Lacetti klub fórum
2024. November 01. - 17:21:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 103   Le
 
Szerző Téma: Torpanás és EGR szelep  (Megtekintve 553407 alkalommal)
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #180 Dátum: 2007. Október 24. - 08:53:22 »


Ha jól látom, a tiéd 2006.06. havi. Az enyém 2004. 11.havi. Első szériás. Nagyon sokat jártam a szervízeket sárga lámpa miatt! Nem egy szervízben voltam. Nagyon sok mindent cseréltek rajta, hogy ne legyel lámpa. Jobban visszagondolva nagyon sokáig nem rángatott, torpant az autó, csak miután kicserélték a belső elektronikát. Viszont utána nem volt lámpa, csak most az EGR lezárása után 435 km-el.
Most 2 (!!!) héttel a gari lejárta előtt. nem tudom mit csináljak. Lezárjam, és hagyjam a lámpát világítani, vagy ne zárjam le, és rángasson ahogy akar. Viszont akkor vis****akatom a régi szoftverem, (ha lehet) mert azzal hangsúlyozom, nem rángatott!!

Lehet, hogy hülyeséget mondok, ez kalkuláld bele...de!
A tiéd még EU3-as szabványú, ha minden igaz. Legalábbis annak kell lennie, az alvázszám kilencedik karaktere nálad még 1. Információim alapján az EU3-asok még nem csináltak ilyen ramazurit , rángatást, stb. Viszont ahogy te is mondod, akinek lecserélték a software-ét, annak előjött ez.
Szerintem szorítva a garis megoldást, rakasd vissza az EU3-at, annak az autónak nem kell tudnia az EU4-et zöldkártyán soha! Mindent tetess vissza az eredeti állapotba, tégy úgy, mintha nem tudnál róla, hogy nem az eredeti dolgok lennének a kocsiban és üsd a vasat, amíg hibátlan nem lesz kocsi! Macerás, de nem a saját pénztárcádra megy így a játék! :-)


Nem mondasz hülyeséget! Ezen agyalok én is, és másra nem tudok gondolni! Megpróbálom vissza rakatni a régit!

Bevallom nem irigyellek. Így a gari vége felé hogy a rákban legyen okos az ember gyermeke...
Kicserélték az elektronikát és a szofvert, mert állandóan sárgalámpa.
Az újjal meg rángat, ezért EGR kiiktat, így meg sárgalámpa.... Szép kis dilemma...

Amit viszont nem értek:
Ha jól gondolom, a mostani elektronyika szoftváréval ua., mint az én (meg Cápa, meg sokunk...) Eu4-esében. AKKOR MI A F..SZTÓL NINCS NEKEM (meg Cápának, meg sokunknak...) ÉS MI A F..SZTÓL VAN NEKED LÁMPÁD...? Agyrém... !
  vagyok, és gondolhatod, hogy nem rád...


Tudom, hogy nem rám!
Most kezdem körbetelefonálni a "kedvenc" szervízeimet. Kiváncsi vagyok hol mit mondanak. A fejlemnyékkel jelentkezem.

Az előbb beszéltem a Gpmbos szervízvezetőjével, és felvázoltam neki a problémát. Azt mondta, hogy létezhet, hogy a computer csere előtt nem rángatott, és a másikkal pedig igen. Péntek reggel megyek hozzájuk, és visszadobják rá a régit. Meglátjuk mi lesz. Veszíteni valóm nincs!
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #181 Dátum: 2007. Október 24. - 09:43:47 »

A kompjutert (magát a vasat!) nem lehet csak úgy cserélgetni a különböző változatok között, és tudomásom szerint a programokat sem (én is felrakattam volna az EU3-ast az enyémre, de a Szabó Pista azt mondta, hogy ezt nem lehet). Régebben írtam, van ~ 20 különféle verzió forgalomba a gépeinkhez (szoftverXvas).
A vasaknak más a lábkiosztásuk (az enyémbe ezért nem lehet (szabad)) az EU3-as vasat belerakni. Mondjuk az üzemanyag szintmérő egyből nem mutat (az már csak hab a tortán, hogy elcsodálkoztak a szervízben, amikor először említettem, hogy az üzemanyagszint jelzés is a kompjuteren keresztül megy).

