Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 22. - 05:31:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 103   Le
 
Szerző Téma: Torpanás és EGR szelep  (Megtekintve 549738 alkalommal)
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #495 Dátum: 2008. Március 29. - 11:55:59 »

A lezárás módjáról egy tapasztalt tagtárs nem tudna feltenni néhány fotót a végrehajtás segítségére, a hozzám hasonlóan tapasztalatlanabbak  részére?
http://forum.index.hu/Article/showArticle?na_start=330&na_step=30&t=9115025&na_order=
A 7241-es hozzászólás, Secret kolléga jóvoltából.
Naplózva
Fer962
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260



« Hozzászólás #496 Dátum: 2008. Március 29. - 12:03:03 »

A lezárás módjáról egy tapasztalt tagtárs nem tudna feltenni néhány fotót a végrehajtás segítségére, a hozzám hasonlóan tapasztalatlanabbak  részére?
http://forum.index.hu/Article/showArticle?na_start=330&na_step=30&t=9115025&na_order=
A 7241-es hozzászólás, Secret kolléga jóvoltából.
Köszönöm ez így tökéletesen értehető Vigyorog
Naplózva

http://img176.imageshack.us/img176/5922/chevr3gq9.gif
Ahogy tanult barátom mondja -> "mint tudjuk sok függ mindentől"
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #497 Dátum: 2008. Március 29. - 13:30:24 »

Végig olvastam az EGR szeleppel kapcsolatos hozzászolásokat,és úgy döntöttem kipróbálom a lezárt állapotot.Tapasztalataim szerint: az autó nyomatéka, lényegessen megváltozott,a fogyasztás bő 0.5l -rel lecsökkent.Mivel magam is műszaki ember vagyok,elutasítom azon megállapításokat melyek azt hivatottak elfogadtatni velünk, hogy a vissza áramoltatott gáz semleges.
Sajnálatra méltó hogy a gyártó nem ismeri el mekkora hibát követett el ,ezeket az autókat már rég vissza kellett volna hívni.
Persze így több benzin fogy,és több a munka a szervizekben is, tehát vannak akiknek jó a jelenlegi helyzet.
Egyébként a problémát nem a módszerben látom ,hanem a motorvezérlő elktronika tökéletlenségében.
 Hiszen vannak gyártók akik szintén alkalmazzák ezt a megoldást, és nincsenek ilyen problémák.
 Nem éppen fentartott , hanem tökéletes égésre van szüksége a motornak, itt gond van az időzítéssel és a mennyiséggel is.
Aki kételkedik nézze meg az EGR járatait aztán tovább ameddig csak akarja, "semlegesgáz" okozta "semlegeskorom".
Nem hinném hogy a jelenlegi helyzetben érdemes azzal foglalkozni, hogy milyen lámpa kezd el világitani ,az  a lényeg ,hogy viselkedik az autó avagy tökéletlen rendszer tökéletes visszajelzéssel.
Végezetül magam részéről csak ajánlani tudom az EGR járatinak lezárását, és mélyen elitélem azokat akik úgy gondolják ,hogy semmilyen felelőségük nincsen a történtekkel kapcsolatban.
Hűű zotyec, ezt megmondtad! Kacsint
És max. egyetértek. Lehet hibakódokkal meg elméletekkel magyarázkodni, a gyakorlat mégis a lezárást igazolja. Én is lezártam annakidején az EGR szelepet és nem sokkal később kb. 900 km. múlva sárgalámpa lett a dologból. Azt hittem, hogy a lezárást vette észre az elektronika. De kiderült, hogy az EGR szelep adta fel a harcot. Szervízben kicserélték és utána lezártam ismét. Azóta van egy jó autóm megint, nincs sárgalámpa csak nyugodt autózás. És nekem ez a fontos, nem az elmélet. Sokan vannak akik már több tízezer km. óta lezárt EGR-rel közlekednek és mégsincs semmilyen hibakódjuk.
Úgyhogy szerintem is le az EGR-rel! Vigyorog

Azt hol és hogy kell?

