meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #645 Dátum: 2008. November 13. - 17:41:20 » |
|
Nekem nem volt gondom soha az EGR-el,nincs lezárva,nem volt szelepcserés sem,csak városban használom rövidtávon,nem pörgetem szét.Na most legyünk okosak.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #646 Dátum: 2008. November 13. - 17:48:14 » |
|
Nekem nem volt gondom soha az EGR-el,nincs lezárva,nem volt szelepcserés sem,csak városban használom rövidtávon,nem pörgetem szét.Na most legyünk okosak.
Szerintem te kaptad az egyetlen pöpec motort a GM-től mert puncsos vagy! Ennyi.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
baroti
|
|
« Hozzászólás #647 Dátum: 2008. November 13. - 17:49:21 » |
|
...csak nem? Pedig ott nem vacak a benya és az adalék sem! Pechlámpájuk is van a lezárás után? Ja és 1.8-as! Az enyém is ugyan ilyen 1.8-as Pechlámpa még nem volt, de viszont a torpanas neha észlelhető. Namostmár megprobálnám lezárni csk tudnám milyen vastag legyen a tömitőlap vagy talán inkább alulemez lenne jobb.? Jól jön a tanács
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jopek
|
|
« Hozzászólás #648 Dátum: 2008. November 13. - 19:14:24 » |
|
Már nem biztos, hogy tudunk okosat mondani. Van aki klingerittel, van aki alulemezzel zárta le. Nem kell egyikből sem vastag, 1-1.5 mm-es anyag elég.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
baroti
|
|
« Hozzászólás #649 Dátum: 2008. November 13. - 19:31:03 » |
|
Már nem biztos, hogy tudunk okosat mondani. Van aki klingerittel, van aki alulemezzel zárta le. Nem kell egyikből sem vastag, 1-1.5 mm-es anyag elég.
Ok köszi, a hétvégén próbát teszek, majd levonom és ideirom az eredményt
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #650 Dátum: 2008. November 13. - 20:10:30 » |
|
Már nem biztos, hogy tudunk okosat mondani. Van aki klingerittel, van aki alulemezzel zárta le. Nem kell egyikből sem vastag, 1-1.5 mm-es anyag elég.
A lényeg, hogy bírja a nagy hőt, mert ha nem, akkor óriási kárt okozhat! Volt példa rá, hogy beolvadt a rendszerbe.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #651 Dátum: 2008. November 13. - 20:22:16 » |
|
Már nem biztos, hogy tudunk okosat mondani. Van aki klingerittel, van aki alulemezzel zárta le. Nem kell egyikből sem vastag, 1-1.5 mm-es anyag elég.
A lényeg, hogy bírja a nagy hőt, mert ha nem, akkor óriási kárt okozhat! Volt példa rá, hogy beolvadt a rendszerbe. EGR-nél 7-800 fok van. Elvileg a klingerit 1200-1400-ig jó.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #652 Dátum: 2008. November 13. - 20:47:24 » |
|
Már nem biztos, hogy tudunk okosat mondani. Van aki klingerittel, van aki alulemezzel zárta le. Nem kell egyikből sem vastag, 1-1.5 mm-es anyag elég.
A lényeg, hogy bírja a nagy hőt, mert ha nem, akkor óriási kárt okozhat! Volt példa rá, hogy beolvadt a rendszerbe. EGR-nél 7-800 fok van. Elvileg a klingerit 1200-1400-ig jó. Én 0.3millis alu lemezt raktam be és nem olvadt meg 4000km alatt.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #653 Dátum: 2008. November 13. - 20:43:05 » |
|
Már nem biztos, hogy tudunk okosat mondani. Van aki klingerittel, van aki alulemezzel zárta le. Nem kell egyikből sem vastag, 1-1.5 mm-es anyag elég.
A lényeg, hogy bírja a nagy hőt, mert ha nem, akkor óriási kárt okozhat! Volt példa rá, hogy beolvadt a rendszerbe. EGR-nél 7-800 fok van. Elvileg a klingerit 1200-1400-ig jó. Én 0.3millis alu lemezt raktam be és nem olvadt meg 4000km alatt. Azért az nem túl vaskos! Al 660 foknál olvad....
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #654 Dátum: 2008. November 13. - 20:55:54 » |
|
Már nem biztos, hogy tudunk okosat mondani. Van aki klingerittel, van aki alulemezzel zárta le. Nem kell egyikből sem vastag, 1-1.5 mm-es anyag elég.
A lényeg, hogy bírja a nagy hőt, mert ha nem, akkor óriási kárt okozhat! Volt példa rá, hogy beolvadt a rendszerbe. EGR-nél 7-800 fok van. Elvileg a klingerit 1200-1400-ig jó. Én 0.3millis alu lemezt raktam be és nem olvadt meg 4000km alatt. Azért az nem túl vaskos! Al 660 foknál olvad.... Majd a talin megmutatom, csak egy kicsit kormos, de semmi más baja nincs. Tudok olyant aki sörösdobozból vágott oda lemezt. Egyébként meg a gyári tömítés nekem papírnak tűnt.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #655 Dátum: 2008. November 13. - 20:57:56 » |
|
Már nem biztos, hogy tudunk okosat mondani. Van aki klingerittel, van aki alulemezzel zárta le. Nem kell egyikből sem vastag, 1-1.5 mm-es anyag elég.
A lényeg, hogy bírja a nagy hőt, mert ha nem, akkor óriási kárt okozhat! Volt példa rá, hogy beolvadt a rendszerbe. EGR-nél 7-800 fok van. Elvileg a klingerit 1200-1400-ig jó. Én 0.3millis alu lemezt raktam be és nem olvadt meg 4000km alatt. Azért az nem túl vaskos! Al 660 foknál olvad.... Majd a talin megmutatom, csak egy kicsit kormos, de semmi más baja nincs. Tudok olyant aki sörösdobozból vágott oda lemezt. Egyébként meg a gyári tömítés nekem papírnak tűnt. A gyárija nálam acél.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #656 Dátum: 2008. November 14. - 07:29:26 » |
|
Nekem nem volt gondom soha az EGR-el,nincs lezárva,nem volt szelepcserés sem,csak városban használom rövidtávon,nem pörgetem szét.Na most legyünk okosak.
Szerintem te kaptad az egyetlen pöpec motort a GM-től mert puncsos vagy! Ennyi. Én is lekopogom, pedig én pörgetem.
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
hicar
|
|
« Hozzászólás #657 Dátum: 2008. November 14. - 11:41:45 » |
|
Na, nem lettem okosabb tőletek. Úgy döntöttem, hogy nem zárom le mert nem okoz most semmi gondot. Van még 1 év gari ha valami probléma van remélem addig jelentkezik. De ahogy olvastam szelepcsere után már nem szokot gond lenni az autóval, azt hiszem valami új kialakítású szelepeket raknak be. Mindenesetre a szelepcsere után a szerelő azt ajánlotta, hogy OMV carrerával járjak, mert abban van szeleptisztitó adalék. Ha lezárnám az EGR-t lehet hogy kevesebb korom rakodna le? De az sem normális, hogy egy mai autóba nem lehet bárhol tankolni!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #658 Dátum: 2008. November 14. - 12:51:30 » |
|
De az sem normális, hogy egy mai autóba nem lehet bárhol tankolni!
Mert ez annyira űrtechnika!
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
Jopek
|
|
« Hozzászólás #659 Dátum: 2008. November 14. - 15:02:17 » |
|
Ja, és már én is ott tartok, hogy 2 pici lyukat fúrtam a lezárásra. Így aztán megvalósult a hoztam is + nem is...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|