Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 21. - 21:04:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 103   Le
 
Szerző Téma: Torpanás és EGR szelep  (Megtekintve 549519 alkalommal)
ShadowTm
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39


« Hozzászólás #600 Dátum: 2008. Augusztus 03. - 18:19:12 »

54176 km-nél WD-40-es pucolás után lezártam. Kiváncsi vagyok.
Szerelés utáni tesztkörök tapasztalatai?

kb. 3 km-et mentem vele, de érezhető a változás.

mit értesz változás alatt?
Naplózva
joberhau
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13



« Hozzászólás #601 Dátum: 2008. Augusztus 26. - 04:48:54 »

Sziasztok!

Már azt hittem, hogy soha nem érek a végére, de igen!!!! Végig olvastam! Köszi mindenkinek a tapasztalatok megosztását! Szóval nálam is megjelent a torpanás, lámpa, stb. Elvileg még gariban megúszom a szelepcserét, legalábbis ezt mondták a Gyulainál, és már meg is rendelték a szükséges alkatrészeket. Lacetti 1,4 és 29967 az óra állása. Eddig semmi gond nem volt az autóval, de kb. 2 hete elkezdte a már sokszor felemlegetett jelenséget. Elöszőr arra gondoltam, hogy talán egy kicsit jobban tapostam a lelkét az én drágámnak, de aztán eszembe jutott, hogy ha túllépném azt a határt, akkor nem ez lenne, hanem letiltan, stb. Nekem is mondták, hogy magasabb oktánszámú üzemanyag, meg jól ki kell huzatni, stb. Én csak azt mondtam, hogy ez a vásárlás elött elfelejtették közölni velem. Nem igazán tartom természetesnek, hogy egy autó a normál üzemeltetés alatt ilyen hibát generáljon. Ha a hiba jelentkezik, akkor azt bizony orvosolni kell. Ha lehet, akkor még garanciális időben. Semmi baj, ha az autón sorban mindent kicserélnek. Rajta! Nekem jó, egy két éves autómból új autóm lesz. Mosolyog Persze nem jó állandóan vinni és vinni, de hát nem ezért vannak!? Ha hiba van keressék meg az oktát és javítsák ki! Korábban egy Matizom volt. Hónapokig hordtam a lámpás probléma miatt, már név szerint ismertem a szerelőket, és a munkafelvételi pultban is mindenkit. Már azzal viccelődtem, hogy akár adhatnak is nekem ott valami munkát, reggel megyek dolgozni, leadom az autót és mikor a munkaidőnek vége, addigra kijavítják a hibát. Mosolyog Nem emlékszem pontosan, de legalább fél év eltelt mire kiderült a valódi ok. Ezt egy új szerelő srác (gratula neki) fejtette meg. A poén az volt, hogy mindig ugyanazzal a hibakóddal találkoztak, de mindig mással kísérleteztek. Szóval jött ez az új srác és nemes egyszerűséggel kijelentette, hogy 1-es fúvóka csere, és nem lesz több gond vele. Én persze kicsit cinikusan rákérdeztem. Biztos ez? Csak azért kérdezem, mert már számolni sem tudom, hogy hanyadik variációt hallom. Lám-lám-lám, igaza volt. Szóval most az alig két éves Lacettinél is jelentkezett a rettegett 300-as hibakód, mire megint elkezdték volna, hogy 1 dl olajat leengednek, meg adalék, kihúzás stb. Erre mondtam, hogy na NEM!!! Nekem olyan megoldás kell, ami valóban megoldja a problémát! Nincs mit tenni, kaptam válaszul, szelepcsere lesz. Szerintem nem gond ha szétszedik az autót, mivel a gyártás alatt is lehetnek hiányosságok, előfordúlhat, hogy ekkora üzemben hibás alkatérszek kerülnek be és tuduk, hogy a gép az gép marad. Nem ember. Korábban kézzel szerelték össze az autókat, nem volt ennyi probléma, igaz komputer sem volt. Én mégis előbb bizom az emberben, mint a gépben. Nem tehetek mást, csinálják meg garanciában, így nem kell mindenféle sufnituningot alkalmaznom, és amíg bírják alkatrésszel én bizony odahordom az autót. Ha megtörtént a beavatkozás megírom a tapasztalatokat, de addig is azt javaslom, ha van gari, akkor mars a szervízbe! Ráérsz később törni a fejed az otthoni megoldásokon. 
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #602 Dátum: 2008. Augusztus 26. - 19:13:41 »

