Lacetti klub fórum
2024. November 01. - 16:37:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 103   Le
 
Szerző Téma: Torpanás és EGR szelep  (Megtekintve 553404 alkalommal)
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #195 Dátum: 2007. Október 25. - 20:21:14 »

Na csakhogy témánál is maradjunk , ma reggel munkába menet megérkezett a sárgalámpa az EGR-től ! Kicsit több mint 900 Km után eljött az idő , hogy kiszedjem a vaktömítést . "Tudományos" kisérlet lezárva .

Neked is sokáig bírta... 
Hát nem , de legalább tudom milyen EGéR nélkül az autó .:-)
Hmmm...elgondolkodtató...nekem még nincs 900 km. Pedig reménykedtem, mert valakinek már többezer van benne lezárt EGR-rel!
Vajon lacsiban is ki lehet iktatni?
Popek! Tech-2 kell még a merivához, vagy van újabb? Nem tudsz bővebbet arról a kiiktatásról? Nem tudom, de mintha lacsikhoz nem Tech lenne a kiolvasó.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #196 Dátum: 2007. Október 25. - 20:27:17 »

Na csakhogy témánál is maradjunk , ma reggel munkába menet megérkezett a sárgalámpa az EGR-től ! Kicsit több mint 900 Km után eljött az idő , hogy kiszedjem a vaktömítést . "Tudományos" kisérlet lezárva .

Neked is sokáig bírta... 
Hát nem , de legalább tudom milyen EGéR nélkül az autó .:-)
Hmmm...elgondolkodtató...nekem még nincs 900 km. Pedig reménykedtem, mert valakinek már többezer van benne lezárt EGR-rel!


De ha jól emlékszem azok az ótók mind 1.6-osak . Vagy nem ?
Naplózva
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #197 Dátum: 2007. Október 26. - 09:37:11 »

A kompjutert (magát a vasat!) nem lehet csak úgy cserélgetni a különböző változatok között, és tudomásom szerint a programokat sem (én is felrakattam volna az EU3-ast az enyémre, de a Szabó Pista azt mondta, hogy ezt nem lehet). Régebben írtam, van ~ 20 különféle verzió forgalomba a gépeinkhez (szoftverXvas).
A vasaknak más a lábkiosztásuk (az enyémbe ezért nem lehet (szabad)) az EU3-as vasat belerakni. Mondjuk az üzemanyag szintmérő egyből nem mutat (az már csak hab a tortán, hogy elcsodálkoztak a szervízben, amikor először említettem, hogy az üzemanyagszint jelzés is a kompjuteren keresztül megy).

Ellenőriztesd le, hogy a kompjuteren lévő verzió szám (két böszme nagy betű. Ha jól rémlik, még kiszerelés nélkül is látható a kaszni felé eső oldalán) egyezik-e azzal, amit a gépedhez ír a katalógus.

Az EU3-asoknál a torpanást a szelepcsere oldotta meg (nézd meg a weblapon a statisztikát!). Nincs sok időd, én a helyedben erre hajtanék rá (de ezt már mondtam sztem). Ez egy elég drága dolog, nem lenne jó ezt a saját zsebedből kifizetni. Ezt is mondtam: a nyakukra kell járni.

Mindenképpen számolj be a fejleményekről!

Nos. Ma voltam a Gomboséknál. Így van, igaza van Stocz cartársnak! Nem lehet cserélgetni a computer szoftverét, mert így kapják. DE!! Az enyém ugyebár EU3-as, és a cserénél egy újabb verziószámú szoftvert tettek rá, ami elvileg az EU4-hez való.
Arra jutottunk, hogy csináltak egy computer resetet és pár napig teszt. Jövő héten megyek vissza beszámolni a fejleményekről.
Most jelen állás szerint, megszűnt a jelenség, sárga lámpa nincs. Úgy viselkedik, mint amikor lezártam az EGR-t.
Meglátjuk.
Naplózva
peti74
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1279


Lacetti Sedan 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #198 Dátum: 2007. Október 26. - 09:39:47 »

Csao!
Érdekfeszítve lestem a témát 2 hétig, de egyre bizonytalanabb lettem.
Ugyanis nálam 0 km-től jelentkezett a torpanás az említett zónában, bár nem olyan mértékben mint írtátok.
Kb 500 km után viszont elhagyta. Igaz, utána egy kicsit (tisztes keretek között) adtam az arcának.
A további 300 km alatt nem jelentkezett. Használt neki a pörgetés? Mi a magyarázat?
Naplózva

...mindig ott ér véget az utam ahol bor van, zene, és nő(Tunyogi)
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #199 Dátum: 2007. Október 26. - 10:33:14 »

Na csakhogy témánál is maradjunk , ma reggel munkába menet megérkezett a sárgalámpa az EGR-től ! Kicsit több mint 900 Km után eljött az idő , hogy kiszedjem a vaktömítést . "Tudományos" kisérlet lezárva .

Neked is sokáig bírta... 
Hát nem , de legalább tudom milyen EGéR nélkül az autó .:-)
Hmmm...elgondolkodtató...nekem még nincs 900 km. Pedig reménykedtem, mert valakinek már többezer van benne lezárt EGR-rel!