Ellenőriztesd le, hogy a kompjuteren lévő verzió szám (két böszme nagy betű. Ha jól rémlik, még kiszerelés nélkül is látható a kaszni felé eső oldalán) egyezik-e azzal, amit a gépedhez ír a katalógus.

Az EU3-asoknál a torpanást a szelepcsere oldotta meg (nézd meg a weblapon a statisztikát!). Nincs sok időd, én a helyedben erre hajtanék rá (de ezt már mondtam sztem). Ez egy elég drága dolog, nem lenne jó ezt a saját zsebedből kifizetni. Ezt is mondtam: a nyakukra kell járni.

Mindenképpen számolj be a fejleményekről!
Naplózva
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #182 Dátum: 2007. Október 24. - 10:14:10 »

Az EU3-asoknál a torpanást a szelepcsere oldotta meg (nézd meg a weblapon a statisztikát!). Nincs sok időd, én a helyedben erre hajtanék rá (de ezt már mondtam sztem). Ez egy elég drága dolog, nem lenne jó ezt a saját zsebedből kifizetni. Ezt is mondtam: a nyakukra kell járni.

Mindenképpen számolj be a fejleményekről!

Ez így van! Szóltál. de te is hallottad, hogy P300 nélkül nem cserélik a szelepeket! Vagyis nekem, más szervízben, mást cseréltek!
A másik felmerülő kérdés. Ha computer csere előtt nem rángatott, és ugyanolyat tettek bele (??), akkor utánna miért kezdett el rángatni??
Pisti azt mondta ma, hogy nincs veszíteni valónk. kipróbáljuk, és ha nem, akkor megyünk tovább!!
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #183 Dátum: 2007. Október 24. - 14:32:41 »

Tisztelt Cartársak.
Meg vagyok keveredve teljesen. Most akkor aki lezárta az egeret ki mindenkinek jött vissza a hiba? Kellene egy statisztika: a: ki zárta le, b:kinek rosszalkodik megint. Mert már lassan nem látom át a dolgokat. Ha csak nekem magas, akkor bocsi. Csak figyelek, hogy érdemes-e lezárni egyáltalán!
Köszi, Üdv: ladlac
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #184 Dátum: 2007. Október 24. - 17:12:11 »

Tisztelt Cartársak.
Meg vagyok keveredve teljesen. Most akkor aki lezárta az egeret ki mindenkinek jött vissza a hiba? Kellene egy statisztika: a: ki zárta le, b:kinek rosszalkodik megint. Mert már lassan nem látom át a dolgokat. Ha csak nekem magas, akkor bocsi. Csak figyelek, hogy érdemes-e lezárni egyáltalán!
Köszi, Üdv: ladlac

Nekem 1,6 2004 októberi (5 napja már nem garis  ). 1 éves korában volt sárga lámpa. Orvosolták szelepcserével. Idén nyár elején szintén bejött a sárga, 1x le is fulladt. "Egér" lezárással, és egy kis pörgetéssel próbálkoztam. Pech lámpa eltünt. Augusztusban elvittem nyaralás előtti átnézésre, ott derűlt ki, hogy elrágta valami a fő kábelköteget a motortérben. Gariban cserélték (valszeg e miatt fulladt). Szeptemberre jött egy jelenség: folyamatosan változott a fordulat 2000-3000 között (alapjáraton). A szervízben vissza rakták az EGR-t és kicserélték a pillangóházat (fogalmam nincs, hogy mi az). Azóta nem zabál, nem rángat, nem fullad, nem uggrál a fordulat, és egyenlőre nincs sárga mumus (kop kop kop) Na vajon?  He
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #185 Dátum: 2007. Október 24. - 17:25:32 »

