jó, hogy egy rakás kaka ez a szerkezet, de ennyire csak nem tudja elb... izé barmolni az autót.
(Ja, és az EGR tutira tud működni a gépben, amikor kivettem alóla a lezárást ismételten kipucováltam a semmit belőle (15 hónapig nem láthatott kipufogógázt...), és szépen kotyogott a belsejében az az izé, aminek kotyognia kell...)
Kripic még egy okoskodásom lenne.Nekem mikor 5000 km volt még csak az autóban,akkor volt egy ilyen eszméletlenül rángatós történetem és volt amikor tövig nyomott gáznál is csak alapjáratom volt.Akkor annyira tanácstalanok voltak a szervízben,hogy fogtak egy új donorautót és elkezdtek belőle átrakni az új alkatrészeket,amivel mentem 1-2 napot és vissza a szervízbe visszacserélni.Emlékszem,hogy még a komputert is kicserélték,mert amikor visszacserélték,akkor vinnem kellett a pótkulcsot is újraprogramozni.Na a végén megtalálták a hibát ami a fojtószelepház cseréjével megoldódott.Ez már 3,5 éve volt,csak egy ötlet.
Ismét értekeztem a szervizzel, hétfő kora délutánra kaptam időpontot egy tüzetesebb átvizsgálásra (ilyeneket emlegettek: gyertyák, gyertyakábel, fojtószelepház.. - amire mi is mindannyian gyanakszunk...)
És még egy megfigyelés: csak akkortól csinálja, amikortól a motor üzemmeleg  Zavart- addig nem. Emiatt a gyertyákat, gyertyakábelt kizárnám... , de hát nem én vagyok a szaki...
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #694 Dátum: 2009. Január 19. - 11:29:10 »


Na szóval a saját javaslatomra meg valószínűleg visszateszem.
Miért is?  Mert ahogy azt javallották: kivettem, jól megpörgettem a gépet (majd a szívem szakadt meg: vagy 6-8 km 4.-ben 120-al (kb. 4800-5000-es fordulat), majd újabb legalább 2-3 km 3.-ban szintén ekörüli sebességgel, kb 6000-es fordulat..., feltételezem kimeríti a "jól pörgesd meg" fogalmát...)
Az eredmény? Egy, a városi tempónál és forgalmi körülmények közepette használhatatlan autó! De komolyan, olyan mint egy bakkecske. Ha kisebb gyorsítások közepette a körülmények miatt elveszem a gáz, majd kifejelem a szélvédőt, olyant ránt (mintha egy helyett négy motor motorfékezne, ráadásul teljesen össze-vissza.... ) Ha egyenletes tempót tartanék viszonylag kicsit nyomva tartott gázpedálnál- ezt főleg 2300-2500 környékén csinálja- majd leesik a fejem, úgy rángatódzik (Kívülről olyan lehetek, mint az a remek hátsóablakdísz bólogatós kutya )

Biztos van köze a jelenségnek az EGR-hez, de kell lennie valami másnak is, nem gondoljátok? Jó, hogy egy rakás kaka ez a szerkezet, de ennyire csak nem tudja elb... izé barmolni az autót.
(Ja, és az EGR tutira tud működni a gépben, amikor kivettem alóla a lezárást ismételten kipucováltam a semmit belőle (15 hónapig nem láthatott kipufogógázt...), és szépen kotyogott a belsejében az az izé, aminek kotyognia kell...)
Kripic még egy okoskodásom lenne.Nekem mikor 5000 km volt még csak az autóban,akkor volt egy ilyen eszméletlenül rángatós történetem és volt amikor tövig nyomott gáznál is csak alapjáratom volt.Akkor annyira tanácstalanok voltak a szervízben,hogy fogtak egy új donorautót és elkezdtek belőle átrakni az új alkatrészeket,amivel mentem 1-2 napot és vissza a szervízbe visszacserélni.Emlékszem,hogy még a komputert is kicserélték,mert amikor visszacserélték,akkor vinnem kellett a pótkulcsot is újraprogramozni.Na a végén megtalálták a hibát ami a fojtószelepház cseréjével megoldódott.Ez már 3,5 éve volt,csak egy ötlet.
Ismét értekeztem a szervizzel, hétfő kora délutánra kaptam időpontot egy tüzetesebb átvizsgálásra (ilyeneket emlegettek: gyertyák, gyertyakábel, fojtószelepház.. - amire mi is mindannyian gyanakszunk...)
És még egy megfigyelés: csak akkortól csinálja, amikortól a motor üzemmeleg  Zavart- addig nem. Emiatt a gyertyákat, gyertyakábelt kizárnám... , de hát nem én vagyok a szaki...
Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Ezt én is elmondtam annak idején a Pistiéknek.
Csak melegen csinálja!!
Végrehajtott beavatkozások:
- gyertya csere
- gyertya kábel csere
- fojtószelep ház csere
- komputer csere

