kopé
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
|
|
« Hozzászólás #540 Dátum: 2008. április 27. - 22:18:40 » |
|
Helló mindenki! Új vagyok itt, és csak a feléig jutottam a hozzászólások olvasásában... 2005. júniusban vattem át az 1,4-es sedanomat. MInden kötelező szervízre pontosan megvolt a Dunában. 1,5 éves korában"sárga lámpa". Szerviz: kódtörlés (sajnos egyszer sem kérdeztem a kód számát!), és "nyomni 3000 for/perc fölé... Nem rángatott, gyorsult (igaz, nem sietek, mert csak a bp.-i dugókban autózom). Negyedik kódtörlés után, kocsi 1,5 éves korában kb. 26000 km-nél (rámuntak?) hengerfej le, szelepcsere, 1 hét alatt kész a kocs. Sárga lámpa nélküli 4 hónap, majd útban az Adriára, 500 km-nyi autópályan való utazás után Zadarnál sárga lámpa . A szervizben 2-3 újabb kódtörlés, és 5 hónap után "AGR csere" (ezt írták a munkalapra). Tegnap előttig OK, de akkor újra "sárga lámpa", és most először, gyenge motor-teljesítmény. Szerviz előjegyzett "ÚJABB" szelepgarnitúra cserére, 2 hónappal a garancia lejárata előtt. Állítólag a gyártó 2008. elején módosított a szelepen (ki hiszi el ezt?), és ezekkel a szelepekkel már nincs gond... Elkeseredésemben találtam meg a topikot, de amit itt olvastam az sem győzött meg, hogy nem-e a kocsi eladása a legjobb megoldás? 8 évig Swift-et használtam, és ÉLVEZTEM az autózást! A Lacetti-vel csak a "sárga lámpás" esetemet írtam be (itt ez a téma), de voltak más gondjaim is (légzsék visszajelző, folyamatos izzócsere...). Kopé
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kripic
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1034
Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)
|
|
« Hozzászólás #541 Dátum: 2008. április 28. - 07:48:12 » |
|
Helló mindenki! Új vagyok itt, és csak a feléig jutottam a hozzászólások olvasásában... 2005. júniusban vattem át az 1,4-es sedanomat. MInden kötelező szervízre pontosan megvolt a Dunában. 1,5 éves korában"sárga lámpa". Szerviz: kódtörlés (sajnos egyszer sem kérdeztem a kód számát!), és "nyomni 3000 for/perc fölé... Nem rángatott, gyorsult (igaz, nem sietek, mert csak a bp.-i dugókban autózom). Negyedik kódtörlés után, kocsi 1,5 éves korában kb. 26000 km-nél (rámuntak?) hengerfej le, szelepcsere, 1 hét alatt kész a kocs. Sárga lámpa nélküli 4 hónap, majd útban az Adriára, 500 km-nyi autópályan való utazás után Zadarnál sárga lámpa . A szervizben 2-3 újabb kódtörlés, és 5 hónap után "AGR csere" (ezt írták a munkalapra). Tegnap előttig OK, de akkor újra "sárga lámpa", és most először, gyenge motor-teljesítmény. Szerviz előjegyzett "ÚJABB" szelepgarnitúra cserére, 2 hónappal a garancia lejárata előtt. Állítólag a gyártó 2008. elején módosított a szelepen (ki hiszi el ezt?), és ezekkel a szelepekkel már nincs gond... Elkeseredésemben találtam meg a topikot, de amit itt olvastam az sem győzött meg, hogy nem-e a kocsi eladása a legjobb megoldás? 