Tisztelt Cartársak.
Meg vagyok keveredve teljesen. Most akkor aki lezárta az egeret ki mindenkinek jött vissza a hiba? Kellene egy statisztika: a: ki zárta le, b:kinek rosszalkodik megint. Mert már lassan nem látom át a dolgokat. Ha csak nekem magas, akkor bocsi. Csak figyelek, hogy érdemes-e lezárni egyáltalán!
Köszi, Üdv: ladlac

Nekem 1,6 2004 októberi (5 napja már nem garis  ). 1 éves korában volt sárga lámpa. Orvosolták szelepcserével. Idén nyár elején szintén bejött a sárga, 1x le is fulladt. "Egér" lezárással, és egy kis pörgetéssel próbálkoztam. Pech lámpa eltünt. Augusztusban elvittem nyaralás előtti átnézésre, ott derűlt ki, hogy elrágta valami a fő kábelköteget a motortérben. Gariban cserélték (valszeg e miatt fulladt). Szeptemberre jött egy jelenség: folyamatosan változott a fordulat 2000-3000 között (alapjáraton). A szervízben vissza rakták az EGR-t és kicserélték a pillangóházat (fogalmam nincs, hogy mi az). Azóta nem zabál, nem rángat, nem fullad, nem uggrál a fordulat, és egyenlőre nincs sárga mumus (kop kop kop) Na vajon?  He
Hogy a pillangóknak van-e házuk, nem tudom. Valszeg neked a pillangószelepházat cserélték. Ez tulajdonképpen az az egység, amiben van a pillangószelep. A pillangószelep általában egy kör alakú lemez, aminek átmérőjén egy tengelyhez van rögzítve. Ez a szelep tulajdonképpen a szívó oldalon van -leegyszerűsítve egy csőben-, amiben eljut a levegő a motorhoz. A szelep állásától függ, hogy a motor mennyi levegőt kap, ezt szabályozzuk a gázbowdennel egy kötéltárcsán keresztül, ami a pillangószelep tengelyének végére van erősítve. Minél jobban lenyomjuka  gázpedélt, annál jobban elfordítja a bowden a kötéltárcsát, amellyl együtt a szívótorokban a pillangószelep is elfordul. Természetesen ez nem ilyen egyszerű, a pillangószelep állását szabályozza még elektronika is. (jól megfigyelhető, amikor leállítjuk a motort, a motorvédő burkolat alá pislantva a kötéltárcsa ütemes mozgásban van, amit a gázpedálon is érezhetünk)
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #186 Dátum: 2007. Október 24. - 17:35:41 »

Tisztelt Cartársak.
Meg vagyok keveredve teljesen. Most akkor aki lezárta az egeret ki mindenkinek jött vissza a hiba? Kellene egy statisztika: a: ki zárta le, b:kinek rosszalkodik megint. Mert már lassan nem látom át a dolgokat. Ha csak nekem magas, akkor bocsi. Csak figyelek, hogy érdemes-e lezárni egyáltalán!
Köszi, Üdv: ladlac

Nekem 1,6 2004 októberi (5 napja már nem garis  ). 1 éves korában volt sárga lámpa. Orvosolták szelepcserével. Idén nyár elején szintén bejött a sárga, 1x le is fulladt. "Egér" lezárással, és egy kis pörgetéssel próbálkoztam. Pech lámpa eltünt. Augusztusban elvittem nyaralás előtti átnézésre, ott derűlt ki, hogy elrágta valami a fő kábelköteget a motortérben. Gariban cserélték (valszeg e miatt fulladt). Szeptemberre jött egy jelenség: folyamatosan változott a fordulat 2000-3000 között (alapjáraton). A szervízben vissza rakták az EGR-t és kicserélték a pillangóházat (fogalmam nincs, hogy mi az). Azóta nem zabál, nem rángat, nem fullad, nem uggrál a fordulat, és egyenlőre nincs sárga mumus (kop kop kop) Na vajon?  He
Hogy a pillangóknak van-e házuk, nem tudom. Valszeg neked a pillangószelepházat cserélték. Ez tulajdonképpen az az egység, amiben van a pillangószelep. A pillangószelep általában egy kör alakú lemez, aminek átmérőjén egy tengelyhez van rögzítve. Ez a szelep tulajdonképpen a szívó oldalon van -leegyszerűsítve egy csőben-, amiben eljut a levegő a motorhoz. A szelep állásától függ, hogy a motor mennyi levegőt kap, ezt szabályozzuk a gázbowdennel egy kötéltárcsán keresztül, ami a pillangószelep tengelyének végére van erősítve. Minél jobban lenyomjuka  gázpedélt, annál jobban elfordítja a bowden a kötéltárcsát, amellyl együtt a szívótorokban a pillangószelep is elfordul. Természetesen ez nem ilyen egyszerű, a pillangószelep állását szabályozza még elektronika is. (jól megfigyelhető, amikor leállítjuk a motort, a motorvédő burkolat alá pislantva a kötéltárcsa ütemes mozgásban van, amit a gázpedálon is érezhetünk)

