Lacetti klub fórum
2024. November 11. - 06:16:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 103   Le
 
Szerző Téma: Torpanás és EGR szelep  (Megtekintve 554565 alkalommal)
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #615 Dátum: 2008. Szeptember 10. - 20:38:09 »

Ez a pedálos dolog érdekes,hasonlót én is észrevettem.egyszer próbálgattam az elektronika miatt,hogy reagál.Olyan volt hogy mikor nagyon picit nyomtam neki,állásban üresben,kb olyan 1000ig és mintha észlelte volna,hogy nem csinálok semmit a pedál picit beesett a lábam alatt,miközben vissza esett alapjáratra.Ez biztos  a kompjúter,valószínűség számolt,hogy valószínűleg nem megyek sehova.Mosolyog
Azt is észre vettem,mikor menetből megállok elég magas a ford.szám(1000-1100) és ha behúzom a kéziféket,azonnal leesik alapra.Nagytesvír figyel...
 Vigyorog
Nem is kell behúznod a kéziféket. Ha odagurulsz a lámpához,a mikor megáll az autó, akkor leejti a fordulatot a szokásos alapjáratra. Ez normális dolog, hisz amíg mozog az autó, addíg kellhet a magasabb fordulat pl. a szervo miatt.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #616 Dátum: 2008. Szeptember 10. - 20:47:43 »

Igen-igen,tényleg.Gondolom,hogy normális,csak,mint érdekesség írtam.Persze lehet ezt már alaposan kitárgyaltátok,csak lusti vagyok mindent elolvasni   
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #617 Dátum: 2008. Szeptember 10. - 20:50:42 »

Igen-igen,tényleg.Gondolom,hogy normális,csak,mint érdekesség írtam.Persze lehet ezt már alaposan kitárgyaltátok,csak lusti vagyok mindent elolvasni   
Asszem erről még nem esett szó, legalábbis nem emlékszem. De valóban ez nem hiba, normális működés.  Kacsint
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
joberhau
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13



« Hozzászólás #618 Dátum: 2008. Szeptember 17. - 20:44:45 »

Sziasztok! Túl vagyok a szelepcserén! Eddig minden rendben. Csak néhány kilométert mentem, így nem tudom, hogy van-e különbség, de check lámpa nincs. A szerelő srác szerint egy kicsit jobb lesz a fogyasztása és állítólag dinamikusabb lesz. Korábban agyon dicsértem a kölcsönjárgányt, elmentem vele az egy hét alatt majdnem ezer kilométert, és lám-lám check lámpa, torpanás. Már azt hittem, hogy ott hagy valahol, mert mikor a gázt nyomtam, mintha fékeztem volna. Végül is nem hagyott ott, és tulajdonképpen nem is érdekes, mert nem az én autóm. Az én autómnál kíváncsian várom a változást, úgyhogy teletankolom, és meglesem a fogyasztást. Az eredményt majd leírom.   
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #619 Dátum: 2008. Szeptember 21. - 18:34:23 »

Sziasztok! Túl vagyok a szelepcserén! Eddig minden rendben. Csak néhány kilométert mentem, így nem tudom, hogy van-e különbség, de check lámpa nincs. A szerelő srác szerint egy kicsit jobb lesz a fogyasztása és állítólag dinamikusabb lesz. Korábban agyon dicsértem a kölcsönjárgányt, elmentem vele az egy hét alatt majdnem ezer kilométert, és lám-lám check lámpa, torpanás. Már azt hittem, hogy ott hagy valahol, mert mikor a gázt nyomtam, mintha fékeztem volna. Végül is nem hagyott ott, és tulajdonképpen nem is érdekes, mert nem az én autóm. Az én autómnál kíváncsian várom a változást, úgyhogy teletankolom, és meglesem a fogyasztást. Az eredményt majd leírom.   
Sztem szórakoznak veled ezek az autók!  Kacsint
Direkt le akarnak járatni a szervizesek előtt.  Vigyorog
Nekem már 60 e. Km van a gépben a szelepcsere óta, és bírja.
Naplózva
joberhau
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13



« Hozzászólás #620 Dátum: 2008. Szeptember 22. - 19:35:21 »

Nem, de ez már tényleg ciki, nem? Kapok kölcsön egy járgányt, mert az enyém szelepcserés, stb., erre a kölcsön csacsi majdnem feladja a versenyt. Azért kíváncsi lettem volna, hogy mi a hibakód.  Kacsint
Egyébként az én csacsimmal minden rendben idáig. Lehet, hogy bedumálom magamnak, de mintha tényleg jobban harapna. Viszont mintha egy picit hangosabb lenne, mint a szelepcsere elött.
Naplózva
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #621 Dátum: 2008. Október 07. - 17:00:22 »