Üdv a fedélzeten új kománk! Gratula a sok olvasásért, és jó, hogy biztatod a csapatot, hogy ne hagyják magukat a szervizek által elaltatni. Amúgy a talik nem érdekelnének? Azokat is olvasd el, és gyere velünk! A személyes találkozók még jobban összekovácsolják a csapatot! Hajrá! Kacsint Vigyorog
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
joberhau
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13



« Hozzászólás #603 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 01:09:01 »

Kedves ladigidy !

Köszi az invitálást, jól hangzik! Szívesen megyek talira veletek, ha az időm engedi! Egyenlőre nem igérek semmit, mert 4 hónapos múlt a kisfiam, és 12 órában dolgozom 50 km-re a várostól, így alig vagyok a családommal. Nehéz "mozogni" egy 4 hónapos babával, de ha úgy alakul, akkor nagyon szívesen.
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #604 Dátum: 2008. Szeptember 07. - 06:35:10 »

Néha 3000-es fordulat környékén akadozik az autóm. Olyan mintha rángatnám a gázbowdent. Ugye ez nem az?
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #605 Dátum: 2008. Szeptember 08. - 12:00:10 »

Néha 3000-es fordulat környékén akadozik az autóm. Olyan mintha rángatnám a gázbowdent. Ugye ez nem az?
Érdekes mert padlógáznál nincs semmi, csak amikor economyban megyek óvatos gáznyomással. Lehet, hogy ezek a lacsik tényleg inkább túraautók, mint városi dugóbanszmogcsinálók? Már gondoltam arra is, hogy netán a gyertyák fáradtak el 20000 km után. Azt mondta Sebike, hogy csak azokkal nincs gond, amelyeknek ki van taposva a lelke. Ezért is van benne castroledge. Kacsint Bár mostanában tényleg nem vezettem annyira sportosan és lehet, hogy ez a következménye.  He
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #606 Dátum: 2008. Szeptember 08. - 19:13:31 »

Néha 3000-es fordulat környékén akadozik az autóm. Olyan mintha rángatnám a gázbowdent. Ugye ez nem az?
Érdekes mert padlógáznál nincs semmi, csak amikor economyban megyek óvatos gáznyomással. Lehet, hogy ezek a lacsik tényleg inkább túraautók, mint városi dugóbanszmogcsinálók? Már gondoltam arra is, hogy netán a gyertyák fáradtak el 20000 km után. Azt mondta Sebike, hogy csak azokkal nincs gond, amelyeknek ki van taposva a lelke. Ezért is van benne castroledge. Kacsint Bár mostanában tényleg nem vezettem annyira sportosan és lehet, hogy ez a következménye.  He
Nyugi, nálam is van, meg szerintem másnál is. Olyan 2200-től jelentkezik és kb. 3000-ig tart ez az intervallum. Ha egyenletesen haladsz, akkor úgy megy a kocsi, mintha apró kis hullámokon mennél keresztül. Meglódul, aztán lassul picit. Amíg nem volt megspanolva a gázbovden, addig a gázpedál holtjátéka elnyelte ezt, csak azt lehetett érezni, hogy dobol a pedál a lában alatt.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
joberhau
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13



« Hozzászólás #607 Dátum: 2008. Szeptember 08. - 20:33:33 »

Szisztok!

