Lacetti klub fórum
2024. November 01. - 18:27:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 103   Le
 
Szerző Téma: Torpanás és EGR szelep  (Megtekintve 553429 alkalommal)
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #165 Dátum: 2007. Október 22. - 20:46:18 »

Ja kérem, akinek sikerült az élet.
EGR vezérlés nélküli autó, minden kikötőben más nő...  Vigyorog Vigyorog
Naplózva
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #166 Dátum: 2007. Október 22. - 21:41:32 »

435 km-el a lezárás után, apró rángatás, majd sárga lámpa jött elő. Ma kiveszem, és meglátjuk, eltűnik-e a lámpa.
Ehez kellene a szoftver módosítás.
Vagy chiptuning. (végül is mindegy, hogy hogyan hívjuk)

A lámpa egy idő után ki fog aludni.
csak azt tudnám, hogy akinek nem jön meg a lezárástól a sárga lámpája, annak melyik érzékelője krepa?

Ahogy korábban írtam: nekem tudomást sem vesz aprogram az EGR-ről. És így van ez jóóóóóóóóól. :-)


Kopp-kopp: én egészen pontosan 2788 km-rel vagyok az egér kizárása után, és semmi lámpa!
Lehet, hogy tényleg besz..t valami Vigyorog?
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #167 Dátum: 2007. Október 23. - 08:43:08 »

Vagy windows-os a progi a gépeinkben!
Ez megmagyarázna mindent!!!
 Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #168 Dátum: 2007. Október 23. - 08:52:25 »

Az itt jelenlévők közül, hány autónál is jelentkezett a sárga lámpa lezárás után???  He Kis statisztika. Ha jól tudom, az enyém a második.
Naplózva
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #169 Dátum: 2007. Október 23. - 08:56:24 »

Az is érdekes lehet, hogy mennyinél nem.
/az utóbbiak közé tartozom, el ne kiabáljam/
Naplózva
popek
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


« Hozzászólás #170 Dátum: 2007. Október 23. - 09:23:44 »

Sziasztok,én vagyok a merivás.Multkor örültem hogy magától elaludt a sárga lámpám,na sajnos tegnap ismét megmutatta magát.Kiváncsi vagyok megint elalszik vagy nem.Nektek a szelepen van kb 2-3mm-es perem?
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #171 Dátum: 2007. Október 23. - 11:09:56 »

Tényleg én sem akarom elkiabálni, de (emlékezetből) úgy tudom 600 km körül járok EGR lezárás után. Mondjuk nekem sosem volt pech-lámpám működő EGR-rel sem, de azóta sem. Szóval eddig minden tekintetben (fogyi, menetdinamika, viselkedés) álomszerű az autó EGR nélkül. Tehát le...m, hogy -teszem fel melyik érzékelő vagy- mi nem működik, az autóban!!! Összehasonlítva minden téren más márkájú autókkal, egy autónak ilyennek kell lennie!!! Nem ugrálósnak, mert ez nem kecske, nem zabagépnek, mert ez nem URAL és menetdinamikában nem Yogo Skala 55-nek egy új köntösben! Ennek az autónak ilyen motorral ezt kell tudnia! Pont.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #172 Dátum: 2007. Október 23. - 11:45:55 »

Tényleg én sem akarom elkiabálni, de (emlékezetből) úgy tudom 600 km körül járok EGR lezárás után. Mondjuk nekem sosem volt pech-lámpám működő EGR-rel sem, de azóta sem. Szóval eddig minden tekintetben (fogyi, menetdinamika, viselkedés) álomszerű az autó EGR nélkül. Tehát le...m, hogy -teszem fel melyik érzékelő vagy- mi nem működik, az autóban!!! Összehasonlítva minden téren más márkájú autókkal, egy autónak ilyennek kell lennie!!! Nem ugrálósnak, mert ez nem kecske, nem zabagépnek, mert ez nem URAL és menetdinamikában nem Yogo Skala 55-nek egy új köntösben! Ennek az autónak ilyen motorral ezt kell tudnia! Pont.

