cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #615 Dátum: 2008. Szeptember 10. - 20:38:09 » |
|
Ez a pedálos dolog érdekes,hasonlót én is észrevettem.egyszer próbálgattam az elektronika miatt,hogy reagál.Olyan volt hogy mikor nagyon picit nyomtam neki,állásban üresben,kb olyan 1000ig és mintha észlelte volna,hogy nem csinálok semmit a pedál picit beesett a lábam alatt,miközben vissza esett alapjáratra.Ez biztos a kompjúter,valószínűség számolt,hogy valószínűleg nem megyek sehova. Azt is észre vettem,mikor menetből megállok elég magas a ford.szám(1000-1100) és ha behúzom a kéziféket,azonnal leesik alapra.Nagytesvír figyel... Nem is kell behúznod a kéziféket. Ha odagurulsz a lámpához,a mikor megáll az autó, akkor leejti a fordulatot a szokásos alapjáratra. Ez normális dolog, hisz amíg mozog az autó, addíg kellhet a magasabb fordulat pl. a szervo miatt.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
|
|
joberhau
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
|
|
« Hozzászólás #618 Dátum: 2008. Szeptember 17. - 20:44:45 » |
|
Sziasztok! Túl vagyok a szelepcserén! Eddig minden rendben. Csak néhány kilométert mentem, így nem tudom, hogy van-e különbség, de check lámpa nincs. A szerelő srác szerint egy kicsit jobb lesz a fogyasztása és állítólag dinamikusabb lesz. Korábban agyon dicsértem a kölcsönjárgányt, elmentem vele az egy hét alatt majdnem ezer kilométert, és lám-lám check lámpa, torpanás. Már azt hittem, hogy ott hagy valahol, mert mikor a gázt nyomtam, mintha fékeztem volna. Végül is nem hagyott ott, és tulajdonképpen nem is érdekes, mert nem az én autóm. Az én autómnál kíváncsian várom a változást, úgyhogy teletankolom, és meglesem a fogyasztást. Az eredményt majd leírom.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #619 Dátum: 2008. Szeptember 21. - 18:34:23 » |
|
Sziasztok! Túl vagyok a szelepcserén! Eddig minden rendben. Csak néhány kilométert mentem, így nem tudom, hogy van-e különbség, de check lámpa nincs. A szerelő srác szerint egy kicsit jobb lesz a fogyasztása és állítólag dinamikusabb lesz. Korábban agyon dicsértem a kölcsönjárgányt, elmentem vele az egy hét alatt majdnem ezer kilométert, és lám-lám check lámpa, torpanás. Már azt hittem, hogy ott hagy valahol, mert mikor a gázt nyomtam, mintha fékeztem volna. Végül is nem hagyott ott, és tulajdonképpen nem is érdekes, mert nem az én autóm. Az én autómnál kíváncsian várom a változást, úgyhogy teletankolom, és meglesem a fogyasztást. Az eredményt majd leírom. Sztem szórakoznak veled ezek az autók! Direkt le akarnak járatni a szervizesek előtt. Nekem már 60 e. Km van a gépben a szelepcsere óta, és bírja.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
joberhau
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
|
|
« Hozzászólás #620 Dátum: 2008. Szeptember 22. - 19:35:21 » |
|
Nem, de ez már tényleg ciki, nem? Kapok kölcsön egy járgányt, mert az enyém szelepcserés, stb., erre a kölcsön csacsi majdnem feladja a versenyt. Azért kíváncsi lettem volna, hogy mi a hibakód. Egyébként az én csacsimmal minden rendben idáig. Lehet, hogy bedumálom magamnak, de mintha tényleg jobban harapna. Viszont mintha egy picit hangosabb lenne, mint a szelepcsere elött.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
athee
Adminisztrátor
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1404
Lacetti 1.4 Star HB
|
|
« Hozzászólás #621 Dátum: 2008. Október 07. - 17:00:22 » |
|
22.-én megy zöldkártyára az autó. Szerintetek nem lesz gáz, a lezárt EGR?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #622 Dátum: 2008. Október 07. - 17:12:25 » |
|
22.-én megy zöldkártyára az autó. Szerintetek nem lesz gáz, a lezárt EGR?
Szerintem nem. Az egr úgyis csak fokozott terhelésnél nyit, ott viszont csak üresben pörgeted...