Egyik sem oldotta meg a dolgot.  Vigyorog Vigyorog
Aztán jött a szelep csere (na, ezen már legalább túl vagy  Vigyorog).
Fojtás ki a légszűrőből (ezen is túl vagy  Kacsint) - jobb lett, de nem szűnt meg.
Sport szűrő -    u.a. mint fent
EGR lezárás - ez volt a megoldás  Vigyorog.

Kellemes időtöltést a szervizben!  Vigyorog Vigyorog Vigyorog
« Utoljára szerkesztve: 2009. Január 19. - 11:41:58 írta Stocz » Naplózva
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #695 Dátum: 2009. Január 23. - 18:45:24 »

Na kérem, végre sikerült egy kis gépidőt kisírnom a kölköktől, meg kicsit sikerült lehiggadnom (meg már Gidy is reklamálta korábban... Kacsint)

A hétfőn ugye megjelentem az magasságos Gombos fedőnevű műintézményben:
Autó bemegy, szerelőszaki szó nélkül nekiáll: lehúzgálja gyertyakábeleket, kiszedegeti a gyertyákat: persze semmi bajuk. erre előhozott egy 300 Ft-os kínai multiméter, és jól megméregette a gyertyakábeleket. Sikerült megállapítani, hogy a hosszabb gyertyakábel ellenállása nagyobb, mint a rövidebbé - hurrá!
Vis****akott, visszadugdosott mindent, és előrántotta a következő csodafegyvert: a Scan100-at. Feldug, pötyög (l"lenullázta" a pillangószelep-állást, vagy mi - mert az tök jó, ha le van nullázva...), majd szó nélkül beült a kocsiba és elviharzott vele egy próbakörre.
Mikor visszajött, újra sikerült egy egymondatos kommunikációra bírnom (mármint, hogy mégis mi van?)
Hmmmm, tényleg rángat... de nem találtam hibát - volt a válasz.
Aztán kislattyogott az ügyféltérbe (mert ott volt éppen a traccsparti a helyi dolgozók számára...) és a következő párbeszédet sikerült rögzítenem magamban:
- Te, Egon, van gyertyakábelünk...?
Erre Egon (a raktáros...) némi ámítógépen való pöntyögés után közli:
- Őööö, izééé, hát ööö....... nincs.

Erre emberünk megnyugodott és szó nélkül otthagyott, én meg néztem ki a fejemből bambán..
Előbb-utóbb végre feltűntem valakinek, és velem is közölték a konklúziót:
- Hát szóval a kolléga nem igazán talált hibát, lenullázta a pillangószelepet (mert az ugye tök jó, ha le van nullázva...), szerinte jobb lett, mint volt, de nem tökéletes (Hogy honnan a rákból szedte, hogy valamihez képest jobb lett, az számomra rejtély, merthogy csak a művelet UTÁN ment vele - de hát a mai szerelők rendkívül jólképzettek...)
Rendelünk gyertyakábel-garnitúrát, pár nap, amíg mejön, kicseréljük, hátha az a baj (remek, jöhetek egy tetves kábelért megint - csak kicsit dühöngtem)
(Basszus, ha mondják, hogy nekik nincs, biz'isten vittem volna... >Mosolyog Bár tul. képpen mit akarok, ingyé' dolgoznak...

Na 3 nap múlva rájuktelefonáltam, hátha tán megjött ez a kurrens alkatrész (merthogy nekik nem sikerült hívniuk...). Hurrá megjött!, mehetek.

Mentem. Ma.
Gyertyakábelek kicserélve, nesze paraszt, mehetsz... (kb. ez volt az érzésem...) Mert persze nem próbakör vagy valami.., ááá dehogy... (mit is gondolok pénteken 3 órakor...) Az orrom alá dugják a szokásos papírt, miszerint kijavítva átvettem az ótót. Kérdem, mi van, ha továbbra is rossz? Jöjjek vissza, akkor tovább vizsgálódnak. (Azért ez pozitív....)
Átveszem az autót (mert még mindig bízom az emberekben...), elmegyek vele (mármint hazafelé), kb. 1,5 km után visszafordulok (addigra megint bemelegedett...) és közlöm emberünkkel: ugyanúgy rángat (őszinte leszek, nem is vártam mást...), akkor most mi legyen?
Munkafelvevő ember kérdi:
Mikor tudnám itthagyni egy napra, mert akkor megvizsgálnák alaposan. (Mindezt rezzenéstelen arccal, csak azért nem ugrottam neki, mert ott volt velem az 5 éves fiam, ne lássa már, milyen az, amikor apa hirtelen felindultságból szorongatja valaiknek a gigáját...) Van pofája azt ajánlani, hogy egy nap alatt rájönnek BÁRMIRE, és ki is javítják, amikor egy ****os gyertyakábelük sincs raktáron. Vicc...