Ha jól látom, a tiéd 2006.06. havi. Az enyém 2004. 11.havi. Első szériás. Nagyon sokat jártam a szervízeket sárga lámpa miatt! Nem egy szervízben voltam. Nagyon sok mindent cseréltek rajta, hogy ne legyel lámpa. Jobban visszagondolva nagyon sokáig nem rángatott, torpant az autó, csak miután kicserélték a belső elektronikát. Viszont utána nem volt lámpa, csak most az EGR lezárása után 435 km-el.
Most 2 (!!!) héttel a gari lejárta előtt. nem tudom mit csináljak. Lezárjam, és hagyjam a lámpát világítani, vagy ne zárjam le, és rángasson ahogy akar. Viszont akkor vis****akatom a régi szoftverem, (ha lehet) mert azzal hangsúlyozom, nem rángatott!!
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #173 Dátum: 2007. Október 23. - 11:54:50 »

Tényleg én sem akarom elkiabálni, de (emlékezetből) úgy tudom 600 km körül járok EGR lezárás után. Mondjuk nekem sosem volt pech-lámpám működő EGR-rel sem, de azóta sem. Szóval eddig minden tekintetben (fogyi, menetdinamika, viselkedés) álomszerű az autó EGR nélkül. Tehát le...m, hogy -teszem fel melyik érzékelő vagy- mi nem működik, az autóban!!! Összehasonlítva minden téren más márkájú autókkal, egy autónak ilyennek kell lennie!!! Nem ugrálósnak, mert ez nem kecske, nem zabagépnek, mert ez nem URAL és menetdinamikában nem Yogo Skala 55-nek egy új köntösben! Ennek az autónak ilyen motorral ezt kell tudnia! Pont.

Ha jól látom, a tiéd 2006.06. havi. Az enyém 2004. 11.havi. Első szériás. Nagyon sokat jártam a szervízeket sárga lámpa miatt! Nem egy szervízben voltam. Nagyon sok mindent cseréltek rajta, hogy ne legyel lámpa. Jobban visszagondolva nagyon sokáig nem rángatott, torpant az autó, csak miután kicserélték a belső elektronikát. Viszont utána nem volt lámpa, csak most az EGR lezárása után 435 km-el.
Most 2 (!!!) héttel a gari lejárta előtt. nem tudom mit csináljak. Lezárjam, és hagyjam a lámpát világítani, vagy ne zárjam le, és rángasson ahogy akar. Viszont akkor vis****akatom a régi szoftverem, (ha lehet) mert azzal hangsúlyozom, nem rángatott!!

Lehet, hogy hülyeséget mondok, ez kalkuláld bele...de!
A tiéd még EU3-as szabványú, ha minden igaz. Legalábbis annak kell lennie, az alvázszám kilencedik karaktere nálad még 1. Információim alapján az EU3-asok még nem csináltak ilyen ramazurit , rángatást, stb. Viszont ahogy te is mondod, akinek lecserélték a software-ét, annak előjött ez.
Szerintem szorítva a garis megoldást, rakasd vissza az EU3-at, annak az autónak nem kell tudnia az EU4-et zöldkártyán soha! Mindent tetess vissza az eredeti állapotba, tégy úgy, mintha nem tudnál róla, hogy nem az eredeti dolgok lennének a kocsiban és üsd a vasat, amíg hibátlan nem lesz kocsi! Macerás, de nem a saját pénztárcádra megy így a játék! :-)
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #174 Dátum: 2007. Október 23. - 11:59:49 »

Tényleg én sem akarom elkiabálni, de (emlékezetből) úgy tudom 600 km körül járok EGR lezárás után. Mondjuk nekem sosem volt pech-lámpám működő EGR-rel sem, de azóta sem. Szóval eddig minden tekintetben (fogyi, menetdinamika, viselkedés) álomszerű az autó EGR nélkül. Tehát le...m, hogy -teszem fel melyik érzékelő vagy- mi nem működik, az autóban!!! Összehasonlítva minden téren más márkájú autókkal, egy autónak ilyennek kell lennie!!! Nem ugrálósnak, mert ez nem kecske, nem zabagépnek, mert ez nem URAL és menetdinamikában nem Yogo Skala 55-nek egy új köntösben! Ennek az autónak ilyen motorral ezt kell tudnia! Pont.

Ha jól látom, a tiéd 2006.06. havi. Az enyém 2004. 11.havi. Első szériás. Nagyon sokat jártam a szervízeket sárga lámpa miatt! Nem egy szervízben voltam. Nagyon sok mindent cseréltek rajta, hogy ne legyel lámpa. Jobban visszagondolva nagyon sokáig nem rángatott, torpant az autó, csak miután kicserélték a belső elektronikát. Viszont utána nem volt lámpa, csak most az EGR lezárása után 435 km-el.
Most 2 (!!!) héttel a gari lejárta előtt. nem tudom mit csináljak. Lezárjam, és hagyjam a lámpát világítani, vagy ne zárjam le, és rángasson ahogy akar. Viszont akkor vis****akatom a régi szoftverem, (ha lehet) mert azzal hangsúlyozom, nem rángatott!!