Köszi a kimerítő felvilágosítást. Na ilyenkor érzem magam hülyének a saját kocsimhoz Vigyorog
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #187 Dátum: 2007. Október 24. - 17:39:33 »

Tisztelt Cartársak.
Meg vagyok keveredve teljesen. Most akkor aki lezárta az egeret ki mindenkinek jött vissza a hiba? Kellene egy statisztika: a: ki zárta le, b:kinek rosszalkodik megint. Mert már lassan nem látom át a dolgokat. Ha csak nekem magas, akkor bocsi. Csak figyelek, hogy érdemes-e lezárni egyáltalán!
Köszi, Üdv: ladlac

Nekem 1,6 2004 októberi (5 napja már nem garis  ). 1 éves korában volt sárga lámpa. Orvosolták szelepcserével. Idén nyár elején szintén bejött a sárga, 1x le is fulladt. "Egér" lezárással, és egy kis pörgetéssel próbálkoztam. Pech lámpa eltünt. Augusztusban elvittem nyaralás előtti átnézésre, ott derűlt ki, hogy elrágta valami a fő kábelköteget a motortérben. Gariban cserélték (valszeg e miatt fulladt). Szeptemberre jött egy jelenség: folyamatosan változott a fordulat 2000-3000 között (alapjáraton). A szervízben vissza rakták az EGR-t és kicserélték a pillangóházat (fogalmam nincs, hogy mi az). Azóta nem zabál, nem rángat, nem fullad, nem uggrál a fordulat, és egyenlőre nincs sárga mumus (kop kop kop) Na vajon?  He
Hogy a pillangóknak van-e házuk, nem tudom. Valszeg neked a pillangószelepházat cserélték. Ez tulajdonképpen az az egység, amiben van a pillangószelep. A pillangószelep általában egy kör alakú lemez, aminek átmérőjén egy tengelyhez van rögzítve. Ez a szelep tulajdonképpen a szívó oldalon van -leegyszerűsítve egy csőben-, amiben eljut a levegő a motorhoz. A szelep állásától függ, hogy a motor mennyi levegőt kap, ezt szabályozzuk a gázbowdennel egy kötéltárcsán keresztül, ami a pillangószelep tengelyének végére van erősítve. Minél jobban lenyomjuka  gázpedélt, annál jobban elfordítja a bowden a kötéltárcsát, amellyl együtt a szívótorokban a pillangószelep is elfordul. Természetesen ez nem ilyen egyszerű, a pillangószelep állását szabályozza még elektronika is. (jól megfigyelhető, amikor leállítjuk a motort, a motorvédő burkolat alá pislantva a kötéltárcsa ütemes mozgásban van, amit a gázpedálon is érezhetünk)

Köszi a kimerítő felvilágosítást. Na ilyenkor érzem magam hülyének a saját kocsimhoz Vigyorog
Igazán nincs mit, elviekben én is max ennyit az autókról. Amíg még daciám volt, tudtam bütykölgetni, meg  a simsonomat is, de egy ilyen autó, mint a lacsi, már sok nekem a rengeteg elektronikával.:-)
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #188 Dátum: 2007. Október 24. - 21:24:18 »

