Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 21. - 18:36:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 103   Le
 
Szerző Téma: Torpanás és EGR szelep  (Megtekintve 549461 alkalommal)
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #645 Dátum: 2008. November 13. - 17:41:20 »

Nekem nem volt gondom soha az EGR-el,nincs lezárva,nem volt szelepcserés sem,csak városban használom rövidtávon,nem pörgetem szét.Na most legyünk okosak.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #646 Dátum: 2008. November 13. - 17:48:14 »

Nekem nem volt gondom soha az EGR-el,nincs lezárva,nem volt szelepcserés sem,csak városban használom rövidtávon,nem pörgetem szét.Na most legyünk okosak.
Szerintem te kaptad az egyetlen pöpec motort a GM-től mert puncsos vagy! Ennyi.  Kacsint Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #647 Dátum: 2008. November 13. - 17:49:21 »

...csak nem? Pedig ott nem vacak a benya és az adalék sem!
Pechlámpájuk is van a lezárás után?

Ja és 1.8-as! 
Az enyém is ugyan ilyen 1.8-as Pechlámpa még nem volt, de viszont a torpanas neha észlelhető. Namostmár megprobálnám lezárni csk tudnám milyen vastag legyen a tömitőlap vagy talán inkább alulemez lenne jobb.? He He
Jól jön a tanács 
Naplózva

Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #648 Dátum: 2008. November 13. - 19:14:24 »

Már nem biztos, hogy tudunk okosat mondani.
Van aki klingerittel, van aki alulemezzel zárta le. Nem kell egyikből sem vastag, 1-1.5 mm-es anyag elég.

Naplózva
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #649 Dátum: 2008. November 13. - 19:31:03 »

Már nem biztos, hogy tudunk okosat mondani.
Van aki klingerittel, van aki alulemezzel zárta le. Nem kell egyikből sem vastag, 1-1.5 mm-es anyag elég.


Ok köszi, a hétvégén próbát teszek, majd levonom és ideirom az eredményt Vigyorog
Naplózva

ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #650 Dátum: 2008. November 13. - 20:10:30 »

Már nem biztos, hogy tudunk okosat mondani.
Van aki klingerittel, van aki alulemezzel zárta le. Nem kell egyikből sem vastag, 1-1.5 mm-es anyag elég.


A lényeg, hogy bírja a nagy hőt, mert ha nem, akkor óriási kárt okozhat! Volt példa rá, hogy beolvadt a rendszerbe.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #651 Dátum: 2008. November 13. - 20:22:16 »

Már nem biztos, hogy tudunk okosat mondani.
Van aki klingerittel, van aki alulemezzel zárta le. Nem kell egyikből sem vastag, 1-1.5 mm-es anyag elég.


A lényeg, hogy bírja a nagy hőt, mert ha nem, akkor óriási kárt okozhat! Volt példa rá, hogy beolvadt a rendszerbe.
EGR-nél 7-800 fok van. Elvileg a klingerit 1200-1400-ig jó.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #652 Dátum: 2008. November 13. - 20:47:24 »

Már nem biztos, hogy tudunk okosat mondani.
Van aki klingerittel, van aki alulemezzel zárta le. Nem kell egyikből sem vastag, 1-1.5 mm-es anyag elég.


A lényeg, hogy bírja a nagy hőt, mert ha nem, akkor óriási kárt okozhat! Volt példa rá, hogy beolvadt a rendszerbe.
EGR-nél 7-800 fok van. Elvileg a klingerit 1200-1400-ig jó.
Én 0.3millis alu lemezt raktam be és nem olvadt meg 4000km alatt.
Naplózva


LPG
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #653 Dátum: 2008. November 13. - 20:43:05 »

Már nem biztos, hogy tudunk okosat mondani.
Van aki klingerittel, van aki alulemezzel zárta le. Nem kell egyikből sem vastag, 1-1.5 mm-es anyag elég.


