Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 21. - 18:39:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 103   Le
 
Szerző Téma: Torpanás és EGR szelep  (Megtekintve 549469 alkalommal)
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #630 Dátum: 2008. Október 14. - 12:45:33 »

Sziasztok!

Nekem is előjött a sárgalámpás probléma, meg a reggeli rángatás többször is, de nem foglalkoztam vele (időm sem volt rá), mert elmúlt.
Szerintetek megnézessem mindenképpen a szervízben?
Ha nem világít a sárga lámpa, akkor is ki tudják olvasni a hibakódot?
Az autó még garanciális. Decemberben lesz 2 éves.
Az EGR szelep probléma garancián belüli javítása ingyenes? Ezek szerint ez típushiba.
Illetve a bal hátsó fényszóróról egy darab lepattant. Ezt javítják/kicserélik garanciában?
Ha már beviszem nem szeretnék teljesen hülyének tűnni a szervízben.
Ezen kívül még egy apró hiba: az eső szélvédő szigetelése középen eléggé kijött a helyéről. Ezt is megmutatnám nekik.
Tudom, hogy pár kérdés nem ebbe a témába tartozik, de a legjobban a pechlámpás probléma érdekelne.
A válaszokat előre is köszönöm.
A hibakódot eltárolja. Legyél ott, amikor kiolvassák és kitörlik. Ha P300 al kezdődik a kód, úgysmint, hogy P301, P302, P303, P304, akkor ne hagyd magad lerázni egy kis kitisztítással. Abból nagy valószínűséggel szelepcsere lesz. Másik topicban olvashatsz erről bővebben.
A hátsó fényszóród megítélés kérdése. Elvileg nem garis, attól függ, mi okozta a törést. Nekem pl. cseréltek már külső visszapillantótükör műanyagcsíkot, mert repedt volt. Viszont ez nem sérülés, hanem a naptól megkeményedett és elrepedt, ergo konstrukciós hiba. Szélvédőgumit mindenképpen javíttasd, mert később beázás lehet belőle, ráadásul egy csere elég költséges mutatvány. A régit ilyenkor kivágják és egy csere a több tízezer Ft!
EGR-t szerintem max tisztítanak, vagy cserélnek, de erre is vonatkozik a 3 év gari!
Üdv!

És a szelepcsere akkor garancián belül ingyenes?
Igen, de a győri Chevy szervizről nem írtak túl jókat az arrafelé lakók.
Talán Csornát javasolták  He.
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #631 Dátum: 2008. Október 14. - 12:48:21 »

Sziasztok!

Nekem is előjött a sárgalámpás probléma, meg a reggeli rángatás többször is, de nem foglalkoztam vele (időm sem volt rá), mert elmúlt.
Szerintetek megnézessem mindenképpen a szervízben?
Ha nem világít a sárga lámpa, akkor is ki tudják olvasni a hibakódot?
Az autó még garanciális. Decemberben lesz 2 éves.
Az EGR szelep probléma garancián belüli javítása ingyenes? Ezek szerint ez típushiba.
Illetve a bal hátsó fényszóróról egy darab lepattant. Ezt javítják/kicserélik garanciában?
Ha már beviszem nem szeretnék teljesen hülyének tűnni a szervízben.
Ezen kívül még egy apró hiba: az eső szélvédő szigetelése középen eléggé kijött a helyéről. Ezt is megmutatnám nekik.
Tudom, hogy pár kérdés nem ebbe a témába tartozik, de a legjobban a pechlámpás probléma érdekelne.
A válaszokat előre is köszönöm.
A hibakódot eltárolja. Legyél ott, amikor kiolvassák és kitörlik. Ha P300 al kezdődik a kód, úgysmint, hogy P301, P302, P303, P304, akkor ne hagyd magad lerázni egy kis kitisztítással. Abból nagy valószínűséggel szelepcsere lesz. Másik topicban olvashatsz erről bővebben.
A hátsó fényszóród megítélés kérdése. Elvileg nem garis, attól függ, mi okozta a törést. Nekem pl. cseréltek már külső visszapillantótükör műanyagcsíkot, mert repedt volt. Viszont ez nem sérülés, hanem a naptól megkeményedett és elrepedt, ergo konstrukciós hiba. Szélvédőgumit mindenképpen javíttasd, mert később beázás lehet belőle, ráadásul egy csere elég költséges mutatvány. A régit ilyenkor kivágják és egy csere a több tízezer Ft!
EGR-t szerintem max tisztítanak, vagy cserélnek, de erre is vonatkozik a 3 év gari!
Üdv!

És a szelepcsere akkor garancián belül ingyenes?
Természetesen! Sokunknak megvolt. Sajnos előbb-utóbb előjön minden 2004-2007 közötti lacsin, aveon. Ha megnézzük, hogy mennyibe kerül garin túl egy ilyen...hát inkább ess túl rajta 3 éves koráig! Egy ilyen művelet több nap, ha a szelepek átcserélését rendes hengerfejcenterben, vagy hasonló hozzáértő helyen csinálják, ne hagyd magad lerázni egy napos javítással, mert annyi idő alatt nincs az a szervíz, amelyik megcsinálja! (esetleg ha nagy, komoly szervíz és kora reggel ott van minden cucc, tömítéskészlet, szelepek, szimmeringek, stb és megfelelő szerszámaik vannak a szelepek becsiszolásához, berakásához). (Általában a szétszedés és összerakás a chevy szervízben, a hengerfejben a szelepek cseréje hozzáértő helyen történik)
« Utoljára szerkesztve: 2008. Október 14. - 12:50:18 írta cápaFeri » Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Hetényi Károly
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


1,4 Star +


« Hozzászólás #632 Dátum: 2008. Október 14. - 12:55:52 »

