Lacetti klub fórum
2024. November 01. - 20:41:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 103   Le
 
Szerző Téma: Torpanás és EGR szelep  (Megtekintve 553477 alkalommal)
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #135 Dátum: 2007. Október 18. - 07:19:36 »

Körülszimatoltam az EGR szelepemet. Le van festve gyárilag világos-zöld festékkel /lehet hogy a gari miatt/ hogy ne lehessen piszkálni, még a tömítés is festett. Nálatok nem?
Üdv: ladlac
Fotó a festésröl: EGR + csavar. /kicsit homály, mert telóval csináltam./
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #136 Dátum: 2007. Október 18. - 07:23:40 »

Kivettem a légszűrőházból a csonkakúp folytást. Ez hogyan befolyásolja majd a motor viselkedését?
Üdv
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #137 Dátum: 2007. Október 18. - 07:33:36 »

Kivettem a légszűrőházból a csonkakúp folytást. Ez hogyan befolyásolja majd a motor viselkedését?
Üdv
Észre fogod venni... Vigyorog: Dinamikusabb, nyomatékosabb lesz, és mindezt szélesebb fordulatszám-tartományban...
Naplózva
kola1234
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


« Hozzászólás #138 Dátum: 2007. Október 18. - 10:51:08 »

Hol van a Lacsiban az  afojtás?He
Naplózva

Daewoo Nubira II. 1.6 16V SX ABS AC             JVC - CRUNC - SPECTRON - BLAUPUNKT
hicar
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Hozzászólás #139 Dátum: 2007. Október 18. - 11:37:09 »

Hol van a Lacsiban az  afojtás?He

Nézd meg a galériában "Több levegőt" címen!
Naplózva

popek
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


« Hozzászólás #140 Dátum: 2007. Október 18. - 16:06:46 »

Nem, már nem garis,épp ezért akarják lehuzni az embereket,gondolom én.Utána néztem egy EGR szelep 20000-ft.A szerviz 50000-ért cserélné,csak állítólag nem tart sokáig az új sem,ismét előjön valamiért a rángatás.
Naplózva
hicar
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Hozzászólás #141 Dátum: 2007. Október 18. - 17:27:47 »

Hol van a Lacsiban az  afojtás?He

Nézd meg a galériában "Több levegőt" címen!

Tudom, hogy nem idevágó téma levegő szűkitő kérdése, de ha már fölmerült lenne egy kérdésem?
Biztos, hogy jót teszünk, ha kivesszük ezt a szűkitőt - DIFFÚZORT! - ez van a csőre írva! Mert mi is a diffúzor? Idézet: A csővezetéknek az áramlása irányában folyamatosan növekvő keresztmetszetű része, amelyben az áramló közeg mozgási energiája nyomási energiává alakítható.
Tehát mit csinálunk mi, ha kivesszük ezt a csövet? Csökkentjük a levegő nyomását a motor felé! Hát ez nem biztos, hogy jó a motornak.
Naplózva

ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #142 Dátum: 2007. Október 18. - 18:12:42 »

Hol van a Lacsiban az  afojtás?He

Nézd meg a galériában "Több levegőt" címen!

Tudom, hogy nem idevágó téma levegő szűkitő kérdése, de ha már fölmerült lenne egy kérdésem?
Biztos, hogy jót teszünk, ha kivesszük ezt a szűkitőt - DIFFÚZORT! - ez van a csőre írva! Mert mi is a diffúzor? Idézet: A csővezetéknek az áramlása irányában folyamatosan növekvő keresztmetszetű része, amelyben az áramló közeg mozgási energiája nyomási energiává alakítható.
Tehát mit csinálunk mi, ha kivesszük ezt a csövet? Csökkentjük a levegő nyomását a motor felé! Hát ez nem biztos, hogy jó a motornak.
Én biza kivettem tegnap. Ma mentem vele 50 km-t és tényleg finomabb lett a gázadásnál a reakciók. Jobban harap, de lehet hogy csak képzelődöm?
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #143 Dátum: 2007. Október 18. - 19:12:04 »

Hol van a Lacsiban az  afojtás?He

Nézd meg a galériában "Több levegőt" címen!

Tudom, hogy nem idevágó téma levegő szűkitő kérdése, de ha már fölmerült lenne egy kérdésem?
Biztos, hogy jót teszünk, ha kivesszük ezt a szűkitőt - DIFFÚZORT! - ez van a csőre írva! Mert mi is a diffúzor? Idézet: A csővezetéknek az áramlása irányában folyamatosan növekvő keresztmetszetű része, amelyben az áramló közeg mozgási energiája nyomási energiává alakítható.
Tehát mit csinálunk mi, ha kivesszük ezt a csövet? Csökkentjük a levegő nyomását a motor felé! Hát ez nem biztos, hogy jó a motornak.
Én biza kivettem tegnap. Ma mentem vele 50 km-t és tényleg finomabb lett a gázadásnál a reakciók. Jobban harap, de lehet hogy csak képzelődöm?
Úgy látom nincs változás- az INDEX-ben is időről időre előkerült pl. a diffúzor/szűkítőnek én neveztem először/ kivegyem vagy sem dilemmája. Hogy könnyebb legyen dönteni, bár leírtam már házunk táján: a Lacetti a legkisebb szűrési ellenállásnál üzemel közelebb az optimumhoz, rugalmasabb, jobb a nyomaték, több a LE, nagyobb a végsebesség. További részletek SOFT-TUNING.
Egy gondolat még a garanciáról, többen már a direktszűrőt sem vettük ki a márkaszervizek előtt- gond nélkül.
Lásd Kaposújlakon.
Üdv
Naplózva
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #144 Dátum: 2007. Október 18. - 19:39:39 »