A lényeg, hogy bírja a nagy hőt, mert ha nem, akkor óriási kárt okozhat! Volt példa rá, hogy beolvadt a rendszerbe.
EGR-nél 7-800 fok van. Elvileg a klingerit 1200-1400-ig jó.
Én 0.3millis alu lemezt raktam be és nem olvadt meg 4000km alatt.
Azért az nem túl vaskos! Al 660 foknál olvad.... Kacsint
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #654 Dátum: 2008. November 13. - 20:55:54 »

Már nem biztos, hogy tudunk okosat mondani.
Van aki klingerittel, van aki alulemezzel zárta le. Nem kell egyikből sem vastag, 1-1.5 mm-es anyag elég.


A lényeg, hogy bírja a nagy hőt, mert ha nem, akkor óriási kárt okozhat! Volt példa rá, hogy beolvadt a rendszerbe.
EGR-nél 7-800 fok van. Elvileg a klingerit 1200-1400-ig jó.
Én 0.3millis alu lemezt raktam be és nem olvadt meg 4000km alatt.
Azért az nem túl vaskos! Al 660 foknál olvad.... Kacsint
Majd a talin megmutatom, csak egy kicsit kormos, de semmi más baja nincs. Tudok olyant aki sörösdobozból vágott oda lemezt. Vigyorog
Egyébként meg a gyári tömítés nekem papírnak tűnt. Kacsint
Naplózva


LPG
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #655 Dátum: 2008. November 13. - 20:57:56 »

Már nem biztos, hogy tudunk okosat mondani.
Van aki klingerittel, van aki alulemezzel zárta le. Nem kell egyikből sem vastag, 1-1.5 mm-es anyag elég.


A lényeg, hogy bírja a nagy hőt, mert ha nem, akkor óriási kárt okozhat! Volt példa rá, hogy beolvadt a rendszerbe.
EGR-nél 7-800 fok van. Elvileg a klingerit 1200-1400-ig jó.
Én 0.3millis alu lemezt raktam be és nem olvadt meg 4000km alatt.
Azért az nem túl vaskos! Al 660 foknál olvad.... Kacsint
Majd a talin megmutatom, csak egy kicsit kormos, de semmi más baja nincs. Tudok olyant aki sörösdobozból vágott oda lemezt. Vigyorog
Egyébként meg a gyári tömítés nekem papírnak tűnt. Kacsint
A gyárija nálam acél.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #656 Dátum: 2008. November 14. - 07:29:26 »

Nekem nem volt gondom soha az EGR-el,nincs lezárva,nem volt szelepcserés sem,csak városban használom rövidtávon,nem pörgetem szét.Na most legyünk okosak.
Szerintem te kaptad az egyetlen pöpec motort a GM-től mert puncsos vagy! Ennyi.  Kacsint Vigyorog
Én is lekopogom, pedig én pörgetem.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
hicar
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Hozzászólás #657 Dátum: 2008. November 14. - 11:41:45 »

Na, nem lettem okosabb tőletek. Úgy döntöttem, hogy nem zárom le mert nem okoz most semmi gondot. Van még 1 év gari ha valami probléma van remélem addig jelentkezik. De ahogy olvastam szelepcsere után már nem szokot gond lenni az autóval, azt hiszem valami új kialakítású szelepeket raknak be. Mindenesetre a szelepcsere után a szerelő azt ajánlotta, hogy OMV carrerával járjak, mert abban van szeleptisztitó adalék. Ha lezárnám az EGR-t lehet hogy kevesebb korom rakodna le? De az sem normális, hogy egy mai autóba nem lehet bárhol tankolni!
Naplózva

cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #658 Dátum: 2008. November 14. - 12:51:30 »

De az sem normális, hogy egy mai autóba nem lehet bárhol tankolni!
Mert ez annyira űrtechnika!  Kacsint
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #659 Dátum: 2008. November 14. - 15:02:17 »

Ja, és már én is ott tartok, hogy 2 pici lyukat fúrtam a lezárásra.
Így aztán megvalósult a hoztam is + nem is... Vigyorog
Naplózva
Oldalak: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 103   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!