Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 21. - 20:54:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 103   Le
 
Szerző Téma: Torpanás és EGR szelep  (Megtekintve 549505 alkalommal)
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #585 Dátum: 2008. Június 16. - 08:07:27 »

Hali gasty!

Azért ez egy jó érzés   Vigyorog   Vagy tévedek?

Jó érzés, bár eddig is jó volt, bármikor beleültem Mosolyog

Vettem a hétvégén WD-40-et (699 HUF most ákciásan a  Sparban), szerintem még szét kapom eszer és megfújkálom vele, hogy tutter legyen a dolog.
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #586 Dátum: 2008. Június 16. - 15:33:23 »

Tisztítás miatt kiszedtem a K&N szűrőt a kocsiból,és visszatetem a hagyományos betétet.
Egyből visszajött a torpanás is.
Hiába van lezárva az EGR.
Naplózva
Dundi500
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



« Hozzászólás #587 Dátum: 2008. Június 16. - 21:20:31 »

Hali!

Ez is azt bizonyítja, hogy többféle torpanás létezik.



.
Naplózva

.

Üdvözlettel:   Dundi
ShadowTm
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39


« Hozzászólás #588 Dátum: 2008. Július 23. - 10:51:13 »

Sziasztok!

Remélem nem haragszik meg senki sem ha nem fogok átnyálazni közel 40 odlalt.  Vigyorog

Tegnap este megjelent a kis sárga checklámpa 

Ma bent voltam a szakszírvezben ahol kiolvasták hogy be****t az EGR szelep, és mivel már lassan 4 éves lesz a lacsim ezért gari nincs.  a "legjobb" az egészben hogy 42E-ért cserélnék ki. 

Olvastam itt valahol hogy ki lehet iktatni ezt a szelepet, és azt szeretném kérdezni hogy milyen következményei vannak a lezárásnak, pozitívak, negatívak egyaránt.

Előre is köszönöm a választ!  Kacsint
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #589 Dátum: 2008. Július 23. - 18:33:02 »

Sziasztok!

Remélem nem haragszik meg senki sem ha nem fogok átnyálazni közel 40 odlalt.  Vigyorog

Tegnap este megjelent a kis sárga checklámpa 

Ma bent voltam a szakszírvezben ahol kiolvasták hogy be****t az EGR szelep, és mivel már lassan 4 éves lesz a lacsim ezért gari nincs.  a "legjobb" az egészben hogy 42E-ért cserélnék ki. 

Olvastam itt valahol hogy ki lehet iktatni ezt a szelepet, és azt szeretném kérdezni hogy milyen következményei vannak a lezárásnak, pozitívak, negatívak egyaránt.

Előre is köszönöm a választ!  Kacsint
Üdv köztünk!
Attól még, hogy lezárod, szerintema  lámpád maradni fog, ugyanis elelktronyosan hibát érzékel. A lezárással tulajdonképpen becsapjuk, mintha semmi rosszat nem észlelne, minden rendben lenne. Attól még működik/működne elvileg, tehát nem jelez hibát.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
ShadowTm
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39


« Hozzászólás #590 Dátum: 2008. Július 24. - 11:13:22 »

Kiolvasás után törölték a hibát, szal nem világít a szemembe, de a hiba sajna fenn áll! 

Csökkent a teljesítmény érezhetően, és láthatóan nőtt a fogyasztás! 

Szóval, ha dugózom az EGR-t akkor ezek a problémák megoldódnak vagy sem? És még mit képes okozni?
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #591 Dátum: 2008. Július 24. - 23:11:49 »

Kiolvasás után törölték a hibát, szal nem világít a szemembe, de a hiba sajna fenn áll! 

Csökkent a teljesítmény érezhetően, és láthatóan nőtt a fogyasztás! 