Én is kivettem a szűkítőt, bár nem mondhatnám, hogy érzek is valamit, igazából sztem elképzeljük, hogy sokkal jobb Mosolyog
Amúgy ennek a kütyünek egy szerepe lehet, hogy melegben is hűvösebb levegőt juttason a motorhoz, mivel a szívó oldala szűkebb, és az áramlás irányába kitágul...
Így hasonló a működése egy klímához...Legalábbis szerintem Mosolyog
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #145 Dátum: 2007. Október 18. - 22:21:52 »

Hol van a Lacsiban az  afojtás?He

Nézd meg a galériában "Több levegőt" címen!

Tudom, hogy nem idevágó téma levegő szűkitő kérdése, de ha már fölmerült lenne egy kérdésem?
Biztos, hogy jót teszünk, ha kivesszük ezt a szűkitőt - DIFFÚZORT! - ez van a csőre írva! Mert mi is a diffúzor? Idézet: A csővezetéknek az áramlása irányában folyamatosan növekvő keresztmetszetű része, amelyben az áramló közeg mozgási energiája nyomási energiává alakítható.
Tehát mit csinálunk mi, ha kivesszük ezt a csövet? Csökkentjük a levegő nyomását a motor felé! Hát ez nem biztos, hogy jó a motornak.

Ez egy kicsit sántít, mert akkor növelné a nyomást, ha  a motor felé szűkülne, de ez arra tágul.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
kola1234
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


« Hozzászólás #146 Dátum: 2007. Október 19. - 08:15:14 »

Hol van a Lacsiban az  afojtás?He

Nézd meg a galériában "Több levegőt" címen!

Nézem.
De közben meg rátaláltam az ablaktörlős riportra.
Én nem kötögettem semmit.
Vettem 2méter fekete szilikonos gumicsövet,és az ablakspricnit elosztottam még 2fele.
Egyből megy a lé a lapátra.Nem kell fél autót áttervezni.
Ja.Eredeti spricnik is megvannak.
Annyi a hátulütője,hogy több víz fogy.
Naplózva

Daewoo Nubira II. 1.6 16V SX ABS AC             JVC - CRUNC - SPECTRON - BLAUPUNKT
kola1234
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


« Hozzászólás #147 Dátum: 2007. Október 19. - 08:19:56 »

Úgy látom,minél újabb autód van, annál több idegesítő apróság van benne.

Nubira 2 ben ilyen kúp nincs.
Azt hittem egyforma alacsival,de nem.
Naplózva

Daewoo Nubira II. 1.6 16V SX ABS AC             JVC - CRUNC - SPECTRON - BLAUPUNKT
hicar
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Hozzászólás #148 Dátum: 2007. Október 19. - 09:07:54 »

Hol van a Lacsiban az  afojtás?He

Nézd meg a galériában "Több levegőt" címen!

Tudom, hogy nem idevágó téma levegő szűkitő kérdése, de ha már fölmerült lenne egy kérdésem?
Biztos, hogy jót teszünk, ha kivesszük ezt a szűkitőt - DIFFÚZORT! - ez van a csőre írva! Mert mi is a diffúzor? Idézet: A csővezetéknek az áramlása irányában folyamatosan növekvő keresztmetszetű része, amelyben az áramló közeg mozgási energiája nyomási energiává alakítható.
Tehát mit csinálunk mi, ha kivesszük ezt a csövet? Csökkentjük a levegő nyomását a motor felé! Hát ez nem biztos, hogy jó a motornak.

Ez egy kicsit sántít, mert akkor növelné a nyomást, ha  a motor felé szűkülne, de ez arra tágul.

Igen én is így gondoltam, mert ez lenne a logikus, de utánanéztem és pont forditva van ahogy a fizikai szakirodalomból is idéztem. A táguló felénél növeli a nyomást!

Naplózva

hicar
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Hozzászólás #149 Dátum: 2007. Október 19. - 09:12:34 »

Én is kivettem a szűkítőt, bár nem mondhatnám, hogy érzek is valamit, igazából sztem elképzeljük, hogy sokkal jobb Mosolyog
Amúgy ennek a kütyünek egy szerepe lehet, hogy melegben is hűvösebb levegőt juttason a motorhoz, mivel a szívó oldala szűkebb, és az áramlás irányába kitágul...
Így hasonló a működése egy klímához...Legalábbis szerintem Mosolyog

Igen én is kivettem ez a diffuzert és semmi változást nem éreztem. De amikor az EGR-t lezártam drasztikus változás volt pozitív irányban. Különben a szakirodalom - fizika - átfutása után úgy gondolom, hogy jobb visszatenni a diffuzert, nagyobb fordulatszámnál, mikor nagyobb a levegő áramlása akkor fejti ki hatását - nyomás növekedés. Én vissza is raktam.
Naplózva

Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 103   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!