Köszönöm szépen a gyors hozzászólásokat/javaslatokat.
Először azért megpróbálom a Gyimesnél Győrben (bár személy szerint nincsen sok pozitív tapasztalatom), amennyiben nem állnak úgy a dologhoz, átmegyek a Nádorhoz. Náluk még nem voltam.
Sajnos elég problémás lenne így a dolog, hogy más városba vigyem pár napra... aztán visszamenni érte pl. busszal.
Remélem, hogy kivételesen rendesek lesznek, mert kikapcsoltatom az áramukat  Vigyorog
Ezzel egyszer már elértem a javítást... 
Naplózva
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #633 Dátum: 2008. Október 22. - 11:29:27 »

Lezárt EGR-el is simán teljesítette a normát zöldkártyán. Igaz, a mérést végző szaki azt mondta, hogy semmi értelem ennek a visszavezetésnek, mert a régi katalizátoros autóknál is, amelyikben nincs EGR, ugyan ezeket az adatokat mérik.
Naplózva
hicar
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Hozzászólás #634 Dátum: 2008. November 11. - 14:34:27 »

Megvolt a szelepcsere és azon filozok, hogy lezárjam-e az EGR-t vagy ne. Nem rángat ugyan de gondolom tisztább marad belül a motor, ha lezárom. Hátha megelőzi ez a szelepek elkokszosodását. Mi a véleményetek?
Naplózva

Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #635 Dátum: 2008. November 11. - 14:42:01 »

Megvolt a szelepcsere és azon filozok, hogy lezárjam-e az EGR-t vagy ne. Nem rángat ugyan de gondolom tisztább marad belül a motor, ha lezárom. Hátha megelőzi ez a szelepek elkokszosodását. Mi a véleményetek?
Én is ebből az elgondolásból zártam le a EGR-t, de 4000km után jött egy cheklámpa, ezért kivettem. Gondolom, ezzel most nem lettél okosabb! Kacsint
Naplózva


LPG
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #636 Dátum: 2008. November 11. - 16:44:18 »

Na, mit találtam egy német fórumon?
http://files.dcc-forum.de/index.php?action=downloadfile&filename=AGR.pdf&directory=Lacetti&
Naplózva


LPG
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #637 Dátum: 2008. November 11. - 18:58:29 »

...csak nem? Pedig ott nem vacak a benya és az adalék sem!
Pechlámpájuk is van a lezárás után?

Ja és 1.8-as! 
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #638 Dátum: 2008. November 11. - 19:11:52 »

...csak nem? Pedig ott nem vacak a benya és az adalék sem!
Pechlámpájuk is van a lezárás után?

Ja és 1.8-as! 

kicsit másabbul is néz ki, és máshogy is van elhelyezve, mint a miénk.
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #639 Dátum: 2008. November 11. - 19:36:22 »

...csak nem? Pedig ott nem vacak a benya és az adalék sem!
Pechlámpájuk is van a lezárás után?

Ja és 1.8-as! 

kicsit másabbul is néz ki, és máshogy is van elhelyezve, mint a miénk.
De ugyan úgy (nem)működik.
Naplózva


LPG
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #640 Dátum: 2008. November 11. - 19:59:29 »

Sógorom Ford Focusa is előadta a torpanást, és ott is az EGR szelepet hibáztatták. Nagy találmány! Most mi legyen, vegyünk lovakat? De azok is zabálnak! Kacsint
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #641 Dátum: 2008. November 11. - 20:43:34 »

A csúnya bácsi! Mit merészelt!  Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #642 Dátum: 2008. November 12. - 17:58:31 »

Fenét4 ezt Jani szerkesztette! Kamu link! Valahonnan szerzett kölcsönbe egy 1,8-t és úgy tett, mintha! ki halott már olyat, hogy az EGR nem jó, vagy nem münködik? kérdezzétek meg a GM-t vagy bármelyik szervízt! Rossz a benya és nem tudunk vezetni.
(Lacsi van a képen?)
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #643 Dátum: 2008. November 12. - 18:43:48 »

Megvolt a szelepcsere és azon filozok, hogy lezárjam-e az EGR-t vagy ne. Nem rángat ugyan de gondolom tisztább marad belül a motor, ha lezárom. Hátha megelőzi ez a szelepek elkokszosodását. Mi a véleményetek?
Én is ebből az elgondolásból zártam le a EGR-t, de 4000km után jött egy cheklámpa, ezért kivettem. Gondolom, ezzel most nem lettél okosabb! Kacsint
Én meg ezer éve lezártam, semmi gond nem volt ezzel, aztén jöt a pech-lámpa, szelepcsere, EGR-hez nem nyúltam, azóta is lezárva, semmi gond...
Most legyetek okosak...
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #644 Dátum: 2008. November 12. - 19:07:06 »

Megvolt a szelepcsere és azon filozok, hogy lezárjam-e az EGR-t vagy ne. Nem rángat ugyan de gondolom tisztább marad belül a motor, ha lezárom. Hátha megelőzi ez a szelepek elkokszosodását. Mi a véleményetek?
Én is ebből az elgondolásból zártam le a EGR-t, de 4000km után jött egy cheklámpa, ezért kivettem. Gondolom, ezzel most nem lettél okosabb! Kacsint
Én meg ezer éve lezártam, semmi gond nem volt ezzel, aztén jöt a pech-lámpa, szelepcsere, EGR-hez nem nyúltam, azóta is lezárva, semmi gond...
Most legyetek okosak...
Szintén. 15000-nél lezár, 18000-nél pech-lámpa, P 0300, szelepcsere. Most 25000 és eddig jó. EGR miatt nem volt lámpám.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Oldalak: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 103   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!