mostnemtom
|
|
« Hozzászólás #480 Dátum: 2008. Március 24. - 21:57:48 » |
|
Fene vigye garanciális még a vas.
Én roppant morcosan néznék a szervízben!Az sem jelent jót az álmoskönyv szerint! Eszik nem eszik ők főzték. Az lehet, hogy ők főzték, de az alapanyag a tiéd! Mire is gondolsz. Konkrétan a dug* *sra, de itt most a kocsikról beszélgetünk!
|
|
|
Naplózva
|
Az élet mindig ünnepnap!!!
|
|
|
ZOTYA1983
|
|
« Hozzászólás #481 Dátum: 2008. Március 24. - 22:00:00 » |
|
Majd meglátom megyek most 1 hoszabb útra és ha akkor is csinálja felhívom a kereskedőt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mostnemtom
|
|
« Hozzászólás #482 Dátum: 2008. Március 24. - 22:09:50 » |
|
Majd meglátom megyek most 1 hoszabb útra és ha akkor is csinálja felhívom a kereskedőt.
Kormold ki aztán majd kiforrja magát!
|
|
|
Naplózva
|
Az élet mindig ünnepnap!!!
|
|
|
ZOTYA1983
|
|
« Hozzászólás #483 Dátum: 2008. Március 24. - 22:12:08 » |
|
A kormolás minden kiruccanásnál 1x megtörténik persze ésszel.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #484 Dátum: 2008. Március 26. - 13:32:53 » |
|
Jaj létezik hogy 3 hetes autó betorpan gázadásnál??? Mert ma 3x is megcsinálta picit korán kezdi Nekem még egy hetes sem volt, amikor elkezdte. Nem torpant, hanem kő keményen rángatott!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #485 Dátum: 2008. Március 26. - 13:34:55 » |
|
Majd meglátom megyek most 1 hoszabb útra és ha akkor is csinálja felhívom a kereskedőt.
Kormold ki aztán majd kiforrja magát! 3 hetesen?? 1: mit kormoljon ki belőle? 2: sztem még bejáratós . Nem biztos, hogy az 5000-res fordulat neki való.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ZOTYA1983
|
|
« Hozzászólás #486 Dátum: 2008. Március 26. - 20:19:35 » |
|
Majd meglátom megyek most 1 hoszabb útra és ha akkor is csinálja felhívom a kereskedőt.
Kormold ki aztán majd kiforrja magát! 3 hetesen?? 1: mit kormoljon ki belőle? 2: sztem még bejáratós . Nem biztos, hogy az 5000-res fordulat neki való. Majd meglátom,hajtani nem hajtom mert több kárt csinálok mint hasznot.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
m6112
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
1.6 platinum
|
|
« Hozzászólás #487 Dátum: 2008. Március 26. - 20:56:31 » |
|
Mint egy hetes lacetti ulajdonos sok mindent nem tudok hozzászólni a témához, de mivel bejáratós az autóm én is annak tudom be a lassú fordulat felvevést, hogy az a bizonyos nyitó - záró szelep dolgozik.Huzatásnál is észrevehető a folytás, valamint a gyenge rángatózás 1-es 2-es sebességi fokozatnál.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #488 Dátum: 2008. Március 27. - 20:13:13 » |
|
Én egy dolgot vettem észre, ha elveszem a gázt és 2000 alá ér a fordulat erőteljesen lassul a gép, mintha ekkor kétszeres lenne a motorfék vagy mi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mostnemtom
|
|
« Hozzászólás #489 Dátum: 2008. Március 27. - 22:09:27 » |
|
Én egy dolgot vettem észre, ha elveszem a gázt és 2000 alá ér a fordulat erőteljesen lassul a gép, mintha ekkor kétszeres lenne a motorfék vagy mi
Talán akkor veszi el teljesen az üzemanyagot?
|
|
|
Naplózva
|
Az élet mindig ünnepnap!!!