22.-én megy zöldkártyára az autó. Szerintetek nem lesz gáz, a lezárt EGR?
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #622 Dátum: 2008. Október 07. - 17:12:25 »

22.-én megy zöldkártyára az autó. Szerintetek nem lesz gáz, a lezárt EGR?
Szerintem nem.
Az egr úgyis csak fokozott terhelésnél nyit, ott viszont csak üresben pörgeted...
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #623 Dátum: 2008. Október 07. - 20:26:53 »

22.-én megy zöldkártyára az autó. Szerintetek nem lesz gáz, a lezárt EGR?
Az enyém ugyanazokat az értékeket produkálta. Ne aggódj, az EGR-nek a szerelők szerint semmi köze a zöldkártya értékeihez. (Zöldkártyánál két fajta, de állandó fordulatszámon vizslatnak, az EGR meg változó fordulatszámnál dolgozik.)
Ellenben pénzt vigyél dögivel, mert majd' egy tizes a flepni! Kacsint
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #624 Dátum: 2008. Október 08. - 07:58:21 »

22.-én megy zöldkártyára az autó. Szerintetek nem lesz gáz, a lezárt EGR?
Az enyém ugyanazokat az értékeket produkálta. Ne aggódj, az EGR-nek a szerelők szerint semmi köze a zöldkártya értékeihez. (Zöldkártyánál két fajta, de állandó fordulatszámon vizslatnak, az EGR meg változó fordulatszámnál dolgozik.)
Ellenben pénzt vigyél dögivel, mert majd' egy tizes a flepni! Kacsint

Köszi! Akkor nem szedem ki. Csak egy 10-est? Műszaki is lesz egyben... 
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #625 Dátum: 2008. Október 08. - 09:35:44 »

22.-én megy zöldkártyára az autó. Szerintetek nem lesz gáz, a lezárt EGR?
Az enyém ugyanazokat az értékeket produkálta. Ne aggódj, az EGR-nek a szerelők szerint semmi köze a zöldkártya értékeihez. (Zöldkártyánál két fajta, de állandó fordulatszámon vizslatnak, az EGR meg változó fordulatszámnál dolgozik.)
Ellenben pénzt vigyél dögivel, mert majd' egy tizes a flepni! Kacsint

Köszi! Akkor nem szedem ki. Csak egy 10-est? Műszaki is lesz egyben... 
Én csak a zöld flepniről beszéltem... Kacsint
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #626 Dátum: 2008. Október 08. - 17:46:50 »

22.-én megy zöldkártyára az autó. Szerintetek nem lesz gáz, a lezárt EGR?
Az enyém ugyanazokat az értékeket produkálta. Ne aggódj, az EGR-nek a szerelők szerint semmi köze a zöldkártya értékeihez. (Zöldkártyánál két fajta, de állandó fordulatszámon vizslatnak, az EGR meg változó fordulatszámnál dolgozik.)
Ellenben pénzt vigyél dögivel, mert majd' egy tizes a flepni! Kacsint

Köszi! Akkor nem szedem ki. Csak egy 10-est? Műszaki is lesz egyben... 
Mivel a vizsgadíj 9.5?? Ft, zöldkártya 7.3?? Ft hivatalosan, ez kiszámolható hogy lehúzás nélkül mennyi. ?jelet a pontos infó hiánya miatt írtam, de ezek az adatok 2 héten belüliek.
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
Hetényi Károly
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


1,4 Star +


« Hozzászólás #627 Dátum: 2008. Október 14. - 11:16:25 »

Sziasztok!

Nekem is előjött a sárgalámpás probléma, meg a reggeli rángatás többször is, de nem foglalkoztam vele (időm sem volt rá), mert elmúlt.
Szerintetek megnézessem mindenképpen a szervízben?
Ha nem világít a sárga lámpa, akkor is ki tudják olvasni a hibakódot?
Az autó még garanciális. Decemberben lesz 2 éves.
Az EGR szelep probléma garancián belüli javítása ingyenes? Ezek szerint ez típushiba.
Illetve a bal hátsó fényszóróról egy darab lepattant. Ezt javítják/kicserélik garanciában?
Ha már beviszem nem szeretnék teljesen hülyének tűnni a szervízben.
Ezen kívül még egy apró hiba: az eső szélvédő szigetelése középen eléggé kijött a helyéről. Ezt is megmutatnám nekik.
Tudom, hogy pár kérdés nem ebbe a témába tartozik, de a legjobban a pechlámpás probléma érdekelne.
A válaszokat előre is köszönöm.
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #628 Dátum: 2008. Október 14. - 12:36:27 »

Sziasztok!

