gatsy
|
|
« Hozzászólás #585 Dátum: 2008. Június 16. - 08:07:27 » |
|
Hali gasty!Azért ez egy jó érzés Vagy tévedek? Jó érzés, bár eddig is jó volt, bármikor beleültem Vettem a hétvégén WD-40-et (699 HUF most ákciásan a Sparban), szerintem még szét kapom eszer és megfújkálom vele, hogy tutter legyen a dolog.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #586 Dátum: 2008. Június 16. - 15:33:23 » |
|
Tisztítás miatt kiszedtem a K&N szűrőt a kocsiból,és visszatetem a hagyományos betétet. Egyből visszajött a torpanás is. Hiába van lezárva az EGR.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dundi500
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
|
|
« Hozzászólás #587 Dátum: 2008. Június 16. - 21:20:31 » |
|
Hali!
Ez is azt bizonyítja, hogy többféle torpanás létezik.
.
|
|
|
Naplózva
|
.
Üdvözlettel: Dundi
|
|
|
ShadowTm
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 39
|
|
« Hozzászólás #588 Dátum: 2008. Július 23. - 10:51:13 » |
|
Sziasztok! Remélem nem haragszik meg senki sem ha nem fogok átnyálazni közel 40 odlalt. Tegnap este megjelent a kis sárga checklámpa Ma bent voltam a szakszírvezben ahol kiolvasták hogy be****t az EGR szelep, és mivel már lassan 4 éves lesz a lacsim ezért gari nincs. a "legjobb" az egészben hogy 42E-ért cserélnék ki. Olvastam itt valahol hogy ki lehet iktatni ezt a szelepet, és azt szeretném kérdezni hogy milyen következményei vannak a lezárásnak, pozitívak, negatívak egyaránt. Előre is köszönöm a választ!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #589 Dátum: 2008. Július 23. - 18:33:02 » |
|
Sziasztok! Remélem nem haragszik meg senki sem ha nem fogok átnyálazni közel 40 odlalt. Tegnap este megjelent a kis sárga checklámpa Ma bent voltam a szakszírvezben ahol kiolvasták hogy be****t az EGR szelep, és mivel már lassan 4 éves lesz a lacsim ezért gari nincs. a "legjobb" az egészben hogy 42E-ért cserélnék ki. Olvastam itt valahol hogy ki lehet iktatni ezt a szelepet, és azt szeretném kérdezni hogy milyen következményei vannak a lezárásnak, pozitívak, negatívak egyaránt. Előre is köszönöm a választ! Üdv köztünk! Attól még, hogy lezárod, szerintema lámpád maradni fog, ugyanis elelktronyosan hibát érzékel. A lezárással tulajdonképpen becsapjuk, mintha semmi rosszat nem észlelne, minden rendben lenne. Attól még működik/működne elvileg, tehát nem jelez hibát.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
ShadowTm
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 39
|
|
« Hozzászólás #590 Dátum: 2008. Július 24. - 11:13:22 » |
|
Kiolvasás után törölték a hibát, szal nem világít a szemembe, de a hiba sajna fenn áll! Csökkent a teljesítmény érezhetően, és láthatóan nőtt a fogyasztás! Szóval, ha dugózom az EGR-t akkor ezek a problémák megoldódnak vagy sem? És még mit képes okozni?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #591 Dátum: 2008. Július 24. - 23:11:49 » |
|
Kiolvasás után törölték a hibát, szal nem világít a szemembe, de a hiba sajna fenn áll! Csökkent a teljesítmény érezhetően, és láthatóan nőtt a fogyasztás! Szóval, ha dugózom az EGR-t akkor ezek a problémák megoldódnak vagy sem? És még mit képes okozni? Csak azt tudom írni, amit én a sajátomon tapasztaltam. (Mondjuk nekem nem volt lezárás előtt pech-lámpám) Lezárás után némileg nőtt a fogyi (vagy csak úgy tűnik, de a fizika és kémia törvényei szerint ennek kell bekövetkeznie, mivel nem kerül vissza a hengerekbe égéstermék, hanem helyette is tiszta benzin-levegő keverék) de nőtt a teljesítmény is, jobban megy! Rángások gyakorlatilag megszűntek. Az EGR nem fog a lezárástól megjavulni, a hibakódot rendszeresen el fogja tárolni.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #592 Dátum: 2008. Július 25. - 17:32:14 » |
|
A csipogó sikeres kiiktatásán úgy belelkesültem, hogy lezártam az EGR-t is.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #593 Dátum: 2008. Július 25. - 18:29:21 » |
|
A csipogó sikeres kiiktatásán úgy belelkesültem, hogy lezártam az EGR-t is. Várjuk a beszámolót, hogy mit éreztél utána a kocsi működésében persze, nem az önelégültségre gondoltam most, mert az nyilvánvaló, hogy ügyes vagy!