8 évig Swift-et használtam, és ÉLVEZTEM az autózást! A Lacetti-vel csak a "sárga lámpás" esetemet írtam be (itt ez a téma), de voltak más gondjaim is (légzsék visszajelző, folyamatos izzócsere...). Kopé Üdv itt közöttünk! Az sajna igaz, hogy a szelepproblémák főleg az 1.4-eseket érintik (van azért 1.6-os is ), abban azonban biztos lehetsz, hogy a szelepeken módosított a gyár. Persze ez sem életbiztosítás, de azért némi esélyt csak ad a gépnek, hogy nálatok maradhasson A légzsák visszajelzőre, meg az izzócserére van tuti megoldás, ezért ne tedd lapátra a gépet... Ezeket persze a szerviz is magától megoldhatta volna, de ha nem tette, csapj bátran az asztalra: A légzsák csatlakozóját nem olyan nagy ügy kicserélni még a szerviznek sem , meg egy - Opelből származó - előtétet is kb. 3 perc beapplikálni az izzócserék ellen...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #542 Dátum: 2008. április 28. - 21:49:24 » |
|
Offtopic: De kópékartárs a környékén fellelhető legrosszabb szervízt választotta... On.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #543 Dátum: 2008. április 30. - 07:07:30 » |
|
Negyedik kódtörlés után, kocsi 1,5 éves korában kb. 26000 km-nél (rámuntak?) hengerfej le, szelepcsere, 1 hét alatt kész a kocs. Sárga lámpa nélküli 4 hónap, majd útban az Adriára, 500 km-nyi autópályan való utazás után Zadarnál sárga lámpa . A szervizben 2-3 újabb kódtörlés, és 5 hónap után "AGR csere" (ezt írták a munkalapra). Tegnap előttig OK, de akkor újra "sárga lámpa", és most először, gyenge motor-teljesítmény. Szerviz előjegyzett "ÚJABB" szelepgarnitúra cserére, 2 hónappal a garancia lejárata előtt. Állítólag a gyártó 2008. elején módosított a szelepen (ki hiszi el ezt?), és ezekkel a szelepekkel már nincs gond... Egészen biztosan nem 2008 a jó dátum - már előtte is a módosított szelepeket tették bele (jó esetben). Én inkább azon kezdenék el morfondírozni, hogy első alkalommal biztosan kicserélték-e a szelepeket. Nem biztos, hogy oda vinném vissza a gépet. Chevy Gombos - Szabó István szervízvezető, és hivatkozz a klubra. Ott biztosan ki is cserélik.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kopé
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
|
|
« Hozzászólás #544 Dátum: 2008. Május 21. - 17:31:13 » |
|
Üdv minndenkinek! Lehet, hogy nagyon naív vagyok, de másodszor is leadtam a kocsit szelepcserére, és megint a Dunába... Határozottan állították, hogy néhány hónapja módosítottak a szelepeken. Gondolom itthon sokminden megtörténhet, de abban bízom, hogy a külföldi tulajdonos talán odafigyel a saját nyereségét csökkentő garanciális cserékre... KOPÉ
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #545 Dátum: 2008. Május 21. - 17:40:28 » |
|
Üdv minndenkinek! Lehet, hogy nagyon naív vagyok, de másodszor is leadtam a kocsit szelepcserére, és megint a Dunába... Határozottan állították, hogy néhány hónapja módosítottak a szelepeken. Gondolom itthon sokminden megtörténhet, de abban bízom, hogy a külföldi tulajdonos talán odafigyel a saját nyereségét csökkentő garanciális cserékre... KOPÉ
Én a helyedben naponta kétszer bemennék megnézni hogy mit csinálnak az autóval,tényleg cserélik e a szelepeket.Az a gyanúm hogy először nem cserélték ki a szelepeket csak papíron,vagy esetleg láttad szétszedve a motort?