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #623 Dátum: 2008. Október 07. - 20:26:53 » |
|
22.-én megy zöldkártyára az autó. Szerintetek nem lesz gáz, a lezárt EGR?
Az enyém ugyanazokat az értékeket produkálta. Ne aggódj, az EGR-nek a szerelők szerint semmi köze a zöldkártya értékeihez. (Zöldkártyánál két fajta, de állandó fordulatszámon vizslatnak, az EGR meg változó fordulatszámnál dolgozik.) Ellenben pénzt vigyél dögivel, mert majd' egy tizes a flepni!
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
athee
Adminisztrátor
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1404
Lacetti 1.4 Star HB
|
|
« Hozzászólás #624 Dátum: 2008. Október 08. - 07:58:21 » |
|
22.-én megy zöldkártyára az autó. Szerintetek nem lesz gáz, a lezárt EGR?
Az enyém ugyanazokat az értékeket produkálta. Ne aggódj, az EGR-nek a szerelők szerint semmi köze a zöldkártya értékeihez. (Zöldkártyánál két fajta, de állandó fordulatszámon vizslatnak, az EGR meg változó fordulatszámnál dolgozik.) Ellenben pénzt vigyél dögivel, mert majd' egy tizes a flepni! Köszi! Akkor nem szedem ki. Csak egy 10-est? Műszaki is lesz egyben...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #625 Dátum: 2008. Október 08. - 09:35:44 » |
|
22.-én megy zöldkártyára az autó. Szerintetek nem lesz gáz, a lezárt EGR?
Az enyém ugyanazokat az értékeket produkálta. Ne aggódj, az EGR-nek a szerelők szerint semmi köze a zöldkártya értékeihez. (Zöldkártyánál két fajta, de állandó fordulatszámon vizslatnak, az EGR meg változó fordulatszámnál dolgozik.) Ellenben pénzt vigyél dögivel, mert majd' egy tizes a flepni! Köszi! Akkor nem szedem ki. Csak egy 10-est? Műszaki is lesz egyben... Én csak a zöld flepniről beszéltem...
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #626 Dátum: 2008. Október 08. - 17:46:50 » |
|
22.-én megy zöldkártyára az autó. Szerintetek nem lesz gáz, a lezárt EGR?
Az enyém ugyanazokat az értékeket produkálta. Ne aggódj, az EGR-nek a szerelők szerint semmi köze a zöldkártya értékeihez. (Zöldkártyánál két fajta, de állandó fordulatszámon vizslatnak, az EGR meg változó fordulatszámnál dolgozik.) Ellenben pénzt vigyél dögivel, mert majd' egy tizes a flepni! Köszi! Akkor nem szedem ki. Csak egy 10-est? Műszaki is lesz egyben... Mivel a vizsgadíj 9.5?? Ft, zöldkártya 7.3?? Ft hivatalosan, ez kiszámolható hogy lehúzás nélkül mennyi. ?jelet a pontos infó hiánya miatt írtam, de ezek az adatok 2 héten belüliek.
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
Hetényi Károly
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 26
1,4 Star +
|
|
« Hozzászólás #627 Dátum: 2008. Október 14. - 11:16:25 » |
|
Sziasztok!
Nekem is előjött a sárgalámpás probléma, meg a reggeli rángatás többször is, de nem foglalkoztam vele (időm sem volt rá), mert elmúlt. Szerintetek megnézessem mindenképpen a szervízben? Ha nem világít a sárga lámpa, akkor is ki tudják olvasni a hibakódot? Az autó még garanciális. Decemberben lesz 2 éves. Az EGR szelep probléma garancián belüli javítása ingyenes? Ezek szerint ez típushiba. Illetve a bal hátsó fényszóróról egy darab lepattant. Ezt javítják/kicserélik garanciában? Ha már beviszem nem szeretnék teljesen hülyének tűnni a szervízben. Ezen kívül még egy apró hiba: az eső szélvédő szigetelése középen eléggé kijött a helyéről. Ezt is megmutatnám nekik. Tudom, hogy pár kérdés nem ebbe a témába tartozik, de a legjobban a pechlámpás probléma érdekelne. A válaszokat előre is köszönöm.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #628 Dátum: 2008. Október 14. - 12:36:27 » |
|
Sziasztok!