Ma reggel adtam le a csacsit szelepcserére a Gyulainál. Kíváncsian várom az eredményt. Most kölcsön paci háton jöttem dolgozni. Ez is egy 1,4 stb, de sokkal jobban harap mint az én lovacskám. Meg is fogom kérdezni, hogy milyen műtéten esett át ez a paci.  He
Vagy mivel etetik, itatják...
Annyira meglepett, hogy mikor beértem előkapírgáltam a forgalmit, hogy megnézzem nem véletlenül egy 1,6-ost kaptam.  Vigyorog De nem.    Akkor meg, hogy is van ez? Mitől megy ez jobban. Belül mondjuk elég ramaty, közös ló, szóval nem vigyáznak rá úgy. Motorikusan viszont kiváló!
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #608 Dátum: 2008. Szeptember 08. - 20:39:11 »

Szisztok!

Ma reggel adtam le a csacsit szelepcserére a Gyulainál. Kíváncsian várom az eredményt. Most kölcsön paci háton jöttem dolgozni. Ez is egy 1,4 stb, de sokkal jobban harap mint az én lovacskám. Meg is fogom kérdezni, hogy milyen műtéten esett át ez a paci.  He
Vagy mivel etetik, itatják...
Annyira meglepett, hogy mikor beértem előkapírgáltam a forgalmit, hogy megnézzem nem véletlenül egy 1,6-ost kaptam.  Vigyorog De nem.    Akkor meg, hogy is van ez? Mitől megy ez jobban. Belül mondjuk elég ramaty, közös ló, szóval nem vigyáznak rá úgy. Motorikusan viszont kiváló!

 
Szerintem azért jó, mert senkié sem, így mindenki gátlástalanul hajtja, és a Lacettik ezt szeretik. Ők menésre készültek, nem dugóra! Vigyorog
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #609 Dátum: 2008. Szeptember 08. - 20:55:04 »

Szisztok!

Ma reggel adtam le a csacsit szelepcserére a Gyulainál. Kíváncsian várom az eredményt. Most kölcsön paci háton jöttem dolgozni. Ez is egy 1,4 stb, de sokkal jobban harap mint az én lovacskám. Meg is fogom kérdezni, hogy milyen műtéten esett át ez a paci.  He
Vagy mivel etetik, itatják...
Annyira meglepett, hogy mikor beértem előkapírgáltam a forgalmit, hogy megnézzem nem véletlenül egy 1,6-ost kaptam.  Vigyorog De nem.    Akkor meg, hogy is van ez? Mitől megy ez jobban. Belül mondjuk elég ramaty, közös ló, szóval nem vigyáznak rá úgy. Motorikusan viszont kiváló!

Amikor a "nagytestvérnél" melóztam, volt egy F-astra 1,4 Ecotec szolgálati kocsi. Na az amit kapott...ütötte vágta mindenki! Csereautó volt, tanfolyamra járó nemegyszer 180-190 M7-en, olaszos vezetési stílusban, zalai dombokon kanyarokban 3 kerék, stb. (olasz gázpedál digitális mint tudjuk. Vagy 0 a kimeneti jel, vagy 1, vagyis padló. Köztes állás nincs. Vigyorog) Láss csodát, sosem volt csapágyas,  sem vezérműszíjas. Nem dadogott, nem volt fojtószelepházas, nem volt EGR-hiba, sem pech-lámpa.
Aztán lehet, hogy nem élte meg a 10 évet szegény, de amíg küldték, nem állt szervízben, hanem tette a dolgát. Mondjuk már akkor is mondták, hogy az ecotec motorokat pörgetni kell.
Lehet, hogy erre is igaz:mennyiségi kereskedelem van, vagyis vagy küldöd az autót aztán 5 év múlva ha széthajtottad veszel másikat, vagy kíméled és akkor meg minden előjön rajta és azért veszel másikat.  Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #610 Dátum: 2008. Szeptember 09. - 10:58:55 »