De ha jól emlékszem azok az ótók mind 1.6-osak . Vagy nem ?
Szerintem jól tudod. Akinél münködik a dolog, az mindenki 1.6. Az enyém is, igaz a software cseszik az EGR  jelekre, mert okosan van megírva!
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #200 Dátum: 2007. Október 26. - 13:36:48 »

Az EU3-asoknál a torpanást a szelepcsere oldotta meg (nézd meg a weblapon a statisztikát!). Nincs sok időd, én a helyedben erre hajtanék rá (de ezt már mondtam sztem). Ez egy elég drága dolog, nem lenne jó ezt a saját zsebedből kifizetni. Ezt is mondtam: a nyakukra kell járni.

Mindenképpen számolj be a fejleményekről!

Ez így van! Szóltál. de te is hallottad, hogy P300 nélkül nem cserélik a szelepeket! Vagyis nekem, más szervízben, mást cseréltek!
A másik felmerülő kérdés. Ha computer csere előtt nem rángatott, és ugyanolyat tettek bele (??), akkor utánna miért kezdett el rángatni??
Pisti azt mondta ma, hogy nincs veszíteni valónk. kipróbáljuk, és ha nem, akkor megyünk tovább!!

Ez a lényeg: megyünk tovább!
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #201 Dátum: 2007. Október 26. - 13:42:08 »

A kompjutert (magát a vasat!) nem lehet csak úgy cserélgetni a különböző változatok között, és tudomásom szerint a programokat sem (én is felrakattam volna az EU3-ast az enyémre, de a Szabó Pista azt mondta, hogy ezt nem lehet). Régebben írtam, van ~ 20 különféle verzió forgalomba a gépeinkhez (szoftverXvas).
A vasaknak más a lábkiosztásuk (az enyémbe ezért nem lehet (szabad)) az EU3-as vasat belerakni. Mondjuk az üzemanyag szintmérő egyből nem mutat (az már csak hab a tortán, hogy elcsodálkoztak a szervízben, amikor először említettem, hogy az üzemanyagszint jelzés is a kompjuteren keresztül megy).

Ellenőriztesd le, hogy a kompjuteren lévő verzió szám (két böszme nagy betű. Ha jól rémlik, még kiszerelés nélkül is látható a kaszni felé eső oldalán) egyezik-e azzal, amit a gépedhez ír a katalógus.

Az EU3-asoknál a torpanást a szelepcsere oldotta meg (nézd meg a weblapon a statisztikát!). Nincs sok időd, én a helyedben erre hajtanék rá (de ezt már mondtam sztem). Ez egy elég drága dolog, nem lenne jó ezt a saját zsebedből kifizetni. Ezt is mondtam: a nyakukra kell járni.

Mindenképpen számolj be a fejleményekről!

Nos. Ma voltam a Gomboséknál. Így van, igaza van Stocz cartársnak! Nem lehet cserélgetni a computer szoftverét, mert így kapják. DE!! Az enyém ugyebár EU3-as, és a cserénél egy újabb verziószámú szoftvert tettek rá, ami elvileg az EU4-hez való.
Arra jutottunk, hogy csináltak egy computer resetet és pár napig teszt. Jövő héten megyek vissza beszámolni a fejleményekről.
Most jelen állás szerint, megszűnt a jelenség, sárga lámpa nincs. Úgy viselkedik, mint amikor lezártam az EGR-t.
Meglátjuk.

Akkor ezek szerint mégis lehet cserégetni az EU3-as meg a 4-es szoftvert.
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #202 Dátum: 2007. Október 26. - 13:45:19 »

Csao!
Érdekfeszítve lestem a témát 2 hétig, de egyre bizonytalanabb lettem.
Ugyanis nálam 0 km-től jelentkezett a torpanás az említett zónában, bár nem olyan mértékben mint írtátok.
Kb 500 km után viszont elhagyta. Igaz, utána egy kicsit (tisztes keretek között) adtam az arcának.
A további 300 km alatt nem jelentkezett. Használt neki a pörgetés? Mi a magyarázat?

Nekem is jelentkezett a dolog mindjárt az elején. Olyan szinten, hogy az utas majdnem lefejelte a szélvédőt. Időnként (némi ilyen-olyan beavatkozás hatására) elhagyta. Nem sokáig, csak pár napig. Pont amikor már kezdtem azt hinni, hogy megoldódott a dolog viszajött. 
Naplózva
peti74
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1279


Lacetti Sedan 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #203 Dátum: 2007. Október 26. - 15:33:21 »

Na jó, akkor nem kezdek örülni, hogy megoldották ezt a problémát!
Naplózva

...mindig ott ér véget az utam ahol bor van, zene, és nő(Tunyogi)
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #204 Dátum: 2007. Október 26. - 16:44:47 »