Igazán nincs mit, elviekben én is max ennyit az autókról. Amíg még daciám volt, tudtam bütykölgetni, meg  a simsonomat is, de egy ilyen autó, mint a lacsi, már sok nekem a rengeteg elektronikával.:-)

Na igen. A békebeli kocsik némileg egyszerűbbek voltak. A Samarámon én is mindent magam csináltam. 90-nél sík terepen sikerűlt 5,8-as fogyit kihoznom belőle, hála a dédelgetésemnek Vigyorog
A Lacsit meg hiába kényeztetem, símogatom...megissza a magáét, mint egy átlagos férfi Vigyorog
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #189 Dátum: 2007. Október 25. - 07:09:14 »

Igazán nincs mit, elviekben én is max ennyit az autókról. Amíg még daciám volt, tudtam bütykölgetni, meg  a simsonomat is, de egy ilyen autó, mint a lacsi, már sok nekem a rengeteg elektronikával.:-)

Na igen. A békebeli kocsik némileg egyszerűbbek voltak. A Samarámon én is mindent magam csináltam. 90-nél sík terepen sikerűlt 5,8-as fogyit kihoznom belőle, hála a dédelgetésemnek Vigyorog
A Lacsit meg hiába kényeztetem, símogatom...megissza a magáét, mint egy átlagos férfi Vigyorog

...és olyan sármos is, mint mi férfiak vagyunk...bár a segge elmenne csinos nőiként is..:-)
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #190 Dátum: 2007. Október 25. - 17:56:34 »

sziasztok! én most vettem egy 4 ajtos lacit 1.6 16v neki mennyi a fogyasztása? He

Üdv a fedélneten!
Majd megtudod!  Vigyorog
Na azért nem olyan vészes. Az én Sw-m még a pesti légkondival sem ment 9 fölé, országúton meg már volt 6,5 is. Most erősen városi felé hajazó vegyesen 7,9. Persze nem mindegy, hogy mivel itatod. Merem ajánlani az OMV kutat. Az ósönt felejtsd el és a nálunk lévő sárgát is. A MOL-t pedig nagy ívben kerüld!
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #191 Dátum: 2007. Október 25. - 18:19:53 »

Na csakhogy témánál is maradjunk , ma reggel munkába menet megérkezett a sárgalámpa az EGR-től ! Kicsit több mint 900 Km után eljött az idő , hogy kiszedjem a vaktömítést . "Tudományos" kisérlet lezárva .
Naplózva
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #192 Dátum: 2007. Október 25. - 18:22:24 »

Na csakhogy témánál is maradjunk , ma reggel munkába menet megérkezett a sárgalámpa az EGR-től ! Kicsit több mint 900 Km után eljött az idő , hogy kiszedjem a vaktömítést . "Tudományos" kisérlet lezárva .

Neked is sokáig bírta... 
Naplózva
popek
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


« Hozzászólás #193 Dátum: 2007. Október 25. - 18:42:26 »

Üdv urak!!Én vok A merivás.Szóval ma délután eljött hozzám egy ember,hozott magával sz,gépet(lap-top)Rádugta az autóra és mindenféle hókusz-pókusz nélkül a saját szemem láttára kiiktatta az EGR szelepet.És eltünt a sárga lámpám,az EGR szelep maradt lezárva.Nem rángat nem torpan,az egész kb 3-4perc volt.Viszont azt mondta hogy igazából az volna a jó ha vennék új szelepet,de ahogy gondolom.Ja és nem igazán jó ha cserélgetik a szovtvert,ezért iktatta ki a szelepet.Tehát elmehet a márkaszerviz a sunyiba.Üdv.Jani
Naplózva
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #194 Dátum: 2007. Október 25. - 20:12:23 »

Na csakhogy témánál is maradjunk , ma reggel munkába menet megérkezett a sárgalámpa az EGR-től ! Kicsit több mint 900 Km után eljött az idő , hogy kiszedjem a vaktömítést . "Tudományos" kisérlet lezárva .

Neked is sokáig bírta... 
Hát nem , de legalább tudom milyen EGéR nélkül az autó .:-)
Naplózva
Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 103   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!