Nekem is előjött a sárgalámpás probléma, meg a reggeli rángatás többször is, de nem foglalkoztam vele (időm sem volt rá), mert elmúlt.
Szerintetek megnézessem mindenképpen a szervízben?
Ha nem világít a sárga lámpa, akkor is ki tudják olvasni a hibakódot?
Az autó még garanciális. Decemberben lesz 2 éves.
Az EGR szelep probléma garancián belüli javítása ingyenes? Ezek szerint ez típushiba.
Illetve a bal hátsó fényszóróról egy darab lepattant. Ezt javítják/kicserélik garanciában?
Ha már beviszem nem szeretnék teljesen hülyének tűnni a szervízben.
Ezen kívül még egy apró hiba: az eső szélvédő szigetelése középen eléggé kijött a helyéről. Ezt is megmutatnám nekik.
Tudom, hogy pár kérdés nem ebbe a témába tartozik, de a legjobban a pechlámpás probléma érdekelne.
A válaszokat előre is köszönöm.
A hibakódot eltárolja. Legyél ott, amikor kiolvassák és kitörlik. Ha P300 al kezdődik a kód, úgysmint, hogy P301, P302, P303, P304, akkor ne hagyd magad lerázni egy kis kitisztítással. Abból nagy valószínűséggel szelepcsere lesz. Másik topicban olvashatsz erről bővebben.
A hátsó fényszóród megítélés kérdése. Elvileg nem garis, attól függ, mi okozta a törést. Nekem pl. cseréltek már külső visszapillantótükör műanyagcsíkot, mert repedt volt. Viszont ez nem sérülés, hanem a naptól megkeményedett és elrepedt, ergo konstrukciós hiba. Szélvédőgumit mindenképpen javíttasd, mert később beázás lehet belőle, ráadásul egy csere elég költséges mutatvány. A régit ilyenkor kivágják és egy csere a több tízezer Ft!
EGR-t szerintem max tisztítanak, vagy cserélnek, de erre is vonatkozik a 3 év gari!
Üdv!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Hetényi Károly
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


1,4 Star +


« Hozzászólás #629 Dátum: 2008. Október 14. - 12:40:04 »

Sziasztok!

Nekem is előjött a sárgalámpás probléma, meg a reggeli rángatás többször is, de nem foglalkoztam vele (időm sem volt rá), mert elmúlt.
Szerintetek megnézessem mindenképpen a szervízben?
Ha nem világít a sárga lámpa, akkor is ki tudják olvasni a hibakódot?
Az autó még garanciális. Decemberben lesz 2 éves.
Az EGR szelep probléma garancián belüli javítása ingyenes? Ezek szerint ez típushiba.
Illetve a bal hátsó fényszóróról egy darab lepattant. Ezt javítják/kicserélik garanciában?
Ha már beviszem nem szeretnék teljesen hülyének tűnni a szervízben.
Ezen kívül még egy apró hiba: az eső szélvédő szigetelése középen eléggé kijött a helyéről. Ezt is megmutatnám nekik.
Tudom, hogy pár kérdés nem ebbe a témába tartozik, de a legjobban a pechlámpás probléma érdekelne.
A válaszokat előre is köszönöm.
A hibakódot eltárolja. Legyél ott, amikor kiolvassák és kitörlik. Ha P300 al kezdődik a kód, úgysmint, hogy P301, P302, P303, P304, akkor ne hagyd magad lerázni egy kis kitisztítással. Abból nagy valószínűséggel szelepcsere lesz. Másik topicban olvashatsz erről bővebben.
A hátsó fényszóród megítélés kérdése. Elvileg nem garis, attól függ, mi okozta a törést. Nekem pl. cseréltek már külső visszapillantótükör műanyagcsíkot, mert repedt volt. Viszont ez nem sérülés, hanem a naptól megkeményedett és elrepedt, ergo konstrukciós hiba. Szélvédőgumit mindenképpen javíttasd, mert később beázás lehet belőle, ráadásul egy csere elég költséges mutatvány. A régit ilyenkor kivágják és egy csere a több tízezer Ft!
EGR-t szerintem max tisztítanak, vagy cserélnek, de erre is vonatkozik a 3 év gari!
Üdv!

És a szelepcsere akkor garancián belül ingyenes?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 103   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!