Zotya! Te vigyázz vele, mert az új autókon már le van festve az EGR-nél lévő csavar. Ha bontod, az a garancia vesztésével jár!
Naplózva
ZOTYA1983
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 685



« Hozzászólás #498 Dátum: 2008. Március 29. - 13:36:20 »

Végig olvastam az EGR szeleppel kapcsolatos hozzászolásokat,és úgy döntöttem kipróbálom a lezárt állapotot.Tapasztalataim szerint: az autó nyomatéka, lényegessen megváltozott,a fogyasztás bő 0.5l -rel lecsökkent.Mivel magam is műszaki ember vagyok,elutasítom azon megállapításokat melyek azt hivatottak elfogadtatni velünk, hogy a vissza áramoltatott gáz semleges.
Sajnálatra méltó hogy a gyártó nem ismeri el mekkora hibát követett el ,ezeket az autókat már rég vissza kellett volna hívni.
Persze így több benzin fogy,és több a munka a szervizekben is, tehát vannak akiknek jó a jelenlegi helyzet.
Egyébként a problémát nem a módszerben látom ,hanem a motorvezérlő elktronika tökéletlenségében.
 Hiszen vannak gyártók akik szintén alkalmazzák ezt a megoldást, és nincsenek ilyen problémák.
 Nem éppen fentartott , hanem tökéletes égésre van szüksége a motornak, itt gond van az időzítéssel és a mennyiséggel is.
Aki kételkedik nézze meg az EGR járatait aztán tovább ameddig csak akarja, "semlegesgáz" okozta "semlegeskorom".
Nem hinném hogy a jelenlegi helyzetben érdemes azzal foglalkozni, hogy milyen lámpa kezd el világitani ,az  a lényeg ,hogy viselkedik az autó avagy tökéletlen rendszer tökéletes visszajelzéssel.
Végezetül magam részéről csak ajánlani tudom az EGR járatinak lezárását, és mélyen elitélem azokat akik úgy gondolják ,hogy semmilyen felelőségük nincsen a történtekkel kapcsolatban.
Hűű zotyec, ezt megmondtad! Kacsint
És max. egyetértek. Lehet hibakódokkal meg elméletekkel magyarázkodni, a gyakorlat mégis a lezárást igazolja. Én is lezártam annakidején az EGR szelepet és nem sokkal később kb. 900 km. múlva sárgalámpa lett a dologból. Azt hittem, hogy a lezárást vette észre az elektronika. De kiderült, hogy az EGR szelep adta fel a harcot. Szervízben kicserélték és utána lezártam ismét. Azóta van egy jó autóm megint, nincs sárgalámpa csak nyugodt autózás. És nekem ez a fontos, nem az elmélet. Sokan vannak akik már több tízezer km. óta lezárt EGR-rel közlekednek és mégsincs semmilyen hibakódjuk.
Úgyhogy szerintem is le az EGR-rel! Vigyorog

Azt hol és hogy kell?

Zotya! Te vigyázz vele, mert az új autókon már le van festve az EGR-nél lévő csavar. Ha bontod, az a garancia vesztésével jár!
Na faca pont azt néztem
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #499 Dátum: 2008. Március 29. - 19:44:12 »

Csatlalozom Jopekhez. 15000 km gond nélkül, megy, mint a mérgezett egr  Vigyorog és elfogadható a fogyasztás is!
KOPP  KOPP   KOPP
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #500 Dátum: 2008. április 01. - 17:37:18 »

Lassan én is beállok a sorba (lejár a gari). OK, tudom, hogy ez nem feltétel, de most én kivártam.
Van-e valakinek egy "egérnyi" klingeritje, amit elboltona velem?
Vagy beszerzési hely Bp. környékén.

Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #501 Dátum: 2008. április 01. - 17:58:31 »

Lassan én is beállok a sorba (lejár a gari). OK, tudom, hogy ez nem feltétel, de most én kivártam.
Van-e valakinek egy "egérnyi" klingeritje, amit elboltona velem?
Vagy beszerzési hely Bp. környékén.