Lehet, hogy hülyeséget mondok, ez kalkuláld bele...de!
A tiéd még EU3-as szabványú, ha minden igaz. Legalábbis annak kell lennie, az alvázszám kilencedik karaktere nálad még 1. Információim alapján az EU3-asok még nem csináltak ilyen ramazurit , rángatást, stb. Viszont ahogy te is mondod, akinek lecserélték a software-ét, annak előjött ez.
Szerintem szorítva a garis megoldást, rakasd vissza az EU3-at, annak az autónak nem kell tudnia az EU4-et zöldkártyán soha! Mindent tetess vissza az eredeti állapotba, tégy úgy, mintha nem tudnál róla, hogy nem az eredeti dolgok lennének a kocsiban és üsd a vasat, amíg hibátlan nem lesz kocsi! Macerás, de nem a saját pénztárcádra megy így a játék! :-)


Nem mondasz hülyeséget! Ezen agyalok én is, és másra nem tudok gondolni! Megpróbálom vissza rakatni a régit!
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #175 Dátum: 2007. Október 23. - 12:27:00 »

Sziasztok! Az én SW paripám is 2004.-es évvégei átadással EU3-as. Szóval az én gépem nem csinálta a sokat szídott kecske-effektust, toporzékolást, ingadozást, nem fénylett a pechlámpa, stb. Itt van a kutya elásva- gondolom, EU4-es nagy találmány, hogy a környezetet addig se károsítsák, míg szervizben a kocsi. Brávó! A '97-es Nubirám sem ismert semmiféle hülyeséget. Az olajproblem sem volt 10/40 megfelelt, most is. Persze, hogy ne hencegésnek vegyétek a dolgot, a motortetőm zizeget, rezgett, de nem csapkodott. Hát ez van, volt, és remélem így is marad. Igaz, nem takarékos úgy, mint a Daewoo volt. Fel a fejjel, lesz még EU5-ös is, és azt már csak tólni kell, olyan tiszta lesz! Üdv: LadiGidy
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #176 Dátum: 2007. Október 23. - 12:47:23 »

Sziasztok! Az én SW paripám is 2004.-es évvégei átadással EU3-as. Szóval az én gépem nem csinálta a sokat szídott kecske-effektust, toporzékolást, ingadozást, nem fénylett a pechlámpa, stb. Itt van a kutya elásva- gondolom, EU4-es nagy találmány, hogy a környezetet addig se károsítsák, míg szervizben a kocsi. Brávó! A '97-es Nubirám sem ismert semmiféle hülyeséget. Az olajproblem sem volt 10/40 megfelelt, most is. Persze, hogy ne hencegésnek vegyétek a dolgot, a motortetőm zizeget, rezgett, de nem csapkodott. Hát ez van, volt, és remélem így is marad. Igaz, nem takarékos úgy, mint a Daewoo volt. Fel a fejjel, lesz még EU5-ös is, és azt már csak tólni kell, olyan tiszta lesz! Üdv: LadiGidy

Nem vesszük hencegésnek!  Kacsint
Holnap futok egy kört. Megpróbálom vis****akatni a régit. Először ott próbálkozom, ahol cserélték az elektronikát. Ha nemet mondanak, majd megyek máshova.
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #177 Dátum: 2007. Október 23. - 12:57:31 »

Ja kérem, akinek sikerült az élet.
EGR vezérlés nélküli autó, minden kikötőben más nő...  Vigyorog Vigyorog

1. Így adták, én megvettem. :-)
2. Igen és álandóan részeg vagyok, ha meg nem, akkor verekszem? Kikötőből sajna max. a konténereket vagy a berakodásra váró cuccokat látom. :-(

Egyébként fiam 1 éves múlt, egészséges, tehát tényleg sikerült :-)
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #178 Dátum: 2007. Október 23. - 20:30:25 »


Ha jól látom, a tiéd 2006.06. havi. Az enyém 2004. 11.havi. Első szériás. Nagyon sokat jártam a szervízeket sárga lámpa miatt! Nem egy szervízben voltam. Nagyon sok mindent cseréltek rajta, hogy ne legyel lámpa. Jobban visszagondolva nagyon sokáig nem rángatott, torpant az autó, csak miután kicserélték a belső elektronikát. Viszont utána nem volt lámpa, csak most az EGR lezárása után 435 km-el.
Most 2 (!!!) héttel a gari lejárta előtt. nem tudom mit csináljak. Lezárjam, és hagyjam a lámpát világítani, vagy ne zárjam le, és rángasson ahogy akar. Viszont akkor vis****akatom a régi szoftverem, (ha lehet) mert azzal hangsúlyozom, nem rángatott!!