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #546 Dátum: 2008. Május 21. - 19:04:38 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #547 Dátum: 2008. Május 21. - 19:08:07 » |
|
Üdv minndenkinek! Lehet, hogy nagyon naív vagyok, de másodszor is leadtam a kocsit szelepcserére, és megint a Dunába... Határozottan állították, hogy néhány hónapja módosítottak a szelepeken. Gondolom itthon sokminden megtörténhet, de abban bízom, hogy a külföldi tulajdonos talán odafigyel a saját nyereségét csökkentő garanciális cserékre... KOPÉ
Én a helyedben naponta kétszer bemennék megnézni hogy mit csinálnak az autóval,tényleg cserélik e a szelepeket.Az a gyanúm hogy először nem cserélték ki a szelepeket csak papíron,vagy esetleg láttad szétszedve a motort? Én viszont úgy gondolom, hogy megállja helyét a történet, ugyanis amíg a régi szelepekre cserélték az eredetieket, addig semmi nem változott a motorban. Vagyis a koromlerakódást nem szüntették meg a szelepszárakon, így egy idő után az a garnitúra kipuff-szelep is megszorulhatott és beadta a hibakódot a tökéletlen égés/gyújtáskimaradásról. A szelepeken állítólag tényleg változtattak, bár nekem még nem telt le a tesztidőszak, hogy azt tudjam mondani:ezek már jók lesznek! Viszont az infóm az, hogy a mai napig szelepcserés autókban a régi szelep van beépítve. Ez lehet abból is, hogy még mindig a régi szelepek kerülnek bele a gyárban, mert annyi maradt nekik raktáron, mint a zöld kijelzős digitális órából, de lehet azon okból is, hogy még nincs olyan lacsi/aveo, ami ez alatt a pár hónap alatt hibakódot adott volna. (Mert ugye akinek 2008-as a gépe, hajtja is és sokat megy, annak lehet sosem lesz pech-lámpája, aki meg keveset megy, anank még ennyi idő alatt nem kormolódott el annyira, hogy bedobja a kódot.)
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
gatsy
|
|
« Hozzászólás #548 Dátum: 2008. Május 22. - 11:19:50 » |
|
Tegnap Jani63-mal mini-talit rendeztünk, ahogy ezt már írtam, és kaptam tőle lezáró lemezt.
No most, eddig nekem nem volt problémám a géppel (2006.11 hó, 1.4, ca. 18.000 km). Szerintetek neki álljak a hétvégén lezárni a szelepet, vagy hagyjam? Részben féltem a garit, ill. félek a lezárást követő hibakódtól, viszont attól is tartok, hogy egyszercsak mégis előjön a bakkecske üzem mód.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hicar
|
|
« Hozzászólás #549 Dátum: 2008. Május 22. - 12:03:17 » |
|
Tegnap Jani63-mal mini-talit rendeztünk, ahogy ezt már írtam, és kaptam tőle lezáró lemezt.
No most, eddig nekem nem volt problémám a géppel (2006.11 hó, 1.4, ca. 18.000 km). Szerintetek neki álljak a hétvégén lezárni a szelepet, vagy hagyjam? Részben féltem a garit, ill. félek a lezárást követő hibakódtól, viszont attól is tartok, hogy egyszercsak mégis előjön a bakkecske üzem mód.
Ha nincs gondod a géppel szerintem ne nyulj hozzá, ráérsz akkor lezárni, ha valami hiba előjön. Ahogy hallottam főleg az 1.4-esek érzékenyek a lezárás utáni hibakódra.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. Május 22. - 12:05:09 írta hicar »
|
Naplózva
|
|
|
|
hicar
|
|
« Hozzászólás #550 Dátum: 2008. Május 22. - 12:08:40 » |
|
Melyik Dunáról beszélünk, mert kettő szervíz van de egy kézben.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kripic
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1034
Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)
|
|
« Hozzászólás #551 Dátum: 2008. Május 22. - 15:10:23 » |
|
Tegnap Jani63-mal mini-talit rendeztünk, ahogy ezt már írtam, és kaptam tőle lezáró lemezt.
No most, eddig nekem nem volt problémám a géppel (2006.11 hó, 1.4, ca. 18.000 km). Szerintetek neki álljak a hétvégén lezárni a szelepet, vagy hagyjam? Részben féltem a garit, ill. félek a lezárást követő hibakódtól, viszont attól is tartok, hogy egyszercsak mégis előjön a bakkecske üzem mód.
