Lacetti klub fórum
2024. November 01. - 21:41:41 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 103   Le
 
Szerző Téma: Torpanás és EGR szelep  (Megtekintve 553497 alkalommal)
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #120 Dátum: 2007. Október 16. - 12:35:05 »

Lehet hogy csak okoskodás, de úgy tudom hogy hömérsékletet csak a beszivott levegőt méri a légszűrö házban, meg a hűtővizet a motornál.

Pár oldallal előrébb leírtam, hogy az EGR témában mit és hogyan tesz/érzékel az ECU (a keresőbe inkább ECM-et írj. Mivel a gyári terminológia így használja, én is így említettem).
Nem kell találgatni, csak a keresőt használni (hát ezért bújom a szakirodalmat? Irgum-burgum.  )
« Utoljára szerkesztve: 2007. Október 16. - 12:38:26 írta Stocz » Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #121 Dátum: 2007. Október 16. - 15:22:59 »

Körülszimatoltam az EGR szelepemet. Le van festve gyárilag világos-zöld festékkel /lehet hogy a gari miatt/ hogy ne lehessen piszkálni, még a tömítés is festett. Nálatok nem?
Üdv: ladlac
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
popek
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


« Hozzászólás #122 Dátum: 2007. Október 16. - 16:02:59 »

Sziasztok!Azt hogy veszem észre ha vészprogramot futtat az ECU?Ja és olyan lehet hogy lezárás után kb 50-60km megtétele után kigyulad a sárga lámpa majd kb 100km megtétele után elalszi,és azóta sem világít.Szerintetek?
Naplózva
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #123 Dátum: 2007. Október 16. - 16:32:01 »

Sziasztok!Azt hogy veszem észre ha vészprogramot futtat az ECU?Ja és olyan lehet hogy lezárás után kb 50-60km megtétele után kigyulad a sárga lámpa majd kb 100km megtétele után elalszi,és azóta sem világít.Szerintetek?
Én úgy tudom, hogy a vészprogramot nem lehet nem észrevenni... iu. hiába nyomod csak vánszorog. Ha kigyullad majd elalszik, attól még tárolja a kódot. Kiütheted, ha zavar.
Üdv
Naplózva
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #124 Dátum: 2007. Október 16. - 17:17:49 »

Körülszimatoltam az EGR szelepemet. Le van festve gyárilag világos-zöld festékkel /lehet hogy a gari miatt/ hogy ne lehessen piszkálni, még a tömítés is festett. Nálatok nem?
Üdv: ladlac

Nekem nem volt festve, se a szelep, se a tömítés.
Naplózva
popek
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


« Hozzászólás #125 Dátum: 2007. Október 16. - 17:38:21 »

És ha tárolja a kódot akkor az baj,és hogyan üthetem ki itthon,vagy csak szakszervizbe tudják?
Naplózva
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #126 Dátum: 2007. Október 16. - 18:34:14 »

És ha tárolja a kódot akkor az baj,és hogyan üthetem ki itthon,vagy csak szakszervizbe tudják?
A tárolt hibakóddal is gond nélkül lehet hajtani.
Az otthoni módszer: le kell kötni a sarukat és összezárva kisütni a kondit, de így pl. a rádió beállításai is törlődnek. /A módszerért nem vállalok felelősséget/.
Szervizben inkább javasolnám, mert ott ki is olvassák.
Üdv
Naplózva
popek
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


« Hozzászólás #127 Dátum: 2007. Október 16. - 18:51:08 »

Köszi szépen,remélem már többet nemfog világítani de hát ki tudja.Üdv jani
Naplózva
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #128 Dátum: 2007. Október 16. - 19:07:30 »


...Az otthoni módszer: le kell kötni a sarukat és összezárva kisütni a kondit, de így pl. a rádió beállításai is törlődnek. /A módszerért nem vállalok felelősséget/....


Ha lekötöd az akksit, utána nem kell valami "tanító" procedúrát végigcsinálni...? (Vagy itt, vagy máshol, de mintha olvastam volna ilyesmit...)
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #129 Dátum: 2007. Október 16. - 20:12:35 »

Speciel nekem volt rajta valami piros izé, de szagember eltávolította
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
hicar
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Hozzászólás #130 Dátum: 2007. Október 17. - 12:51:27 »

Körülszimatoltam az EGR szelepemet. Le van festve gyárilag világos-zöld festékkel /lehet hogy a gari miatt/ hogy ne lehessen piszkálni, még a tömítés is festett. Nálatok nem?
Üdv: ladlac

Nálam sem volt lefestve.
Naplózva

kola1234
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


« Hozzászólás #131 Dátum: 2007. Október 17. - 14:15:26 »

És ha tárolja a kódot akkor az baj,és hogyan üthetem ki itthon,vagy csak szakszervizbe tudják?
A tárolt hibakóddal is gond nélkül lehet hajtani.
Az otthoni módszer: le kell kötni a sarukat és összezárva kisütni a kondit, de így pl. a rádió beállításai is törlődnek. /A módszerért nem vállalok felelősséget/.
Szervizben inkább javasolnám, mert ott ki is olvassák.
Üdv


AUTÓRESET:
leveszed a + aksisarut, taposod a fékpedált pár másodpercig.Vársz 30percet,saru vissza,aztán elindítod míg be nem melegszik teljesen.Aztán taníthatod megint.
Naplózva

Daewoo Nubira II. 1.6 16V SX ABS AC             JVC - CRUNC - SPECTRON - BLAUPUNKT
kola1234
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


« Hozzászólás #132 Dátum: 2007. Október 17. - 14:18:03 »

Hali.Véletlenül azt nem tudod megmondani hogy kb mennyiért csinálják meg szervizben?
Amit hallottam, azt kollégámtól.Neki új merivája van.A haverjáét csinálták,de ismerősként.Nem pénzezett érte.
Keress 1 olyan szervízt ahol ezt elvégzik neked ócsóért.Szerintem.
Naplózva

Daewoo Nubira II. 1.6 16V SX ABS AC             JVC - CRUNC - SPECTRON - BLAUPUNKT
popek
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


« Hozzászólás #133 Dátum: 2007. Október 17. - 18:46:27 »

Ja,keresnék de hát úgy elhajtottak egerből,merthogy ők nem károsítják a motort.Hanem kicserélik az EGR szelepet,ugyanez gyöngyösön is.Ja s valami horror áron akarták cserélni a szelepet.Na most itt tartok,viszont elaludt a sárga lámpám!!!
Naplózva
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #134 Dátum: 2007. Október 17. - 21:34:51 »

Ja,keresnék de hát úgy elhajtottak egerből,merthogy ők nem károsítják a motort.Hanem kicserélik az EGR szelepet,ugyanez gyöngyösön is.Ja s valami horror áron akarták cserélni a szelepet.Na most itt tartok,viszont elaludt a sárga lámpám!!!

Ha garis a kocsid (amit nem tudom) és tényleg rossz az EGR, vagy bármi cserélhetől alkatrész hibás, akkor miért akarnak fizettetni Veled  He Én még eddíg a kötekező szervízeken kívűl, na és zöldkártya, még nem fizettem semmit...Na jó, volt egy szélvédő cserém, ami 20% önrészes Cascora ment, az volt 20000Ft...
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 103   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!