|
|
|
kripic
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1034
Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)
|
|
« Hozzászólás #490 Dátum: 2008. Március 28. - 13:42:38 » |
|
Én egy dolgot vettem észre, ha elveszem a gázt és 2000 alá ér a fordulat erőteljesen lassul a gép, mintha ekkor kétszeres lenne a motorfék vagy mi
Talán akkor veszi el teljesen az üzemanyagot? Ez így biztosan nem!!! A bespriccelős ótóknál - ezek meg ilyenek... -(elvileg) RÖGTÖN és teljesen leáll a bespricc, amikor a motorfék-üzem előáll... (És amikor egy bizonyos fordulat alá esik - benzinesnél 1100 körül - AKKOR újra nyomatja a naftát némileg...)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zotyec
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
|
|
« Hozzászólás #491 Dátum: 2008. Március 29. - 11:12:20 » |
|
Végig olvastam az EGR szeleppel kapcsolatos hozzászolásokat,és úgy döntöttem kipróbálom a lezárt állapotot.Tapasztalataim szerint: az autó nyomatéka, lényegessen megváltozott,a fogyasztás bő 0.5l -rel lecsökkent.Mivel magam is műszaki ember vagyok,elutasítom azon megállapításokat melyek azt hivatottak elfogadtatni velünk, hogy a vissza áramoltatott gáz semleges. Sajnálatra méltó hogy a gyártó nem ismeri el mekkora hibát követett el ,ezeket az autókat már rég vissza kellett volna hívni. Persze így több benzin fogy,és több a munka a szervizekben is, tehát vannak akiknek jó a jelenlegi helyzet. Egyébként a problémát nem a módszerben látom ,hanem a motorvezérlő elktronika tökéletlenségében. Hiszen vannak gyártók akik szintén alkalmazzák ezt a megoldást, és nincsenek ilyen problémák. Nem éppen fentartott , hanem tökéletes égésre van szüksége a motornak, itt gond van az időzítéssel és a mennyiséggel is. Aki kételkedik nézze meg az EGR járatait aztán tovább ameddig csak akarja, "semlegesgáz" okozta "semlegeskorom". Nem hinném hogy a jelenlegi helyzetben érdemes azzal foglalkozni, hogy milyen lámpa kezd el világitani ,az a lényeg ,hogy viselkedik az autó avagy tökéletlen rendszer tökéletes visszajelzéssel. Végezetül magam részéről csak ajánlani tudom az EGR járatinak lezárását, és mélyen elitélem azokat akik úgy gondolják ,hogy semmilyen felelőségük nincsen a történtekkel kapcsolatban.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Fer962
|
|
« Hozzászólás #492 Dátum: 2008. Március 29. - 11:31:53 » |
|
A lezárás módjáról egy tapasztalt tagtárs nem tudna feltenni néhány fotót a végrehajtás segítségére, a hozzám hasonlóan tapasztalatlanabbak részére?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jopek
|
|
« Hozzászólás #493 Dátum: 2008. Március 29. - 11:36:59 » |
|
Végig olvastam az EGR szeleppel kapcsolatos hozzászolásokat,és úgy döntöttem kipróbálom a lezárt állapotot.Tapasztalataim szerint: az autó nyomatéka, lényegessen megváltozott,a fogyasztás bő 0.5l -rel lecsökkent.Mivel magam is műszaki ember vagyok,elutasítom azon megállapításokat melyek azt hivatottak elfogadtatni velünk, hogy a vissza áramoltatott gáz semleges. Sajnálatra méltó hogy a gyártó nem ismeri el mekkora hibát követett el ,ezeket az autókat már rég vissza kellett volna hívni. Persze így több benzin fogy,és több a munka a szervizekben is, tehát vannak akiknek jó a jelenlegi helyzet. Egyébként a problémát nem a módszerben látom ,hanem a motorvezérlő elktronika tökéletlenségében. Hiszen vannak gyártók akik szintén alkalmazzák ezt a megoldást, és nincsenek ilyen problémák. Nem éppen fentartott , hanem tökéletes égésre van szüksége a motornak, itt gond van az időzítéssel és a mennyiséggel is. Aki kételkedik nézze meg az EGR járatait aztán tovább ameddig csak akarja, "semlegesgáz" okozta "semlegeskorom". Nem hinném hogy a jelenlegi helyzetben érdemes azzal foglalkozni, hogy milyen lámpa kezd el világitani ,az a lényeg ,hogy viselkedik az autó avagy tökéletlen rendszer tökéletes visszajelzéssel. Végezetül magam részéről csak ajánlani tudom az EGR járatinak lezárását, és mélyen elitélem azokat akik úgy gondolják ,hogy semmilyen felelőségük nincsen a történtekkel kapcsolatban.