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
ShadowTm
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 39
|
|
« Hozzászólás #594 Dátum: 2008. Július 26. - 20:24:05 » |
|
Kiolvasás után törölték a hibát, szal nem világít a szemembe, de a hiba sajna fenn áll! Csökkent a teljesítmény érezhetően, és láthatóan nőtt a fogyasztás! Szóval, ha dugózom az EGR-t akkor ezek a problémák megoldódnak vagy sem? És még mit képes okozni? Csak azt tudom írni, amit én a sajátomon tapasztaltam. (Mondjuk nekem nem volt lezárás előtt pech-lámpám) Lezárás után némileg nőtt a fogyi (vagy csak úgy tűnik, de a fizika és kémia törvényei szerint ennek kell bekövetkeznie, mivel nem kerül vissza a hengerekbe égéstermék, hanem helyette is tiszta benzin-levegő keverék) de nőtt a teljesítmény is, jobban megy! Rángások gyakorlatilag megszűntek. Az EGR nem fog a lezárástól megjavulni, a hibakódot rendszeresen el fogja tárolni. Értem, köszönöm. a csökkent teljesítmény megszűnt, mintha minden a régi lenne... remélem nem kell mindenképp kicserélni EGR-t...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
papa1977
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 1
|
|
« Hozzászólás #595 Dátum: 2008. Július 29. - 19:02:58 » |
|
Sziasztok. Bocsánatot kérek ha v.ki már elöttem leírta, de az érdekelne, hogy hogyan is lehet lezárni, "kiiktatni " ezt a fránya EGR szelepet, mert hasonló probl.-val küzd az apósom 2001-es nubirája? Előre is köszönöm a segítséget.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #596 Dátum: 2008. Július 30. - 12:12:02 » |
|
Sziasztok. Bocsánatot kérek ha v.ki már elöttem leírta, de az érdekelne, hogy hogyan is lehet lezárni, "kiiktatni " ezt a fránya EGR szelepet, mert hasonló probl.-val küzd az apósom 2001-es nubirája? Előre is köszönöm a segítséget.
Az egész topic erről szól . EGR szelep kiszerel, alá zárt tömítés beszerel (alu lemez, klingerit pl.), EGR visszaszerel. Dióhéjban ennyi. Előrébb van bővebb leírás is (több is ).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
athee
Adminisztrátor
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1404
Lacetti 1.4 Star HB
|
|
« Hozzászólás #597 Dátum: 2008. Augusztus 02. - 10:43:37 » |
|
54176 km-nél WD-40-es pucolás után lezártam. Kiváncsi vagyok.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #598 Dátum: 2008. Augusztus 02. - 16:26:54 » |
|
54176 km-nél WD-40-es pucolás után lezártam. Kiváncsi vagyok.
Szerelés utáni tesztkörök tapasztalatai?
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
athee
Adminisztrátor
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1404
Lacetti 1.4 Star HB
|
|
« Hozzászólás #599 Dátum: 2008. Augusztus 02. - 18:41:44 » |
|
54176 km-nél WD-40-es pucolás után lezártam. Kiváncsi vagyok.
Szerelés utáni tesztkörök tapasztalatai? kb. 3 km-et mentem vele, de érezhető a változás.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|