Na ez a Gombos, nekem 80%-ot esett a bizodalmam irányukba (eddig 90%-on álltak ...)

Azért ha már elkezdtem, visszamegyek, duhaj-módon rászánok egy nap szabit, és végignézem, hogy mire jutnak az alatt az egy nap alatt. (Mert feltételezem se trafó, se fojtószelepház, se semmi esetleg szükséges alkatrész nincs raktáron...)

Na ennyi.

A Kapitányunk beszámolói érdekesebbek...
Naplózva
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #696 Dátum: 2009. Január 23. - 18:53:57 »

Kripic téged alaposan felhúztak(nem is csodálom).Én biztosan nem vinném oda többet a járgányt.Miért nem próbálod meg a gyulaiékat?
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #697 Dátum: 2009. Január 23. - 19:05:50 »

Kripic téged alaposan felhúztak(nem is csodálom).Én biztosan nem vinném oda többet a járgányt.Miért nem próbálod meg a gyulaiékat?
Ezért írtam le a listámat (lásd fent), hogy mi az ami NEM oldja meg a gondot.
Kár újra végig járni. nekem már ráment egy csomó időm.
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #698 Dátum: 2009. Január 23. - 20:19:30 »

Sikerült megállapítani, hogy a hosszabb gyertyakábel ellenállása nagyobb, mint a rövidebbé - hurrá!
Azt a fizikai zsenijét!  Vigyorog Vigyorog Vigyorog

Mert feltételezem se trafó, se fojtószelepház, se semmi esetleg szükséges alkatrész nincs raktáron.

Nyugi! Ha borítani fogod az asztalt, rezzenéstelen arccal fogják kivenni a szükséges alkatrészt egy telepen álló új autóból... Kacsint
« Utoljára szerkesztve: 2009. Január 23. - 20:24:18 írta cápaFeri » Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #699 Dátum: 2009. Január 23. - 20:29:07 »

Sikerült megállapítani, hogy a hosszabb gyertyakábel ellenállása nagyobb, mint a rövidebbé - hurrá!
Azt a fizikai zsenijét!  Vigyorog Vigyorog Vigyorog

Mert feltételezem se trafó, se fojtószelepház, se semmi esetleg szükséges alkatrész nincs raktáron.

Nyugi! Ha borítani fogod az asztalt, rezzenéstelen arccal fogják kivenni a szükséges alkatrészt egy telepen álló új autóból... Kacsint
Gyermek nélkül kellene menni és egyből a borítással kezdeni...  Azért ez már abszurdum...  Zavart
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #700 Dátum: 2009. Január 24. - 11:01:59 »

Kripic téged alaposan felhúztak(nem is csodálom).Én biztosan nem vinném oda többet a járgányt.Miért nem próbálod meg a gyulaiékat?
Ezért írtam le a listámat (lásd fent), hogy mi az ami NEM oldja meg a gondot.
Kár újra végig járni. nekem már ráment egy csomó időm.
Teljesen igazad van. Ne félj, fogok is rád hivatkozni... Kacsint Kacsint Pusztán annyi a bibi, hogy valahogy AKKOR IS KI AKAROM HAJTANI BELŐLÜK A MEGOLDÁST, és lehetőleg a garanciaidőn belül  (ez még egy hónap... )

Egyébként a tegnapi szerelő kicsit kommunikatívabb volt, mint a hétfői, ezen látszott, hogy gondolkodik a megoldáson - csak hát neki annyi volt a dolga pillanatnyilag, hogy kicserélje a kábeleket.... Na szóval szerinte lehet a(z egyik) trafó, főleg, mert csak melegen csinálja.
Naplózva
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #701 Dátum: 2009. Január 24. - 11:04:42 »

Sikerült megállapítani, hogy a hosszabb gyertyakábel ellenállása nagyobb, mint a rövidebbé - hurrá!
Azt a fizikai zsenijét!  Vigyorog Vigyorog Vigyorog

Mert feltételezem se trafó, se fojtószelepház, se semmi esetleg szükséges alkatrész nincs raktáron.