Nekem is előjött a sárgalámpás probléma, meg a reggeli rángatás többször is, de nem foglalkoztam vele (időm sem volt rá), mert elmúlt. Szerintetek megnézessem mindenképpen a szervízben? Ha nem világít a sárga lámpa, akkor is ki tudják olvasni a hibakódot? Az autó még garanciális. Decemberben lesz 2 éves. Az EGR szelep probléma garancián belüli javítása ingyenes? Ezek szerint ez típushiba. Illetve a bal hátsó fényszóróról egy darab lepattant. Ezt javítják/kicserélik garanciában? Ha már beviszem nem szeretnék teljesen hülyének tűnni a szervízben. Ezen kívül még egy apró hiba: az eső szélvédő szigetelése középen eléggé kijött a helyéről. Ezt is megmutatnám nekik. Tudom, hogy pár kérdés nem ebbe a témába tartozik, de a legjobban a pechlámpás probléma érdekelne. A válaszokat előre is köszönöm.
A hibakódot eltárolja. Legyél ott, amikor kiolvassák és kitörlik. Ha P300 al kezdődik a kód, úgysmint, hogy P301, P302, P303, P304, akkor ne hagyd magad lerázni egy kis kitisztítással. Abból nagy valószínűséggel szelepcsere lesz. Másik topicban olvashatsz erről bővebben. A hátsó fényszóród megítélés kérdése. Elvileg nem garis, attól függ, mi okozta a törést. Nekem pl. cseréltek már külső visszapillantótükör műanyagcsíkot, mert repedt volt. Viszont ez nem sérülés, hanem a naptól megkeményedett és elrepedt, ergo konstrukciós hiba. Szélvédőgumit mindenképpen javíttasd, mert később beázás lehet belőle, ráadásul egy csere elég költséges mutatvány. A régit ilyenkor kivágják és egy csere a több tízezer Ft! EGR-t szerintem max tisztítanak, vagy cserélnek, de erre is vonatkozik a 3 év gari! Üdv!
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
Hetényi Károly
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 26
1,4 Star +
|
|
« Hozzászólás #629 Dátum: 2008. Október 14. - 12:40:04 » |
|
Sziasztok!
Nekem is előjött a sárgalámpás probléma, meg a reggeli rángatás többször is, de nem foglalkoztam vele (időm sem volt rá), mert elmúlt. Szerintetek megnézessem mindenképpen a szervízben? Ha nem világít a sárga lámpa, akkor is ki tudják olvasni a hibakódot? Az autó még garanciális. Decemberben lesz 2 éves. Az EGR szelep probléma garancián belüli javítása ingyenes? Ezek szerint ez típushiba. Illetve a bal hátsó fényszóróról egy darab lepattant. Ezt javítják/kicserélik garanciában? Ha már beviszem nem szeretnék teljesen hülyének tűnni a szervízben. Ezen kívül még egy apró hiba: az eső szélvédő szigetelése középen eléggé kijött a helyéről. Ezt is megmutatnám nekik. Tudom, hogy pár kérdés nem ebbe a témába tartozik, de a legjobban a pechlámpás probléma érdekelne. A válaszokat előre is köszönöm.
A hibakódot eltárolja. Legyél ott, amikor kiolvassák és kitörlik. Ha P300 al kezdődik a kód, úgysmint, hogy P301, P302, P303, P304, akkor ne hagyd magad lerázni egy kis kitisztítással. Abból nagy valószínűséggel szelepcsere lesz. Másik topicban olvashatsz erről bővebben. A hátsó fényszóród megítélés kérdése. Elvileg nem garis, attól függ, mi okozta a törést. Nekem pl. cseréltek már külső visszapillantótükör műanyagcsíkot, mert repedt volt. Viszont ez nem sérülés, hanem a naptól megkeményedett és elrepedt, ergo konstrukciós hiba. Szélvédőgumit mindenképpen javíttasd, mert később beázás lehet belőle, ráadásul egy csere elég költséges mutatvány. A régit ilyenkor kivágják és egy csere a több tízezer Ft! EGR-t szerintem max tisztítanak, vagy cserélnek, de erre is vonatkozik a 3 év gari! Üdv! És a szelepcsere akkor garancián belül ingyenes?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|