Lehet, hogy hülyeséget mondok, ez kalkuláld bele...de!
A tiéd még EU3-as szabványú, ha minden igaz. Legalábbis annak kell lennie, az alvázszám kilencedik karaktere nálad még 1. Információim alapján az EU3-asok még nem csináltak ilyen ramazurit , rángatást, stb. Viszont ahogy te is mondod, akinek lecserélték a software-ét, annak előjött ez.
Szerintem szorítva a garis megoldást, rakasd vissza az EU3-at, annak az autónak nem kell tudnia az EU4-et zöldkártyán soha! Mindent tetess vissza az eredeti állapotba, tégy úgy, mintha nem tudnál róla, hogy nem az eredeti dolgok lennének a kocsiban és üsd a vasat, amíg hibátlan nem lesz kocsi! Macerás, de nem a saját pénztárcádra megy így a játék! :-)


Nem mondasz hülyeséget! Ezen agyalok én is, és másra nem tudok gondolni! Megpróbálom vissza rakatni a régit!

Bevallom nem irigyellek. Így a gari vége felé hogy a rákban legyen okos az ember gyermeke...
Kicserélték az elektronikát és a szofvert, mert állandóan sárgalámpa.
Az újjal meg rángat, ezért EGR kiiktat, így meg sárgalámpa.... Szép kis dilemma...

Amit viszont nem értek:
Ha jól gondolom, a mostani elektronyika szoftváréval ua., mint az én (meg Cápa, meg sokunk...) Eu4-esében. AKKOR MI A F..SZTÓL NINCS NEKEM (meg Cápának, meg sokunknak...) ÉS MI A F..SZTÓL VAN NEKED LÁMPÁD...? Agyrém... !
  vagyok, és gondolhatod, hogy nem rád...
« Utoljára szerkesztve: 2007. Október 23. - 20:34:48 írta kripic » Naplózva
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #179 Dátum: 2007. Október 24. - 08:32:25 »


Ha jól látom, a tiéd 2006.06. havi. Az enyém 2004. 11.havi. Első szériás. Nagyon sokat jártam a szervízeket sárga lámpa miatt! Nem egy szervízben voltam. Nagyon sok mindent cseréltek rajta, hogy ne legyel lámpa. Jobban visszagondolva nagyon sokáig nem rángatott, torpant az autó, csak miután kicserélték a belső elektronikát. Viszont utána nem volt lámpa, csak most az EGR lezárása után 435 km-el.
Most 2 (!!!) héttel a gari lejárta előtt. nem tudom mit csináljak. Lezárjam, és hagyjam a lámpát világítani, vagy ne zárjam le, és rángasson ahogy akar. Viszont akkor vis****akatom a régi szoftverem, (ha lehet) mert azzal hangsúlyozom, nem rángatott!!

Lehet, hogy hülyeséget mondok, ez kalkuláld bele...de!
A tiéd még EU3-as szabványú, ha minden igaz. Legalábbis annak kell lennie, az alvázszám kilencedik karaktere nálad még 1. Információim alapján az EU3-asok még nem csináltak ilyen ramazurit , rángatást, stb. Viszont ahogy te is mondod, akinek lecserélték a software-ét, annak előjött ez.
Szerintem szorítva a garis megoldást, rakasd vissza az EU3-at, annak az autónak nem kell tudnia az EU4-et zöldkártyán soha! Mindent tetess vissza az eredeti állapotba, tégy úgy, mintha nem tudnál róla, hogy nem az eredeti dolgok lennének a kocsiban és üsd a vasat, amíg hibátlan nem lesz kocsi! Macerás, de nem a saját pénztárcádra megy így a játék! :-)


Nem mondasz hülyeséget! Ezen agyalok én is, és másra nem tudok gondolni! Megpróbálom vissza rakatni a régit!

Bevallom nem irigyellek. Így a gari vége felé hogy a rákban legyen okos az ember gyermeke...
Kicserélték az elektronikát és a szofvert, mert állandóan sárgalámpa.
Az újjal meg rángat, ezért EGR kiiktat, így meg sárgalámpa.... Szép kis dilemma...

Amit viszont nem értek:
Ha jól gondolom, a mostani elektronyika szoftváréval ua., mint az én (meg Cápa, meg sokunk...) Eu4-esében. AKKOR MI A F..SZTÓL NINCS NEKEM (meg Cápának, meg sokunknak...) ÉS MI A F..SZTÓL VAN NEKED LÁMPÁD...? Agyrém... !
  vagyok, és gondolhatod, hogy nem rád...


Tudom, hogy nem rám!
Most kezdem körbetelefonálni a "kedvenc" szervízeimet. Kiváncsi vagyok hol mit mondanak. A fejlemnyékkel jelentkezem.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 103   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!