Nyugi! Ha borítani fogod az asztalt, rezzenéstelen arccal fogják kivenni a szükséges alkatrészt egy telepen álló új autóból... Kacsint
Gyermek nélkül kellene menni és egyből a borítással kezdeni...  Azért ez már abszurdum...  Zavart
Na ja, csakhát ez tegnap nem volt megoldható...

És pont ezért akarnék ott lenni akár egész nap, mert nem szeretném azt hallani, hogy mennyit küzdöttek, csak sajna nem jutottak semmire...
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #702 Dátum: 2009. Január 24. - 15:21:15 »

Kripic! Nem is!
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #703 Dátum: 2009. Január 25. - 13:17:32 »

Kripic téged alaposan felhúztak(nem is csodálom).Én biztosan nem vinném oda többet a járgányt.Miért nem próbálod meg a gyulaiékat?
Ezért írtam le a listámat (lásd fent), hogy mi az ami NEM oldja meg a gondot.
Kár újra végig járni. nekem már ráment egy csomó időm.
Teljesen igazad van. Ne félj, fogok is rád hivatkozni... Kacsint Kacsint Pusztán annyi a bibi, hogy valahogy AKKOR IS KI AKAROM HAJTANI BELŐLÜK A MEGOLDÁST, és lehetőleg a garanciaidőn belül  (ez még egy hónap... )

Egyébként a tegnapi szerelő kicsit kommunikatívabb volt, mint a hétfői, ezen látszott, hogy gondolkodik a megoldáson - csak hát neki annyi volt a dolga pillanatnyilag, hogy kicserélje a kábeleket.... Na szóval szerinte lehet a(z egyik) trafó, főleg, mert csak melegen csinálja.
Tényleg, nekem azt nem cseréltek.
Az még az eredeti.
 Vigyorog Vigyorog
Ne aggódj, mire bejáratódik a kocsi (~70-80 e. Km.  Vigyorog) megjavul.
Naplózva
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #704 Dátum: 2009. Január 27. - 12:50:16 »

Kripic téged alaposan felhúztak(nem is csodálom).Én biztosan nem vinném oda többet a járgányt.Miért nem próbálod meg a gyulaiékat?
Ezért írtam le a listámat (lásd fent), hogy mi az ami NEM oldja meg a gondot.
Kár újra végig járni. nekem már ráment egy csomó időm.
Teljesen igazad van. Ne félj, fogok is rád hivatkozni... Kacsint Kacsint Pusztán annyi a bibi, hogy valahogy AKKOR IS KI AKAROM HAJTANI BELŐLÜK A MEGOLDÁST, és lehetőleg a garanciaidőn belül  (ez még egy hónap... )

Egyébként a tegnapi szerelő kicsit kommunikatívabb volt, mint a hétfői, ezen látszott, hogy gondolkodik a megoldáson - csak hát neki annyi volt a dolga pillanatnyilag, hogy kicserélje a kábeleket.... Na szóval szerinte lehet a(z egyik) trafó, főleg, mert csak melegen csinálja.
Na, ma ismét megjelentem a rángatás előre bejelentett további vizsgálódása céljából Gomboséknál (Az egésznaposra tervezett partyra Kacsint)
Következőket ténykedtük - mindössze nem teljes két óra alatt (mit tesz, ha az ember nem csak otthagyja az ótót... Kacsint):
1., Próbaképpen kicserélte a gyújtótrafókat egy ott álló (egyébként szelepcserére váró) aligfutott autóéra.
2., Jól besprickolta a fojtószelepház belsejét egy erre szolgáló tisztítófolyadékkal (NEM FÉKTISZTÍTÓval, hanem ilyen "406-os cikkszámú Air Intake System Cleaner szívórendszer és EGR szeleptisztító spray"-al
- utána ragyogott, mint a Salamon töke... Vigyorog Vigyorog
3., Próbakör (olyan 20 km-es Kacsint Kacsint), kopp-kopp, a rángatás nem jelentkezett...
4., Vissza a saját gyújtütrafók és irány megrendelni garanciában a gyújtótrafókat (amiért majd 5 percre megint ki kell ugranom )
5., Autóval el, ÉS A SAJÁT (régi) TRAFÓIVAL SEM RÁNGAT

Konkluzió:
NEM TUDOM HOGY MI OKOZTA/OKOZZA A RÁNGATÁST (merthogy - korábbi idézet a munkafelvevőtől - "a fojtószelepház tisztítás nem szokott segíteni"), de legalább tiszta fojtószelepház és a trafóim is ki lesznek cserélve ...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 103   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!