Hűű zotyec, ezt megmondtad! És max. egyetértek. Lehet hibakódokkal meg elméletekkel magyarázkodni, a gyakorlat mégis a lezárást igazolja. Én is lezártam annakidején az EGR szelepet és nem sokkal később kb. 900 km. múlva sárgalámpa lett a dologból. Azt hittem, hogy a lezárást vette észre az elektronika. De kiderült, hogy az EGR szelep adta fel a harcot. Szervízben kicserélték és utána lezártam ismét. Azóta van egy jó autóm megint, nincs sárgalámpa csak nyugodt autózás. És nekem ez a fontos, nem az elmélet. Sokan vannak akik már több tízezer km. óta lezárt EGR-rel közlekednek és mégsincs semmilyen hibakódjuk. Úgyhogy szerintem is le az EGR-rel!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ZOTYA1983
|
|
« Hozzászólás #494 Dátum: 2008. Március 29. - 11:55:14 » |
|
Végig olvastam az EGR szeleppel kapcsolatos hozzászolásokat,és úgy döntöttem kipróbálom a lezárt állapotot.Tapasztalataim szerint: az autó nyomatéka, lényegessen megváltozott,a fogyasztás bő 0.5l -rel lecsökkent.Mivel magam is műszaki ember vagyok,elutasítom azon megállapításokat melyek azt hivatottak elfogadtatni velünk, hogy a vissza áramoltatott gáz semleges. Sajnálatra méltó hogy a gyártó nem ismeri el mekkora hibát követett el ,ezeket az autókat már rég vissza kellett volna hívni. Persze így több benzin fogy,és több a munka a szervizekben is, tehát vannak akiknek jó a jelenlegi helyzet. Egyébként a problémát nem a módszerben látom ,hanem a motorvezérlő elktronika tökéletlenségében. Hiszen vannak gyártók akik szintén alkalmazzák ezt a megoldást, és nincsenek ilyen problémák. Nem éppen fentartott , hanem tökéletes égésre van szüksége a motornak, itt gond van az időzítéssel és a mennyiséggel is. Aki kételkedik nézze meg az EGR járatait aztán tovább ameddig csak akarja, "semlegesgáz" okozta "semlegeskorom". Nem hinném hogy a jelenlegi helyzetben érdemes azzal foglalkozni, hogy milyen lámpa kezd el világitani ,az a lényeg ,hogy viselkedik az autó avagy tökéletlen rendszer tökéletes visszajelzéssel. Végezetül magam részéről csak ajánlani tudom az EGR járatinak lezárását, és mélyen elitélem azokat akik úgy gondolják ,hogy semmilyen felelőségük nincsen a történtekkel kapcsolatban.
Hűű zotyec, ezt megmondtad! És max. egyetértek. Lehet hibakódokkal meg elméletekkel magyarázkodni, a gyakorlat mégis a lezárást igazolja. Én is lezártam annakidején az EGR szelepet és nem sokkal később kb. 900 km. múlva sárgalámpa lett a dologból. Azt hittem, hogy a lezárást vette észre az elektronika. De kiderült, hogy az EGR szelep adta fel a harcot. Szervízben kicserélték és utána lezártam ismét. Azóta van egy jó autóm megint, nincs sárgalámpa csak nyugodt autózás. És nekem ez a fontos, nem az elmélet. Sokan vannak akik már több tízezer km. óta lezárt EGR-rel közlekednek és mégsincs semmilyen hibakódjuk. Úgyhogy szerintem is le az EGR-rel! Azt hol és hogy kell?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|