Na jó, akkor nem kezdek örülni, hogy megoldották ezt a problémát!
Ezt a problémát már 10 éve nem tudják megoldani a GM-nél! Pedig a suzuki is megoldotta a változó szelepvezérléssel (VVTI) Elcseszett egy széria astra-f "ecotec" 16V óta a vezérműszíjjal-terelőgörgő problémával együtt!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #205 Dátum: 2007. Október 26. - 16:57:13 »

Tudod, jóba vagyok a GM Ügyfélszolgálattal Vigyorog Vigyorog..., felajánljam nekik, hogy nézzenek körül Esztergomban, hátha tanulhatnának valamit... ?
Naplózva
popek
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


« Hozzászólás #206 Dátum: 2007. Október 26. - 18:25:28 »

Szóval annyit tudok amennyit láttam.Valami szerkezet rá lett dugva az autóra ,az pedig a lap-top-ra.Kérdezte hogy mi a motorszám és milyen autó,láttam hogy kiválassza.Belement a motor menübe és már irta is hogy miféle hibakód van eltárolva,számot is írt és rendesen magyarul kiírta hogy mi a gond.Az egr mellett volt még egy "a generátor test.....valamiféle csavar kilazult hiba is.Ezután kezdte előről az egészet,viszont most bement a motor menübe és láss csodát ott volt minden:hengerek külön,mindenféle visszajelzők,és persze az EGR is.Egyszerüen rákattintott ,és volt két választás enged-nemenged vagy valami hasonló,katt a nemengedre és már kész is voltunk.kilépett és inditottam lámpa sehol pedig addig világított.Azóta nincs rángatás és hasonló dolgok,a srác amugy chip-tuningal foglalkozik na meg mindenféle kiolvasással és ilyen dolgokkal.Ennyit tudtam segíteni,már ha ez segítség volt.Üdv jani.
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #207 Dátum: 2007. Október 26. - 18:30:53 »

Szóval annyit tudok amennyit láttam.Valami szerkezet rá lett dugva az autóra ,az pedig a lap-top-ra.Kérdezte hogy mi a motorszám és milyen autó,láttam hogy kiválassza.Belement a motor menübe és már irta is hogy miféle hibakód van eltárolva,számot is írt és rendesen magyarul kiírta hogy mi a gond.Az egr mellett volt még egy "a generátor test.....valamiféle csavar kilazult hiba is.Ezután kezdte előről az egészet,viszont most bement a motor menübe és láss csodát ott volt minden:hengerek külön,mindenféle visszajelzők,és persze az EGR is.Egyszerüen rákattintott ,és volt két választás enged-nemenged vagy valami hasonló,katt a nemengedre és már kész is voltunk.kilépett és inditottam lámpa sehol pedig addig világított.Azóta nincs rángatás és hasonló dolgok,a srác amugy chip-tuningal foglalkozik na meg mindenféle kiolvasással és ilyen dolgokkal.Ennyit tudtam segíteni,már ha ez segítség volt.Üdv jani.
Természetesen tudtál. köszönjük! Tartsd meg ennek a jóembernek a számát, elérhetőségét, mert még az is lehet, hogy ha ez beválik nálad, akkor egy soron következő talira meginvitálnánk az illetőt. Hátha lennénk többen, akiknek éppen pilácsol a lámpájuk a tali alkalmával, és ha nem (opel)típusspecifikus a kiolvasója, akkor a lacsikon is tudna segíteni.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
popek
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


« Hozzászólás #208 Dátum: 2007. Október 26. - 18:42:07 »

Most akarnak csinálni új műhelyt,nem tudom ki hol lakik ők gyöngyösön vannak.Az árat sem tudom,viszont sok autó közül kellett kiválasztani az opelt,szerintem van neki lacsihoz-is.Fél éve kinlódom már a rángatással,volt hogy ha meleg motorral leálltam valahol kis időre,alig akart beindulni.Azt mondta az emberke:megszorul az EGR és nyitva marad,inditáskor alig kap oxigént és nem akar beindulni.Viszont hidegen mindig indul.Remélem most már nem lesz vele gond.Jani
« Utoljára szerkesztve: 2007. Október 26. - 19:38:05 írta popek » Naplózva
nagyharcos
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10



WWW
« Hozzászólás #209 Dátum: 2007. Október 29. - 13:38:45 »

Üdv cartásak!
Már régen jelentkeztem. Tapasztalatok: 2 év és 1/2 hónap valamint 60e km használat után (1.6 HB EU4). EGR lezárása 50e km-nél megtörtént. Sárga STP 10e km-ként. A lezárásra a 45e km után jelentkező torpangatások és teljesítmény csökkenés miatt volt szükség.
EGR lezárása óta megy mint állat. Sárga lámpa sem előtte, sem utána nem volt. EGR lezárása előtt kipufogó szelepeket cseréltettem, EGR tisztíttattam, nem segített.
Lezárt EGR-el simán megkaptam a zöldkarit.

Vigyázzatok, mert már csúszik az út. Csütörtökön szedtem ki egy nyárigumis fejreállt suzuki ignisből két embert. Szerencsésen megúszták. Téli gummákat föl!

Sok balesetmentes km-t!
Naplózva

Lacetti 1.6 HB Platinum
Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 103   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!