  INKÁBB KETTŐ? HOGY NEKEM IS JUSSON! CÁPA ANNO IGÉRT NEKEM DE AMIKOR OTT VOLTAM ELFELEWJTÖDÖTT!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #502 Dátum: 2008. április 01. - 18:01:06 »

Lassan én is beállok a sorba (lejár a gari). OK, tudom, hogy ez nem feltétel, de most én kivártam.
Van-e valakinek egy "egérnyi" klingeritje, amit elboltona velem?
Vagy beszerzési hely Bp. környékén.



pilisvörösvár megfelel?  Kacsint
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #503 Dátum: 2008. április 02. - 10:48:42 »

Lassan én is beállok a sorba (lejár a gari). OK, tudom, hogy ez nem feltétel, de most én kivártam.
Van-e valakinek egy "egérnyi" klingeritje, amit elboltona velem?
Vagy beszerzési hely Bp. környékén.



pilisvörösvár megfelel?  Kacsint

Persze!
Naplózva
hicar
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Hozzászólás #504 Dátum: 2008. április 02. - 11:26:43 »

Lezárt EGR-el hibakód jött ki, bevittem a szervízbe cserélik a szelepet, de utána megint lezárom Jopek is igy tett. Remélem nekem is beválik. Elötte azért kiveszem a lemezt, hogy ne morogjanak.
« Utoljára szerkesztve: 2008. április 02. - 11:29:01 írta hicar » Naplózva

kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #505 Dátum: 2008. április 02. - 16:10:50 »

Lassan én is beállok a sorba (lejár a gari). OK, tudom, hogy ez nem feltétel, de most én kivártam.
Van-e valakinek egy "egérnyi" klingeritje, amit elboltona velem?
Vagy beszerzési hely Bp. környékén.


  INKÁBB KETTŐ? HOGY NEKEM IS JUSSON! CÁPA ANNO IGÉRT NEKEM DE AMIKOR OTT VOLTAM ELFELEWJTÖDÖTT!
Drága uraim!
Ugyan nem klingerit, hanem "csak" jóféle szilikonlap, de két adag kijön még a meglévő mennyiségből. Nálam ezzel már jó rég óta üzemel (vagy nem üzemel Vigyorog Vigyorog Vigyorog) az EGéR, gond nélkül.
Ki és mikor teszi tiszteletét érte... Vigyorog?
Választási lehetőségek:
Napközben Bp/Kőbánya Gyömrői út, egyéb időpont nehézkesebb, de megoldható...
Naplózva
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #506 Dátum: 2008. április 02. - 16:28:30 »

Lezárt EGR-el hibakód jött ki, bevittem a szervízbe cserélik a szelepet, de utána megint lezárom Jopek is igy tett. Remélem nekem is beválik. Elötte azért kiveszem a lemezt, hogy ne morogjanak.
Ezen szerintem ne is gondolkodj, csere után AZONNAL zárd le. (Már ha jól értettem, és maga az ERG volt a ludas...)
Én spec. a lezáráskor mindenféle löttyökkel jól kiáztattam a szelep SZÁRÁT, kiszárítottam, befújtam (de úgy ám, hogy orrán-száján tocsogott) WD40-el, hogy szépen mocorogjon a későbbiekben is, és úgy tettem vissza. Nincs is semmi gondom, kopp-kopp-kopp.
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #507 Dátum: 2008. április 02. - 16:29:37 »

Egy ilyen lezáró okosságra Én is beneveznék, bár gondom még nem volt, de sosem lehet tudni!
Jobb félni, mint megijedni. Mivel nekem festve vannak a csavarjaim  , addig nem rakhatom be, amig a szervíz nem piszkálja hiba esetén. Viszont, ha van ilyen cuccom, sesem lesz hibám! Már megelőzés céljából sem rossz egy ilyen...
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #508 Dátum: 2008. április 02. - 16:32:06 »

Lezárt EGR-el hibakód jött ki, bevittem a szervízbe cserélik a szelepet, de utána megint lezárom Jopek is igy tett. Remélem nekem is beválik. Elötte azért kiveszem a lemezt, hogy ne morogjanak.
Ezen szerintem ne is gondolkodj, csere után AZONNAL zárd le. (Már ha jól értettem, és maga az ERG volt a ludas...)
Én spec. a lezáráskor mindenféle löttyökkel jól kiáztattam a szelep SZÁRÁT, kiszárítottam, befújtam (de úgy ám, hogy orrán-száján tocsogott) WD40-el, hogy szépen mocorogjon a későbbiekben is, és úgy tettem vissza. Nincs is semmi gondom, kopp-kopp-kopp.
Egyszer kipróbálnám a Tiédet, milyen is lezárt egérrel autózni.  Kacsint Vigyorog
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #509 Dátum: 2008. április 02. - 16:43:34 »

Mivel nekem nem volt vele sose gondom,ezért határozatlan vagyok ebben a lezárásban,hogy érdemes-e.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
Oldalak: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 103   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!