Néha 3000-es fordulat környékén akadozik az autóm. Olyan mintha rángatnám a gázbowdent. Ugye ez nem az?
Érdekes mert padlógáznál nincs semmi, csak amikor economyban megyek óvatos gáznyomással. Lehet, hogy ezek a lacsik tényleg inkább túraautók, mint városi dugóbanszmogcsinálók? Már gondoltam arra is, hogy netán a gyertyák fáradtak el 20000 km után. Azt mondta Sebike, hogy csak azokkal nincs gond, amelyeknek ki van taposva a lelke. Ezért is van benne castroledge. Kacsint Bár mostanában tényleg nem vezettem annyira sportosan és lehet, hogy ez a következménye.  He
Nyugi, nálam is van, meg szerintem másnál is. Olyan 2200-től jelentkezik és kb. 3000-ig tart ez az intervallum. Ha egyenletesen haladsz, akkor úgy megy a kocsi, mintha apró kis hullámokon mennél keresztül. Meglódul, aztán lassul picit. Amíg nem volt megspanolva a gázbovden, addig a gázpedál holtjátéka elnyelte ezt, csak azt lehetett érezni, hogy dobol a pedál a lában alatt.
Az az érdekes, hogy nekem csak pár hete csinálja. Nem volt az autón semmi változtatás. Lehet meghajtom ma egy kicsit jobban, bár a 'mocskos' közlekedésben nem könnyű hosszú útfelületet találni zavartalanul.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Forti
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


Lacetti Star 1.4 16v


« Hozzászólás #611 Dátum: 2008. Szeptember 09. - 14:37:30 »

Ez a "dobol a pedál a lában alatt" effektus nálam is jelentkezik néha, ez normális dolog, vagy valami problémára utal?
Naplózva

Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #612 Dátum: 2008. Szeptember 09. - 15:12:24 »

Néha 3000-es fordulat környékén akadozik az autóm. Olyan mintha rángatnám a gázbowdent. Ugye ez nem az?
Érdekes mert padlógáznál nincs semmi, csak amikor economyban megyek óvatos gáznyomással. Lehet, hogy ezek a lacsik tényleg inkább túraautók, mint városi dugóbanszmogcsinálók? Már gondoltam arra is, hogy netán a gyertyák fáradtak el 20000 km után. Azt mondta Sebike, hogy csak azokkal nincs gond, amelyeknek ki van taposva a lelke. Ezért is van benne castroledge. Kacsint Bár mostanában tényleg nem vezettem annyira sportosan és lehet, hogy ez a következménye.  He
Nyugi, nálam is van, meg szerintem másnál is. Olyan 2200-től jelentkezik és kb. 3000-ig tart ez az intervallum. Ha egyenletesen haladsz, akkor úgy megy a kocsi, mintha apró kis hullámokon mennél keresztül. Meglódul, aztán lassul picit. Amíg nem volt megspanolva a gázbovden, addig a gázpedál holtjátéka elnyelte ezt, csak azt lehetett érezni, hogy dobol a pedál a lában alatt.
Az az érdekes, hogy nekem csak pár hete csinálja. Nem volt az autón semmi változtatás. Lehet meghajtom ma egy kicsit jobban, bár a 'mocskos' közlekedésben nem könnyű hosszú útfelületet találni zavartalanul.
Nem muszáj gyorsan menni, meg lehet oldani azt más kép is.
Én szelep csere előtt napokig csak másodikig kapcsoltam fel és úgy közlekedtem a városban. Kacsint
Azt hittem attól megjavul. Vigyorog
Naplózva


LPG
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #613 Dátum: 2008. Szeptember 09. - 18:07:44 »

Ez a "dobol a pedál a lában alatt" effektus nálam is jelentkezik néha, ez normális dolog, vagy valami problémára utal?
Normális jelenség, nem hiba.  Mosolyog
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #614 Dátum: 2008. Szeptember 10. - 20:24:20 »

Ez a pedálos dolog érdekes,hasonlót én is észrevettem.egyszer próbálgattam az elektronika miatt,hogy reagál.Olyan volt hogy mikor nagyon picit nyomtam neki,állásban üresben,kb olyan 1000ig és mintha észlelte volna,hogy nem csinálok semmit a pedál picit beesett a lábam alatt,miközben vissza esett alapjáratra.Ez biztos  a kompjúter,valószínűség számolt,hogy valószínűleg nem megyek sehova.Mosolyog
Azt is észre vettem,mikor menetből megállok elég magas a ford.szám(1000-1100) és ha behúzom a kéziféket,azonnal leesik alapra.Nagytesvír figyel...
 Vigyorog
Naplózva
Oldalak: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 103   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!