Szóval, ha dugózom az EGR-t akkor ezek a problémák megoldódnak vagy sem? És még mit képes okozni?
Csak azt tudom írni, amit én a  sajátomon tapasztaltam.
(Mondjuk nekem nem volt lezárás előtt pech-lámpám)
Lezárás után némileg nőtt a fogyi (vagy csak úgy tűnik, de a fizika és kémia törvényei szerint ennek kell bekövetkeznie, mivel nem kerül vissza a hengerekbe égéstermék, hanem helyette is tiszta benzin-levegő keverék) de nőtt a teljesítmény is, jobban megy! Rángások gyakorlatilag megszűntek.
Az EGR nem fog a lezárástól megjavulni, a hibakódot rendszeresen el fogja tárolni.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #592 Dátum: 2008. Július 25. - 17:32:14 »

A csipogó sikeres kiiktatásán úgy belelkesültem, hogy lezártam az EGR-t is. Vigyorog
Naplózva


LPG
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #593 Dátum: 2008. Július 25. - 18:29:21 »

A csipogó sikeres kiiktatásán úgy belelkesültem, hogy lezártam az EGR-t is. Vigyorog
 
Várjuk a beszámolót, hogy mit éreztél utána a kocsi működésében persze, nem az önelégültségre gondoltam most, mert az nyilvánvaló, hogy ügyes vagy! Kacsint Vigyorog
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
ShadowTm
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39


« Hozzászólás #594 Dátum: 2008. Július 26. - 20:24:05 »

Kiolvasás után törölték a hibát, szal nem világít a szemembe, de a hiba sajna fenn áll! 

Csökkent a teljesítmény érezhetően, és láthatóan nőtt a fogyasztás! 

Szóval, ha dugózom az EGR-t akkor ezek a problémák megoldódnak vagy sem? És még mit képes okozni?
Csak azt tudom írni, amit én a  sajátomon tapasztaltam.
(Mondjuk nekem nem volt lezárás előtt pech-lámpám)
Lezárás után némileg nőtt a fogyi (vagy csak úgy tűnik, de a fizika és kémia törvényei szerint ennek kell bekövetkeznie, mivel nem kerül vissza a hengerekbe égéstermék, hanem helyette is tiszta benzin-levegő keverék) de nőtt a teljesítmény is, jobban megy! Rángások gyakorlatilag megszűntek.
Az EGR nem fog a lezárástól megjavulni, a hibakódot rendszeresen el fogja tárolni.

Értem, köszönöm.

a csökkent teljesítmény megszűnt, mintha minden a régi lenne... remélem nem kell mindenképp kicserélni EGR-t...
Naplózva
papa1977
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Hozzászólás #595 Dátum: 2008. Július 29. - 19:02:58 »

Sziasztok.
Bocsánatot kérek ha v.ki már elöttem leírta, de az érdekelne, hogy hogyan is lehet lezárni, "kiiktatni " ezt a fránya EGR szelepet, mert hasonló probl.-val küzd az apósom 2001-es nubirája?
Előre is köszönöm a segítséget.
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #596 Dátum: 2008. Július 30. - 12:12:02 »

Sziasztok.
Bocsánatot kérek ha v.ki már elöttem leírta, de az érdekelne, hogy hogyan is lehet lezárni, "kiiktatni " ezt a fránya EGR szelepet, mert hasonló probl.-val küzd az apósom 2001-es nubirája?
Előre is köszönöm a segítséget.

Az egész topic erről szól  .
EGR szelep kiszerel, alá zárt tömítés beszerel (alu lemez, klingerit pl.), EGR visszaszerel. Dióhéjban ennyi.
Előrébb van bővebb leírás is (több is  Kacsint).
Naplózva
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #597 Dátum: 2008. Augusztus 02. - 10:43:37 »

54176 km-nél WD-40-es pucolás után lezártam. Kiváncsi vagyok.
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #598 Dátum: 2008. Augusztus 02. - 16:26:54 »

54176 km-nél WD-40-es pucolás után lezártam. Kiváncsi vagyok.
Szerelés utáni tesztkörök tapasztalatai?
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #599 Dátum: 2008. Augusztus 02. - 18:41:44 »

54176 km-nél WD-40-es pucolás után lezártam. Kiváncsi vagyok.
Szerelés utáni tesztkörök tapasztalatai?

kb. 3 km-et mentem vele, de érezhető a változás.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 103   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!