Ha nincs gondod a géppel szerintem ne nyulj hozzá, ráérsz akkor lezárni, ha valami hiba előjön. Ahogy hallottam főleg az 1.4-esek érzékenyek a lezárás utáni hibakódra. Hicar mesterrel ellentétben - akinek ugye voltak problémái a lezárás után - én meg javaslom a lezárást. A bakkecske effektus ha előjönne, nem ettől lesz (szerintem), viszont megelőzheted vele (szerintem) Én már jó régen lezártam (jelzem: NEM VOLT GONDOM), és a lezárás sem okozott semmiféle problémát (kopp-kopp-kopp), bár az enyém 1.6-os. A szervizes ember - bár szigorúan nem hivatalosan - is hangosan bólogatott, amikor megemlítettem neki - szintén szigorúan nem hivatalosan -, hogy mit merészeltem... Amennyiben a szelep csavarkái nem festettek, célirányos keresés nélkül szerviz legyen a talpán, amelyik felfedezi a lezárást... Na ezek után döntsd el, hogy mit is tegyél! Ha mégis a lezárás mellett döntesz, akkor viszont a szelepet alaposan pucováld ki, a szelep szárát - mondjuk WD40-el - jól sprickold be (csak folyjon nyugodtan a lé) majd alaposan rázogasd ki, mielőtt vis****akod a lezáró lappal együtt... szerintem
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jopek
|
|
« Hozzászólás #552 Dátum: 2008. Május 22. - 15:39:40 » |
|
Tegnap Jani63-mal mini-talit rendeztünk, ahogy ezt már írtam, és kaptam tőle lezáró lemezt.
No most, eddig nekem nem volt problémám a géppel (2006.11 hó, 1.4, ca. 18.000 km). Szerintetek neki álljak a hétvégén lezárni a szelepet, vagy hagyjam? Részben féltem a garit, ill. félek a lezárást követő hibakódtól, viszont attól is tartok, hogy egyszercsak mégis előjön a bakkecske üzem mód.
Ha nincs gondod a géppel szerintem ne nyulj hozzá, ráérsz akkor lezárni, ha valami hiba előjön. Ahogy hallottam főleg az 1.4-esek érzékenyek a lezárás utáni hibakódra. Hicar mesterrel ellentétben - akinek ugye voltak problémái a lezárás után - én meg javaslom a lezárást. A bakkecske effektus ha előjönne, nem ettől lesz (szerintem), viszont megelőzheted vele (szerintem) Én már jó régen lezártam (jelzem: NEM VOLT GONDOM), és a lezárás sem okozott semmiféle problémát (kopp-kopp-kopp), bár az enyém 1.6-os. A szervizes ember - bár szigorúan nem hivatalosan - is hangosan bólogatott, amikor megemlítettem neki - szintén szigorúan nem hivatalosan -, hogy mit merészeltem... Amennyiben a szelep csavarkái nem festettek, célirányos keresés nélkül szerviz legyen a talpán, amelyik felfedezi a lezárást... Na ezek után döntsd el, hogy mit is tegyél! Ha mégis a lezárás mellett döntesz, akkor viszont a szelepet alaposan pucováld ki, a szelep szárát - mondjuk WD40-el - jól sprickold be (csak folyjon nyugodtan a lé) majd alaposan rázogasd ki, mielőtt vis****akod a lezáró lappal együtt... szerintem Szerintem is. ( 1.4, no problem, kopp-kopp )
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #553 Dátum: 2008. Május 23. - 07:04:03 » |
|
Melyik Dunáról beszélünk, mert kettő szervíz van de egy kézben. Ennek az infónak "kakaos" Cartárs a megmondhatója. Neki gyült meg a baja valamelyik "dunával"...
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
hicar
|
|
« Hozzászólás #554 Dátum: 2008. Május 23. - 10:43:56 » |
|
Ennek az infónak "kakaos" Cartárs a megmondhatója. Neki gyült meg a baja valamelyik "dunával"... [/quote]
Engem csak azért érdekel mert én is a Dunába járok (Soroksári ut) és eddig nem volt problémám velük.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|